iPod Paska!

quattroa

Ostin kesäkuussa iPod Nanon, ja kuukauden kuluttua siitä alkoi nämä ei-lähde-käyntiin -ongelmat. Aivan hiton hailee miten paljon sitä lataa tai miten VÄHÄN kuuntelee ja käyttää, ei siitä pääse mihinkään että nämä laitteet on aivan täys paskoja. Minulla on sellainen nätti pehmustettu pussukka missä pidän iPodiani aina HARVOIN kun käytän sitä, joten siitäkään ei tasan voi olla kyse että olisin sitä kolhinut. No vein tietenkin laitteen takaisin liikeeseen josta antoivat tovin päästä uuden tilalle, ja tässä 'uudessa' alkoivat suunnilleen samoihin aikoihin samat ongelmat se että näyttöön jumittuu joskus se kuva kun aukaisee, niin että täytyy odottaa että joko akku loppuu tai alkaa räpläämään niitten nappuloitten kanssa. Kahdella tyttökaverillani on myös ipodit, toisella vaan eri mallinen, mutta sanoivat että heillä aivan samanlaiset ongelmat soittimien kanssa..

Onko kellään muulla tällaisia ongelmia iPodien kanssa vai onko minulla ja kavereillani vaan huono mäihä? Siis eihän vajaa kuukauden käytön jälkeen pitäisi joutua huolehtimaan tämmöisistä ongelmista? Ennen ipodia minulla on ollut vajaa kolmisen vuotta Creativen Zen soitin, ja se toimii edelleenkin aivan moitteettomasti, kävi vaan muisti vähän liian pieneksi.. Kertokaa kokemuksia!

8

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nw

Itselläni on ollut iPod nanoja 3 kpl, 2 niistä hajosi ja yksi varastettiin. Huonoa tuuri vissiin..

Ensimmäiselle iPodilleni kävi samalla tavalla kuin sinullekkin. Oli mukava 15 asteen pakkasella ulkona ruveta räpläämään iPodia joka jumittui tuon tuosta.

• nanonanonanonanonano

Minulla ja kavereilla nanot ovat kestäneet hyvin.

• heräsi henkiin.

Mulla on vanha 3G Nano ja se hajosi. Nyt yli vuosi ja latoin latinkiin, lähti kerpele käyntiin ja toimii?

• manseboi

Alrite, sulla sentään kesti kuukauden verran! Itse ostin iPod nanon Stockmannilta viikko sitten - laite toimi päivän, jolloin alko jumittamiset ja virran katkaisut. Eli yhtämittaisesti laitteella pystyi kuunnella 45 sekuntia, ja vot, musiikki katkesi.
      Stockmannilla vain annettiin uusi tilalle, joka sekään ei toimi, vaan aloitti saman oireilun. Eli kakkoskappalekaan ei toimi, vaan katkaisee biisit minuutin paikkeilla.
      Yksi kysymys vain tuli mieleen, että miten "stand by" -nappulan tulisi toimia? Vai pitääkö ruudun olla "päällä" kokoajan, jotta musiikkikin soisi?

Itse kanssa mietin, että onko tämä pelkästään huonoa mäihää, vaan ovatko nuo soittimet paskaa, joiden ainoa tarkoitus on saada ostaja repimään hiukset päästä... Siltä on vain alkanut vaikuttamaan...

• Sait sitten tilalle saman valmistuserän toisen yksilön. Useinhan se vika koskee koko erää, ja seuraava on taas priimaa.

• Pojalla on lahjaksi antamani saman mallin 16-gigainen Nano. Koko ajan tuntuu olevan käytössä eli toiminee virheettömästi. Ei ainakaan ole mistään valittanut.

>ei siitä pääse mihinkään että nämä laitteet on aivan täys paskoja.

Miksi sitten kyselit muitten kokemuksia, jos asia kerran on selvä? :P

• manseboi

Tuli vaan mieleen kysellä, koska kavereilla - vaikka kyse ei ole samasta mallista - on iPodit toimineet, käsittääkseni, ilman suurempia ongelmia...

Joops, aloin itsekin miettiä, että olisikohan mitenkään mahdollista, että kyseessä olisi joku helvetin Hullut päivät -erä. Tämähän on kaiketi todistettu, että Hullujen päivien tavarat on huonompi laatuista kun "normaalierät".

Kauas hänellä on ollut se käytössä?
        Koska mullakin toimi alussa todella hyvin, ja soitti kaikki kipaleeet eikä katkonut.

Jos jotain plussaa olisi pakko antaa niin äänenlaatu oli todella hyvä molemmisssa nanoissa.

• manseboi kirjoitti:

Tuli vaan mieleen kysellä, koska kavereilla - vaikka kyse ei ole samasta mallista - on iPodit toimineet, käsittääkseni, ilman suurempia ongelmia...

Joops, aloin itsekin miettiä, että olisikohan mitenkään mahdollista, että kyseessä olisi joku helvetin Hullut päivät -erä. Tämähän on kaiketi todistettu, että Hullujen päivien tavarat on huonompi laatuista kun "normaalierät".

Kauas hänellä on ollut se käytössä?
        Koska mullakin toimi alussa todella hyvin, ja soitti kaikki kipaleeet eikä katkonut.

Jos jotain plussaa olisi pakko antaa niin äänenlaatu oli todella hyvä molemmisssa nanoissa.

>Tämähän on kaiketi todistettu, että Hullujen päivien tavarat on huonompi laatuista kun "normaalierät".

Korkeasta iästäni huolimatta en ole koskaan moisesta kuullutkaan. Kaikenlaista on hulluilta päiviltä tullut ostettua, ja mielestäni on kyllä ihan normaalia ollut.

>Kauas hänellä on ollut se käytössä?

Viime tammikuusta. Prismasta löytyi vanhaa "pitkää" mallia erinomaisen halvalla, ja siinä oli synttärilahja sitten selvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe