Viikon päästä on hautajaiset jossa ystäväni eli vainaja siunataan hautaan sillä hän ei kuulunut kirkkoon. Minulta on pyydetty laulua sekä haudalla että pari muistotilaisuudessa. Ei mitään hengellistä siis. Yhtenä ajattelin esittää Niin kaunis on maa, sillä ystävänikin menehtyi liikenneonnettomuudessa. Olisiko ideoita haudalla laulettavasta laulusta, ulkoilmakin asettaa omat vaatimuksensa. Eräs kaverini ehdotti esim. Katri Helenan Sydämeni tänne jää (muistotilaisuudessa). Otan mielihyvin kaikki ideat vastaan! Kiitos :o)
hautajaisiin
11
4569
Vastaukset
- Minni
Maailman kaunein laulu hautajaisissa on Petri Laakosen kulje kanssa enkelin. Ei mitään uskonnollista tekstiä vaan ihan todella, todella kaunis laulu ja sopii täydellisesti ystävlläe esitettäväksi. Tosin itse en ole koskaan pystynyt esittämään kappaletta läheisen hautajaisissa koska sanat on niin kauniit et repeän taatusti eikä laulamisesta tule mitään.
- sonja
Löysin netistä sanat. Pitää hakea nuotit mutta voi olla että on liian "rakkauslaulu" tässä tapauksessa. En tunne ystäväni vaimoa ja perhettä ensinkään joten pelkään meneväni liian "lähelle" ja luulevat meidän vielä olleen rakastavaisia.... Mutta ihana laulu vastaisuuden varalle!
- Petri Laaksonen
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
- Sonja
Petri Laaksonen kirjoitti:
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
tähän henkilöön ja tilaisuuteen. Kaunis kuitenkin!
- minä
Todella kaunis ja myös hautajaisiin sopiva on sellainen vanha biisi kuin Puhtaat purjeet. Lauloi 70-luvun lopulla Rexi. Multa saat sanat mutta ei valitettavasti oo nuotteja.
- Sonja
Hautajaiset olivat viime la. Sain viikko sitten myöskin Puhtaat purjeet nuotin ystävältäni mutta päädyin haudalla lauluun Suojelusenkeli (1.säk) ja muistotilaisuudessa Niin kaunis on maa ja Mun sydämeni tänne jää.
- katsu 123
löytyisikö mistään mun sydämmeni tänne jää nuotteja (ilmaiseksi) kaikki ehdotukset tervetulleita
- kirjastooooon
sieltä. toivelaulukirjasta, en muista numeroa
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja nro 11 sivu 200
http://www.f-kustannus.fi/suuri-toivelaulukirja-sarja/stl-sarjan-sisaellysluettelot - rrebukka
kaunis laulu joka sopii hautajaisiin on Petri Laaksosen ota hänet vastaa. Mutta on uskonnollinen.
- kanttori2
Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden alla on erittäin sopiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772