Missä on Karo "Elvis" Kekki??

Dolrors

Itse ostin taannoin kirpparilta Karon levyn joka on TOSI HYVÄ!! Ihan käsittämätöntä, miksi kaverista ei ole kuulunut mitään! Olisi tosi kiva tietää miksi ??

Itse muistelen aikoinaan kuulleeni, että Karo oli suunnattu amerikan markkinoille, siksi suomen markkinointiin ei panostettu. Toivottua nousukiitoa ei kuitenkaan tullut.

Ihmettelen vaan, koska levy on NIIn tolkuttoman hyvin tuotettu... Ilo kuunnella suomalaiseksi artistiksi!!

33

5434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öffentlich

      Minäkin muistan tyypin ja mikälin muista oikein viimeisin levytys oli hieman popimpaa
      musiikkia. Lauluääni oli kyllä kohtalaisen hyvä, missä lienee mies?

      • Toni serkun se

        Teatterissa kaiketi, sinnehän tuo jossain vaiheessa meni. Googlettakaa niin eiköhän jotain selviä, itseä ei kiinnosta cover artisti.


    • Täti Monica

      Karo Kekki tuo mieleen erään toisen laulajan josta en myöskään pidä, nimittäin Helmut Lottin. Melkein tulisi mieleen sanoa että Karo Kekki on suomen Helmut Lotti, paitsi Lotti on todistetusti ansioituneempi. Kummankaan levyjä en tule ikinä hankkimaan omaan levystööni ja eipä kukaan pakota moiseen.

      • lotti totti

        kunhan vaan todistelet itsellesi että olet tiukka rockabilly-mies vaikka pikemminkin olet
        pullapoika.


    • rEBEL 1978

      kEKKI ON kAKILLA? tAI kAKKI kEKILLÄ? wHO KNOWS.

    • HYRYLÄ

      Kyl se kaveri tääl pyörii!

      • tiina-l

        karo kekki on viimeisten tietojeni mukaan kuollut merillä.


      • Joitakin kiinnostaa-

        Oletko hänen siskonsa Tuusulasta? Keitä sukulaisia hänellä on? Muistan hänet 2000-luvun alusta,5kymppisenä seurasin hänen uraasa jännityksellä.Olisi outoa että joku hänen "sukulainen" kirjoittelisi hänen asioistaan näille sivuille,tiedän että hänellä asuu tai asui Tuusulan Paijalassa sisko. Jos olet oikeasti,hyi ja häpeä. Olet nolo tapaus,kerrassaan.


    • Pazee

      Ei ole kuollut! Kuulemma vähentänyt laulamista huonolla menestyksellä.
      Kertoi Karon broidi..

      • Repe Reppuli

        On se kuollut ilmeisesti. Ja kummittelee vain. Karo oli myyttinen ja cool. Vähän niin kuin Johnny Depp. Ja melkein yhtä hyvä laulamaan kuin mä.


      • riipivä
        Repe Reppuli kirjoitti:

        On se kuollut ilmeisesti. Ja kummittelee vain. Karo oli myyttinen ja cool. Vähän niin kuin Johnny Depp. Ja melkein yhtä hyvä laulamaan kuin mä.

        Niin oli.Mulla jäi hepusta kuva että se se nauro koko jutulle.Ei faneilleen,vaan suami-meiningille.Musta se oli makee.Ujo ja erilainen. En tiedä missä on,ehkä se on kuollu.


    • Bum Bum

      BumtsiBumissa joskus muinoin oisko ollut 2003 Elvis-spesiaalissa Esa Niemisen joukkueessa kisailevat Jussi Raittinen ja Juha Leppänen, Seppo Hovin joukkueessa Jorma Kääriäinen ja Karo "Elvis" Kekki.

      http://www.phnet.fi/public/elvisclub/bumtsibum.htm

    • Kato Kökkö

      Nää on näitä tyyppejä jotka ryhtyy makkaranmyyjksi jos musahommat ei ala luistaa nopeesti tai taidot ei riitä. Parempi ols ollu pitää töttörö vaan päässä, laulaa Elvistä ja jättää ne popit muille.

    • Karolus1

      Kyllä se Karo musahommia tekee, mutta tuolla atlantin toisella puolella.
      Ei vain ole lähtenyt tähän kotimaiseen normimuottiin, että kotimaisilta listoilta "Amerikkaa valloittamaan" ja sitten maitojunalla kotiin.

      • seibor

        jos iso sakki tietäisi edes millä nimellä se esiintyy ja kuinkapaljon sillä on kysyntää,lehdet lähtis sen perään täältä Suomesta.Törmäsin siihen Los Angelesissa,ja sanoin suomeksi moi,se oli rento ja hämmentynyt! Sillä oli kaksi isoa mustaa turvamiestä vierellä,jotka katso aluksi tosi tuimasti,itse "Karo" oli rento,jakeli nimmareita ja näytti Todella hyvältä...!!!


      • emeritus2
        seibor kirjoitti:

        jos iso sakki tietäisi edes millä nimellä se esiintyy ja kuinkapaljon sillä on kysyntää,lehdet lähtis sen perään täältä Suomesta.Törmäsin siihen Los Angelesissa,ja sanoin suomeksi moi,se oli rento ja hämmentynyt! Sillä oli kaksi isoa mustaa turvamiestä vierellä,jotka katso aluksi tosi tuimasti,itse "Karo" oli rento,jakeli nimmareita ja näytti Todella hyvältä...!!!

        Mä tiedän että sillä on poika jonku suomalaisen kanssa ja tyttö jonku ei-Suomalaisen kanssa. Ja senki mä tiedän että se on suurimmasta ajasta Usassa töitä tehden,ja se ei mun kaverien kaverien kuuleman mukaan edes mieti Suomessa laulamista.Ainaki siitä on kuva missä se on Ruotsissa yhden maineikkaan tuottajan,ja Simon C:n kanssa samassa kuvassa. Eihän se omalla nimellää esiinny.Kysykää siltä kiekkobluesin Salonojalta.Se kavereineen jeesas sitä. Mä ymmärsin et se ei halunnu olla suomalaisten kanssa tekemisissä, Mä olen Karon Wanha koulukaveri,ja tiedän sen tyylin. Sen ei tarvinnu ku kävellä kadulla ja liuta jätkiä oli jahtaamas sen päänahkaa,ja akat jotain muuta. Kerran se sano mulle,: Nää on juntteja ,ja mun paikka ei ole täällä.Suomalaiset on hirveän kateellisia,mä en tykkää siitä,Suomi ei ole mun paikka". Ja mikä H-tin hytylän karo? varmaa eri karo joka blue bayoun lauloi... Siellä asuvat karot...no ne saa laulaa neki.


    • MINKÄ NIMINEN OLI KARON LEVY JONKA KIRPPARILTA ONNISTUIT LÖYTÄMÄÄN?

    • Rock'N'Roll is King

      Karo Rokkaa Forever!

    • gls glubben

      karo-blame it all on desire

    • karjala ykkönen

      blues diggers. oisko sama jannu

      • mervi444

        on


      • joulusijalla
        mervi444 kirjoitti:

        on

        SE LAULAA(JOS SE ON SE),AIVAN TÖÖÖRKEÄN HYVIN? Heti kättelyssä en usko että kyseessä olis kukaan suiomalainen ikinä koska tolla äänellä oltas jo TOOSIII PITKÄLLÄ..... Siis kuvankaunis blondi jätkä joka oli ehkä kaksi vuotta julkisuudessa ja hävisi sen sileäntien?Ei tee järkeä... MISSÄ OOT!!!!????


      • forever 7

        kuunnelkaa blues diggers, kuunnelkaa lopettakaa vittuilu


      • blues giggers 1
        joulusijalla kirjoitti:

        SE LAULAA(JOS SE ON SE),AIVAN TÖÖÖRKEÄN HYVIN? Heti kättelyssä en usko että kyseessä olis kukaan suiomalainen ikinä koska tolla äänellä oltas jo TOOSIII PITKÄLLÄ..... Siis kuvankaunis blondi jätkä joka oli ehkä kaksi vuotta julkisuudessa ja hävisi sen sileäntien?Ei tee järkeä... MISSÄ OOT!!!!????

        kuuntele blues diggers youtube


    • Jari-Sinikka

      Kasvetaanhan jo aikuisiksi ja pitäydytään jazzissa ja klassisessa säveltaiteessa, eikö totta lapset?

    • rAKKIKOIRA
      • bändi puuttuu

        Kuulostaa KARaOkeLTA


      • bändi puuttuu
        bändi puuttuu kirjoitti:

        Kuulostaa KARaOkeLTA

        Siis laulu toki toimii, mutta karaoketaustat tökkii.


      • haluun3
        bändi puuttuu kirjoitti:

        Siis laulu toki toimii, mutta karaoketaustat tökkii.

        jos ne onki? toiha laulaa kuin mielipuoli nekru.


      • Anonyymi
        haluun3 kirjoitti:

        jos ne onki? toiha laulaa kuin mielipuoli nekru.

        No jaa, mikähän viestiketju näistä nyt on juoruja, oletuksia, faktaa?
        Eiköhän 7päivää lehti olisi jo juorunnut jos miehellä menisi levytykset huippu hyvin.... en ole huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, mikähän viestiketju näistä nyt on juoruja, oletuksia, faktaa?
        Eiköhän 7päivää lehti olisi jo juorunnut jos miehellä menisi levytykset huippu hyvin.... en ole huomannut.

        Taidat olla homo?


    • Anonyymi

      Kumma tyyppi.

    • Anonyymi

      👍👍🎸

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe