E10 italoihin?!

E10bensiini

7

1460

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happy house

Mä luin että siinä puhuttiin jotain 10 egee ilotaloihin :-)
      Mutta olikin tylsempi juttu. Bööö

Muuten, eikö se joku 10e muihin sovi, vai sopiiko se muihin automaattisesti että ei tartte erikseen katsoa?

• fiiuu

www.fiat.fi

siellä on tarkempi taulukko.

• fiiatti

mallivuotta 2000 vanhemmissa Fiat-malleissa, tulee käyttää 98E-bensiiniä.

• javheti
        fiiatti kirjoitti:

mulla on Ritmo tiisseli ja ei saa käyttää 98E bensaa. Fiiatilla sanoivat

• stiilosti
        fiiatti kirjoitti:

Onhan siellä poikkeuksiakin. Esim kaikki 182 koneella varustetut stilot ja 1,8 l stilot. Tuo 182 kone tarkoittaa sitä jo 60-luvun lopulta periytyvää lyhytiskuista 1,6 konetta. Vasta 2006 tienoilla tullut 1,6 litrainen 192 kone on E10 kelpoinen.

• pemi73

Mulla 2007 1.4 koneella oleva Fiat,ja 95-E10 aiheutti käyntihäiriöitä. Tyhjäkäynnillä rupesi kierrokset vaeltamaan 0-800 välillä,melkein sammui mutta yskähti käyntiin pakokaasupölläyksien saattelemana.
      Kavereiden 2000 ja 2004 1.2 Puntoissa teki saman...
      Vaihdoin 98-E5 takaisin ja käyntihäiriöt katos kokonaan kuten myös kavereilla!

• teho bensaa

Ja parin 98-tankillisen jälkeen rupes jo näyttämään ja tuntumaan Bimmeriltä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      103
      986
    2. 61
      907
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      693
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      63
      661
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      558
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      25
      529
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      50
      516
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe