kanssa ammeseen niin ei kestä kauan ku naisen kädet on mun nivusissa.
onks amme jotenkin seksuaalisempi paikka ku sauna? nääs ei saunassa naiset ikinä käy kulkusiin kiinni.
vai johtuisko tuo siitä ku vehkeet ikään kuin kelluu tai pyrkii ylös niin naiset ei voi vastustaa matoani.
mul on oikeus kylpeä ilman et mn kulkusiin kosketaan
mikä siinä on ku menee naisen
7
224
Vastaukset
sehän saattaakin olla esileikkiä
- anzzy§§
tuskinpä sillä pelstutu miltään, olet jo maanpäällisessä helvetissä, eikä mitään Uutta Jerusalemia tule koskaan
anzzy§§ kirjoitti:
tuskinpä sillä pelstutu miltään, olet jo maanpäällisessä helvetissä, eikä mitään Uutta Jerusalemia tule koskaan
miksi tuut mun avaukseen möykkämään???
miksi oot puskana?
liian iso amme. - Mun poreammeessani mahtuu istumaan kaksi vain kun istumme vastakkain, siis niin kuin sylikkäin, mutta jalat toisen lantion vierellä molemmin puolin. - Siinä ei tuu niin paljon kosketeltua toista käsillä ;)
eihän siinä oo mitään järkeä, en tykkää et mun syliin tullaan istumaan, koska en voi silloin paeta nopeasti kun ja jos syttyy räjähdysmäinen tulipalo
monte24 kirjoitti:
eihän siinä oo mitään järkeä, en tykkää et mun syliin tullaan istumaan, koska en voi silloin paeta nopeasti kun ja jos syttyy räjähdysmäinen tulipalo
puhuinkin mun ammeestani, jossa tuo on ainoa vaihtoehto istua kaksin. -´Mutta tämä on kylläkin sijoitettu ison ikkunan sekä terassin oven viereen, että siinä mielessä kohtuullisen turvallinen paikka ;)
- kirpela
jos se on vähän kun
http://www.youtube.com/watch?v=t3q6yAjCgrE&p=23E77622F7459B6C&playnext=1&index=27
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1273169Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk612815Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352202Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1032118Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1301988Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441961Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101212Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67984Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville12975Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77900