Viikon päästä on hautajaiset jossa ystäväni eli vainaja siunataan hautaan sillä hän ei kuulunut kirkkoon. Minulta on pyydetty laulua sekä haudalla että pari muistotilaisuudessa. Ei mitään hengellistä siis. Yhtenä ajattelin esittää Niin kaunis on maa, sillä ystävänikin menehtyi liikenneonnettomuudessa. Olisiko ideoita haudalla laulettavasta laulusta, ulkoilmakin asettaa omat vaatimuksensa. Eräs kaverini ehdotti esim. Katri Helenan Sydämeni tänne jää (muistotilaisuudessa). Otan mielihyvin kaikki ideat vastaan! Kiitos :o)
hautajaisiin
11
4623
Vastaukset
- Minni
Maailman kaunein laulu hautajaisissa on Petri Laakosen kulje kanssa enkelin. Ei mitään uskonnollista tekstiä vaan ihan todella, todella kaunis laulu ja sopii täydellisesti ystävlläe esitettäväksi. Tosin itse en ole koskaan pystynyt esittämään kappaletta läheisen hautajaisissa koska sanat on niin kauniit et repeän taatusti eikä laulamisesta tule mitään.
- sonja
Löysin netistä sanat. Pitää hakea nuotit mutta voi olla että on liian "rakkauslaulu" tässä tapauksessa. En tunne ystäväni vaimoa ja perhettä ensinkään joten pelkään meneväni liian "lähelle" ja luulevat meidän vielä olleen rakastavaisia.... Mutta ihana laulu vastaisuuden varalle!
- Petri Laaksonen
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
- Sonja
Petri Laaksonen kirjoitti:
Olen samaa mieltä Minnin kanssa.. Sen piisin nimi on:"Hyvää matkaa" Löytyy "Janoinen sydän"nimiseltä albumilta..
tähän henkilöön ja tilaisuuteen. Kaunis kuitenkin!
- minä
Todella kaunis ja myös hautajaisiin sopiva on sellainen vanha biisi kuin Puhtaat purjeet. Lauloi 70-luvun lopulla Rexi. Multa saat sanat mutta ei valitettavasti oo nuotteja.
- Sonja
Hautajaiset olivat viime la. Sain viikko sitten myöskin Puhtaat purjeet nuotin ystävältäni mutta päädyin haudalla lauluun Suojelusenkeli (1.säk) ja muistotilaisuudessa Niin kaunis on maa ja Mun sydämeni tänne jää.
- katsu 123
löytyisikö mistään mun sydämmeni tänne jää nuotteja (ilmaiseksi) kaikki ehdotukset tervetulleita
- kirjastooooon
sieltä. toivelaulukirjasta, en muista numeroa
- aaa23
Suuri Toivelaulukirja nro 11 sivu 200
http://www.f-kustannus.fi/suuri-toivelaulukirja-sarja/stl-sarjan-sisaellysluettelot - rrebukka
kaunis laulu joka sopii hautajaisiin on Petri Laaksosen ota hänet vastaa. Mutta on uskonnollinen.
- kanttori2
Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden alla on erittäin sopiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013248Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo12603HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752506Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k641463Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?911445Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161035Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184955Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N333953Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10857- 50824