Heräsin vaikka oli tarkoitus nukkua.
Ja nyt ei sitten saa nukuttua.
Pöh
Ärmur
12
189
Vastaukset
Pitäisi nukkua, mutta on vaan 3 kaljaa jäljellä.
Räyh.buddy-love kirjoitti:
Kaljallako sitä yritetään nukuttautua.
Pulloilla voi kyllä tehdä myös nuijanukutuksen.Kuulemma kun tarpeeksi juo, niin toimii.
(näkis vaan)
Ja sikstoisekseen, hulluko täällä selvinpäin palstailisi?PlatosMorbidDust kirjoitti:
Kuulemma kun tarpeeksi juo, niin toimii.
(näkis vaan)
Ja sikstoisekseen, hulluko täällä selvinpäin palstailisi?Ollut siinä käsityksessä että täällä on lähes pelkästään eriasteisia hulluja.
*hulluilee*buddy-love kirjoitti:
Ollut siinä käsityksessä että täällä on lähes pelkästään eriasteisia hulluja.
*hulluilee**hulluilee x2*
- anzzy§§
buddy-love kirjoitti:
Ollut siinä käsityksessä että täällä on lähes pelkästään eriasteisia hulluja.
*hulluilee*ja samalla vähiten tyhmä. Virallisen diagnoosini saan klo 12-13 ja siirron luultavasti krematorioon.
Eettisistä syistä johtuen en suostu eutanasiaan.
- almasty
Muuten ole ainoa joka tosta kärsii.Aamuvuorot on joskus vaan yhtä valvomista ja nukkumisen yrittämistä.
Kaikille OFF-nappulaa korvan taakse ja siihen 8 tunnin automaaattisen nukkumisohjelmoinnin.
Tai vaihtoehtoisesti keinoauringon satelliittiradalle.
*virkeydestään kärttyyntyneenä*- almasty
buddy-love kirjoitti:
Kaikille OFF-nappulaa korvan taakse ja siihen 8 tunnin automaaattisen nukkumisohjelmoinnin.
Tai vaihtoehtoisesti keinoauringon satelliittiradalle.
*virkeydestään kärttyyntyneenä*sinulla niin että jos saat nukkua tunnin pidempään aamulla niin olet pirteämpi siitäkin huolimatta,että olet mennyt tuntia myöhemmin nukkumaan.Eli heräät pirteämpänä vaikka olisit nukkunut ajallisesti saman määrän.
almasty kirjoitti:
sinulla niin että jos saat nukkua tunnin pidempään aamulla niin olet pirteämpi siitäkin huolimatta,että olet mennyt tuntia myöhemmin nukkumaan.Eli heräät pirteämpänä vaikka olisit nukkunut ajallisesti saman määrän.
Aikaiset aamut eivät ole tarkoitettuja heräämiseen.
(tosin minulla on nykyään epämääräinen ja jatkuvasti muuttuva vuorokausirytmi)- almasty
buddy-love kirjoitti:
Aikaiset aamut eivät ole tarkoitettuja heräämiseen.
(tosin minulla on nykyään epämääräinen ja jatkuvasti muuttuva vuorokausirytmi)uni ei tule kokeile lyhyttä kävelyä jossain taajamassa.Tähän aikaa yöstä ainakin pikkupaikoissa on sen verran rauhallista että autiuden korostama hiljaisuus voi auttaa uneen rauhoittumisessa.
Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa,että nettisurffailu ei muuten ole paras keino unensaantiin.
Ihan neutraalina huomautuksena vain,ei siksi että palstailusi jotenkin häiritsisi minua...päinvastoin olet yksi suosikkejani täällä:) almasty kirjoitti:
uni ei tule kokeile lyhyttä kävelyä jossain taajamassa.Tähän aikaa yöstä ainakin pikkupaikoissa on sen verran rauhallista että autiuden korostama hiljaisuus voi auttaa uneen rauhoittumisessa.
Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa,että nettisurffailu ei muuten ole paras keino unensaantiin.
Ihan neutraalina huomautuksena vain,ei siksi että palstailusi jotenkin häiritsisi minua...päinvastoin olet yksi suosikkejani täällä:)On aika hiljaista.
Ilmeisesti kilometrien säteellä ei ole ainuttakaan toista hereillä olevaa.
Taidan vähentää valoja ja käydä syömässä jotakin.
(ja luen kirjaa tässä sivussa)
(eikä saa kehua, sillä olen pelkästään haukuttavana täällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429