Tere olen käynyt salilla kohta 4 vuotta kolmesta-neljään kertaa viikossa ja treenaan läpi olennaisimmat lihasryhmät syön monipuolisesti ja proteiinipitoisesti 2g per kg, olen myös kokeillut monia eri ohjelmia ja vaihtanut niitä säännöllisesti tulokset ovat nousseet kohtuudella mutta tumput eivät ole kasvaneet samassa suhteessa! Haukkarit melko isot siinä 36cm eli aika hyvät natuksi mutta miten saada tumput paksummiksi? Jalkoihin ja selkään olen suht tyytyväinen.
Paksummat kädet ?
33
5571
Vastaukset
- bodybuilding-x-x
Hauiskääntöä käsipainoilla norm otteella ja vasaraotteella. Ranneliikettä alataljassa suoralla kahvalla ja yhden käden kahvalla. Ranneliikettä käsipainoilla. Hauiskääntöä suoralla tangolla Vastaotteella. Hauiskääntöä myötä otteella. Hauiskääntö myötä otteella M-Tangolla on hyvä. Muista lisätä ja vaihdella painoa. Lopuksi isoilla parit toistot. Aina pikkuhiljaa taakkaa lisää niin rupeaa kädet paksunemaan :)
- Roky-84
Kiitti tarvii kokeilla,toivottavasti saa t-paidan hihat täytettä talven aikana.. kyllästyny RISIKSIIN
- Ajettele ny ihan ite
Roky-84 kirjoitti:
Kiitti tarvii kokeilla,toivottavasti saa t-paidan hihat täytettä talven aikana.. kyllästyny RISIKSIIN
Kannattaisiko tehdä ojentajia kanssa?
Leuanveto on hyvä lisä hauisliikkeisiin. - tunteella,tunteella
Ajettele ny ihan ite kirjoitti:
Kannattaisiko tehdä ojentajia kanssa?
Leuanveto on hyvä lisä hauisliikkeisiin.jollet saa tunnetta hauiksiin,ojentajiin ja forkkuihin,saat vaikka maailman tappiin asti reenata eikä
sanottavaa tulosta tule.Muistan Turun alueelta yhden kundin joka kisasi kaikissa voimailulajeissa,teki
115kg habakääntöjä ja hauikset oli kuitenkin kuin aloittelijalla,jos et saa menemään perille tunteella,
ei sitä raudallakaan saa kompensoitua! - Roky-84
tunteella,tunteella kirjoitti:
jollet saa tunnetta hauiksiin,ojentajiin ja forkkuihin,saat vaikka maailman tappiin asti reenata eikä
sanottavaa tulosta tule.Muistan Turun alueelta yhden kundin joka kisasi kaikissa voimailulajeissa,teki
115kg habakääntöjä ja hauikset oli kuitenkin kuin aloittelijalla,jos et saa menemään perille tunteella,
ei sitä raudallakaan saa kompensoitua!Tarkoitat varmaan vasteen tunnetta ja pumppia? Hauikset teen yleensä ojentajien kanssa samana päivänä
Ranteeni ovat myös törkeän hintelät 16cm ja kaasuttelee helposti joten kovin isoilla romuilla en edes siteiden kanssa voi tehdä mulle 35kg on jo liika ainakin sarjaa varten. Onneks muu lihaksisto on suht ok hauiksen kohdalta käsi on ku pianon vitittäjällä. - FineBody
Roky-84 kirjoitti:
Tarkoitat varmaan vasteen tunnetta ja pumppia? Hauikset teen yleensä ojentajien kanssa samana päivänä
Ranteeni ovat myös törkeän hintelät 16cm ja kaasuttelee helposti joten kovin isoilla romuilla en edes siteiden kanssa voi tehdä mulle 35kg on jo liika ainakin sarjaa varten. Onneks muu lihaksisto on suht ok hauiksen kohdalta käsi on ku pianon vitittäjällä.Neljä vuotta salilla ja 35kg hauiskäännössä LIIKAA! mitä ole tehnyt tai miten jos tuo määrä on liika? Hieman vaikea uskoa... jos puhut totta niin on parempi kun opettelet soittamaan vaikka kitaraa :-)
- Maveko
Roky-84 kirjoitti:
Tarkoitat varmaan vasteen tunnetta ja pumppia? Hauikset teen yleensä ojentajien kanssa samana päivänä
Ranteeni ovat myös törkeän hintelät 16cm ja kaasuttelee helposti joten kovin isoilla romuilla en edes siteiden kanssa voi tehdä mulle 35kg on jo liika ainakin sarjaa varten. Onneks muu lihaksisto on suht ok hauiksen kohdalta käsi on ku pianon vitittäjällä.Älä lannistu kyllä ne vielä turpoaa tsemppiä ja lisää treeniä.
- 180/110
Maveko kirjoitti:
Älä lannistu kyllä ne vielä turpoaa tsemppiä ja lisää treeniä.
Ei kädet kasva jos muu kroppa ei kasva samalla. Eli raskaita romuja kyykyssä vedossa penkissa. 3-5x 4-6.Kapea penkkipunnrrus ja dippi lisäpainoilla. Ojentajat tuovat senttejä käsiin enemmän kuin hauis. Se on isompi lihas. Leuanvetoja lisäapainoilla(vastaote) ja hauis liikkeet 8-15 toistomäärillä puhtaasti ilman heijauksia. Koita myös nostaa omaa painoasi vaikka 1kg/kk 6-12kk ajan, niin saat tuloksia. Sitten pieni dietti ja sama uusiksi. On aivan yhtä tyhjän kanssa nysvätä saman painoisena=näköisenä vuodesta toiseen. Syö jos haluat kehittyä! Ilman hiilareita ja hyviä rasvoja et kasva, eli tummaa riisiä/pastaa/makaronia huiviin niin että perse raikaa. Oliiviöljyä huiviin myös. Proteiinin saanti tuskin on ongelma jos syö jauhelihaa/kanaa ja raejuustoa/rahkaa/maitoa yms heradrinksujen päälle. Kalorit ratkaisee kehityksen, ei proteiinin saanti. Vanha sanonta syö niin kasvat isoksi pitää paikkaansa tässä. Kynikset eivät vaan sisäistä sitä. Kivempi on ostella uusia noxnox tuotteita ja hydrolysoituja kalliita proteiineja mistä ei ole hevon v*tun hyötyä kehitykselle kun safkapuoli on päin persettä. Eikä niistä muutenkaan tunnu olevan mitään hyötyä, rahaa menee vaan enemmän. Parempi pysyä perus jutuissa ja halvoissa perus protskuissa yms lisäravinteissa.
- FineBody
180/110 kirjoitti:
Ei kädet kasva jos muu kroppa ei kasva samalla. Eli raskaita romuja kyykyssä vedossa penkissa. 3-5x 4-6.Kapea penkkipunnrrus ja dippi lisäpainoilla. Ojentajat tuovat senttejä käsiin enemmän kuin hauis. Se on isompi lihas. Leuanvetoja lisäapainoilla(vastaote) ja hauis liikkeet 8-15 toistomäärillä puhtaasti ilman heijauksia. Koita myös nostaa omaa painoasi vaikka 1kg/kk 6-12kk ajan, niin saat tuloksia. Sitten pieni dietti ja sama uusiksi. On aivan yhtä tyhjän kanssa nysvätä saman painoisena=näköisenä vuodesta toiseen. Syö jos haluat kehittyä! Ilman hiilareita ja hyviä rasvoja et kasva, eli tummaa riisiä/pastaa/makaronia huiviin niin että perse raikaa. Oliiviöljyä huiviin myös. Proteiinin saanti tuskin on ongelma jos syö jauhelihaa/kanaa ja raejuustoa/rahkaa/maitoa yms heradrinksujen päälle. Kalorit ratkaisee kehityksen, ei proteiinin saanti. Vanha sanonta syö niin kasvat isoksi pitää paikkaansa tässä. Kynikset eivät vaan sisäistä sitä. Kivempi on ostella uusia noxnox tuotteita ja hydrolysoituja kalliita proteiineja mistä ei ole hevon v*tun hyötyä kehitykselle kun safkapuoli on päin persettä. Eikä niistä muutenkaan tunnu olevan mitään hyötyä, rahaa menee vaan enemmän. Parempi pysyä perus jutuissa ja halvoissa perus protskuissa yms lisäravinteissa.
Nyt pitäis saada ranteisiin paksuutta. Myöskin massaa, mutta ei lihasta eikä läskiä. Kuinka kauan menis että pääsen johonki Vin Dieselin kokoon puhtaalla massanlisäyksellä?
Voisko joku tehdä sellasen ohjelman? - Decamies
FineBody kirjoitti:
Nyt pitäis saada ranteisiin paksuutta. Myöskin massaa, mutta ei lihasta eikä läskiä. Kuinka kauan menis että pääsen johonki Vin Dieselin kokoon puhtaalla massanlisäyksellä?
Voisko joku tehdä sellasen ohjelman?sä et tarvii muuta ku anaalirasvaa
- sonnin massat
FineBody kirjoitti:
Voisko joku tehdä sellasen ohjelman?Paljon ruokaa ja http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko
- oletko pösilö
FineBody kirjoitti:
Voisko joku tehdä sellasen ohjelman?miten luulet saavasi ranteisiin paksuutta,jos ei saa tulla lisää lihasta eikä rasvaa?! Mistä se paksuus sitten tulee ????
- Roky-84
Onko 36cm olkavarsi mielestänne naurettava? Entä onko 45cm haukkari natuna mahdollinen jos paino/pituus luokkaa 85/180?
- massan mies
Roky-84 kirjoitti:
Onko 36cm olkavarsi mielestänne naurettava? Entä onko 45cm haukkari natuna mahdollinen jos paino/pituus luokkaa 85/180?
Mahdoton yhtälö ellet omista aivan älyttömän kovia geenejä. Ei tuolla painolla. 100kg kireänä, niin voisi olla mahdollista, kaikilla ei vaan hanskat kasva vaikka mitä tekisi. Paras on treenata niitä pari kertaa viikossa ei ihan tappiin asti aina. Ojentajalle helvetin raskaita kuormia 4-6 toistoilla ja hauikselle pidempiä 8-15. Hulkilla lienee kuvien perusteella n.44-45cm hanskat. Satkun painaa. 36cm on helppo saada 40cm käsi, mutta siitä eteenpäin hidastuu. Omaa painoa pitää nostaa, ei se sillä naisten salaatti dietillä tule tai proteiini drinkkien juomisella. Bulkki päälle kynäniska ja kovia rautoja ylös. Palataan vuoden päästä asiaan!
Miksi aina kaikki puhuu haukkarista. Käsivarsi se on. Hauis on saatanan pieni lihas, ojentaja tekee käteen sen paksuuden 2/3 osaa. Mitä niillä isoilla tumpuilla tekee jos muuten on ihan naru kaveri? Lihasta hankkimaan ympäri kroppaa niin naisetkin tykkää eikä tarvitse ottaa baareissa/nakkikioskilla turpaan kun on iso ukko. Hoikat kiiltokuva sixpack puuhelmipojut saa aina mustan silmän ja muita ongelmia vaikka eivät haluisikaan. - Roky-84
massan mies kirjoitti:
Mahdoton yhtälö ellet omista aivan älyttömän kovia geenejä. Ei tuolla painolla. 100kg kireänä, niin voisi olla mahdollista, kaikilla ei vaan hanskat kasva vaikka mitä tekisi. Paras on treenata niitä pari kertaa viikossa ei ihan tappiin asti aina. Ojentajalle helvetin raskaita kuormia 4-6 toistoilla ja hauikselle pidempiä 8-15. Hulkilla lienee kuvien perusteella n.44-45cm hanskat. Satkun painaa. 36cm on helppo saada 40cm käsi, mutta siitä eteenpäin hidastuu. Omaa painoa pitää nostaa, ei se sillä naisten salaatti dietillä tule tai proteiini drinkkien juomisella. Bulkki päälle kynäniska ja kovia rautoja ylös. Palataan vuoden päästä asiaan!
Miksi aina kaikki puhuu haukkarista. Käsivarsi se on. Hauis on saatanan pieni lihas, ojentaja tekee käteen sen paksuuden 2/3 osaa. Mitä niillä isoilla tumpuilla tekee jos muuten on ihan naru kaveri? Lihasta hankkimaan ympäri kroppaa niin naisetkin tykkää eikä tarvitse ottaa baareissa/nakkikioskilla turpaan kun on iso ukko. Hoikat kiiltokuva sixpack puuhelmipojut saa aina mustan silmän ja muita ongelmia vaikka eivät haluisikaan.Itte oot kynäniska kyllä mulla voimaa on vaikka lapanen on 36cm....tommoosseet kaverit pistäää helposti kasaan
- Juhis_
Roky-84 kirjoitti:
Itte oot kynäniska kyllä mulla voimaa on vaikka lapanen on 36cm....tommoosseet kaverit pistäää helposti kasaan
"How do I build huge arms?"
"Compound movements"
"I'll do curls instead... asshole"
Penkki, Kyykkyä ja MAVE. Noista kolmesta perusliikkeestä ja helvetinmoisesta syömisestä se kasvaminen lähtee. On muuten btw kohtuu kumman näköistä, jos on isot hanskat, mutta muuten symmetria ihan pielessä. - Roky-84
Juhis_ kirjoitti:
"How do I build huge arms?"
"Compound movements"
"I'll do curls instead... asshole"
Penkki, Kyykkyä ja MAVE. Noista kolmesta perusliikkeestä ja helvetinmoisesta syömisestä se kasvaminen lähtee. On muuten btw kohtuu kumman näköistä, jos on isot hanskat, mutta muuten symmetria ihan pielessä.Pikkasen off-topics menee kun puhut ett symmetria puuttu olen jo aikasemminsemmin kertonut ett muuten roppa kunnossa haukkarit on vaan kotona.
- Roky-84
Moi ja kiitos vinkeistä, nyt 2kk myöhemmin olen TODELLA tyytyväinen haukkariini se on nyt 41cm joten kasvua on tullu roimasti kokeilin pariin otteeseen "proteiinipumppausta" joka toimi minulla erittäin hyvin ainakaan vielä ei ole hanskat kuivuneet.
- salli mun nauraa
hauikseen?
- weegee
salli mun nauraa kirjoitti:
hauikseen?
Millasella ohjelmalla teit???? Miten paljo vedit prodee??
Kuulostaa aika mahottomalta kyllä. Tuliko kasvua pelkkään hauikseen vai koko käsivarteen yleensä??? - Roky-84
weegee kirjoitti:
Millasella ohjelmalla teit???? Miten paljo vedit prodee??
Kuulostaa aika mahottomalta kyllä. Tuliko kasvua pelkkään hauikseen vai koko käsivarteen yleensä???Googleta proteiinipumppaus siinä vastaus..
- Decamies
Roky-84 kirjoitti:
Googleta proteiinipumppaus siinä vastaus..
Proteiinirunkkaus...AAAAAHHHHH...OOOOOHHHHH...tuli jo.
- Roky-84
Pientä päivitystä jälleen elikkä haukkarin kasvulle ei näy loppua 1cm(Joulukuuhun verraten) tullu taas lisää, Toki koko kroppaankin on tullu ihan hyvin massaa paino on noussu 9-11kg (Lokakuuhun verrattuna) riippuen mihin aikaan päivästä mittaa, olen ny työttömänä voinu treenata reippaasti ja pariin otteeseen päivässä ja kunnon eväillä.
- ihan miten haluat
Roky-84 kirjoitti:
Pientä päivitystä jälleen elikkä haukkarin kasvulle ei näy loppua 1cm(Joulukuuhun verraten) tullu taas lisää, Toki koko kroppaankin on tullu ihan hyvin massaa paino on noussu 9-11kg (Lokakuuhun verrattuna) riippuen mihin aikaan päivästä mittaa, olen ny työttömänä voinu treenata reippaasti ja pariin otteeseen päivässä ja kunnon eväillä.
tuossa ajassa saavutetusta painonlisäyksestä yli 90 prosenttia on fläsää/nestettä.
- oli.
ihan miten haluat kirjoitti:
tuossa ajassa saavutetusta painonlisäyksestä yli 90 prosenttia on fläsää/nestettä.
Hyviä neuvoja,mutta jokainen unohti mainita ne hormoonit. Totuushan on se,että treenaatpa miten paljon tahansa,niin ei ne lihakset kasva jättisuuriksi pelkällä kaurapuurolla.
- apsolutiseja
oli. kirjoitti:
Hyviä neuvoja,mutta jokainen unohti mainita ne hormoonit. Totuushan on se,että treenaatpa miten paljon tahansa,niin ei ne lihakset kasva jättisuuriksi pelkällä kaurapuurolla.
ja peter wileniuksella!
- Roky-84
oli. kirjoitti:
Kylläpäs taas, ainoa käyttämäni lisäravinne proteiinien lisäksi on Black Testo ja sitä saa kaupasta, Proteiinin määrä joku kyseli joten vastaan siihen semmoista 300-400g päivässä ja soijaa ni alkaa natullakin tapahtumaan..
Laitan raporttia kuukauden päästä uudelleen!
- Roky-84
Noin vuosi sitten hauikseni oli noin 36cm enkä ollut tyytyväinen nyt 45cm ja olen onnellinen "avaimena" viisi kertaa tehty proteiinipumppaus ja tietysti koko vuoden olen treennannut kaikki lihasryhmät läpi viikottain, tsemppiä kaikille
- juupajuuu
Joko on vedetty horkkaa tai sitten lihotettu läskillä tuommoiseksi!
- Roky-84
juupajuuu kirjoitti:
Joko on vedetty horkkaa tai sitten lihotettu läskillä tuommoiseksi!
Rasvat ovat noin 15% pinsettimitan mukaan joten karmeasti läskiä ei ole, täysin luonnollisesti olen lihaa käsivarsiini saanut ja niinkuin jo mainitsin proteiinipumppaus ja reilu proteiinin syönti ovat ainakin minulla toimineet :-)
- Roky-84
Roky-84 kirjoitti:
Rasvat ovat noin 15% pinsettimitan mukaan joten karmeasti läskiä ei ole, täysin luonnollisesti olen lihaa käsivarsiini saanut ja niinkuin jo mainitsin proteiinipumppaus ja reilu proteiinin syönti ovat ainakin minulla toimineet :-)
Jälleen hieman päivitystä, käsien turvotus jatkuu tosin hieman hidastunut.. Haukkarit siinä 47.5 ilman pumppia ja pumpissa 49 paikkeila, Koko kroppaan tullut lisää siinä 5kg joten ihan hyvä reilun vuoden saldoksi ongelmana lähinnä oikea reisi joka on noin 10cm vasenta ohuempi
Olisi kiva saada jälleen neuvojanne.. - diskopoika
Roky-84 kirjoitti:
Jälleen hieman päivitystä, käsien turvotus jatkuu tosin hieman hidastunut.. Haukkarit siinä 47.5 ilman pumppia ja pumpissa 49 paikkeila, Koko kroppaan tullut lisää siinä 5kg joten ihan hyvä reilun vuoden saldoksi ongelmana lähinnä oikea reisi joka on noin 10cm vasenta ohuempi
Olisi kiva saada jälleen neuvojanne..Olet huono, meikäläisellä on samassa ajassa hauis kasvanut 45cm ==> 61cm,
Painoa on tullut lisää 6kg eli 3kg per hauis on tullut lihasta.
Mihinkään muualle ei ole painoa tullut lisää, pelkästään hauiksiin.
- qq
Onneksi olkoon, 9 senttiä vuodessa on jo kovempivauhtista mitä Arskalla aikoinaan:)
Vieläkö syöt 400 grammaa proteiinia päivässä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879