Hei! Mulla on tavoitteena pudottaa painoa maaliskuun alkuun ainakin 5 kg, mieluusti enemmän ongelmana on vaan se että jalkani on kipeä ( tutkimuksia tulossa) ja liikkuminen on vaikeaa. Millaisilla kcal määrillä olisi hyvä pudottaa painoa vähäisellä liikunnalla. Mitat 168 cm/79,5 kg. Ruokavaliota olen kyllä jo muokannut mm. niin että makeat ja herkuttelut mahdollisimman harvoin, koko kieltäytyminen ei ole mun juttu. Haluan pudottaa painon terveellisesti en siis millään paastolla.
Kiitokset asiallisista kommenteista
Paino ongelma
0
359
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701