"03.10.2010 16:04
Lahden keskustassa Vapaudenkadulla sijaitsevassa ravintolassa syntyi käsirysy lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kello 03.50.
Poliisin mukaan asiakkaalle oli tullut riitaa henkilökunnan kanssa ruoan mausteista. Miesasiakas oli tämän jälkeen lähtenyt selvittämään asiaa keittiöön.
Toiset asiakkaat menivät väliin, jolloin syntyi kahakka ja yksi asiakas sai iskun poskeensa. Häirikkö ehti poistua paikalta seurueensa kanssa ennen poliisin tuloa.
Tutkinta jatkuu."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2259339&pos=no-tu
joku muukin saanut näköjään suuttunut yöllä mausteista :)
Mausteista riita ravintolassa - asiakas tunkeutui keittiöön
2
112
Vastaukset
- naunou
Mun faija vei mut jostain käsittämättömästä lapsena sen isoimman hyppyrimäen torniin (vai mikä se nyt on). Jumalauta että sieltä näkee pitkälle.
Ei tullu allekirjoittaneesta mäkihyppääjää. Mutta mä muistan miten siellä tuuli, koska tilanteesta on olemassa valokuva, jonka muistan mutta en löydä sitä mistään.- naunou
Joo. Jostain syystä syystä ei nyt ilmaantunut tekstiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627