Leppoisaa lauantaita.;)

satumainen_nainen

19

544

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demoniiih

Aurinkoa tälle päivälle..

..Kohta on mukavampi hiihdellä..ko lupas lunta..;o)...

• pp

olin just lähös pastanostoon tohon 50 m pääs olevaan kauppaan,ihan jalkapatikalla..Sä höpiset talvesta,taidankii mennä autolla ;o)

• satumainen_nainen

pitänee kohta vaihtaa.;D

• Ben_Sjatkel

On kurjan näköinen tuo Unski!
      Kiikuta se nyt hiekkalaatikolle ja anna sille rassulle ruokaa!

bngt

• satumainen_nainen

itsestäsi, itse olet kurjanäköinen pyh!
        Unski on maailman kaunein olento ja se saa ruokaa silloin kun se tahtoo.:)

• .

halveksii vammaisia.pian pääsisi Unskikin hengestään ja kurkku viillettäisiin auki,jos kotka sen lähelle pääsisi.eläinrääkkäystähän tuo kyllä onkin pitää sairasta kissa kärsimässä.

• Ohikulkija.
        . kirjoitti:

halveksii vammaisia.pian pääsisi Unskikin hengestään ja kurkku viillettäisiin auki,jos kotka sen lähelle pääsisi.eläinrääkkäystähän tuo kyllä onkin pitää sairasta kissa kärsimässä.

vammainen, kun noin koville ottaa?

• .
        Ohikulkija. kirjoitti:

vammainen, kun noin koville ottaa?

olen eläinlääkäri.

• satumainen_nainen
        . kirjoitti:

siihen ilmestyi???
        Ootko ihan ufo?;D

• satumainen_nainen
        . kirjoitti:

olen eläinlääkäri.

eläinlääkäriä nähnytkään, jos et mua katso.;D

• satumainen_nainen kirjoitti:

siihen ilmestyi???
        Ootko ihan ufo?;D

Unski on ihku ja niin oot säkin kun annat sille elämän..

• satumainen_nainen
        a-v kirjoitti:

Unski on ihku ja niin oot säkin kun annat sille elämän..

Tiedän sen, ja Unskista on kehittynyt oikein mahtava otus nyt....se osaa posettaakin jo...tuleva mannekiini.;)

Tiedän sen, ja Unskista on kehittynyt oikein mahtava otus nyt....se osaa posettaakin jo...tuleva mannekiini.;)

Ja se on puhtaasti sun ansiota. Kiitos ja ylistys!

• satumainen_nainen
        a-v kirjoitti:

Ja se on puhtaasti sun ansiota. Kiitos ja ylistys!

on rakastunut tuohon mun tyttäreeni, maannut sen sylissä tämänkin päivän...vai kumpiko lie sitten rakastunut ja kumpaan...symbioosissa elelevät.;)
        Likka aikoi ottaa sen omakseen nyyh.;(

on rakastunut tuohon mun tyttäreeni, maannut sen sylissä tämänkin päivän...vai kumpiko lie sitten rakastunut ja kumpaan...symbioosissa elelevät.;)
        Likka aikoi ottaa sen omakseen nyyh.;(

ja on onnellinen ja hyvinpidetty.. se on pääasia.
        Nää jotkut täällä on ilmeisesti sitä mieltä et vammaiset pitäis lopettaa ja that's it.. pyrkikööt eduskuntaan, turha täällä on yrittää vaikuttaa asioihin;)

• satumainen_nainen
        a-v kirjoitti:

ja on onnellinen ja hyvinpidetty.. se on pääasia.
        Nää jotkut täällä on ilmeisesti sitä mieltä et vammaiset pitäis lopettaa ja that's it.. pyrkikööt eduskuntaan, turha täällä on yrittää vaikuttaa asioihin;)

Unski on vahvistunut ja alkaa olla jo omatoiminen...oikee kissa se on, aivan ihana sellainen.:)
        Se on pieni, hento, mutta aivan ihana...ja kehittyy omalla tahdillaan, nyt jo juoksee, leikkiikin ja kehrää niin ihanasti, kun pääsee syliin. Ei mua haittaa, että se näyttää epäkeskolta, alienilta...se tekee siitä aivan erityislaatuisen persoonan.=)

Unski on vahvistunut ja alkaa olla jo omatoiminen...oikee kissa se on, aivan ihana sellainen.:)
        Se on pieni, hento, mutta aivan ihana...ja kehittyy omalla tahdillaan, nyt jo juoksee, leikkiikin ja kehrää niin ihanasti, kun pääsee syliin. Ei mua haittaa, että se näyttää epäkeskolta, alienilta...se tekee siitä aivan erityislaatuisen persoonan.=)

Kauniita unia sulle ja Unskille;)

• satumainen_nainen
        a-v kirjoitti:

Kauniita unia sulle ja Unskille;)

samoin.;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      345
      1276
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      763
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      735
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      601
    9. 56
      596
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      550
    Aihe