AIKAAN SAANNEEN ITTELLEEN YLI 40 000 EURON HYÖDYT, MINÄ VOIN.
KUI MONI TEISTÄ VOI SANOA ZISELIN
31
475
Vastaukset
- frost-free
mistä?
- 14+5
on istunut vankilassa erilaisista rahapetoksista ja ne ovat olleet törkeitä rikoksia. On miehiä uhkailtu perättömillä ilmiannoilla ja muilla perättömillä, hyväuskoiset ovat maksaneet.
Hän on hakenut uhrinsa, täältä netistä leikkimällä tenityttöä. - almasty
14+5 kirjoitti:
on istunut vankilassa erilaisista rahapetoksista ja ne ovat olleet törkeitä rikoksia. On miehiä uhkailtu perättömillä ilmiannoilla ja muilla perättömillä, hyväuskoiset ovat maksaneet.
Hän on hakenut uhrinsa, täältä netistä leikkimällä tenityttöä.Puhele! zisel ei esimerkiksi minulta ole puliveivannut penniäkään vaikka talvella olin viikottaisessa kanssakäymisessä hänen kanssaan messengerin välityksellä.
Hän on minulta lainannut yhteensä 60 euroa ja maksanut ajallaan kaiken viimeistä senttiä myöten takaisin.
Tuttavuutemme alussa kerran jopa tarjosin hänelle rahaa lääkärikuluihin josta hän tuolloin kieltäytyi.
Täytyy sanoa,että valehtelet törkeästi tai erehdyt henkilöstä. - ex-monte
14+5 kirjoitti:
Hän on hakenut uhrinsa, täältä netistä leikkimällä tenityttöä.pikkutytöksi naamioitunut mies se on.
- .....
oikeassa sen teitää aika moni mies TAMPEREELLA, joita se kusettanut!
NIISTÄ MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN.
SYNTYMÄPÄIVÄNÄÄN SE SAI MUT NIIN RAIVOIHINSA ET MÄ HYÖDYIN JA SAIN OMANI VIHDOIN VIIMEIN 5 KUUKAUDEN TAISTELUN JÄLKEEN.
ZISEL OLI SIINÄ MIELESSÄ VIATON ET SE EI TIENNYT MUA ÄRSYTTÄVÄN JOTEN RAIVOSIN TOISAALLE JA VOITIN OMANI.- kestaapposta_päevää
monte24 kirjoitti:
NIISTÄ MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN.
SYNTYMÄPÄIVÄNÄÄN SE SAI MUT NIIN RAIVOIHINSA ET MÄ HYÖDYIN JA SAIN OMANI VIHDOIN VIIMEIN 5 KUUKAUDEN TAISTELUN JÄLKEEN.
ZISEL OLI SIINÄ MIELESSÄ VIATON ET SE EI TIENNYT MUA ÄRSYTTÄVÄN JOTEN RAIVOSIN TOISAALLE JA VOITIN OMANI..
"Älkää sanoko että Kiisselikin oli joku kestaappo-stasi agentti!!1!1!!!!1!1!" halt ctoj spioon juoksee da
har!11
.
mutta hyvältähän tuo kuullostaa :) Vai ?
- almasty
monte24 kirjoitti:
PÄTKÄÄKÄÄN KUN PYYTEETTÖMIN IHMINEN JONKA OON IKINÄ TUNTENUT ON KUOLLUT
?
almasty kirjoitti:
?
SORRY. SÄ HÄPÄISIT MUN ISÄN KUOLEMAN KERTOMALLA ANZZYLLE KAIKEN, ENKÄ OLE AIN UT JOKAS TIETÄÄÄ.
SE TIEDETTIIN JO ENNEN KU ISÄ KUOLI, MUUTAMA ANZZYN VIRHE JA se oli siinä.
häpeäisit saatana mulkku.almasty kirjoitti:
?
niin oikeasti katsoin abu grhaIb dokkarista, anzzy vaan erehty väärin sun laverteluus, häpeisit rasussu.
monte24 kirjoitti:
PÄTKÄÄKÄÄN KUN PYYTEETTÖMIN IHMINEN JONKA OON IKINÄ TUNTENUT ON KUOLLUT
mutta olen pahoillani. - Raha ei todellakaan voi koskaan korvata tärkeän ihmisen menettämistä.
xena-183 kirjoitti:
mutta olen pahoillani. - Raha ei todellakaan voi koskaan korvata tärkeän ihmisen menettämistä.
MUT TOISESTA IHMISESTÄ LUOPUMINEN VOI KORVATA :)
- almasty ei krj.
monte24 kirjoitti:
SORRY. SÄ HÄPÄISIT MUN ISÄN KUOLEMAN KERTOMALLA ANZZYLLE KAIKEN, ENKÄ OLE AIN UT JOKAS TIETÄÄÄ.
SE TIEDETTIIN JO ENNEN KU ISÄ KUOLI, MUUTAMA ANZZYN VIRHE JA se oli siinä.
häpeäisit saatana mulkku.Että nyt erehdyt.En ole anzzyn kanssa sanaakaan puhunut isästäsi.Joku muu toi asian palstalle muistaakseni se oli Fiona joka asialla mässäili täällää pitkin huhtikuuta.Se mistä anzzy ja Fiona sen ovat saaneet tietää niin sitä minä en tiedä.
By the way mitä pahaa siinä sitten yleensä olisi jos isäsi kuolemasta olisinkin kertonut jollekin palstaiselle.En minä siinä katsoisi kenenkään yksityisyyttä loukanneenikaan. almasty ei krj. kirjoitti:
Että nyt erehdyt.En ole anzzyn kanssa sanaakaan puhunut isästäsi.Joku muu toi asian palstalle muistaakseni se oli Fiona joka asialla mässäili täällää pitkin huhtikuuta.Se mistä anzzy ja Fiona sen ovat saaneet tietää niin sitä minä en tiedä.
By the way mitä pahaa siinä sitten yleensä olisi jos isäsi kuolemasta olisinkin kertonut jollekin palstaiselle.En minä siinä katsoisi kenenkään yksityisyyttä loukanneenikaan.ku en niistä ollut edes ziselille puhunut, ainoo kelle puhuin oli almasty ja hetken kuluttua ne oli täällä.
- almasty
monte24 kirjoitti:
ku en niistä ollut edes ziselille puhunut, ainoo kelle puhuin oli almasty ja hetken kuluttua ne oli täällä.
Ainakaan mistään intiimiasioista en ole puhunut,en tarkkaan muista mitä olen kenellekin kertonut.Ehkä olen maiminnut isäsi kuolemasta ehkä en.mitä jos olisinkin se pysyy vielä sopivuuden rajoissa niin kuin jo aiemmin mainitsin.
Jollekin olet maininnut jos intiimejä asioitasi on alkanut valua palstalle,joitakin asioita näyt oksentavan ihan itse.Niin kuin viime yönä.
Minä nyt satun tajuamaan että tämä on sinun keinosi hyökätä kimppuuni puskista huutelun asemasta,koettaa mustamaalata minua nikilläsi julkisesti ja syyttää minua näistä paljasteluista. almasty ei krj. kirjoitti:
Että nyt erehdyt.En ole anzzyn kanssa sanaakaan puhunut isästäsi.Joku muu toi asian palstalle muistaakseni se oli Fiona joka asialla mässäili täällää pitkin huhtikuuta.Se mistä anzzy ja Fiona sen ovat saaneet tietää niin sitä minä en tiedä.
By the way mitä pahaa siinä sitten yleensä olisi jos isäsi kuolemasta olisinkin kertonut jollekin palstaiselle.En minä siinä katsoisi kenenkään yksityisyyttä loukanneenikaan.asioista joista en kellekkään muulle puhunut.
- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
MUT TOISESTA IHMISESTÄ LUOPUMINEN VOI KORVATA :)
LOOGINEN PÄÄTTELYKYKY RIITTÄÄ PALJASTAMAAN MONTEN SAIRAUDEN
- .....
almasty ei krj. kirjoitti:
By the way mitä pahaa siinä sitten yleensä olisi jos isäsi kuolemasta olisinkin kertonut jollekin palstaiselle.En minä siinä katsoisi kenenkään yksityisyyttä loukanneenikaan.Se fiona joka asialla mässäli koko huhtikuun! Almasty hei kuule sä olet aika ketale, kun vierität tuollaista sontaa, josta en edes TIENNYT kun vain sen mitä monte itse rekatulla nikillään kertoi ja en edes tiedä onko se tottakaan! Enkä tiedä vieläkään.
Ollos hyvä ja linkitöäne mun sanomiset tänne, älä kuule hauku ellet ole aivan varma, onko hauskaa vierittää mun niskoille noi asiat???? - ...
almasty kirjoitti:
Ainakaan mistään intiimiasioista en ole puhunut,en tarkkaan muista mitä olen kenellekin kertonut.Ehkä olen maiminnut isäsi kuolemasta ehkä en.mitä jos olisinkin se pysyy vielä sopivuuden rajoissa niin kuin jo aiemmin mainitsin.
Jollekin olet maininnut jos intiimejä asioitasi on alkanut valua palstalle,joitakin asioita näyt oksentavan ihan itse.Niin kuin viime yönä.
Minä nyt satun tajuamaan että tämä on sinun keinosi hyökätä kimppuuni puskista huutelun asemasta,koettaa mustamaalata minua nikilläsi julkisesti ja syyttää minua näistä paljasteluista.Sinusta hauskaa vierittää sitten taas tuollainen asia minun niskoilleni? Ja syytät siitä edelleen toisia.
Sinäkö noita puskaalotuksia teet että olen rikollinen? - almasty
..... kirjoitti:
Se fiona joka asialla mässäli koko huhtikuun! Almasty hei kuule sä olet aika ketale, kun vierität tuollaista sontaa, josta en edes TIENNYT kun vain sen mitä monte itse rekatulla nikillään kertoi ja en edes tiedä onko se tottakaan! Enkä tiedä vieläkään.
Ollos hyvä ja linkitöäne mun sanomiset tänne, älä kuule hauku ellet ole aivan varma, onko hauskaa vierittää mun niskoille noi asiat????monten isän kuolemaa Huhtikuun aikana useaan kertaan esille herjaavassa mielessä.
Sanoit esimerkiksi jotenkin näin. ((monte se vaan kirjoittelee palstalla vaikka isänsä on juuri kuollut))
Tällaisia kirjoittelit jos et itse muista niin kyllä minä muistan.Ja mihin minä sitten linkitän?sinähän poistat viestisi sitä mukaa kun olet niitä kirjoittanut.
Ja mitä muuta sinä sitten olet kirjoittanut monten yksityisiä asioita en minäkään tiedä ja mistä olet niitä tietoosi saanut on minulle mysteeri.
En minä ole monten asioita paljastellut enkä kertonut anzzylle sen enempää kuin sinullekaan.Eikä mielestäni montekaan ole mitään ihmeellisiä asioita elämästään kertonut minulle.
(Vastaan viestissäni samalla muillekin kuin sinulle)
Meidän mesejuttelut ovat rajoittuneet lähinnä työjuttuihin,ammateistamme jutusteluun yleisellä tasolla.
Se miksi monte minulle kiukuttelee siitä minulla on oma epäilys jota en paljasta tässä.
Ja ei ei ole hauskaa vierittää niskaasi mitään.
Mainitsemani kaltaisia viestejä kyllä olen nähnyt. ... kirjoitti:
Sinusta hauskaa vierittää sitten taas tuollainen asia minun niskoilleni? Ja syytät siitä edelleen toisia.
Sinäkö noita puskaalotuksia teet että olen rikollinen?väärä kohde
almasty kirjoitti:
monten isän kuolemaa Huhtikuun aikana useaan kertaan esille herjaavassa mielessä.
Sanoit esimerkiksi jotenkin näin. ((monte se vaan kirjoittelee palstalla vaikka isänsä on juuri kuollut))
Tällaisia kirjoittelit jos et itse muista niin kyllä minä muistan.Ja mihin minä sitten linkitän?sinähän poistat viestisi sitä mukaa kun olet niitä kirjoittanut.
Ja mitä muuta sinä sitten olet kirjoittanut monten yksityisiä asioita en minäkään tiedä ja mistä olet niitä tietoosi saanut on minulle mysteeri.
En minä ole monten asioita paljastellut enkä kertonut anzzylle sen enempää kuin sinullekaan.Eikä mielestäni montekaan ole mitään ihmeellisiä asioita elämästään kertonut minulle.
Meidän mesejuttelut ovat rajoittuneet lähinnä työjuttuihin,ammateistamme jutusteluun yleisellä tasolla.
Se miksi monte minulle kiukuttelee siitä minulla on oma epäilys jota en paljasta tässä.
Mainitsemani kaltaisia viestejä kyllä olen nähnyt.mut olkoot nyt
anzzy§§ kirjoitti:
LOOGINEN PÄÄTTELYKYKY RIITTÄÄ PALJASTAMAAN MONTEN SAIRAUDEN
oon strutsi piilossa
- anzzy§§
monte24 kirjoitti:
oon strutsi piilossa
Antaa monten vain itse suoltaa kännipäissään harkitsemattomalla raivollaan ja tallentaa tekstit.
Molopää ei itse muista mitä on valehdellut aiemmin ja kerätä totuudet sieltä.
Niitä on monikin tallentanut jo valmiiksi. montella on paha harhaa kuvitella kaikkia linnakundeja niin tyhmiksi, että julkisella palstalla tunnustaa rikoksensa.
Pitäisi tietää hyvä kyttä/paha kyttä kuvio...."kiltti" kyttä juttelee vai mukavia ja saa tyhmän konnan lörpöttelemään vain puhumisen ilosta laajasanaiseti, eikä huomaakaan paljastavansa tärkeitä aihetodisteita ja samalla kavaltaa muutkin asianosaiset. Tapahtumien kulku selviää ja todisteet tarvittaessa tehdään.
Vankilassa monte kaltaiset ovat naurettavia pellejä.
Tallenteistani huomaan kiinnostavan jutun......monte aloitti hyökkälIYnsä mustamaalaamalla minut
NAISVIHAAJAKSI.............mitä nyt paljastukaan monten omista jutuista?........NAISVIHA :-) - ....
almasty kirjoitti:
monten isän kuolemaa Huhtikuun aikana useaan kertaan esille herjaavassa mielessä.
Mainitsemani kaltaisia viestejä kyllä olen nähnyt.Ja nikillä sen kirjotin kerran tai 2! Sen tunnustan että jos hänen kerran on kuollut niin miksi, hän sitten apinoi täällä, kun sitä ihmiset pilkkasi täällä, tarkoitus oli sanoa jos kerran kirjoittaa täällä siitä niin sitten pitää kestää se pilkka mitä hän sai siitä kuulla PUSKISTA.
Se oli vain se ketju, minkä zisli aloitti tuost aiheesta. Ja uskon että varmasti laitat jonkun puskafionan alotukset, joka en ollut minä. En käytä sitä nikkiä enään kun siitä on 5 eri fiona nikkiä, joku kiusaamismielessä, ja en tiedä koska se sillä kirjoittaa esimerkiksi fr.fiona ja fiontar.3400..ne ovat niitä.
Minä en viitsi täällä ketään alkaa puskista haukkuu, ei yksinkertaisesti ole minun juttu, ja ei sovi mun luonteelleni.
Yksi juttu Almasty vaikka me olemme erimielisuyyksissä tuon monten kanssa, et taida ihan tuntea minua, sellaisella asialla minä en alennu kiusaamaan ketään, kuin lähimmäisen kuolemalla oli se totta tai ei.
Sinä kirjoitit tuossa että kuukausikaupalla minä sitä kirjoitin.
Sanon sen suoraan rekatulla henkilölllä en oikeus poistaa viestinsä, ja sinä et ole suurella viisaudella siunattu mies.
ps. en ole kiinnostunut monten kiukuttelusta enkä kenenkään mesejutuista, ei niitä tarvitse minulle selittää. - krystle.a
almasty kirjoitti:
Mainitsemani kaltaisia viestejä kyllä olen nähnyt.Katselin äsken kaikki mitä olen kirjoittanut sillä nikillä ka koko huhtikuun historian , sen ajan jolloin sen isän olisi pitänyt kuolla.
Joo ja joo. mistä olen saanut tietooni jonkun isän kuoleman, HOHHOUJAA.A - krystle.a
monte24 kirjoitti:
väärä kohde
Ei kai kun sinä olet niiden takana!
- silloin.joskus
Mitä v*ttua?
- mittäää----
.
"Onks joku kuollut??????"
"Kui se # SILLAI KUALI????????????? #"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924