Hei! Osaisikohan joku tällä palstalla auttaa seuraavassa.
Aattelin järkätä miesystävälleni yhdessäolomme 2-vuotispäiväyllärin. Hän on kovasti naisellisuuden perään: olen varannut hänen tietämättään yön hotellista, ja ajattelin panostaa rohkeaan meikkiin ja alusvaatteisiin, korkkareihin yms. ;). Osaisiko joku - nainen tai mies - suositella jotain viettelevää tuoksua? En yleensä pahemmin käytä tuoksuja enkä tässä tilanteessa tietenkään voi tiedustella sitä mieheltäni.
mikä tuoksu saa miehen kuumaksi?
10
1695
Vastaukset
- ppll
flora toimi takuuvarmasti!
- mies,
Mut saa kuumaksi ainakin naiseni omat tuoksut, hajuvedet on keinotekoista huijaamista jos mies ihastuu hajuvetesi tuoksuun niin ei se ole silloin aitoa.
Silloin kun kumppanin omat tuoksut saa pään sekaisin hän on se oikea, se on aitoa rakkautta, olemme kuitenkin pohjimmiltaan eläimiä ja sen oikean löytymisessä tuoksut ovat yksi tärkeä pointti. - DiorDior
Diorin Hypnotic Poison on kuulemma tuoksu joka saa miehet pörräämään ympärillä :D Tätä on kuultu monessa eri paikassa. Myös oma mieheni sanoi tälle tuoksuessani että voisi hypätä kanssani saman tien sänkyyn.. tuoksu on kuulemma niin viettelevä.
Mieleeni tuli että jokohan tämä ylläri on toteutettu vaiko vasta tulevaisuudessa? :) - Bed head
hiukset miellyttävät monia miehiä.. Tigillä on hyväntuoksuisia tuotteita sekä Goldwellillä.
- Diorin Hypnotic Pois
Diorin Hypnotic Poison!!! testattu ja vientiä oli :p
- tumblebee
TOTTA! :D
- ja ihostasi
Jokaisen ihmisen Ph on erilainen, eli mikä tuoksuu toisella jumalaiselta saattaa jonkun toisen iholla haista mädäntyneelle. testaile erimerkkejä kaupan testereillä.
- samaa mieltä
Toinen ei voi millään sanoa kelle sopii mikäkin tuoksu juuri tuon Ph:n takia.
Esim. Cacharel: Loulou - Eau de parfum ja Myski ovat karseeta ihollani, vaikka ne ovat ihania tuoksuja noin muuten.
- taysi.kuu
Kunhan kokeilen tämän toimivuutta.
- 20 0000
70=-luvulla Ruotsissa kun Diorin Poison tuli sillä oli
lempinimi "horparfym" . Eipä ihme että vientiä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984