MandMDirect.com

Hei

Onko kukaan tilannut otsikossa mainutusta nettikaupasta? Miten tilaukset on menneet ja pystyykö siellä maksamaan OP:n Visa Electronilla?
Näyttäisi olevan vaatteita joita voisi vaikka hankkia.

9

2238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd123

onnistuko tilaus itselläsi ? kauan kesti saada tavara kotio?

• Ensimmäinen tilaus onnistui OP:n Electronilla mutta toinen tilaus jostain syystä ei jonka jouduin maksamaan PayPal:lla. Tuotteet tuli kotiovelle asti noin viikossa.

• vaatteita ulkomailta

Tilasin vaatteita MandMdirectista ja olin tyytyväinen laatuun ja nopeaan toimitukseen. Suosittelen kuitenkin olemaan tarkkana toimituksen suhteen. MandMdirect käyttää Interlinkiä (ja DPD/Post Nord Logicstics Oy in Finland) logistiikassaan. Varmistakaa, että heillä on yhteystietonne toimitusta varten, ja että olette sopineet ennakkoilmoituksesta toimituksen yhteydessä.

Minun tilaukseni kohdalla DPD kuriiri yritti tuoda tilaukseni perille ilman mitään ennakkoilmoitusta. Kuriiri ei tietenkään päässyt kerrostalooni ilman ovikoodia. Onneksi satuin kuitenkin seuraamaan lähetystä lähetysnumeron avulla, huomasin epäonnistuneen toimitusyrityksen ja otin yhteyttä kuriirifirmaan sopiakseni uuden toimitusajankohdan. Tällä kertaa he soittivat minulle tuodessaan lähetystä.

Tilasin samoihin aikoihin vaatteita myös Aasiasta, Clothescheap.com:sta. En suosittele tätä yritystä muille.

Tein tilauksen, maksoin sen, ja vasta sen jälkeen he ilmoittivat minulle, että puolia tilaamistani vaatteista ei ollut saatavilla. Ne vaatteet, jotka minulle toimitettiin olivat huonolaatuisia ja erisävyisiä kuin kuvissa.

• mahtava

Itse olen tilannut sieltä monta kertaa merkki vaatteita halvalla. Ei oo feikkejä ja tulee kotiovelle alle viikossa. Postikulukin vain 5€. Suosittelen!

• Riksu91

Punnallako ostetaan? Miten verot?

• OstonABC

Toistaiseksi EUta, joten ei väliä veroista.

• tilaamistapohtiva

Harmi kun tuolla on vain pieniä joustamattomia kapeita kokoja? Onko muuten briteissä esim. vaatteissa sama kokotaulukko kuin suomessa? Joku sanoi joskus että, ei kannata tilata ulkomailta kun koot on ihan erilaiset kuin suomen vastaavat mutta jos Suomeen tilataan myymälöihin tuotteet ulkomailta siis sellaisia mitkä ei ole edes suunniteltu täällä niin mistä sitten tietää miten noi koot menee?

• Slimboy22

slim farkkuja tilattu, ISOLLA riskillä, siis juuri tuon koon puolesta. Onko esim. farkut samaa kokoa kuin Suomessa? Kohtahan sen näkee kun paketti saapuu.

• Limppu24

Paketti saapui kotiovelle asti ja tuotteiden koko oli sitä mitä toivoinkin (norm eu). Jos varmasti sopivia tuotteita haluaa ostaa, kannattaa mennä oman paikkakunnan vaateliikkeeseen. Kyllä verkosta ostaminen on aina arpapeliä, kun eri merkeilläkin koot saattavat olla erilaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11366
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2355
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1831
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1775
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1413
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe