kanssa ammeseen niin ei kestä kauan ku naisen kädet on mun nivusissa.
onks amme jotenkin seksuaalisempi paikka ku sauna? nääs ei saunassa naiset ikinä käy kulkusiin kiinni.
vai johtuisko tuo siitä ku vehkeet ikään kuin kelluu tai pyrkii ylös niin naiset ei voi vastustaa matoani.
mul on oikeus kylpeä ilman et mn kulkusiin kosketaan
mikä siinä on ku menee naisen
7
221
Vastaukset
sehän saattaakin olla esileikkiä
- anzzy§§
tuskinpä sillä pelstutu miltään, olet jo maanpäällisessä helvetissä, eikä mitään Uutta Jerusalemia tule koskaan
anzzy§§ kirjoitti:
tuskinpä sillä pelstutu miltään, olet jo maanpäällisessä helvetissä, eikä mitään Uutta Jerusalemia tule koskaan
miksi tuut mun avaukseen möykkämään???
miksi oot puskana?
liian iso amme. - Mun poreammeessani mahtuu istumaan kaksi vain kun istumme vastakkain, siis niin kuin sylikkäin, mutta jalat toisen lantion vierellä molemmin puolin. - Siinä ei tuu niin paljon kosketeltua toista käsillä ;)
eihän siinä oo mitään järkeä, en tykkää et mun syliin tullaan istumaan, koska en voi silloin paeta nopeasti kun ja jos syttyy räjähdysmäinen tulipalo
monte24 kirjoitti:
eihän siinä oo mitään järkeä, en tykkää et mun syliin tullaan istumaan, koska en voi silloin paeta nopeasti kun ja jos syttyy räjähdysmäinen tulipalo
puhuinkin mun ammeestani, jossa tuo on ainoa vaihtoehto istua kaksin. -´Mutta tämä on kylläkin sijoitettu ison ikkunan sekä terassin oven viereen, että siinä mielessä kohtuullisen turvallinen paikka ;)
- kirpela
jos se on vähän kun
http://www.youtube.com/watch?v=t3q6yAjCgrE&p=23E77622F7459B6C&playnext=1&index=27
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804336BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983574- 2022951
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692790Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main522691- 781240
- 591217
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381042MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120953- 58949