hautajaisiin

laulu

Viikon päästä on hautajaiset jossa ystäväni eli vainaja siunataan hautaan sillä hän ei kuulunut kirkkoon. Minulta on pyydetty laulua sekä haudalla että pari muistotilaisuudessa. Ei mitään hengellistä siis. Yhtenä ajattelin esittää Niin kaunis on maa, sillä ystävänikin menehtyi liikenneonnettomuudessa. Olisiko ideoita haudalla laulettavasta laulusta, ulkoilmakin asettaa omat vaatimuksensa. Eräs kaverini ehdotti esim. Katri Helenan Sydämeni tänne jää (muistotilaisuudessa). Otan mielihyvin kaikki ideat vastaan! Kiitos :o)

11

4637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minni

Maailman kaunein laulu hautajaisissa on Petri Laakosen kulje kanssa enkelin. Ei mitään uskonnollista tekstiä vaan ihan todella, todella kaunis laulu ja sopii täydellisesti ystävlläe esitettäväksi. Tosin itse en ole koskaan pystynyt esittämään kappaletta läheisen hautajaisissa koska sanat on niin kauniit et repeän taatusti eikä laulamisesta tule mitään.

• sonja

Löysin netistä sanat. Pitää hakea nuotit mutta voi olla että on liian "rakkauslaulu" tässä tapauksessa. En tunne ystäväni vaimoa ja perhettä ensinkään joten pelkään meneväni liian "lähelle" ja luulevat meidän vielä olleen rakastavaisia.... Mutta ihana laulu vastaisuuden varalle!

• Petri Laaksonen

Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..

• Sonja
        Petri Laaksonen kirjoitti:

Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..

tähän henkilöön ja tilaisuuteen. Kaunis kuitenkin!

• minä

Todella kaunis ja myös hautajaisiin sopiva on sellainen vanha biisi kuin Puhtaat purjeet. Lauloi 70-luvun lopulla Rexi. Multa saat sanat mutta ei valitettavasti oo nuotteja.

• Sonja

Hautajaiset olivat viime la. Sain viikko sitten myöskin Puhtaat purjeet nuotin ystävältäni mutta päädyin haudalla lauluun Suojelusenkeli (1.säk) ja muistotilaisuudessa Niin kaunis on maa ja Mun sydämeni tänne jää.

• katsu 123

löytyisikö mistään mun sydämmeni tänne jää nuotteja (ilmaiseksi) kaikki ehdotukset tervetulleita

• kirjastooooon

sieltä. toivelaulukirjasta, en muista numeroa

• aaa23
    • rrebukka

kaunis laulu joka sopii hautajaisiin on Petri Laaksosen ota hänet vastaa. Mutta on uskonnollinen.

• kanttori2

Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden alla on erittäin sopiva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5481
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3285
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2393
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1992
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1917
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1840
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1482
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1445
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe