vieläkin tekee mieli puhaltaa jonkun naisen napaan
jippii krapula alkaa hellittää
23
281
Vastaukset
- Jack Sparrow
kakkosneloslaudalla reelingin yli. Nyt monte lähtee hainruoaksi sapelilla tökkien.
Tulehan pois puskasta. Ei se mitään auta, jos sinne vain pää mahtuu ja perse on pystyssä katulampun loisteessa.
Arvasin ettet sä selvinpäin olis pyytänytkään hitaille... ;)
- kakka.blylcreemi
.
kakka.blylcreemi kirjoitti:
.
kun olet mustis ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8hOwLap5Je8&ob=av3exena-183 kirjoitti:
kun olet mustis ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8hOwLap5Je8&ob=av3eMIKSI MIKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :(
- Jack Sparrow
monte24 kirjoitti:
MIKSI MIKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :(
ennen valmistusta sharkjaw chopped indiorata
monte24 kirjoitti:
MIKSI MIKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :(
Se nyt vaan sattui...
Olisko tämä hyvä ?
http://www.youtube.com/watch?v=4zgB1Jfpjdw
Sulle ;D
- kirpela
kikattaa?
- saa jos lisää
nimmariin ä-kirjaimen..
- kirpela
monte24 kirjoitti:
krapulalle, näin mn ex pomo opetti ku se kärsi valtavasta tärinästä
nauranutkaan, mut kikatan taatusti jos masuun puhaltaa!
kirpela kirjoitti:
nauranutkaan, mut kikatan taatusti jos masuun puhaltaa!
2 tuntii ja pääsee taas kaljaa kittaamaan
- kirpela
monte24 kirjoitti:
2 tuntii ja pääsee taas kaljaa kittaamaan
murun palauttaa :S
- -
monte24 kirjoitti:
toivottavasti kaikki on kunnossa
oo :(
Kuume ei katoo, mulla etoo sun krapulaski puolesta ja tuskan hiki valuu kipuaaltojen tahdissa... Jee. Koitan kuvitella nukkuvani kohta. - kirjoitti:
oo :(
Kuume ei katoo, mulla etoo sun krapulaski puolesta ja tuskan hiki valuu kipuaaltojen tahdissa... Jee. Koitan kuvitella nukkuvani kohta.ja tunti sun kirjoittelus jälkeen pääsin herttakoiraa 20 minuuttia rapsuttelemaan ja silittelemään.
koirat ei puske vaik kui päätä tarjoo, hassuja otuksia
- naunou
Mä olen aina luullut että sä olet homppeli.
Pitää sunkin nimi laittaa korvan taakse. Mulla on jo plakkarissa neljä. krapulaa nyt, jeeeeeeeeeeeee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle212684Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71657Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1141603Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471533Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911474Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106