Eezy

Jake.

Onko kellään kokemusta toimimisesta Eezyllä, töitä tehdään yrittäjä luonteisesti Eezy hoitaa kaiken paperi ruljanssin sinulle jää ainoastaa itsesi markkinointi, voi lopettaa milloin tahansa, kotitaloudet voi saada kotitalousvähennyksen, jollei töitä saa liitonkorvauksen tai kelan, toimeksiantajalle ilmoitetetaan kokonaishinta sisältää oman bruttopalkan ja työnantaja kulut jne, sekä palvelukulut Eezylle joka on 7-11%.

7

2232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11

Turhaa rahastusta koko eezyn toiminta, kukaan täysjärkinen ei tuohon lähde mukaan.

• Jake.

Että semmosta kokemusta sulla. Onkohan kellään mitää oikeaa kokemusta eezystä.???????

• H Heiskanen
        Jake. kirjoitti:

Että semmosta kokemusta sulla. Onkohan kellään mitää oikeaa kokemusta eezystä.???????

Nimimerkki 11 edustaa valitettavan hyvin näitten palstojen kirjoittajia... Tuo mitä luettelit pitää kyllä paikkansa. Eezy on hyvä oman yrityksen korvaaja silloin, kun myyt omaa duuniasi. Sen sijaan sellaiseen hommaan, jossa myydään vaan tavaraa, tai tarvitaan joku liiketila, niin ei käy. Mun oma duuni on sellaista, ettei sitä aina (ainakaan järkihintaan) ole tarjolla, niin toi mahdollisuus saada ansiosidonnaista väliajoilta oli ratkaiseva tikki.

• 11
        H Heiskanen kirjoitti:

Nimimerkki 11 edustaa valitettavan hyvin näitten palstojen kirjoittajia... Tuo mitä luettelit pitää kyllä paikkansa. Eezy on hyvä oman yrityksen korvaaja silloin, kun myyt omaa duuniasi. Sen sijaan sellaiseen hommaan, jossa myydään vaan tavaraa, tai tarvitaan joku liiketila, niin ei käy. Mun oma duuni on sellaista, ettei sitä aina (ainakaan järkihintaan) ole tarjolla, niin toi mahdollisuus saada ansiosidonnaista väliajoilta oli ratkaiseva tikki.

Eezyn kaltainen menetelmä sopii tosi harvoihin tapauksiin. Silloin, kun asiakkaita on todella vähän ja ovat yksityishenkilöitä, voisi tuon kuvitella toimivan - tosin näissäkin tapauksissa hommat voi hoitaa pimeästi. Kaikissa muissa tapauksissa oma toiminimi, yritys tai freelance -verokortin käyttö on paljon edullisempi ratkaisu. Eazyn lisäarvo on olematon, 10% muutaman paperin pyörittämisestä on liikaa. Eikä ansiosidonnainenkaan ihan ilman karensseja tule Eazyn kautta.

• H Heiskanen
        11 kirjoitti:

Eezyn kaltainen menetelmä sopii tosi harvoihin tapauksiin. Silloin, kun asiakkaita on todella vähän ja ovat yksityishenkilöitä, voisi tuon kuvitella toimivan - tosin näissäkin tapauksissa hommat voi hoitaa pimeästi. Kaikissa muissa tapauksissa oma toiminimi, yritys tai freelance -verokortin käyttö on paljon edullisempi ratkaisu. Eazyn lisäarvo on olematon, 10% muutaman paperin pyörittämisestä on liikaa. Eikä ansiosidonnainenkaan ihan ilman karensseja tule Eazyn kautta.

Mihin perustuu tuo juttusi että asiakkaita pitäisi olla vähän? Mulla on enimmillään ollut n. 10 eri asiakasta kuukauden aikana. Sitä paremminhan etua tulee, mitä enemmän on asiakkaita, kun ei tarvitse itse tehdä ja lähetellä laskuja, eikä pitää reskontraa. Ja miten niin vain yksityishenkilöitä, on laskuja lähtenyt firma-asiakkaillekin.
        Freelancekortti ei ole ratkaisu, tässä puhutaan nyt laskuttamisesta, eikä verokortilla voi mitään laskuttaa.
        Se on sitten jokaiselle harkinnan arvoinen, mikä sopii itsekullekin. Omassa firmassakin pitää se kirjanpitäjä olla, ja kyllä mulla hiljaisina kausina sen ottama osuus oli aika monta prossaa. Mutta se ei ole mulle määräävä juttu, en nyt vaan yrittäjäksi enää ala, se on sellainen sauma. Jos on ikinä ollut yrittäjänä, niin tietää, ettei se ole "muutaman paperin pyöritystä".
        Ei ole ollut karensseja, määräaikaisia duuneja nää on kaikki, minkä ihmeen takia pitäis joutua karenssiin?

• Kysmysmies.
        H Heiskanen kirjoitti:

Mihin perustuu tuo juttusi että asiakkaita pitäisi olla vähän? Mulla on enimmillään ollut n. 10 eri asiakasta kuukauden aikana. Sitä paremminhan etua tulee, mitä enemmän on asiakkaita, kun ei tarvitse itse tehdä ja lähetellä laskuja, eikä pitää reskontraa. Ja miten niin vain yksityishenkilöitä, on laskuja lähtenyt firma-asiakkaillekin.
        Freelancekortti ei ole ratkaisu, tässä puhutaan nyt laskuttamisesta, eikä verokortilla voi mitään laskuttaa.
        Se on sitten jokaiselle harkinnan arvoinen, mikä sopii itsekullekin. Omassa firmassakin pitää se kirjanpitäjä olla, ja kyllä mulla hiljaisina kausina sen ottama osuus oli aika monta prossaa. Mutta se ei ole mulle määräävä juttu, en nyt vaan yrittäjäksi enää ala, se on sellainen sauma. Jos on ikinä ollut yrittäjänä, niin tietää, ettei se ole "muutaman paperin pyöritystä".
        Ei ole ollut karensseja, määräaikaisia duuneja nää on kaikki, minkä ihmeen takia pitäis joutua karenssiin?

Niin nyt taitaa olla niin, että tuo nimim 11 ei taida oikein tietää mistä kirjoittaa. Jospa num 11 kooklettaisi eezyn sivuille itsensä ja lukisi sieltä sen jälkeen tiedustelisi asiaa joltakin joka on ollut tekemisissä eezyn kanssa. Keskustelisi esim työvoimatoimiston kanssa tuosta karenssi asiasta, kyllä se sieltä lähtee purkaantumaan faktat. Turha huudella mutu tuntumalta tai olen kuullut puhuttavan.

Ääääh

• oho!
        Kysmysmies. kirjoitti:

Niin nyt taitaa olla niin, että tuo nimim 11 ei taida oikein tietää mistä kirjoittaa. Jospa num 11 kooklettaisi eezyn sivuille itsensä ja lukisi sieltä sen jälkeen tiedustelisi asiaa joltakin joka on ollut tekemisissä eezyn kanssa. Keskustelisi esim työvoimatoimiston kanssa tuosta karenssi asiasta, kyllä se sieltä lähtee purkaantumaan faktat. Turha huudella mutu tuntumalta tai olen kuullut puhuttavan.

Ääääh

mites eezyllä hoidetaan noi sairaspäivät? ei oikein käy mistään ilmi?
        entäs noi alvit, saakohan eezy kaikki maksamansa alvit takaisin verottajalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      414
      6813
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      92
      4362
    3. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      104
      4348
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      47
      3704
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      137
      3668
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      158
      3667
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      248
      3579
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      41
      3133
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      14
      3094
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      116
      2860
    Aihe