Aurinko paistaa ja NIIN ihana syksyinen keli oli kävellä kauniissa maastossa..Happihyppelylle Viikatteen kera
http://www.youtube.com/watch?v=P0Dh2Q4MvLk&feature=related
Sunnuntai ON lepopäivä....
Syyskaunista on ulkona
7
309
Vastaukset
- pujottelija
tänään
- Cassis-Alma
iltana kävin meren rannalla katsomassa rauhottavaa rasvatyyntä meren pintaa,,, ja se aurinko mikä oli painumassa meren rannan taakse,,, se oli yksi mieleenpainuvimmista näyistä,,, Tumma oranssi aurinko,,, oli värjännyt pilvien reunat omalla kauniilla värillään saman sävyyn,,, ja se tyyni meri,,, Siinä tunsi olevansa vain pieni ihminen,,, sen kaiken luonnon kauneuden edessä ;o),,,
- PuskaPaska
missä oli tyyntä? nallikarissa ei ainakaan...tai, saattaahan tuo olla tyyntyny illaksi.
- Cassis-Alma
PuskaPaska kirjoitti:
missä oli tyyntä? nallikarissa ei ainakaan...tai, saattaahan tuo olla tyyntyny illaksi.
oli jotain puol ysi illalla, ja takuu varmasti oli tyyntä, ei tosin ollu Nallikarissa ollu missä kävin,,, Liminganrannassa olin,,,
- PuskaPaska
Cassis-Alma kirjoitti:
oli jotain puol ysi illalla, ja takuu varmasti oli tyyntä, ei tosin ollu Nallikarissa ollu missä kävin,,, Liminganrannassa olin,,,
puolelta päivin oli ihan hyvä tuuli, mutta, ei tästä sen enempää. ilmat muuttuu.
hyvä että talvi saapuu hitaasti mutta vääjäämättä ,.,. luonto ei tykkää jos ensin viilenee ja sitten taas tulee lämmintä ,., kukat alkaa kasvaa ja perhoset lennellä ,. ja sitten tulee heti lunta niskaan ,.,
- Cassis-Alma
Mullapa pihassa kukkii ruusut uudelleen ;o),,, orvokit loistaa sinililana ;o),,, muutama perhonenkin pyöriny,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319