Minulla on nyt viikon verran ollut kipua vasemman jalan jalkapohjassa erityisesti vasemmalla puolella jalkapohjaa. Kipu alkaa yleensä kun olen kävellyt pienen matkan verran. Kipu tuntuu särkemiseltä, pistelyltä ja ehkä vähän kihelmöinniltä. Tuntuu vähän kun jalka olisi puutunut mutta kipeä. Olen miettinyt että johtuisiko se jotenkin hermoista. Olisiko neuvoja?
Kipu jalkapohjassa
3
953
Vastaukset
- täti
Käytätkö paljon korkkareita tai jalalle huonoja kenkiä? Säteileekö kipu varpaisiin? Voi olla kyse Mortonin neurinoomasta eli hermopinteestä jalkapöydässä. Googlettamalla löytyy lisää tietoa. Minulla alkoi oireet vähän samalla lailla ja nyt on tukipohjalliset ja toinen jalka leikattu. Ikinä ei enää pysty pitämään korkkareita, mutta kunhan pystyisi edes kävelemään vanhana, nyt ikää on alle 40 vuotta ja en tiedä, miten muka pärjään jopa vielä 50 vuotta näillä jaloilla...
- MeeriG
Mene tytto hyva laakariin. Itsellani alkoi golgota elamassani kun kipuja ilmestyi jalkapohjaan, jonkin ajan kuluttua se todettiin olevan iskiashermo juttu, ja olen nyt karsinyt siita viimeiset 20 vuotta - ei hauskaa.
Hermothan paattyvat kaikki jalkapohjaan.
- Rami Pussinen
Istu esim. lattialle tai sänkyysi. Laita sitten jalkapohjasi yhteen ja paina vähän. Jos toiseenki jalkapohjaan alkaa sattua, kipu on todennäköisesti vain väliaikaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759