Olen pohtinut minkä merkin skeittikengät ovat kestävimpiä pohjastaan? Yhdet dc:t minulla on ollut ja kestäneetkin ihan hyvin,mutta nyt pitäisi ostaa uudet joissa pohja kestäisi kulutusta mahdollisimman hyvin.
Kestävät skeittikengät?
skateerg
4
2364
Vastaukset
- Joopetoopesk8ter
No dc on aika hyvä merkki jos pohjia etsit mutta dc eivät kestä juurikaan sivuilta tai päältä mutta suosittelisin Osiriksia tai circoja tai nike sb:t sinulle
- vuosia jo skeitannut...
Maailman tutkitusti kestävimmät skeittikengät ovat nike sb stefan yanoski kengät
- osirisskedet
Osiriksen varrelliset skedet kestää ihan hyvin. Kokemusta muutamista ja ei juur moitteita. Ehk vähän hikoiluttaa jalkoi mut muuten 5/5
- Anonyymi
https://funky-sb.com/collections/kengat
etniesit on ihan parhaat ja kestävimmät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361027- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44740
- 44726
- 46656