mut kun kävin ostamassa kaljaa klo 20:00 niin fiilis parani.
siis mun pitäis oikeesti juoda jokapäivä itteni känniin et pysyisin hyvällä tuulella.
yleensä inkkareille ei alkoholi sovi, mut mä oonkin erilainen inkkari
eilen olin saatanan pahalla tuulella
9
135
Vastaukset
- kirpela
maitopurkki ja nyrkkeilysäkki :)
- kirpela
monte24 kirjoitti:
perskeles se säkki olis äkkiä puhki hakattu
risasta säkistä ole hyötyä. Sitä pitää muksia vaan sen verran, että agressio katoaa. Samaa voi toki toteuttaa matoilla mattotelineellä mattopiiskan kanssa :)
ja siihen nyrkkeilysäkkiin vois liimata sit kiinni vaikka kuinka ärsyttävät kasvot, niin alkais tehoja löytyä :)
Äh... aika huono olen neuvomaan näissä, koska olen liian laiska olemaan pitkävihainen ;)
Ja kahviin maitoa sekä sokeria, ehdottomasti ! Muuten se on liian pahaa ja kuitenkin sitä on pakko saada...- kirpela
xena-183 kirjoitti:
ja siihen nyrkkeilysäkkiin vois liimata sit kiinni vaikka kuinka ärsyttävät kasvot, niin alkais tehoja löytyä :)
Äh... aika huono olen neuvomaan näissä, koska olen liian laiska olemaan pitkävihainen ;)
Ja kahviin maitoa sekä sokeria, ehdottomasti ! Muuten se on liian pahaa ja kuitenkin sitä on pakko saada...saap aika kauan ärsyttää, mut sit onkin oksat poikki :) Huudan kun raivotautinen hetken, ja siin se olikin. Eikä siihen palata.
kirpela kirjoitti:
saap aika kauan ärsyttää, mut sit onkin oksat poikki :) Huudan kun raivotautinen hetken, ja siin se olikin. Eikä siihen palata.
samoilla linjoilla ollaan ;) Mut edellisestä kerrasta on jo aikaa. . Tai itse asiassa vain exä on saanut minusta tuon puolen esiin taitavasti...
kirpela kirjoitti:
risasta säkistä ole hyötyä. Sitä pitää muksia vaan sen verran, että agressio katoaa. Samaa voi toki toteuttaa matoilla mattotelineellä mattopiiskan kanssa :)
täysin turha juttu,en tykkää matoistakaan
- kirpela
monte24 kirjoitti:
täysin turha juttu,en tykkää matoistakaan
muutama pehmennin/kaiun katkaisin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947756- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482155
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251903- 481902
- 601778
- 191773