Niin olenpa tehnyt mielenkiintoisen havainnon treffatessani naisia suomi24.a.
Itselläni on profiilikuva ja suht kattava kirjoitus itsestäni ja toiveistani.
Olen ihan tavallinen suomalainen mies en ruma mutta en mikään mr finland myöskään.
Olen avioliittoni jälkeen hakenut seuraa tositarkoituksella ja profiilistani on ollut kiinnostunut useampikin nainen. Mielenkiintoisen havainnon olen tehnyt siinä suhteessa että vaikka olen alkuun jutellut kumppani ehdokkaan kanssa sähköpostilla, tekstareilla ja puhelimessa ennen tapaamista niin silti naiset voi lukea kahteen eri kategoriaan. Hoikat farkku naiset vastaan ei välttämättä rehevätkään mutta naiset jotka kulkevat hameessa tai löysissä housuissa tai ovat hieman pyöreämpiä.
Jälkimmäisten kanssa oikeastaan joka tapaamiskerran jälkeen on natsannut siinä mielessä että ollaan tavattu useamminkin ja oltu pienimuotoisissa tosin ei niin pitkissä suhteissakin tutustuen toisiimme mutta mielenkiintoista on se että jos tapaan vaikka kuukauden viestittelyn ja soittelun jälkeen farkkuja käyttävän naisen joka on viesteissään osoittanut erityistä kiinnostusta yms loppuu käytännössä 100% tapaamiset ja yhteydenpito ensi kohtaamiseen. Miten ihminen voi ensin olla todella kiinnostunut sinusta mutta tavatessasi hänet kaikki loppuu. Viimeksi viimeviikolla tapasimme ensikertaa naisen kanssa joka oli tavattoman nätti ja siis todella naisellisen kireät farkut jalassaan ja toukokuusta olemme olleet viikottain yhteyksissä. Tapaamisen jälkeen kaikki loppuu kun seinään. En ymmärrä miksi he profiilikuvani nähtyään vievät vapaa aikaansa hukkaan koska aina on sama kaava. Käyttäydyn ihan yhtä asiallisesti kaikkia kohtaan, kyselen paljon ja kuuntelen mutta ainoastaan pyöreähköt naiset ovat aina oikeasti kiinnostuneita eikä siinä mitään kauniita naisia olen tavannut vaikka pienet suhteen alut eivät ole kestäneetkään.
Tästä lähin olen päättänyt että ns persettä esiin farkuillaan tuovat naiset skippaan jo heti alussa koska yhteydenpito on aina ajanhukkaa molemmille.
Onko syy se että "siis vittu mä saan tällä perseellä kenet haluan" tai joku vastaava en tiedä mutta joku yhteinen nimittäjä tällä asialla täytyy olla. Luulin että kolmekymppiset ovat jo tuosta teini iästään päässeet mutta ei.
Farkku naiset töykeämpiä???
19
1252
Vastaukset
- JuubaJaaba
Hmmm... No sen ensivaikutelman, jonka itsestäsi ainakin tämän viestin perusteella toit esiin, en yhtään ihmettele, että yhteydenpito on loppunut kuin seinään...
No asiallisesti siis. Oletan, että taas kerran naiset ovat luoneet oman kuvitelman sinusta vaikka kuvasi ovatkin nähneet ja nämä, kuten itse mainitsit, kauniit farkkupimut ovat ehkä sen verran kauniita, että heillä on mahdollisesti jonoon asti miehiä tyrkyllä, toisin kuin näillä vähemmän kauniilla sekä pyöreillä naisilla.
Onhan se nyt miesten keskuudessakin enemmän sääntö kuin poikkeus, että komeimmilla miehillä on valinnan varaa sen verran, etteivät "huoli" heti ensimmäistä taviksennäköistä pyöreää naista jos tarjolla on hoikka kaunotar samalla sisuksella.
Ehkä kokemuksiesi perusteella sinun ei enää kannata yrittää kurkottaa sitä mitä et saa, vaan tyydyt sitten siihen mihin resulssisi riittävät, näin niin kuin karkeasti aseteltuna..- 30v asioiden pohtija
juu mutta tällaisen "kauniin farkkupimun" kanssa olin naimisissakin eikä se (anteeksi karkea ilmaisuni) tavara miksikään muutu on kohde sitten hieman pyöreä tai ei. Enkä edes varsinaisesti tässä luetellut naisia pyöreyden/kauneuden asteikolle sillä todellakin pidän naista enemmän kauniinpana ja haluttavana kun hän on terveen näköinen sopusuhtainen tai hieman pyöreä. Näissä ns "kauniissa" farkkunaisissa jotka yleisen luokituksen mukaan ovat kai niitä suositumpia on uskomattoman paljon ylimielistä itsekeskeistä piirrettä (ei kaikissa) mainitakseni että olen joskus jollekin kelvannut ja itse ratkaisuni tehnyt avioliiton eteen mutta kuten sanoin pukeutumis tyyli on suorassa asia yhteydessä henkilö käyttäytymiseen.
Siksi haenkin mielipiteitä eri naisilta asiaan. On ajan hukkaa jos alatte heittämään tyyliin "keskity niihin joihin sulla on resursseja" sillä kaikkiin on tai on ollut mutta se mitä kysyin pitäisi selvitä edellä. - sydänrakastaa
30v asioiden pohtija kirjoitti:
juu mutta tällaisen "kauniin farkkupimun" kanssa olin naimisissakin eikä se (anteeksi karkea ilmaisuni) tavara miksikään muutu on kohde sitten hieman pyöreä tai ei. Enkä edes varsinaisesti tässä luetellut naisia pyöreyden/kauneuden asteikolle sillä todellakin pidän naista enemmän kauniinpana ja haluttavana kun hän on terveen näköinen sopusuhtainen tai hieman pyöreä. Näissä ns "kauniissa" farkkunaisissa jotka yleisen luokituksen mukaan ovat kai niitä suositumpia on uskomattoman paljon ylimielistä itsekeskeistä piirrettä (ei kaikissa) mainitakseni että olen joskus jollekin kelvannut ja itse ratkaisuni tehnyt avioliiton eteen mutta kuten sanoin pukeutumis tyyli on suorassa asia yhteydessä henkilö käyttäytymiseen.
Siksi haenkin mielipiteitä eri naisilta asiaan. On ajan hukkaa jos alatte heittämään tyyliin "keskity niihin joihin sulla on resursseja" sillä kaikkiin on tai on ollut mutta se mitä kysyin pitäisi selvitä edellä.omilla avoillaan ajatteleva ihminen saa sanoa mielipiteensä, minun mielestäni. Itse kuljen farkuissa, olen pyöreähkö, en ilmeisti kovin rumakaa koska vientiä riittäisi. Nykyään vain tuntuu siltä , etteivät miehet etsi kuin yhden illan suhteita. Kieltämättä olen siihen välillä itsekkin sortunut, koska selibaatissa on aika vaikea elää, jos on tässä iässä vielä seksuaalinen. Miehessä arvostan enemmän älyä, keskustelutaitoa, siistiä ulkonäköä. En niinkään katso onko farkut vai puku päällä. Yleensäottaen kommunikointi toisen ihmisen kanssa kertoo paljon enemmän kuin vaatteet. Tämä on vain minun mielipiteeni.
Meitä ihmisiä on "onneksi" niin erilaisia, että varmaan jokaiselle löytyy joku, ainakin minä toivon niin. - JuubaJaaba
Siksi haenkin mielipiteitä eri naisilta asiaan. On ajan hukkaa jos alatte heittämään tyyliin "keskity niihin joihin sulla on resursseja" sillä kaikkiin on tai on ollut mutta se mitä kysyin pitäisi selvitä edellä.Ööh, no entäpä mihin kategoriaan luokittelet minut kun kuljen välillä tiukissa farkuissa ja välillä taas löysissä trikoopöksyissä..? Ihan kiinteä on pyllyni ;D mutten tietääkseni ole mikään "nirppis".
Ja pakkeja tai pitäisikö ilmaista että jatkoa ei ole ollut joidenkin kanssa nettideittailun tiimoilta ekan treffailun jälkeen, ihan ihan oikeana syynä on kyllä ollut se, että toinen on ollut täysin erinlainen minkä kuvan olivat itsestään antaneet. Mm. epäkohteliaisuutta, viinanhuurussa tapaamiseen, 10v vanhemmaksi osoittautui yksi ja eräs kertoi koko sukupuolitauti historiansakin... Nooh, kuten olen monesti todennut että meitä on moneksi ja joillekin nekin miehet ovat varmasti "helmiä", minulle ei.
Koskaan en kuitenkaan lopettanut yhteydenpitoa livetapaamisen jälkeen ilmoittamatta, että nyt ei kaikki mennyt yksiin vaan reilusti kerroin ajatukseni ja jokainen sen otti ihan kivasti vastaan, eikä tässä siis ollut mitään tekemistä farkkupyllyn kanssa ;) - 30v asioiden pohtija
JuubaJaaba kirjoitti:
Ööh, no entäpä mihin kategoriaan luokittelet minut kun kuljen välillä tiukissa farkuissa ja välillä taas löysissä trikoopöksyissä..? Ihan kiinteä on pyllyni ;D mutten tietääkseni ole mikään "nirppis".
Ja pakkeja tai pitäisikö ilmaista että jatkoa ei ole ollut joidenkin kanssa nettideittailun tiimoilta ekan treffailun jälkeen, ihan ihan oikeana syynä on kyllä ollut se, että toinen on ollut täysin erinlainen minkä kuvan olivat itsestään antaneet. Mm. epäkohteliaisuutta, viinanhuurussa tapaamiseen, 10v vanhemmaksi osoittautui yksi ja eräs kertoi koko sukupuolitauti historiansakin... Nooh, kuten olen monesti todennut että meitä on moneksi ja joillekin nekin miehet ovat varmasti "helmiä", minulle ei.
Koskaan en kuitenkaan lopettanut yhteydenpitoa livetapaamisen jälkeen ilmoittamatta, että nyt ei kaikki mennyt yksiin vaan reilusti kerroin ajatukseni ja jokainen sen otti ihan kivasti vastaan, eikä tässä siis ollut mitään tekemistä farkkupyllyn kanssa ;)On kohteliasta kyllä mainitsemallasi tavalla ilmoittaa että ei nyt tuntunut siltä että jatkettaisiin.
Mutta se ero vain on niin selvä. Itse en ole valehdellut itsestäni mitään vaan ehkä ollut jopa liiankin rehellinen ja kun toisen kanssa alkaa juttu luistamaan viestitellessä niin sitä tekstiä vaan tulee eikä se ole pelkkää "moi mitä kuuluu" päivästä toiseen.
Ihmettelen vain kuinka ulkonäkö keskeisiä ihmiset ovat sillä outoahan se on jos joku sinusta todella kiinnostuu ja jaksaa jutella jopa kuukausi tolkulla, heittää sitten jutustelun siihen paikkaan kun sinut ekan kerran treffaa.
Kyllä musta on ihan kai komea tilanne kuva profiilissa ja kiinnostava teksti itsestäni sillä moni on arvostellut ja tykännyt positiivisessa mielessä profiilistani.
En ehkä pukeudu trendien mukaan mutta en kyllä poikkea kolmikymppisistä millään tavalla.
Farkkuja itsekin pidän jne mutta enemmän tummiin vaatteisiin kuin värikkäisiin ehkä musiikkimieltymyksen mukaan. Silti täysin mustaa gootti tyyliä ei ole. - Sivusta seuraava
tyypillinen itsekeskeisen naisen vastaus.
"ehkä kokemuksiesi perusteella sinun ei enään kannata yrittää kurkottaa sitä mitä et saa, vaan tyydyt sitten siihen mihin resulssisi riittävät"
Miten perustelet ja miten jaottelet vastauksesi perusteella miehet ryhmiin keiden kannattaa yrittää ja keiden ei??
Tapasi ilmaista asia kertoo sinusta mielestäni sen että olet itsekin pelkän ulkonäön perusteella kumppania hakemassa etkä aivokapasiteetin mukaan. Taidat laitella itseäsi peilin edessä tunteja joka aamu. Anteeksi jos olen väärässä mutta perustele vastauksesi.
- Ember_To_Inferno
Grrrrrr.. Ne kireefarkkuiset ja muodokaspyllyiset naiset ovat hot..Grrrrrr
- yhteisessä
vieläpä helposti esim suihkussa
- Heh heh hee
yhteisessä kirjoitti:
vieläpä helposti esim suihkussa
Housut jalassa suihkussa...? Hivenen epäkäytännöllistä.
- HameväkiFarkkunaiset
Minusta farkkunaiset on mukavampia omista kokemuksistani.
- yx vaan
Sähän olet kirjoituksesi perusteella aivan karsea tapaus, että en yhtään ihmettele jos ne FIKSUMMAT naiset ovat tapaamisen jälkeen olleetkin pettyneitä. Yhtä typerää on luokitella ihmisiä hiusten tais silmienvärin perusteella. Onko sulla oikein timarivihko treffeillä mukana, kun rustailet näitä typeriä päätelmiäsi.
Ei se profiiliteksti, keskustelut netissä tai puhelimessa ennen tapaamista mitään todellista kuvaa välttämättä anna: niin moni esittää ihan muuta mitä oikeasti on - todettu on. Kuvakaan ei kaikkea kerro: monella on kuva, mutta se on niin pieni tai epäselvä ettei siitä saa mitään selvää ja sitten on näitä tyyppejä, jotka laittavat 10v ja - 15kg sitten otetun kuvan tai sitten vaan valehdellaan jo tekstissä pituus sekä paino, että treffeille ei sitten tulekaan se mies jonka piti - koettu tämäkin. Itse olen ainakin tälläsissä tapauksissa lopettanut yhteydenpidon siihen.
Minullakin on profiili suomi24 palvelussa ja kuvakin aina sillointällöin. Ja voin kertoa, että olen saanut todella paljon vastauksia ja voin kertoa senkin, että näin nättinä, hoikkana farkkuja käyttävänä naisena on todellakin varaa valita seuransa :))
Usein on käynyt niin, että ei se komistus siinä profiilikuvassa olekaan ollut sitten muulla tapaa mielenkiintoinen ja viimeistään tapaamisella asia on selvinnyt, että näin lienee käynyt sinullekin - farkkuja tai ei.- V.V.V Mies
Hyvällä perseellä ja nätillä naamalla saa, on vara valitakin. Nauti siitä.
Niin kauan kun se perseesi näyttää peilissä hyvältä, olet oikeutettu ottamaan siitä kaiken hyödyn irti, no doubt. Mutta kun... ihmisen kanssa eläminen ei ole pelkästään saamista ja hyötymistä, jotain on myös pystyttävä antamaan, saadakseen samalla itse enemmän. Silloin kun elämäsi pyörii perseesi ympärillä, et todellakaan osaa antaa... no, ehkä sitä ihtiään, mutta jotain pysyvämpää.
Sukupuoleen katsomatta seksikkäin osa ihmistä löytyy korvien, ei jalkojen, välistä. Ja tiedoksi, en varmaan saa koskaan enää hyväperseisiltä naisilta mitään! - Lady S
V.V.V Mies kirjoitti:
Hyvällä perseellä ja nätillä naamalla saa, on vara valitakin. Nauti siitä.
Niin kauan kun se perseesi näyttää peilissä hyvältä, olet oikeutettu ottamaan siitä kaiken hyödyn irti, no doubt. Mutta kun... ihmisen kanssa eläminen ei ole pelkästään saamista ja hyötymistä, jotain on myös pystyttävä antamaan, saadakseen samalla itse enemmän. Silloin kun elämäsi pyörii perseesi ympärillä, et todellakaan osaa antaa... no, ehkä sitä ihtiään, mutta jotain pysyvämpää.
Sukupuoleen katsomatta seksikkäin osa ihmistä löytyy korvien, ei jalkojen, välistä. Ja tiedoksi, en varmaan saa koskaan enää hyväperseisiltä naisilta mitään!Takapuolia on moneen makuun, niin naisilla kuin miehilläkin. Niin myös niitä nättejä tai komeita naamoja. Mikä nyt sitten keneenkin vetoaa. Eiköhän se tosiaan ole se korvien väli, ei jalkojen väli, joka saa takapuolen ja naamankin näyttämään kivalta ;)
Ja tuolta pohjalta, miten voit sanoa, ettet saisi hyväperseisiltä naisilta enää mitään? :D :D
- Heh heh hee
Kun 10 naista on sitä mieltä että sinä et ole ok ja 1 mies eli sinä on sitä mieltä että sinä olet ok, niin automaattisesti se yksi eli sinä onkin sitten oikeassa ja ne 10 muuta väärässä?
Kaikille sanotaan aina että mene itseesi ja katso peiliin jos ei oikein tunnu flaksi käyvän. Väkisinkin tulee mieleen että jotain täytyy olla pahasti pielessä kohdallasi jos kerta jokainen vähänkin hoikempi nainen lemppaa sinut heti kun on ekan kerran tavannut. Ehkä tuo "vittu perseellä saaminen" kielii jostain negatiivisesta asenteestasi joka tulee tapaamisessa ilmi?
Mutta kaikkein eniten minua kiinnostaa että jos ne pyöreämmät naiset ovat sinuun niin lääpällään, niin miksei heistä kukaan ole kelvannut sinulle vaan olet vieläkin etsimässä naista itsellesi?- 30v asioiden pohtija
Parin vastauksen lievä vahingoniloisuus on turhaa ja perustelenkin sitten teille väitteitäni lisää.
Ensinnäkin profiilikuvani on tuore ja selvä (myös mies on selvä) heh joka on otettu vajaa kuukausi sitten sillä olen päivittänyt kuvaani muutamaan kertaan mutta edes yli vuoden vanhaa kuvaa en ole palvelussa pitänyt.
Kuva on koko vartalo tyyppinen enkä ole ylipainoinen enkä laiha teenhän pelkästään ammatikseni raiskasta ruummiillista työtä kahdeksan tuntia päivässä harrastukset mukaanlukien.
En valehtele sekä kuvaani että muitakaan tietoja koska ensimmäinen virhe miten suhde ei ikinä tule jatkumaan on se että valehtelet jo alussa itsestäsi maat ja taivaat.
Vastauksia on tullut kyllä ja tein (huomaa jo mennyt aikamuoto) rajua karsintaa kenelle kirjoitan takaisin sillä edellä mainitsemani asiat ja kokemus paistaa monesta profiilista auringon lailla läpi.
Miksikö minulle ei ole kelvannut?
No viimeiset pari esimerkkiä eräs pyöreähkö kai.... henkilö joka oli täältäpäin kotoisin mutta asui suht kaukana ja oli vakkari duunissa kuin myös minulla täällä eläke virka mistä syytä pitää molempien kiinni oli vain parempi keskenämme päättää että oli kiva tavata ja tutustua mutta missään vaiheessa lähempään yhteiseen elämään ryhtyminen olisi vaikeampaa työtilanteidemme takia.
Toinen mukava esimerkki tapaus oli henkilö joka myös kiinnostui profiilistani ja tapailtiin mutta hän ei toisalta pitänyt harrastuksestani joka on ettei sekin jää kaivelemaan metsästys ja tästä hän ei puhunut aiemmin viestitellessämme. Se olisi osoittautunut hankalaksi tulevaisuudessa vaikka nainen olikin mitä äärinmäisen mukava ja asiallinen.
Olemme joko yhdessä tai itse päättäneet tapaamisemme ilman mitään draamaa ja joidenkin kanssa olemme vain ystäviä ja kuulumisia on mukava vaihdella ilman suhdettakin.
Pariviikkoa sitten tapasin taas hmmm no kai hän on hieman pyöreä tai sanotaanko sopusuhtainen vartaloltaan sekä asiallinen, pirtsakka, iloinen, kaunis ja adjektiiveja löytyy naisesta vaikka kuinka. Hän on naapuri paikkakunnalta ja asumme sekä kuljemme töissä lähellä toisiamme niin että toistemme luona voidaan käydä päivittäin tai olla yötäkin.
Hänen kommentti ensi tapaamisessa oli se että olet juuri se henkilö miksi ilmoitit itsesi profiilissa ja jonka kanssa puhuin puhelimessa ja tapaaminen oli hänelle erittäin positiivinen yllätys kuulemma kuin myös minulle sillä juttumme ja mieltymyksemme vaan kolahti niin hyvin yhteen. Myös harrastukset ovat osittain samoja. Siksi olemmekin poistaneet profiilimme koska nyt vaan on kolahtanu molemmille.
Hän kysyi tästä profiilissani olevasta farkku asiasta mielenkiinnosta ja perustelin sen tyyliin kuin täälläkin ja naisen itsensä kertoman mukaan on hän jättänyt farkkujen yms minihameiden pidon juuri sen takia koska "äijät ei esim baarissakaan ikinä näe muuta kuin perseen tai mitä sen hameen alla on ja löysempiä vaatteita käyttämällä karsii nämä kuolaajat hyvinkin äkkiä"
Tehtiinhän tampereella kesällä mielenkiintoinen testi jossa nuori blondi ylitti suojatietä minihameessa tampereen keskustassa ja hetkenpäästä löysissä verkkareissa. Minihame nainen sai yhdeksässä tapauksessa kymmenestä tietä ja verkkarit toimivat päinvastoin. Tästä kertoi aamulehti.
Joten eiköhän tuon eräänkin vastaus farkku kysymykseeni poistanut sen mahdollisuuden että hän hakee seuraa ihmisestä joka ajattelee vain sillä alapäällään eikä muuta osaa.
Ja "farkkuja käyttävänä on varaa valita seuransa" No hyvä niin mutta muista että et sinäkään ole nuori koko ikääsi ja hyvät miehet viedään sillävälin kun sinä suoritat valintaa ja huomaatkin pian olevasi jo keski-ikäinen.
Myös tapaamani kumppani sai liiaksi asti kuolaavia viestejä mutta olin kuulemma ainoa rehellinen, asiallinen ja ihminen joka myös tapaamisessa on osoittanut olevansa sama henkilö kuin profiilissa.
Kuten sanoin aiemminkin vaikka te haettekin seuraa ja seuraa ja seuraa kun se haaremi vaan pitää ilmeisesti ylläpitää jäätte joskus elämään pelkkään sinkkuelämää sarjaan kun pinnallisuus ei näitä asioita ratkaise vaan todellakin se ihmisen sisin.
Kuten kerroin olen ollut naimisissa tämän ihmistyypin kanssa ja seurustellut myös aikoinaan on se todellakin vain näillä naisilla pelkkää pintaa ja parisuhteessa todella epärehellisiä ja kylmiä.
Ja tällainen nainen sanoo että saan kenet haluan on se jo suhteen loppu. Miksi hän ei sitten ole hakenut sitä kenet haluaa. Koska hän vaan haluaa ja tuo sen vaatteillaan ulos. Lause rumat ne vaatteilla koreilee pitää aika messevästi paikkansa koska sama asia siellä jalkovälissä on oli vaatteet mitä tahansa mutta kummasti se pukeutuminen liittyy persoonaan näköjään.
Ok tuli tekstiä mutta on mulla nyt sitten unelmien nainen!!!
Hyvät päivän jatkot! - Heh heh hee
Parin vastauksen lievä vahingoniloisuus on turhaa ja perustelenkin sitten teille väitteitäni lisää.
Ensinnäkin profiilikuvani on tuore ja selvä (myös mies on selvä) heh joka on otettu vajaa kuukausi sitten sillä olen päivittänyt kuvaani muutamaan kertaan mutta edes yli vuoden vanhaa kuvaa en ole palvelussa pitänyt.
Kuva on koko vartalo tyyppinen enkä ole ylipainoinen enkä laiha teenhän pelkästään ammatikseni raiskasta ruummiillista työtä kahdeksan tuntia päivässä harrastukset mukaanlukien.
En valehtele sekä kuvaani että muitakaan tietoja koska ensimmäinen virhe miten suhde ei ikinä tule jatkumaan on se että valehtelet jo alussa itsestäsi maat ja taivaat.
Vastauksia on tullut kyllä ja tein (huomaa jo mennyt aikamuoto) rajua karsintaa kenelle kirjoitan takaisin sillä edellä mainitsemani asiat ja kokemus paistaa monesta profiilista auringon lailla läpi.
Miksikö minulle ei ole kelvannut?
No viimeiset pari esimerkkiä eräs pyöreähkö kai.... henkilö joka oli täältäpäin kotoisin mutta asui suht kaukana ja oli vakkari duunissa kuin myös minulla täällä eläke virka mistä syytä pitää molempien kiinni oli vain parempi keskenämme päättää että oli kiva tavata ja tutustua mutta missään vaiheessa lähempään yhteiseen elämään ryhtyminen olisi vaikeampaa työtilanteidemme takia.
Toinen mukava esimerkki tapaus oli henkilö joka myös kiinnostui profiilistani ja tapailtiin mutta hän ei toisalta pitänyt harrastuksestani joka on ettei sekin jää kaivelemaan metsästys ja tästä hän ei puhunut aiemmin viestitellessämme. Se olisi osoittautunut hankalaksi tulevaisuudessa vaikka nainen olikin mitä äärinmäisen mukava ja asiallinen.
Olemme joko yhdessä tai itse päättäneet tapaamisemme ilman mitään draamaa ja joidenkin kanssa olemme vain ystäviä ja kuulumisia on mukava vaihdella ilman suhdettakin.
Pariviikkoa sitten tapasin taas hmmm no kai hän on hieman pyöreä tai sanotaanko sopusuhtainen vartaloltaan sekä asiallinen, pirtsakka, iloinen, kaunis ja adjektiiveja löytyy naisesta vaikka kuinka. Hän on naapuri paikkakunnalta ja asumme sekä kuljemme töissä lähellä toisiamme niin että toistemme luona voidaan käydä päivittäin tai olla yötäkin.
Hänen kommentti ensi tapaamisessa oli se että olet juuri se henkilö miksi ilmoitit itsesi profiilissa ja jonka kanssa puhuin puhelimessa ja tapaaminen oli hänelle erittäin positiivinen yllätys kuulemma kuin myös minulle sillä juttumme ja mieltymyksemme vaan kolahti niin hyvin yhteen. Myös harrastukset ovat osittain samoja. Siksi olemmekin poistaneet profiilimme koska nyt vaan on kolahtanu molemmille.
Hän kysyi tästä profiilissani olevasta farkku asiasta mielenkiinnosta ja perustelin sen tyyliin kuin täälläkin ja naisen itsensä kertoman mukaan on hän jättänyt farkkujen yms minihameiden pidon juuri sen takia koska "äijät ei esim baarissakaan ikinä näe muuta kuin perseen tai mitä sen hameen alla on ja löysempiä vaatteita käyttämällä karsii nämä kuolaajat hyvinkin äkkiä"
Tehtiinhän tampereella kesällä mielenkiintoinen testi jossa nuori blondi ylitti suojatietä minihameessa tampereen keskustassa ja hetkenpäästä löysissä verkkareissa. Minihame nainen sai yhdeksässä tapauksessa kymmenestä tietä ja verkkarit toimivat päinvastoin. Tästä kertoi aamulehti.
Joten eiköhän tuon eräänkin vastaus farkku kysymykseeni poistanut sen mahdollisuuden että hän hakee seuraa ihmisestä joka ajattelee vain sillä alapäällään eikä muuta osaa.
Ja "farkkuja käyttävänä on varaa valita seuransa" No hyvä niin mutta muista että et sinäkään ole nuori koko ikääsi ja hyvät miehet viedään sillävälin kun sinä suoritat valintaa ja huomaatkin pian olevasi jo keski-ikäinen.
Myös tapaamani kumppani sai liiaksi asti kuolaavia viestejä mutta olin kuulemma ainoa rehellinen, asiallinen ja ihminen joka myös tapaamisessa on osoittanut olevansa sama henkilö kuin profiilissa.
Kuten sanoin aiemminkin vaikka te haettekin seuraa ja seuraa ja seuraa kun se haaremi vaan pitää ilmeisesti ylläpitää jäätte joskus elämään pelkkään sinkkuelämää sarjaan kun pinnallisuus ei näitä asioita ratkaise vaan todellakin se ihmisen sisin.
Kuten kerroin olen ollut naimisissa tämän ihmistyypin kanssa ja seurustellut myös aikoinaan on se todellakin vain näillä naisilla pelkkää pintaa ja parisuhteessa todella epärehellisiä ja kylmiä.
Ja tällainen nainen sanoo että saan kenet haluan on se jo suhteen loppu. Miksi hän ei sitten ole hakenut sitä kenet haluaa. Koska hän vaan haluaa ja tuo sen vaatteillaan ulos. Lause rumat ne vaatteilla koreilee pitää aika messevästi paikkansa koska sama asia siellä jalkovälissä on oli vaatteet mitä tahansa mutta kummasti se pukeutuminen liittyy persoonaan näköjään.
Ok tuli tekstiä mutta on mulla nyt sitten unelmien nainen!!!
Hyvät päivän jatkot!En välttämättä ole samaa mieltä siitä että farkkunaiset olisivat ynseitä, enkä voisi kehottaa ketään pukeutumaan rumasti, sillä miellyttävämpäähän se on jos jokainen pukeutuu parhaimpiinsa. Myöskään keski-ikäisyys EI välttämättä tarkoita sitä etteikö voisi vieläkin olla sellainen farkkunainen, jos ei perse ole levinnyt naurettaviin mittoihin.
MUTTA oli hyvä tietää että et suinkaan ole lempannut pyöreämpiä ulkonäön takia, vaan muista ja ymmärrettävistä syistä. Siitä papukaijamerkki! - 35v
Heh heh hee kirjoitti:
En välttämättä ole samaa mieltä siitä että farkkunaiset olisivat ynseitä, enkä voisi kehottaa ketään pukeutumaan rumasti, sillä miellyttävämpäähän se on jos jokainen pukeutuu parhaimpiinsa. Myöskään keski-ikäisyys EI välttämättä tarkoita sitä etteikö voisi vieläkin olla sellainen farkkunainen, jos ei perse ole levinnyt naurettaviin mittoihin.
MUTTA oli hyvä tietää että et suinkaan ole lempannut pyöreämpiä ulkonäön takia, vaan muista ja ymmärrettävistä syistä. Siitä papukaijamerkki!Tässä se nyt tuli mitä olen tuumaillut n.15 vuoden ajan.
Se on se kokonaisuus, tuon pukeutumisen lisäksi. Sorry nyt vaan naiset, mutta 9/10 naisesta joka on todella kaunis, kasvot, kroppa ja se pukeutuminen on melkoisia tyhjäpäitä. Ihmisen evoluutio ei ole vielä edennyt niin pitkälle että kauneus ja järki pysyisi samassa päässä. Ja sama pätee miehiin, En oo vielä yhtään täyspäistä kiiltokuva poikaa tavannut. Olen tapaillut kauniita naisia ja järjestään minä olen lempannut ne. En siis kerta kaikkiaan jaksa täysin tahdotonta emmä tiiä ihmistä jonka.... no sanotaan yleistietous on vain hieman nollan yläpuolella. Ääripään esimerkkinä tämä ksenia vai mikä se nyt oli sieltä BB-hommasta. Se täytyy jo olla teatteria, ei kukaan voi olla noin pässi.
Mitä tuohon tympeyteen tulee. Perustelen hieman. Ammattini takia väitän että mulla on enemmän elämän kokemusta kuin keskiverto 50v suomalaisella miehellä ja nyt en puhu naisista vaan kaikenlaisesta elämänkokemuksesta.
Mun täytyy ikäväkseni todeta että suomalaiset naiset ovat tympeimpiä naisia koko maailmassa. Esimerkiksi jos menen sanomaan baarissa, kaupan kassa jonossa tai missä vaan naiselle että olet kaunis, niin pitää olla valmiina väistämään nyrkin isku tai sitten saan semmoisen katseen päälleni että jos katse tappais niin olisin jo kuollut.
Tein tuossa testin eräässä latinalaisen amerikan maassa. Menin kehumaan ohi kävelevää naista kauniiksi niin tämä nainen pysähtyi ja tuli luokseni ja kiitteli kovasti ja pahoitellen sanoi olevansa naimisissa.
Voisiko tämä tapahtua suomessa?
Miettikää niin miehet kuin naisetkin oikeen tarkasti tätä ennenkuin kirjoitatte tuli kiven katkuisen vastauksen.
Yhtenä tympeyden esimerkkinä voisin käyttä myös tätä suomi24 deitti palstaa. Jos lähetän vaikkapa 10 viestiä erinaisille, ihan asiallisia viestejä ei mitään anna pillua tms typeryyttä. Ja sitten käy niin ettei profiilini ole yhdenkään noiden naisten mieleen niin moniko vastaa? Ei kukaan!
Esim. vastaus: sorry, et ole mitä haen tai et ole tyypiäni, olisi mielstäni vain hyvää käytöstä.
Täysin vastaamatta jättäminen tuo mieleeni että, jaaha, taas tommonen ylimielinen paska.
Itse laitan jokaiselle vastauksen jollain tapaa. - J. Oku
35v kirjoitti:
Tässä se nyt tuli mitä olen tuumaillut n.15 vuoden ajan.
Se on se kokonaisuus, tuon pukeutumisen lisäksi. Sorry nyt vaan naiset, mutta 9/10 naisesta joka on todella kaunis, kasvot, kroppa ja se pukeutuminen on melkoisia tyhjäpäitä. Ihmisen evoluutio ei ole vielä edennyt niin pitkälle että kauneus ja järki pysyisi samassa päässä. Ja sama pätee miehiin, En oo vielä yhtään täyspäistä kiiltokuva poikaa tavannut. Olen tapaillut kauniita naisia ja järjestään minä olen lempannut ne. En siis kerta kaikkiaan jaksa täysin tahdotonta emmä tiiä ihmistä jonka.... no sanotaan yleistietous on vain hieman nollan yläpuolella. Ääripään esimerkkinä tämä ksenia vai mikä se nyt oli sieltä BB-hommasta. Se täytyy jo olla teatteria, ei kukaan voi olla noin pässi.
Mitä tuohon tympeyteen tulee. Perustelen hieman. Ammattini takia väitän että mulla on enemmän elämän kokemusta kuin keskiverto 50v suomalaisella miehellä ja nyt en puhu naisista vaan kaikenlaisesta elämänkokemuksesta.
Mun täytyy ikäväkseni todeta että suomalaiset naiset ovat tympeimpiä naisia koko maailmassa. Esimerkiksi jos menen sanomaan baarissa, kaupan kassa jonossa tai missä vaan naiselle että olet kaunis, niin pitää olla valmiina väistämään nyrkin isku tai sitten saan semmoisen katseen päälleni että jos katse tappais niin olisin jo kuollut.
Tein tuossa testin eräässä latinalaisen amerikan maassa. Menin kehumaan ohi kävelevää naista kauniiksi niin tämä nainen pysähtyi ja tuli luokseni ja kiitteli kovasti ja pahoitellen sanoi olevansa naimisissa.
Voisiko tämä tapahtua suomessa?
Miettikää niin miehet kuin naisetkin oikeen tarkasti tätä ennenkuin kirjoitatte tuli kiven katkuisen vastauksen.
Yhtenä tympeyden esimerkkinä voisin käyttä myös tätä suomi24 deitti palstaa. Jos lähetän vaikkapa 10 viestiä erinaisille, ihan asiallisia viestejä ei mitään anna pillua tms typeryyttä. Ja sitten käy niin ettei profiilini ole yhdenkään noiden naisten mieleen niin moniko vastaa? Ei kukaan!
Esim. vastaus: sorry, et ole mitä haen tai et ole tyypiäni, olisi mielstäni vain hyvää käytöstä.
Täysin vastaamatta jättäminen tuo mieleeni että, jaaha, taas tommonen ylimielinen paska.
Itse laitan jokaiselle vastauksen jollain tapaa.Olen sisällyttänyt profiiliini kommentin että vastaan vain niille jotka oikeasti kiinnostavat, joten jos joku kirjoittelee minulla ja en vastaa, niin minulla on vastuuvapauslauseke. Kokisin että jos on osannut profiilini lukea läpi, osaa myöskin pähkäillä että säästää molempien aikaa kun ei tuhlata sitä aikaa suotta silloin toisiinsa kun on ilmeistä (ainakin toisen osapuolen taholta) että ei kiinnosta, eikä tule koskaan kiinnostamaankaan.
Mitä tulee suomalaisten naisten tympeyteen niin olisikohan siinä paljon pelkoakin takana. Kun on pari kertaa kokenut miten ahdistuneeksi voi tulla kun joku juopporetku tai hullu ottaa kohteekseen ja alkaa stalkeroimaan oikein työkseen, niin erittäin epäluuloiseksihan siitä tulee. Itse tosin saattaisin sanoa että kiitos, jos joku kehuisi kauniiksi - vaikken häntä varmaankaan oikeasti uskoisikaan. ;)
- Katkera hoikka mies
Olen huomannut vähän saman jutun tässä viimeaikoina. Naiset jotka tuovat parhaan puolensa (perseensä) framille, ei yleensä ole mitään muuta annettavaa. Valitettavasti.
Tämä ulkonäkökeskeinen yhteiskunta vaan nyt pyörii kauniiden ehdoilla, eikä siinä ole tavallisilla ihmisillä juurikaan nokan koputtamista. Kauneus on onneksi katoavaista, rumuus eikun lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879