tuu tuu tupakkaarullaa anna sauhun keuhhkoon tuullaaaa.. jotain kieltolakii taas hahah..milloin jotkut ymmmärtää että on olemassa huvipolttajia kuten mä ja sitten addiktio polttajia kuten hää..mutten mää..
helkkarin terveysfasismi.. kohta pekonista pois rasva oluesta alkoholi..paheita pitää olla ,mutta ne ei saa määrätä elämää perkele..tämä on mielipidepervokin mielipide tästä asiasasta ja thäts it.. sitä paitsi gigarillon polttelusta tulee hyvä tuoksukin..
tuu tuu tupakka
12
154
Vastaukset
- *Gigolo*
Ihan vaan tiedoksi se, että sun hengitys ei haise mitenkään hyvälle vaan suoraan sanottuna p......kalle kun
olet polttanut se gigarillon.- bellaaaa-92
hengitys haisee tuhkakupinpohjalle, yööök
..kanssa että puhuin savun tuoksusta.. jos syön silliä ei suuni tuoksu jumallaliselta kuten ei myöskään juotuani alkoholia aiankaan seuraavana päivänä samaten valkosipuli..onneksi on raikastinta..jos vaikka suuteloo..muuten syön vain tuoksuyrttejä ettei missään nimessä aamuhönkäkään haise pahalle..vaikee tehtävä..
- mikään....
maistu sen parmmalta, kuin sikari kuuman kahvin jälkeen.:)
..caacaocappuccinoo ja gigarilloo ei selviä hengityshaisusta milloinkaan ei vaikka kun suuta käyttää syömiseen..
- Sigge suikkiin.
bellaaaaaah osaisi ottaa molon poskeen ja vätäistä henkoset, se olisi tyylikäs näky:)))))DDDDD
- bellaaaa-92
Sigge suikkiin. kirjoitti:
bellaaaaaah osaisi ottaa molon poskeen ja vätäistä henkoset, se olisi tyylikäs näky:)))))DDDDD
kalu maistuu hyvältä!
- Monica L.
ja kostutti sikarin pesässä.
- maistuu siis sulleki
bellaaaa-92 kirjoitti:
kalu maistuu hyvältä!
riisin täyteläinen maku, mahorkan aromi ja hindujoen kuravellimäinen jälkimaku;)))))))
- bellaaaa-92
maistuu siis sulleki kirjoitti:
riisin täyteläinen maku, mahorkan aromi ja hindujoen kuravellimäinen jälkimaku;)))))))
koska sen kalu maistuu puhtaalta!
..mielipide miksi kaikki tytöt tuntuvat polttavan? 20kybäset ainakin toisinaan jos ei täyspäiväisesti.. ihmetellyt oon kovinaika pienen tovin..
Se on kokeilunhalua ja tytöt luulevat näyttävänsä aikuisemmilta. Tosiasiassa ne plikat näyttävät typeriltä ja pilaavat nuoret, puhtaat keuhkonsa.
Mun omat kokeilut loppui aikanaan siihen, kun meinasin tukehtua mokomaan tuprutteluun... sen pituinen se ja henkäys kulkee taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011