Kipu jalkapohjassa

tyttö.

Minulla on nyt viikon verran ollut kipua vasemman jalan jalkapohjassa erityisesti vasemmalla puolella jalkapohjaa. Kipu alkaa yleensä kun olen kävellyt pienen matkan verran. Kipu tuntuu särkemiseltä, pistelyltä ja ehkä vähän kihelmöinniltä. Tuntuu vähän kun jalka olisi puutunut mutta kipeä. Olen miettinyt että johtuisiko se jotenkin hermoista. Olisiko neuvoja?

3

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti

Käytätkö paljon korkkareita tai jalalle huonoja kenkiä? Säteileekö kipu varpaisiin? Voi olla kyse Mortonin neurinoomasta eli hermopinteestä jalkapöydässä. Googlettamalla löytyy lisää tietoa. Minulla alkoi oireet vähän samalla lailla ja nyt on tukipohjalliset ja toinen jalka leikattu. Ikinä ei enää pysty pitämään korkkareita, mutta kunhan pystyisi edes kävelemään vanhana, nyt ikää on alle 40 vuotta ja en tiedä, miten muka pärjään jopa vielä 50 vuotta näillä jaloilla...

• MeeriG

Mene tytto hyva laakariin. Itsellani alkoi golgota elamassani kun kipuja ilmestyi jalkapohjaan, jonkin ajan kuluttua se todettiin olevan iskiashermo juttu, ja olen nyt karsinyt siita viimeiset 20 vuotta - ei hauskaa.

Hermothan paattyvat kaikki jalkapohjaan.

• Rami Pussinen

Istu esim. lattialle tai sänkyysi. Laita sitten jalkapohjasi yhteen ja paina vähän. Jos toiseenki jalkapohjaan alkaa sattua, kipu on todennäköisesti vain väliaikaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      156
      3420
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      60
      2695
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2100
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      78
      1544
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1462
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1205
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1096
    Aihe