Netissä

On asioita jotka saavat jopa minut järkyttymään.
Islam-palstalla on videoita joissa vankeja tapetaan polttamalla ja leikkaamalla päitä irti.
Se yksi ei edes rimpuillut kun sitä tapettiin.....
Linkkiä en laita ihan mielenterveytenne säästämiseksi
(omasani on juuri nyt tilapäinen häiriö)
.
.
.
Ääh
Maailma on enimmäkseen täynnä idiootteja.

Uskonnot pitäisi kieltää.

Taidan valvoa ensi yönä.

38

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kodittomien pahoinpitelyjä levitetään internetissä

      Väkivalta on samalla saanut yhä sairaalloisempia muotoja kun pahoinpitelyjä on ryhdytty kuvaamaan ja materiaalia levittämään internetissä. Internetin suositulle Youtube-sivustolle on ladattu aiheesta kymmeniätuhansia videoita. Kodittomien järjestön mukaan niitä oli heinäkuussa katsottavissa peräti 86 000 kappaletta."

      http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/08/943538

      Mutta tuolla ei ole linkkejä filmeihin

      • Että ei ole niitä linkkejä.

        Joskus tulee mieleen se että aika suuri osa ihmiskunnasta on oikeasti mielipuolia.


    • tuon tyylisiä videoita jo niin monta ettei ne juuri enää järkytä ja alunperin se oli se syykin miksi aloin niitä katsomaan.
      toki ei ne kyl hyvälle tuulellekaan saa.
      joissain maissa ne näyttää ne ihan telkkarista noi jutut,enkä usko et se välttämättä on hyvä asia.

      • Olla katsomatta, niin jää edes jokin illuusio ihmiskunnan järkevyydestä jäljelle.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olla katsomatta, niin jää edes jokin illuusio ihmiskunnan järkevyydestä jäljelle.

        kauan ennen noiden videoiden katsomista.
        tve kanava näyttää noita ,kolumbiassa kuvattu ku nuor noin 15-16 vuotias poika joka oli jotain varastanut 100 päinen joukko pieksi sitä poikaa ja sen jälkeen kaatoi bensaa sen selkään ja tulta perään. se pyöri maassa nous ylös ja lähti horjuen kävelemään soihtuna kieriäkseen taas välillä maassa.

        oon huomannut et palams kuolema ei ole elokuvien kaltainen et kymmenessä sekunnissa kuolisit, ei oon nähnyt ku tyyppi liikkuu vielä 4 minuutin jälkeen ku on tuikattu tuleen ja se voivotteli vielä.
        ihminen on pirun sitkeä otus kun sille halutaan tuottaa kipua.


      • IgnitnBlush
        monte24 kirjoitti:

        kauan ennen noiden videoiden katsomista.
        tve kanava näyttää noita ,kolumbiassa kuvattu ku nuor noin 15-16 vuotias poika joka oli jotain varastanut 100 päinen joukko pieksi sitä poikaa ja sen jälkeen kaatoi bensaa sen selkään ja tulta perään. se pyöri maassa nous ylös ja lähti horjuen kävelemään soihtuna kieriäkseen taas välillä maassa.

        oon huomannut et palams kuolema ei ole elokuvien kaltainen et kymmenessä sekunnissa kuolisit, ei oon nähnyt ku tyyppi liikkuu vielä 4 minuutin jälkeen ku on tuikattu tuleen ja se voivotteli vielä.
        ihminen on pirun sitkeä otus kun sille halutaan tuottaa kipua.

        tuli taas sellainen huono olo - sorry! Pakko poistua palstalta, oon liian monta kertaa käynny hoipertelemaan täällä huonovointisena, naama vihreänä. Tään verran kai naisille sallitaan tasoitusta??!?!





        Öit!..


        *need MY koira*...


      • IgnitnBlush kirjoitti:

        tuli taas sellainen huono olo - sorry! Pakko poistua palstalta, oon liian monta kertaa käynny hoipertelemaan täällä huonovointisena, naama vihreänä. Tään verran kai naisille sallitaan tasoitusta??!?!





        Öit!..


        *need MY koira*...

        Minä en voi nukkua.


    • PAKOLLA:..!!1%#?+!11

      .


      Silminnäkijä: Tanssipojat

      "Teini-ikäiset pojat puetaan tytöiksi ja he tanssivat aikuisille mahtimiehille. Raportti Afganistanin vaietusta pedofiliaperinteestä."


      http://areena.yle.fi/video/1313587

      .

      • Kun naiset eristetään yhteiskunnasta.


      • IHMISINÄ::..!!%?+!1
        buddy-love kirjoitti:

        Kun naiset eristetään yhteiskunnasta.

        .

        vaan elukkoina

        .


    • IgnitnBlush

      kuvia olisi netissä suomen ev.lut uskonnosta, niin eikö meillä kiellettäisi uskonnon harjoittaminen heti?
      Miksi pitäisi muka olla avarakatseinen uskonnoille, joissa harjoitetaan silmitöntä väkivaltaa? Jos miellä kiellletään suvivirrret, niin eikö .. Kyllä Suomalaiset ovat TYHMIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ei - vaan me olemme pirun fiksuja mutta olemme tyhmistämässä itseämme kovaa vauhtia ollaksemme "maailman arvoisia".

        Ts. Meiltä puuttuu täysin itsekunnioitus.


      • Ja on tyhjä olo....

        Minusta muslimeilla on kollektiivinen vastuu islamin nimissä tehdyistä vääryyksistä, sillä siellä ei näytä olevan minkäänlaista yritystä vähentää eri ryhmittymiensä tekemiä rikoksia ihmiskuntaa vastaan.
        Mutta toisaalta voiko aivopestyiltä vaatia kovin paljon.

        Meillä pitäisi olla täällä tiukka systeemi jolla puretaan vääryyksiin johtavia ajatusmalleja ja ne jotka eivät suostu sopeutumaan länsimaiseen oikeusvaltioon, vietäköön takaisin lähtömaihinsa.

        *ärsyyntynyt*

        (miksei niillä ole jotain uskonpuhdistajaa laittamaan niitä järjestykseen)


      • Kukkomies kirjoitti:

        Ei - vaan me olemme pirun fiksuja mutta olemme tyhmistämässä itseämme kovaa vauhtia ollaksemme "maailman arvoisia".

        Ts. Meiltä puuttuu täysin itsekunnioitus.

        Minusta islam on moraaliton ideologia joka on rikos ihmiskuntaa vastaan ja haittaa kehittymistämme oikeudenmukaiseksi maailmaksi. Suurin rikos kohdistuu ideologian kannattajiin vaikkeivät sitä itse tajuakaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minusta islam on moraaliton ideologia joka on rikos ihmiskuntaa vastaan ja haittaa kehittymistämme oikeudenmukaiseksi maailmaksi. Suurin rikos kohdistuu ideologian kannattajiin vaikkeivät sitä itse tajuakaan.

        Islamin tulkinnastahan se on kyse. Kaikenlainen fasistinen fundamentalismi paitsi se mitä itse haluan edustaa on tietenkin väärin kaikkea ja kaikkia vastaan.


      • anzzy§§
        buddy-love kirjoitti:

        Ja on tyhjä olo....

        Minusta muslimeilla on kollektiivinen vastuu islamin nimissä tehdyistä vääryyksistä, sillä siellä ei näytä olevan minkäänlaista yritystä vähentää eri ryhmittymiensä tekemiä rikoksia ihmiskuntaa vastaan.
        Mutta toisaalta voiko aivopestyiltä vaatia kovin paljon.

        Meillä pitäisi olla täällä tiukka systeemi jolla puretaan vääryyksiin johtavia ajatusmalleja ja ne jotka eivät suostu sopeutumaan länsimaiseen oikeusvaltioon, vietäköön takaisin lähtömaihinsa.

        *ärsyyntynyt*

        (miksei niillä ole jotain uskonpuhdistajaa laittamaan niitä järjestykseen)

        Euroopan väkisin Poitiersin taistelussa Kaarle Martell ajoi ne takaisin Afriikkaan


      • buddy-love kirjoitti:

        Ja on tyhjä olo....

        Minusta muslimeilla on kollektiivinen vastuu islamin nimissä tehdyistä vääryyksistä, sillä siellä ei näytä olevan minkäänlaista yritystä vähentää eri ryhmittymiensä tekemiä rikoksia ihmiskuntaa vastaan.
        Mutta toisaalta voiko aivopestyiltä vaatia kovin paljon.

        Meillä pitäisi olla täällä tiukka systeemi jolla puretaan vääryyksiin johtavia ajatusmalleja ja ne jotka eivät suostu sopeutumaan länsimaiseen oikeusvaltioon, vietäköön takaisin lähtömaihinsa.

        *ärsyyntynyt*

        (miksei niillä ole jotain uskonpuhdistajaa laittamaan niitä järjestykseen)

        Onko kristityillä kollektiivinen vastuu ristiretkistä ja niistä murhatöistä joita tehtiin islamilaiseen maailmaan?

        Naturligtvis on.


      • IgnitnBlush
        Kukkomies kirjoitti:

        Ei - vaan me olemme pirun fiksuja mutta olemme tyhmistämässä itseämme kovaa vauhtia ollaksemme "maailman arvoisia".

        Ts. Meiltä puuttuu täysin itsekunnioitus.

        Niin puuttuu!

        Meilkein voisin epäillä, että tässä on Islamilainen salalitto takana!
        Vaan kuinka on? Tyly totuus: Suomalaiset ihan itse. (:(


      • .......
        Kukkomies kirjoitti:

        Onko kristityillä kollektiivinen vastuu ristiretkistä ja niistä murhatöistä joita tehtiin islamilaiseen maailmaan?

        Naturligtvis on.

        ristiretkiä ei enää tehdäkään.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Islamin tulkinnastahan se on kyse. Kaikenlainen fasistinen fundamentalismi paitsi se mitä itse haluan edustaa on tietenkin väärin kaikkea ja kaikkia vastaan.

        Riippumatta ne menevät serkkujensa kanssa naimisiin ja se laskee kansan älykkyyden 80 yksikön tienoille. Naisten ja lasten asema on heikko. Pikkulapsia silvotaan. Profeetta kannatti pedofiliaa ja meilläkin on vihitty 14 vuotias parikymppisen kanssa. Vaimoja saa hakata. Omituisia asioita määrätään rikoksiksi ja sitten kivitetään. Amputoidaan käsiä ja katkotaan kauloja.

        Ihan älytöntä touhua.

        Uskokoot mihin haluavat, mutta miksi pitää rääkätä sekä omia että vieraita.

        Minä tiedän jo liikaa näistä väärinkääytöksistä.


      • IgnitnBlush kirjoitti:

        Niin puuttuu!

        Meilkein voisin epäillä, että tässä on Islamilainen salalitto takana!
        Vaan kuinka on? Tyly totuus: Suomalaiset ihan itse. (:(

        Ideologiana on itsensä tuhoava systeemi, sillä ne joita suvaitaan eivät osaa suvaita takaisin.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Onko kristityillä kollektiivinen vastuu ristiretkistä ja niistä murhatöistä joita tehtiin islamilaiseen maailmaan?

        Naturligtvis on.

        on nyt.
        Itseasiassa tuo mitä kirjoitit on muslimeilla tyypillinen argumentti.

        Siis kristityt ovat mielestäni kollektiivisesti vastuussa niistä asioista joita kristinuskon nimissä tehdään nyt ja joihin ei yritetä systeemin sisältä tehdä korjausta.

        Kuitenkaan tänään elävä ihminen ei ole vastuussa siitä mitä ennen häntä on tehty.

        (Natsikortin vetäen, olivat hekin kollektiivisesti vastuussa, mutta tavallinen nykysaksalainen tietysti ei)


      • buddy-love kirjoitti:

        on nyt.
        Itseasiassa tuo mitä kirjoitit on muslimeilla tyypillinen argumentti.

        Siis kristityt ovat mielestäni kollektiivisesti vastuussa niistä asioista joita kristinuskon nimissä tehdään nyt ja joihin ei yritetä systeemin sisältä tehdä korjausta.

        Kuitenkaan tänään elävä ihminen ei ole vastuussa siitä mitä ennen häntä on tehty.

        (Natsikortin vetäen, olivat hekin kollektiivisesti vastuussa, mutta tavallinen nykysaksalainen tietysti ei)

        Itseasiassa se on validi argumentti. Tällä en hae suvaitsevaisuutta vaan pyydän vain katsomaan omaan menneisyyteemme jossa meihin liittyvät tahot on käyttäytynyt aivan yhtä järkyttävillä tavoilla.

        Kyllä islamilaisten viha länsimaita kohtaan juontuu noistakin ajoista. Silloin kyse on myös omasta varjostamme ja tuon varjon kieltäminen on itsekritiikin puutetta. Se on pakko hyväksyä jos aiomme käsitellä asiaa inhimillisesti, tietoisesti ja älyllisesti.

        Viitaat aikaan jotenkin absoluuttina. "Nyt on nyt". Unohdatko maksaa laskusi samalla ajatuksella? "Kulutin sähköä eilen. Nyt on nyt."

        Yhtälailla olisi epävalidia kieltää esim. se että afroamerikkalaisten tilanne ei pohjautuisi orjuuteen tai valkoihoisten hyväosaisten hyvinvointi osaltaan orjien tekemälle työlle. Syy-seuraussuhde on ilmeinen.

        Miksi on väärin havaita ja ymmärtää väkivallan ja sen suuntautumisen syy-seuraussuhteita jotka ovat ilmeisiä myös historiallisesti?

        Onko väärin esim. kritisoida Islamilaisiin maihin tehtyjä sota-operaatiota joiden vaikutus islamistien mielenliikkeisiin on ollut tiedossa jo ennalta? Me voimme tehdä mitä tahansa länsimaina koska meillä on voimaa ja valtaa käydä sotaoperaatiota heikoin perustein?

        Ehei. Islamilaisten maiden viha on nimenomaan provosoitua ja me näemme siinä varjomme. Anteeksi jos paljastan valoa tällä tavalla, mutta meitä nimenomaan kuuluukin vihata koska emme ole tehneet hyvin vaan huonosti.

        Olen tietenkin eri mieltä kulttuurien väkinäisellä sekoittamisesta. Me emme ole valmiita sellaiseen eivätkä he ole valmiita sellaiseen. Mutta olen täysin eri mieltä siitä että me olisimme jotain valkoisia ritareita jotka menevät pelastamaan jotain islamilaisessa maailmassa. Emme todellakaan ole, länsimaiden toiminta on ollut vastuutonta ja yksipuolista eikä siinä olla otettu huomioon minkäänlaista logiikkaa jossa olisi huomioitu islamilaisia itseään heidän omassa kulttuurissaan.

        Mehän käymme yhä niitä ristiretkiä. 2000 luvulla.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Itseasiassa se on validi argumentti. Tällä en hae suvaitsevaisuutta vaan pyydän vain katsomaan omaan menneisyyteemme jossa meihin liittyvät tahot on käyttäytynyt aivan yhtä järkyttävillä tavoilla.

        Kyllä islamilaisten viha länsimaita kohtaan juontuu noistakin ajoista. Silloin kyse on myös omasta varjostamme ja tuon varjon kieltäminen on itsekritiikin puutetta. Se on pakko hyväksyä jos aiomme käsitellä asiaa inhimillisesti, tietoisesti ja älyllisesti.

        Viitaat aikaan jotenkin absoluuttina. "Nyt on nyt". Unohdatko maksaa laskusi samalla ajatuksella? "Kulutin sähköä eilen. Nyt on nyt."

        Yhtälailla olisi epävalidia kieltää esim. se että afroamerikkalaisten tilanne ei pohjautuisi orjuuteen tai valkoihoisten hyväosaisten hyvinvointi osaltaan orjien tekemälle työlle. Syy-seuraussuhde on ilmeinen.

        Miksi on väärin havaita ja ymmärtää väkivallan ja sen suuntautumisen syy-seuraussuhteita jotka ovat ilmeisiä myös historiallisesti?

        Onko väärin esim. kritisoida Islamilaisiin maihin tehtyjä sota-operaatiota joiden vaikutus islamistien mielenliikkeisiin on ollut tiedossa jo ennalta? Me voimme tehdä mitä tahansa länsimaina koska meillä on voimaa ja valtaa käydä sotaoperaatiota heikoin perustein?

        Ehei. Islamilaisten maiden viha on nimenomaan provosoitua ja me näemme siinä varjomme. Anteeksi jos paljastan valoa tällä tavalla, mutta meitä nimenomaan kuuluukin vihata koska emme ole tehneet hyvin vaan huonosti.

        Olen tietenkin eri mieltä kulttuurien väkinäisellä sekoittamisesta. Me emme ole valmiita sellaiseen eivätkä he ole valmiita sellaiseen. Mutta olen täysin eri mieltä siitä että me olisimme jotain valkoisia ritareita jotka menevät pelastamaan jotain islamilaisessa maailmassa. Emme todellakaan ole, länsimaiden toiminta on ollut vastuutonta ja yksipuolista eikä siinä olla otettu huomioon minkäänlaista logiikkaa jossa olisi huomioitu islamilaisia itseään heidän omassa kulttuurissaan.

        Mehän käymme yhä niitä ristiretkiä. 2000 luvulla.

        Islamilaisilla on jo varhaisina aikoina kokemusta sotimisesta kaikkien lähinaapuriensa kanssa ja länsimaat eivät sinänsä historiallisesti poikkea mitenkään tästä suuresta joukosta. Itseasiassa koraanista menetettiin suuria osia kun muhamedin kuoleman jälkeen sodittiin kunnolla ja nuo kohdat ulkoa opetelleet sattuivat kuolemaan. Siis ns. miekkalähetys on ollut islamille huomattavasti tyypillisempi toimintatapa kuin kristinuskolle ja ristiretket johtuivat pelkästää islamin aluevaltauksista.

        Nyt ja eilen kulutettu sähkö kuuluu maksettaviin, mutta muinaisten sukulaisen laskut eivät kuulu enää meille.

        Afrikan orjuus ei syntynyt sinne eurooppalaisten myötävaikutuksella, vaan eurooppalaiset hyödynsivät jo olemassa olevaa paikallista järjestelmää. Itseasiassa orjuus jatkuu mantereella yhä.

        Muslimivaltioihin tehdyt sotaretket ovat enimmäkseen olleet täysin idioottimaisia ja lyhyen tähtäimen tavoitteet ovat aivan erityisesti pilanneet koko alueen kehityksen.
        Lisäksi niille ja varsinkin meille olisi ollut paljon parempi, mikäli alueelta ei olisi löydetty yhtään öljyä.

        Ei islamilaisten valtioiden viha ole provosoitua, vaan suurelta osalta ulkoisen vihollisen etsimistä omien sisäpoliittisten ongelmien peittämiseksi. Tyypillinen systeemi ympäri maailmaa.
        Ihan turha siis kantaa syyllisyyttä ja varsinkaan täällä.

        Minusta paras ristiretki nykyään olisi pistää taivaalle satelliitti, joka kykenee lähettämään televisioihin ohjelmaa ilman satelliittivastaanotinta (siis isolla teholla ja normaalilla analogiataajuudella). Lähetettäisiin riittävästi järkevää koulutusohjelmaa ja vähitellen muslimikansojen koulutustaso ja ymmärrys kasvaisi. Luultavasti imaamien olisi vaikeampi ajaa kansaa idioottimaisuuksiin kun kansalla olisi hiukan parempi käsitys siitä mikä on totta. Yleinen lukutaito olisi ensimmäinen koulutustavoite.


    • anzzy§§

      löytää ideansa pakkokäännytys uhkailuihinsa?
      Ja kalastelee sieluja täältä

    • jkjdh

      Ehkäpä ei kannattaisi puhua tuollaisia, jos ilmeiseksi palstatyökseen puolustaa rekisteröitydyillä nimimerkeillä natsistisesti kirjoittavia nimimerkkejä, kuten sinä...

      Miks muuten pelle vedät hirveästi turhia pisteitä tekstisii kappalejakojen väliin? Jotakin sekopäistä vääristelyä toikin, vai? Mielipuolten epäeettisten sivistysten raiskaamista?

      Onneksi minä en ole 16- vuotias, eli mulla ei ole tarvetta keskustella "uskontojen kieltämisestä". Muistan kyllä kokeneeni sellaisenkin tunteen juurikin 16-vuotiaana, mutta myöhemmin opittu elämänkokemus ja sivistys on estänyt ajatusmaailmallisen vastaavan sekoilun - onneksi- kohdallani.

      • Mennä muualle trollaamaan.


      • jkjdh
        buddy-love kirjoitti:

        Mennä muualle trollaamaan.

        En. Syystä, että arvostelen mielisairasta netti-ilmaisuasi ihan tavallisen ihmisen järjellä ja lisäksi trolliaavalle on mielestäni yleisestikin ottaen lupa vastata epäasiallisesti.


      • jkjdh kirjoitti:

        En. Syystä, että arvostelen mielisairasta netti-ilmaisuasi ihan tavallisen ihmisen järjellä ja lisäksi trolliaavalle on mielestäni yleisestikin ottaen lupa vastata epäasiallisesti.

        Sitten vastaankin sinulle epäasiallisesti:

        PLÄÄH!


      • suomilisko
        buddy-love kirjoitti:

        Sitten vastaankin sinulle epäasiallisesti:

        PLÄÄH!

        nukkumaan


      • suomilisko kirjoitti:

        nukkumaan

        Urpun jne.
        *vastustaa ajatusta*


      • jkjdh
        buddy-love kirjoitti:

        Sitten vastaankin sinulle epäasiallisesti:

        PLÄÄH!

        No enpä joo ole ystäväsi "suomilisko" tai kukaan muukaan. Tässä kyllä nähdään, että miten tampiot kohtelevat viatonta keskustelupalsrtakävijää! Saanko jonkun sun runkkpalstakaverin taas arvostelemaan minua? Esmerkiksi palstaystävästäsi Random_N:sta en pidä, koska mielestäni ainoastaan mielisairas hyökkää haukkumaan anonyymin asiallisen keskustelupalstatekstin kirjoittanutta kirjoittajaa kommentilla, että " en pidä _SINUSTA_". Ehkä häiriintyneintä mahdollista keskustelupalstakäytöstä kiusata viatonta keskustelupalstakävijää...


    • "Dnepropetrovsk Maniacs Murder"

      Siel pojat kuvas videokameralla kuinka ne käytteli vasaraa ja ruuvimeisseliä ihan johonkin muuhun kuin ladon oven korjaamiseen.

      Sellainen lotiseva korina on aika. Mieleenpainuvaa.

      Menenkin tästä syömään iltapalaksi vattupuuroa.

    • Hyvä, ettet laittanut linkkejä. Mä vähän turhankin uteliaasti katson kaikki linkit, enkä todellakaan halua nähdä mielipuolista raakuutta, jossa ihmisyydellä ei ole mitään arvoa.

      Ihan sairasta sakkia.

      • Ihan liian paha.

        Se venäläinen sotilasrukka varsinkin... Vuoti kuiviin...

        Ja 12 vuotias leikaamassa vangilta päätä...

        Ei voi kestää tai käsittää...


      • buddy-love kirjoitti:

        Ihan liian paha.

        Se venäläinen sotilasrukka varsinkin... Vuoti kuiviin...

        Ja 12 vuotias leikaamassa vangilta päätä...

        Ei voi kestää tai käsittää...

        Ei niin. Kauheinta on, että ne pakottaa lapset hirmutekoihin mukaan.

        Miten joku voi lukea niin kierosti omia uskonnollisia kirjojaan, että muka tuollaiselle raakuudelle löytyisi oikeutusta? Mielipuolista touhua.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ei niin. Kauheinta on, että ne pakottaa lapset hirmutekoihin mukaan.

        Miten joku voi lukea niin kierosti omia uskonnollisia kirjojaan, että muka tuollaiselle raakuudelle löytyisi oikeutusta? Mielipuolista touhua.

        Että täkäläiset kääntyvät muslimeiksi eivätkä kykene näkemään minkäänlaisia väärinkäytöksiä.

        Ruotsissa on muuten raiskauksia yhtä paljon kuin joissain kehitysmaissa ja muistaakseni 86 prosenttia uusruotsalaisten tekeminä. Ruotsi on aika pian pahassa pulassa.

        (ja ihmiset jotka kykenevät olemaan vaivaantumatta näistä asioista ovat paljon onnellisempia)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe