Näin isketään

Girli

Miten nainen isketään.

Naisena voin kertoa teille että ulkonäkö on kaikkein tärkein ominaisuus miehessä.

Itse pidän tummista miehistä jotka ovat itseäni noin 5 cm pitempiä.

Jos tällainen tumma tukkainen mies tulee näköpiiriin niin häntä ryhdyn heti rohkaisemaan olemaan aktiivinen, ja tulemaan juttelemaan ja lähden tanssimaan jos hän tulee pyytämään. Kohtaan hänet katsella ja hymyilen.

Vaaleista miehistä en voisi vähempää välittää. En halua keskustella heidän kanssaan, en tanssia, en tehdä yhtään mitään. Heitä en missään tapauksessa rohkaise millään tavalla. He ovat minulle ilmaa koska omaavat epämiehekkään olemuksen mielestäni.

Nyrkkisääntö sinulle vaalea tukkainen mies: älä edes yritä vaaleaa naista! Sinun kannatta yrittää brunettea tai tummaa naista.

Vaaleat naiset pitävät tummista miehistä, niin se vain on. Mikäli ajattelen ystäpiiriäni niin valtaosa vaaleista naisista haluaa tummatukkaisen miehen itselleen.

Brunetet ja tummat naiset voivat kelpuuttaa vaalean miehen kokemukseni mukaan

24

2996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röpöttäjä666

      Aika pinnallista. Mutta elämä on.

    • Ihastunut mieheen
    • kikkeli123

      Jos pidät itseäsi 5 cm pidemmistä, niin varmaan tämä mun 5-senttinen pippeli riittää?

      • Lolliii

        Musta kuule tuntuu että tämän "Girlin" klitoris on pidempi kuin viisi senttiä ;D


      • teuvo.
        Lolliii kirjoitti:

        Musta kuule tuntuu että tämän "Girlin" klitoris on pidempi kuin viisi senttiä ;D

        Kiva kuulla, että vaaleat naiset haluavat tumman suomalaisen miehen. Itse olen tumma ja varustukseni on riittävä. Luonne merkkaa paljolti. Oma luonteeni on hyvä ja naista arvostava.


        Se joka leuhkii isolla kikkelillä niin yläkerrassa täytyy olla paljon tyhjää täynnä. Omistan itse sopivan.


      • 11111111111
        teuvo. kirjoitti:

        Kiva kuulla, että vaaleat naiset haluavat tumman suomalaisen miehen. Itse olen tumma ja varustukseni on riittävä. Luonne merkkaa paljolti. Oma luonteeni on hyvä ja naista arvostava.


        Se joka leuhkii isolla kikkelillä niin yläkerrassa täytyy olla paljon tyhjää täynnä. Omistan itse sopivan.

        Se joka leuhkii sopivalla kikkelillä on tyhjäpää.


      • seksi seppo

        onko toi totta


    • no et antanut kyllä iskuvinkkejä ,. sinulle miehen tekemä iskeminen on sitä että tumma mies saapastelee näköetäisyydelle ja sinä hoidat loput ,.,. ?
      No entäs jos vaalea värjää hiuksensa tummiksi, menetkö ihan sekaisin??

      • Girli

        Aito on aito: turha vaalean miehen on yrittää vaaleeta naista.


      • Girli kirjoitti:

        Aito on aito: turha vaalean miehen on yrittää vaaleeta naista.

        sinulla on siis jokin laajempi merkitys sanalle vaalea ,.,.
        muuutta kyllä noita vaaleitakin pareja näkee ja sehän jo riittää kumoamaan teoriasi ;)


    • Ex Pinp

      Luulitko kertovasi makeankin uutisen?

      Täällä miehelässä me Suomen vaaleat pohjanpoijaat ollaan jo ajat sitten iskeneet silmämme etelän tummiin kaunottariin. Nähkääs ne eloveenatyttöset oli sitä pula-ajan pettua. Nykyään on katsos rajat auki, siskoseni :)

      Ei siinä pohjan akan omenavartalo käännä katsetta, kun J-lo-peput kulkee ohi tiimalasilanteineen... aijjai

    • Miesssssssssssssssss

      tämä "nainen" on kaikkien blondien äiti:)

    • oon blondi

      taitaa olla jonkun vaaleatukkaisen miehen kirjoittma tämä, kenties saman, joka antaa kaikille kirjoituksille, joissa nainen on ihastunut tummaan mieheen miinuksia

      • Mies leikkii naista

        Kyseessä tosiaan on katkera ja omituinen mies, joka vähän väliä käy esim. sinkut-palstalla narisemassa siitä että naiset (kaikki naiset) kuulemma haluavat 5cm itseään pidemmän ja tummatukkaisen miehen. Hän on kuulemma sitten juuri tuon asian takia naiseton, koska on yli 190cm ja vaalea. Minusta hän on naiseton siksi, että tuntuu melko omituiselta tyypiltä.


    • audremm

      Iskemisestä ja iskuista tulee mieleen Jeesus, kun Häntä ruoskittiin ja lyötiin ennen ristiinnaulitsemistaan. Hän oli pilkattu ja Hänen kasvoihinsa syljettiin. Ruoskaniskuja sai Hänen ihonsa maistaa. Se johdantona itse aiheeseen, joka on; iskeppä itsesi uusille raiteille.

      Jos ihminen on sillä tiellä että kulkee baareissa ties missä iskemässä itsellensä heilaa, on hän sillä tiellä, mikä vie lopulta kadotukseen. Syntielämässä ja omien lihan himojen noudattamisessa elämällä ihminen kadottaa elämänsä ja niin myöskin kuolemattoman sielunsa Saatanalle. Kun armon aika päättyy ja viimeinen päivä koittaa, ei löydy nimeä elämän kirjasta ja syntinen ja Jumalan kieltänyt, Herran tahdon rikkonut saa mennä sen Herran luokse, jota on elämällään ja uskollaan palvellut, Saatanan luokse.

      Helvetti ja ikuinen vaiva ei ole mikään kiinnostava vanhanaikainen Raamatun detalji, joka on sittemmin häivytetty kirkon oppitraditiosta. Se on jotain, mihin minä uskon, ja mihin uskovat kaikki ne, jotka ovat oikein uskomassa. Kuka Raamatussa puhuu eniten Helvetistä? Yllättäen Jeesus. Jeesuksen sanoma ihmiskunnalle oli, ja on, ja niin myös sinulle: Jumalan valtakunta on lähestynyt. Tee parannus ja usko evankeliumi.

      Sinun pitää siis kääntyä! Kääntyä pois synneistäsi ja kääntyä Jumalan puoleen. Kadotuksen tieltä Taivaan tielle. Pitää tehdä parannus. Jumalan valtakunta on täällä maan päällä ja se julistaa parannusta ja syntien anteeksiantamusta. Kun Jumalan valtakunnasta julistetaan synnit anteeksi, ja kun sen uskoo omalle kohdalle, synnit ovat anteeksi. Silloin pääsee Jumalan valtakuntaan sisälle, tänne maan päälle, ja sitten pääsee kerran Taivaaseen. Tee parannus, mene sinne missä Jumalan lapset ovat ja missä synti saarnataan synniksi, ja missä se saarnataan anteeksi. Tässä eivät olleet kaikki tuntomerkit. Jumalan lapset erottaa maailmasta myös pilkka ja myös muut asiat, kuten Raamatun mainitsemat Hengen hedelmät uskovaisissa, erityisesti uskovaisten keskinäinen rakkaus.

      Mutta jos ei Jumala tuntoasi herätä, et voi ollenkaan parannusta tehdään. Se on Jumalan työ. Jumala kuitenkin antaa joka ihmiselle etsikonajan jonka aikana on mahdollista uskoa syntinsä anteeksi ja päästä armosta osalliseksi Jumalan valtakuntaan. Älä tuhlaa tätä aikaa. Älä paaduta sydäntäsi, kun kuulet Herran äänen, niin Raamattu neuvoo.

      Riennä siis, on jo ajan ilta. Nyt jo viime säteitänsä luopi armonaurinko.

      www.teeparannus.blogspot.com

    • Lyön kuule vaikka heti veto, että lyhyet naiset ovat kaikkein puoleensa vetävimpiä. Kunhan ei ole liian lyhyt.

      • hghjjhh

        Minäpä olenkin iso KALJUPÄÄ, elikkä kelpaan kaikille naisille, myöskin tälle nirppanokka aloittajalle.


    • hippopotamus....

      Entäs jos vaaleatukkainen mies värjää tukkansa tummaksi/mustaksi ja iskee sinut. 2kk kuukauden päästä huomaat että eihän hän olekaan tumma niin annatko kenkää vaikka hän olisikin muuten ihana?

      • totanoin_

        mies huomaa juurikasvun 2kk:ssa, nainen 3ssa viikossa....


    • :)))

      :D Tää oli oikeesti hauska :)

    • minski24

      ..oli aivan täyttä kuraa. Suoraan sanottuna.

      niin ja olen nuori nainen.

    • No just

      Pitikö sun nyt sitten ihan täällä todistaa henkinen tasosi. Mutta tietysti hyvä että sulle kelpaa ihan mikä tahansa kunhan on tumma ja pitkä. Tossa lähellä Kebab baarissa olis sulle varmaan parikin sopivaa miestä, kerran sulle riittää että on tumma ja pitkä. Mahmut olla hyvä mies ja teke sulle kebab, tulinen vai mieto kastike?

    • mikko_n_75

      Entä, jos ikää on jo yli 35 ja hiukset ovat harvenemaan päin? Ulkonäkövalttikortti siis puuttuu.

      • Eutanasia. Lähtee vaan pilkkireissulle, jolta ei tulla takaisin. Tämän takia keski-ikäiset miehet alkavat pilkkimään. Pääsee katsomaan kosteita reikiä, kopeloimaan pulleita kutuvalmiita matikoita ja samalla kun miettii omia kutumahiksiaan, voi kerätä rohkeutta kävellä jään reunalle ja sen yli. Tämän takia mummot ihmettelevätkin, missä kaikki viriilit papparaiset ovat. No, niin makaa kuin petaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4243
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      194
      2235
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      35
      1821
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1637
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1630
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      142
      1272
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1114
    8. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      911
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      905
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      127
      841
    Aihe