Maailman pienin matkailuauto

*erakko

Kolmipyöräinen tuk-tuk, mitä yleensä Aasiassa käytetään takseina ja kuormien kuljetukseen voi olla erittäin mukava matkailuautonakin. Tämä hanke osoittaa, miten pieneen tilaan saadaan maksimoitua kaikki tarpeellinen tila ja tehdä se samalla luonnollisista sekä kierrätetyistä materiaaleista.
Galleriassa:

http://auto.fishki.net/comment.php?id=7675

11

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha juttu

googlea ja huomaat maailmalla olevan noita jo paljon. Lähimmät mitkä itse olen nähnyt ovat olleet saksassa

• iuytre

olla että kaara alkaa heilua paljon ,jos nykäsee kunnolla vituiksi

• *erakko

Tosi on – Internetistä löytyy kaikkea. Googleen vaan ” bufalino camper”.

Nämä kuvat ovat kyllä joka puolella samanlaisia.

Vertailuksi vielä Piaggio APE 50: http://en.wikipedia.org/wiki/Piaggio_Ape , mille alustalle ”asuntoauto” on suunniteltu.

• as.autoilija

Hienoja yksityiskohtia.

Erityisesti minua miellytti keittiön sijoitus: liikennevaloissa odottaessa voi samalla hämmennellä puurokattilaa ettei pala pohjaan.
      Asuntoautoilijana olen tottunut jo ahtauteen, joten kompaktit mitat eivät minua häiritse. Vessaankin osaan peruuttaa jo pimeässäkin.

• Riittäis mulle

järjestelmä tuk-tukissa on? Onkohan Truma vai alden pystypannu? ja mikä firma Suomessa edustaa?.

• noin pieni
      • eli ei kiinnosta!

35.900,-
        järjetön-

• hinnan
        eli ei kiinnosta! kirjoitti:

35.900,-
        järjetön-

väärin? Minusta sen saa alle 30.000 euron, vai luinkohan minä väärin. Ja kyseessä on uusi matkailuauto.

• voisin ostaa.

On kaikki tarvittava pienessä koossa.
      Jossakin missä ei ole pakkasta tuo voisi olla ihan hyvä ajoneuvo.

• 876543

eiks niissä olekaan Alden pannua huutamassa ja nesteitä pitkin lattioita menemässä

• ????????????????????
        876543 kirjoitti:

eiks niissä olekaan Alden pannua huutamassa ja nesteitä pitkin lattioita menemässä

ei ole vara ostaa asuntoauton missä Alde?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe