ikävää et tollain ottaa itseensä ku vähän halusin silittää :(
jerico herbert asta la victoria.
mihin mun wc hämis katos
7
103
Vastaukset
- kipitteli sänkyysi
Siellä se on... se tarantella.
JA PIENEMPI KUIN TARANTELLA.
MUSTAT LESKET VIIHTYY ULKOHUUSEISSA JA KETKÄ ISTUALTAAN TARPEET TEKEE? MUSTANLESKEN PUREMA TEKEE KUOLION TAI SIIS SEN MYRKKY ALKAA SYÖDÄ KUDOKSIA- Olkoon sitten
monte24 kirjoitti:
JA PIENEMPI KUIN TARANTELLA.
MUSTAT LESKET VIIHTYY ULKOHUUSEISSA JA KETKÄ ISTUALTAAN TARPEET TEKEE? MUSTANLESKEN PUREMA TEKEE KUOLION TAI SIIS SEN MYRKKY ALKAA SYÖDÄ KUDOKSIAoikein- tai väär--päin.
Alahan rauhoittua ja mennä nukkumaan siitä.
Minäkin menen parantelemaan flussaani.
Hyvää yötä! Olkoon sitten kirjoitti:
oikein- tai väär--päin.
Alahan rauhoittua ja mennä nukkumaan siitä.
Minäkin menen parantelemaan flussaani.
Hyvää yötä!pahinta tai hyvintä, joskus pitää asiasta tietää jotain ennen kuin menee mokaamaan.
Paitsi että niin meiltäkin katoaa hämikset aina hyvin äkkiä, kun vähän silittelen niitä kengänpohjalla...
Huom ! Nykyään hoidan sen jo itsekin ;)monte24 kirjoitti:
hämähäkin tappaminen sisällä tietää epäonnea???
tuon sanonnan, mutta jos uskoisin siihen, olisin jo kuollut... Mikään epäonnen määrä ei nimittäin riitä siihen.
- Tosin joku kirous selvästi vaivasi mun kotiani alkukesästä koska täällä kipitti vähän väliä joku hämis jossakin, mutta onneksi mä ainakin yhden pesän löysin ulkoa varaston ovesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607