Viikon päästä on hautajaiset jossa ystäväni eli vainaja siunataan hautaan sillä hän ei kuulunut kirkkoon. Minulta on pyydetty laulua sekä haudalla että pari muistotilaisuudessa. Ei mitään hengellistä siis. Yhtenä ajattelin esittää Niin kaunis on maa, sillä ystävänikin menehtyi liikenneonnettomuudessa. Olisiko ideoita haudalla laulettavasta laulusta, ulkoilmakin asettaa omat vaatimuksensa. Eräs kaverini ehdotti esim. Katri Helenan Sydämeni tänne jää (muistotilaisuudessa). Otan mielihyvin kaikki ideat vastaan! Kiitos :o)
hautajaisiin
11
4585
Vastaukset
- Minni
Maailman kaunein laulu hautajaisissa on Petri Laakosen kulje kanssa enkelin. Ei mitään uskonnollista tekstiä vaan ihan todella, todella kaunis laulu ja sopii täydellisesti ystävlläe esitettäväksi. Tosin itse en ole koskaan pystynyt esittämään kappaletta läheisen hautajaisissa koska sanat on niin kauniit et repeän taatusti eikä laulamisesta tule mitään.
- sonja
Löysin netistä sanat. Pitää hakea nuotit mutta voi olla että on liian "rakkauslaulu" tässä tapauksessa. En tunne ystäväni vaimoa ja perhettä ensinkään joten pelkään meneväni liian "lähelle" ja luulevat meidän vielä olleen rakastavaisia.... Mutta ihana laulu vastaisuuden varalle!
- Petri Laaksonen
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
- Sonja
Petri Laaksonen kirjoitti:
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
tähän henkilöön ja tilaisuuteen. Kaunis kuitenkin!
- minä
Todella kaunis ja myös hautajaisiin sopiva on sellainen vanha biisi kuin Puhtaat purjeet. Lauloi 70-luvun lopulla Rexi. Multa saat sanat mutta ei valitettavasti oo nuotteja.
- Sonja
Hautajaiset olivat viime la. Sain viikko sitten myöskin Puhtaat purjeet nuotin ystävältäni mutta päädyin haudalla lauluun Suojelusenkeli (1.säk) ja muistotilaisuudessa Niin kaunis on maa ja Mun sydämeni tänne jää.
- katsu 123
löytyisikö mistään mun sydämmeni tänne jää nuotteja (ilmaiseksi) kaikki ehdotukset tervetulleita
- kirjastooooon
sieltä. toivelaulukirjasta, en muista numeroa
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja nro 11 sivu 200
http://www.f-kustannus.fi/suuri-toivelaulukirja-sarja/stl-sarjan-sisaellysluettelot - rrebukka
kaunis laulu joka sopii hautajaisiin on Petri Laaksosen ota hänet vastaa. Mutta on uskonnollinen.
- kanttori2
Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden alla on erittäin sopiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159