Nauttikaahan nyt syksystä vielä....kohta tulee kuitenkin talvi.:D
http://www.youtube.com/watch?v=QPmeXtUnchI
http://www.youtube.com/watch?v=jmYWnO5F9aU
Leppoisaa lauantaita.;)
19
533
Vastaukset
- demoniiih
Aurinkoa tälle päivälle..
..Kohta on mukavampi hiihdellä..ko lupas lunta..;o)...- satumainen_nainen
Ja minähän olen osannut nauttia tästäkin päivästä, kuten kaikista muistakin.;)
Ja niin teen edelleenkin.:)
http://www.youtube.com/watch?v=1FE_dxZi9pE
- pp
olin just lähös pastanostoon tohon 50 m pääs olevaan kauppaan,ihan jalkapatikalla..Sä höpiset talvesta,taidankii mennä autolla ;o)
- satumainen_nainen
pitänee kohta vaihtaa.;D
- Ben_Sjatkel
On kurjan näköinen tuo Unski!
Kiikuta se nyt hiekkalaatikolle ja anna sille rassulle ruokaa!
bngt- satumainen_nainen
itsestäsi, itse olet kurjanäköinen pyh!
Unski on maailman kaunein olento ja se saa ruokaa silloin kun se tahtoo.:) - .
halveksii vammaisia.pian pääsisi Unskikin hengestään ja kurkku viillettäisiin auki,jos kotka sen lähelle pääsisi.eläinrääkkäystähän tuo kyllä onkin pitää sairasta kissa kärsimässä.
- Ohikulkija.
. kirjoitti:
halveksii vammaisia.pian pääsisi Unskikin hengestään ja kurkku viillettäisiin auki,jos kotka sen lähelle pääsisi.eläinrääkkäystähän tuo kyllä onkin pitää sairasta kissa kärsimässä.
vammainen, kun noin koville ottaa?
- .
Ohikulkija. kirjoitti:
vammainen, kun noin koville ottaa?
olen eläinlääkäri.
- satumainen_nainen
. kirjoitti:
siihen ilmestyi???
Ootko ihan ufo?;D - satumainen_nainen
. kirjoitti:
olen eläinlääkäri.
eläinlääkäriä nähnytkään, jos et mua katso.;D
satumainen_nainen kirjoitti:
siihen ilmestyi???
Ootko ihan ufo?;DUnski on ihku ja niin oot säkin kun annat sille elämän..
- satumainen_nainen
a-v kirjoitti:
Unski on ihku ja niin oot säkin kun annat sille elämän..
Tiedän sen, ja Unskista on kehittynyt oikein mahtava otus nyt....se osaa posettaakin jo...tuleva mannekiini.;)
satumainen_nainen kirjoitti:
Tiedän sen, ja Unskista on kehittynyt oikein mahtava otus nyt....se osaa posettaakin jo...tuleva mannekiini.;)
Ja se on puhtaasti sun ansiota. Kiitos ja ylistys!
- satumainen_nainen
a-v kirjoitti:
Ja se on puhtaasti sun ansiota. Kiitos ja ylistys!
on rakastunut tuohon mun tyttäreeni, maannut sen sylissä tämänkin päivän...vai kumpiko lie sitten rakastunut ja kumpaan...symbioosissa elelevät.;)
Likka aikoi ottaa sen omakseen nyyh.;( satumainen_nainen kirjoitti:
on rakastunut tuohon mun tyttäreeni, maannut sen sylissä tämänkin päivän...vai kumpiko lie sitten rakastunut ja kumpaan...symbioosissa elelevät.;)
Likka aikoi ottaa sen omakseen nyyh.;(ja on onnellinen ja hyvinpidetty.. se on pääasia.
Nää jotkut täällä on ilmeisesti sitä mieltä et vammaiset pitäis lopettaa ja that's it.. pyrkikööt eduskuntaan, turha täällä on yrittää vaikuttaa asioihin;)- satumainen_nainen
a-v kirjoitti:
ja on onnellinen ja hyvinpidetty.. se on pääasia.
Nää jotkut täällä on ilmeisesti sitä mieltä et vammaiset pitäis lopettaa ja that's it.. pyrkikööt eduskuntaan, turha täällä on yrittää vaikuttaa asioihin;)Unski on vahvistunut ja alkaa olla jo omatoiminen...oikee kissa se on, aivan ihana sellainen.:)
Se on pieni, hento, mutta aivan ihana...ja kehittyy omalla tahdillaan, nyt jo juoksee, leikkiikin ja kehrää niin ihanasti, kun pääsee syliin. Ei mua haittaa, että se näyttää epäkeskolta, alienilta...se tekee siitä aivan erityislaatuisen persoonan.=) satumainen_nainen kirjoitti:
Unski on vahvistunut ja alkaa olla jo omatoiminen...oikee kissa se on, aivan ihana sellainen.:)
Se on pieni, hento, mutta aivan ihana...ja kehittyy omalla tahdillaan, nyt jo juoksee, leikkiikin ja kehrää niin ihanasti, kun pääsee syliin. Ei mua haittaa, että se näyttää epäkeskolta, alienilta...se tekee siitä aivan erityislaatuisen persoonan.=)Kauniita unia sulle ja Unskille;)
- satumainen_nainen
a-v kirjoitti:
Kauniita unia sulle ja Unskille;)
samoin.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642