Minulla on nyt viikon verran ollut kipua vasemman jalan jalkapohjassa erityisesti vasemmalla puolella jalkapohjaa. Kipu alkaa yleensä kun olen kävellyt pienen matkan verran. Kipu tuntuu särkemiseltä, pistelyltä ja ehkä vähän kihelmöinniltä. Tuntuu vähän kun jalka olisi puutunut mutta kipeä. Olen miettinyt että johtuisiko se jotenkin hermoista. Olisiko neuvoja?
Kipu jalkapohjassa
3
938
Vastaukset
- täti
Käytätkö paljon korkkareita tai jalalle huonoja kenkiä? Säteileekö kipu varpaisiin? Voi olla kyse Mortonin neurinoomasta eli hermopinteestä jalkapöydässä. Googlettamalla löytyy lisää tietoa. Minulla alkoi oireet vähän samalla lailla ja nyt on tukipohjalliset ja toinen jalka leikattu. Ikinä ei enää pysty pitämään korkkareita, mutta kunhan pystyisi edes kävelemään vanhana, nyt ikää on alle 40 vuotta ja en tiedä, miten muka pärjään jopa vielä 50 vuotta näillä jaloilla...
- MeeriG
Mene tytto hyva laakariin. Itsellani alkoi golgota elamassani kun kipuja ilmestyi jalkapohjaan, jonkin ajan kuluttua se todettiin olevan iskiashermo juttu, ja olen nyt karsinyt siita viimeiset 20 vuotta - ei hauskaa.
Hermothan paattyvat kaikki jalkapohjaan.
- Rami Pussinen
Istu esim. lattialle tai sänkyysi. Laita sitten jalkapohjasi yhteen ja paina vähän. Jos toiseenki jalkapohjaan alkaa sattua, kipu on todennäköisesti vain väliaikaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829