Paaaskahuussis on kova pössis ja ryysis ku meitsit tulee ja housut on isot ja kauheen kankeet. Kädet heiluu ja jou jou pössis passis kassit o kuses ja paskat o housuusnja isot on lahkeet ja eväät on mahtiset. Eväät o hukas ja reikä o sukas mut shuussis o kauhee pössis ja Blinki ja plönkii heiluu tasasee tauriin tautii ja vedtää nappii ja tappii anuksee ja housut ei putoo perse roikkuu massaa enkä nyt puhu housuist. läski oli easy e ja tupac veti itseää hanskaa ja höpötti ja hoosaas ha jja huussis olimpaskaa ja hirvee pössis... Kusta ja paskaa lasta ja ritsaa rittää. Pössis o kova ja buuki on hailee ku maileja heilaa seilaa keilaa ja meilaa itseensä hoppari peilaa. Housut ei näy ku neo tosi isot kohti pössis ja huussis paskaa seilaa.....
Pössis ja pässis kassis
Pössis huussis
0
360
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922835
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188