Avopuolison veli...

Naakeli

Joo, elikkä täällä kirjoittelee 24-vuotias kotiäiti, minulla on kaksi vuotias tytär ja asumme avopuolisoni kanssa omakotitalossa jonka ostimme puolivuotta sitten.. Luulisi päällepäin, että meillä on asiat hyvin, mutta totuus on katkera..puolisoni on pitkään pitänyt minua itsestäänselvyytenä ja kohtelee minua kuin olisin robotti. Emme keskustele mistään. Kuukausi sitten keskustelin tästä puolisoni veljen kanssa ja hups, päädyttiin sänkyyn... olemme nyt pitäneet salasuhdetta ja olen tainnut rakastua häneen... tämä on todella kimurantti juttu, nyt en kaipaa saarnoja vaan vertaistukea! Onko kenellekkään käynyt samoin?

9

3633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangröbbä

      eihän tossa mitään kimuranttia ole laita se avopuolisosi ulos ja ota sen veli tilalle

    • jäkälä boi

      Että on muitakin joilla on, hm "kiellettyä rakkautta" Elikkäs oon 25v m. Vaimoni opiskelee vielä ja on paneutunut siihen niin että jään aika vähälle huomiolle. No valittelin siitä anopilleni ja kävi samallalailla. Nyt olen onnellinen toisaalta mutta toisaalta omatunto kalvaa. Pitäisi lopettaa mutta emme pysty, elän vain niitä hetkiä varten. Tapailemme millonmissäkin hän kyllä asuu yksin kerrostaloasunnossa mutta naapurit ajanmyötä alkavat ihmetellä mitä minä siellä niin usein vierailen. On se jo joutunut selittelemään uteliaille naapureille pikkuremonttia ja muuta.

      Ehkä ero vaimosta olisi paras ratkaisu. Tällä hetkellä en edes osaa ajatella selkeästi.
      Tuntuu varmasti hävyttömältä, mutta on se niin herkullista.

      • Seksi sokaissut

        että vävy meni anoppia naimaan. Hyi helvetti, ja millainen nainen, että naiskentelee tyttärensä miehen kanssa. Vielä kerran hyi helvetti!
        Samoin käy myös avomiehen veljen kanssa naimiselle...

        Sitä saa, mitä tilaa.


      • jäkälä boi
        Seksi sokaissut kirjoitti:

        että vävy meni anoppia naimaan. Hyi helvetti, ja millainen nainen, että naiskentelee tyttärensä miehen kanssa. Vielä kerran hyi helvetti!
        Samoin käy myös avomiehen veljen kanssa naimiselle...

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Että käry käy ennenpitkää. Kymmeniä kertoja on tehty lupauksia että se oli viimeinen kerta, mutta molemminpuolinen halu voittaa. En missäännimessä ole ylpeä tästä, mutta en vaan pääse irti. Se on vain jotain miestä voimakkaampaa alkukantaista himoa.
        Kynnys taas on liian korkea lähteä hoitoon. Jos joku tietäisi neuvon jonkun muun kuin hirren niin neuvokaa.


      • Ymmärrys hoi, järki
        jäkälä boi kirjoitti:

        Että käry käy ennenpitkää. Kymmeniä kertoja on tehty lupauksia että se oli viimeinen kerta, mutta molemminpuolinen halu voittaa. En missäännimessä ole ylpeä tästä, mutta en vaan pääse irti. Se on vain jotain miestä voimakkaampaa alkukantaista himoa.
        Kynnys taas on liian korkea lähteä hoitoon. Jos joku tietäisi neuvon jonkun muun kuin hirren niin neuvokaa.

        Oikeasti käsittämättömiä nämä ihmiset, jotka ovat pillunsa tai kalunsa vietävissä. Eikö se päätös toiminnasta pitäisi kuitenkin tehdä siellä ihmiskehon yläpäässä!?

        Jos tahallaan hankaluuksia hakee, kyllä niitä sitten varmasti myös saa. Yleensä pahempia kuin etukäteen on osannut kuvitella!


      • Hannaleena Haminasta
        Ymmärrys hoi, järki kirjoitti:

        Oikeasti käsittämättömiä nämä ihmiset, jotka ovat pillunsa tai kalunsa vietävissä. Eikö se päätös toiminnasta pitäisi kuitenkin tehdä siellä ihmiskehon yläpäässä!?

        Jos tahallaan hankaluuksia hakee, kyllä niitä sitten varmasti myös saa. Yleensä pahempia kuin etukäteen on osannut kuvitella!

        Et kaipaa saarnoja. Mitä vertaistukea mahdat tarkoittaa?
        Monessa liemessä keitettynä sanon ensimmäisen faktan. Ennen pitkää himonsa vietävissä oleva joutuu kiinni. Näin käy aina. Jos ei jää rysän päältä kiinni, tieto kumppanille tulee ryminällä vielä kamalampaa kautta. Aina joku tietää, aina joku rupeaa ihmettelemään. Ja aina puoliso ennen pitkää tekee ratkaisevan kysymyksen. Ja silloin on vastattava rehellisesti: Haluni kuljettaa minua. En välitä pätkääkään sinun tunteistasi, kun makaan lähisukulaisen kanssa.

        Se toinen puolisko ei koskaan selviä tästä tiedosta. Ja miksi pitäisikään ruveta sovittelemaan. Kun astuu tietyn rajan yli, kannattaa erota heti, jolloin (EHKÄ) toista nöyryyttävä tieto jää salaisuudeksi. Sitä en kyllä usko. Sillä aina on joku joka hoksaa!

        Toinen asia on, jos molemmat tarinansa kertoneet kuuluvat sellaiseen ihmisjoukkoon /white trash), jonka keskuudessa pitkin ja poikin naiskentelu sukulaisten kesken on sääntö eikä poikkeus.


    • ei mulla sitte muuta

      Aika kusipää oot kyllä. Pettää miehen veljen kans, huhhuh! Sinuna kyllä jättäisin ton miehes, et oo sen arvonen.

      • heh..

        provoja oikein sikiää...


    • Anonyymi

      Nauti tilanteesta. Saat seksiä ja kunnolla kyrpää kun sua haluttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe