mahdollisuuden niin ajaisitko tyypit harrikalla? vai ootko vannoutunut kyykkäpyöräilijä?
jazzuli jos saisit
5
72
Vastaukset
- BlueNightSatin
voisin kokeilla harrikalla ajaa :) En mä niin vannoutunut ole ettenkö kokeilla voi. Vaikka itellä melko varmaan tuleekin aina olemaan sportti kyykky. Ellei vanhana sitten sivuvaunullinen xD Ja ukko kulta siinä vaunussa nahkalakki korvilla tai silmillä kuin vaan... Heheh...
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
tappovehkeitä niitä ei kannata ostaa tehrä.
voisit kuiteskin tykätä hd:n väännöstäne taitaa olla muinaisjäänteitä noi sivuvaunulliset. Mutta joku ihan lyhkänen reisu vois olla elämyksellinen heittää sellasella :D Kylillä yks mies ajeli koira vaunussa semmosella. :) Hassunkurisen näköstä popotusta. Ja haisi kauhialle!! Köh...juu vääntö vois jopa yllättää mut. :)
BlueNightSatin kirjoitti:
ne taitaa olla muinaisjäänteitä noi sivuvaunulliset. Mutta joku ihan lyhkänen reisu vois olla elämyksellinen heittää sellasella :D Kylillä yks mies ajeli koira vaunussa semmosella. :) Hassunkurisen näköstä popotusta. Ja haisi kauhialle!! Köh...juu vääntö vois jopa yllättää mut. :)
ku normaali mopoilla siksi äkkiältään hyvin vaarallisia, etenkin oikealle käännyttäessä.
sama triket on vaarallisia tottumattomille- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
ku normaali mopoilla siksi äkkiältään hyvin vaarallisia, etenkin oikealle käännyttäessä.
sama triket on vaarallisia tottumattomillemielessä itelläkin, mut äkkiähän sen huomais, kun hissukseen lähtis etenee. Et kuinka se käyttäytyy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021