80 luvun ihana tyyli

80schick

Onko täällä muitakin jotka ovat rakastuneet 80 luvun tyyleihin? Itse olen epätoivoisen rakastunut Madonnan kasari tyyliin, ja muuten vain pienet olkatoppaukset ja iso tukka tekevät jokaisesta upean näköinen.
Farkkua ja erilaisia kankaita. 80 luvun tyyli ei ole todellakaan tylsä

19

1553

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nw

      Olen täysin rakastunut 80-luvun hevityyliin.

      • kerrf

        täällä muitakin jotka ovat ihastuneet johonki joka kuuluu 80 luvulle? :)


      • kerrf kirjoitti:

        täällä muitakin jotka ovat ihastuneet johonki joka kuuluu 80 luvulle? :)

        Onneksi hän ei jäänyt sinne vaan hänen makunsa on kehittynyt. Todellinen 80-luku oli tyylillisesti niin karmea, etten voi usko sen ihan oikeasti tulevan sellaisenaan takaisin. Tuuheat kulmakarvat, hirveät värit, paska "musiikki".

        Joku pseudojuttu voi olla ihan herttaista, mutta ei oikea 80-luvun "tyyli".


      • loveitt
        UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:

        Onneksi hän ei jäänyt sinne vaan hänen makunsa on kehittynyt. Todellinen 80-luku oli tyylillisesti niin karmea, etten voi usko sen ihan oikeasti tulevan sellaisenaan takaisin. Tuuheat kulmakarvat, hirveät värit, paska "musiikki".

        Joku pseudojuttu voi olla ihan herttaista, mutta ei oikea 80-luvun "tyyli".

        80 luvun musiikki olisi mukamas huono? itse kuuntelen vain 70 ja 80 luvun musaa. Silloin kun vielä tehtiin oikeata musaa.
        Se on hauskaa aikuisten mielestä se oli karmea nuoret taas rakastavat 80 lukua. Kyllä se takasin tulee mutta hieman modernisempi versio.
        Itse ostin Vilasta pari viikkoa sitten kunnon kasari jakun, kaverikin osti.


      • Ultimate Rock Babe
        loveitt kirjoitti:

        80 luvun musiikki olisi mukamas huono? itse kuuntelen vain 70 ja 80 luvun musaa. Silloin kun vielä tehtiin oikeata musaa.
        Se on hauskaa aikuisten mielestä se oli karmea nuoret taas rakastavat 80 lukua. Kyllä se takasin tulee mutta hieman modernisempi versio.
        Itse ostin Vilasta pari viikkoa sitten kunnon kasari jakun, kaverikin osti.

        Tässä blogissa käsitellään 80-luvun rokkibeibetyyliä:
        http://ultimaterockbabe.blogspot.com/


      • realrockbabe

      • possse
        UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:

        Onneksi hän ei jäänyt sinne vaan hänen makunsa on kehittynyt. Todellinen 80-luku oli tyylillisesti niin karmea, etten voi usko sen ihan oikeasti tulevan sellaisenaan takaisin. Tuuheat kulmakarvat, hirveät värit, paska "musiikki".

        Joku pseudojuttu voi olla ihan herttaista, mutta ei oikea 80-luvun "tyyli".

        Paska musiikki? Nii mitkäs bändit silloin aloitti... metallica, megadeth, cannibal corpse, sodom, sepultura, slayer.. juupajuu huonoa musaa mukamas.


      • Locopoco
        possse kirjoitti:

        Paska musiikki? Nii mitkäs bändit silloin aloitti... metallica, megadeth, cannibal corpse, sodom, sepultura, slayer.. juupajuu huonoa musaa mukamas.

        Ei nuo ole huonoa musaa. Nuo on sellaista melusaastetta jota ei voi edes kutsua musiikiksi.

        Mutta tehtiin 80-luvulla kyllä hyviä pop-biisejä.


      • 70-luku
        Locopoco kirjoitti:

        Ei nuo ole huonoa musaa. Nuo on sellaista melusaastetta jota ei voi edes kutsua musiikiksi.

        Mutta tehtiin 80-luvulla kyllä hyviä pop-biisejä.

        80-luvulta ei tule mieleen kuin keskinkertaisia pop-biisejä ja surkeita cover-biisejä.

        Esim. Lambada, sehän on nyansseiltaan karsittu ja pelkistetty surkea versio Los Kjarkasin hienosta 70-luvun hittibiisistä Llorando se fue. 70-luvulla ne hyvät pop-biisit on tehty, eikä 80-luvulla tullut enää mitään hyvää musiikkia.


    • maailman parhaita

      70-luvulla tehtiin ihmeellisen hyviä kotimaisia villapaitoja. Esim. isän vanha villapaita jota isäni käytti 70-luvun lopussa ja läpi 80-luvun, antoi sen minulle ja itse käyttänyt 90- ja 2000-luvulla. Edelleenkin se on täysin ehjä ja uutta vastaavassa kunnossa, ei ole edes nukkaantunut eikä ensimmäinenkään ommel lähtenyt purkaantumaan.

      • thihhihhhih

        80 luvun musiikki on parasta! ois kyllä hauska jos sen ajan muotikin tulis takasi niin ku vähän siltä meinaa näyttää , värit vaan useiin erit mutta legginsit ja iso paita, säärystimet jne awws.. tulispa ne kampauksetkin, ois komee näky kaikilla sellaset tuuleen temmatut:D mut joo rakastan kasikytlukua!


      • .....
        thihhihhhih kirjoitti:

        80 luvun musiikki on parasta! ois kyllä hauska jos sen ajan muotikin tulis takasi niin ku vähän siltä meinaa näyttää , värit vaan useiin erit mutta legginsit ja iso paita, säärystimet jne awws.. tulispa ne kampauksetkin, ois komee näky kaikilla sellaset tuuleen temmatut:D mut joo rakastan kasikytlukua!

        Nykymusiikki on pelkkiä ääniefektejä ja jumputusta, ei tarttuvia hyviä melodioita joita kasarimusiikki on täynnä. Esim. Cybernoid II:n musiikki, ei tuollaista enää tehdä: http://www.youtube.com/watch?v=7UoEqEbxra4


    • shenamonroe

      70- ja 80-luvun musiikki oh gosh aivan mahtavaa. Mötley Crüe, Gunnarit jne...love it. Ja ne hiuspehkot ja kaikki voi luoja samaa mieltä, tulis kasarimuoti takas vaa iha reilusti :)!

    • 80sfan91

      Ite pidän new wavesta, synthpopista, discosta, dancesta ja varhasesta gangsta rapista ja vähä kaikest musast. Suomi-rocki ja -poppi ei kuulu musamakuuni. 80-luvun rock/pop-vaikutteet näkyy pukeutumises. Glam rockia ja glam metallia tulee harvemmi kuunneltuu. Monet bändit/artistit mitä kuuntelen o alottanu jo 60-luvun lopul. Osa niist meni 80-luvun trendien mukasesti. Yhtenä esimerkkinä mainittakoon Rod Stewart. Alotti soolo-uransa 1969 ja 80-luvulle tullessaa iteki siirty blues rockista ja rock 'n' rollista danceen, synthpoppiin ja new waveen yms. Young Turks ja Baby Jane o iha kuuntelemisen arvosii biisei, mikäli tajuu muunkin musan ku vaa metallin tai rapin päälle. Myös kyseinen herra o vaikuttanu enite tyyliini. Mut kuitenki pukeudun yleisten trendien mukasesti mut omaperäsyyt o mukana kans. Homoks ne jotku haukkuu mua tyylini perusteel mut eipä oikeestaa kiinnosta. En ees muista kui moni o tosissaa luullu mua homoks. Siit huolimat herätän Stadin ihmisis kiinnostusta.

    • Ciccie

      Olen täysin rakastunut kaikkii 80-luvun tyleihin! (:

    • '80

    • FordTeunus
    • I_was_80s_kid

      Mulla on esim. 80-luvun tyylinen musta Casio digitaalikello ranteessa, omistan myös käyttökuntoisen Commodore Amiga 500:n, tosin käyttöjärjestelmäversio on vuodelta 1990 (Workbench 1.3.3.).
      Olen keräillyt 80-luvun tv-sarjoja dvd:llä ja omistan myös käyttökuntoisen vhs videonauhurin sekä vhs-kaseteilla nauhoitettuja tv-sarjojen jaksoja. VHS-nauhuri on tietysti liitettynä perinteiseen kuvaputkitelevisioon 4:3 kuvasuhteella.
      Tykkään kuunnella 80-luvun synthpoppia, esim. Einin Kesä ja Yö kappaleesta kuuntelen mieluiten alkuperäistä 80-luvun versiota koska uudempien versioiden soundit ovat toisenlaisia.
      Normipäivät menee kylläkin tämän päivän vehkeitä käytellessä, tätäkin viestiä kirjoittelen vm. 2013 läppärillä jossa Windows 8.1.

    • DanceGroove

      Parasta kasaridiskofunkia löytyy nettiradoista vaikka 24 tuntia vuorokaudessa. Kuunnelkaa vaikka kanavaa osoitteessa www.dancegrooveradio.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe