Proteiinijauheen käyttö ilman treeniä, tai vähäisellä treenillä

ha5eawgsg

Eli ostin tuossa puolisen vuotta sitten protskujauhetta treenin oheen ja nyt olen huomannut, että en ehdi enää treenaamaan yhtä paljon ja jauhetta lojuu kaapissa ylimääräisenä. Mietin siis voinko vetää jauhetta nassuun ilman että tulee pömppömaha, niinkuin jotku sanovat? Olen noin 17-vuotias ja opiskelen, niin en ehdi syömään joka päivä isoja annoksia oikeaa ruokaa, eli en usko että kertyisi turhaa proteiinia. Mikä olisi myös sopiva määrä ottaa jauhetta? Kerran per päivä tai kaksi?

2

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonnin massat

Saman verran siinä on kaloreita kun safkan protskussakin. 4kcal =1g prot. Sama se mistä sen ottaa, jauhosta tai ruoasta. Jos et ruokaa kerkiä syömään, niin juo heradrinksuja 1-3kpl/pvässä. hera ei vaan täytä nimeksikään, kp oliiviöljyä 1rkl mukaan aina. Tosin yhtä kyniksenä pysyt vaikka joisitkin niitä, kerran et treenaa. On ihan käsittämätöntä pa*kaa sanoa että ei kerkeä treenaamaan. Parikin treeniä viikossa riittää hyvin kehitykseen nuorella sällillä. Kolme kertaa vkossa lienee optimaalisin, kerkeää palautua ja harrastella muutakin halutessa. Etsit halvimman salin mitä löytyy paikkakunnaltasi ja aloitat treenin ja syömisen. Jokaisessa treenissä lisää rautaa tankoon tai lisää toistoja.
      Tunnissa ohi. 2 kertaa vkossa riittää jos et kerkeä kolmea. Ei peräkkäisinä päivinä ikinä. Muista syödä paljon jos haluat isoksi. Muutakin kuin proteiinia.

http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko

• Vastaväite

Toi Arskan ohjelma on täysin naurettava, miten ihmeessä tuosta kerkiää palautua jos treenipäivät on esim MA/KE/PE ? Itse olen kokeillut ohjelmaa ja en todellakaan voi suositella kenellekään. Kolmen kaverin kanssa kokeiltiin reipas kuukausi tuota ohjelmaa ja kaikilla sama ongelma. Lisäksi mainittakoon, jokaisella löytyy vuosikausien aikainen säännöllinen treenitausta. Esimerkiksi toi takakyykky, maanantainahan se vielä menee, keskiviikkona jalat jo valmiiksi hellänä koska ei ole ehditty palautua edellisestä treenistä. Perjantaina kyykky onkin sit ihan tuskaa. Sama homma penkkipunnerruksessa, tosin hieman lievemmässä mittakaavassa. Jos salilla pystyy käymään sen 2x/vk niin perus 2. jakoinen ohjelma käyttöön. Sit kun pystyy treenaamaan useammin, ohjelma vaihtoon. Netti on täynnä parempia 2. jakoisia ohjelmia kuin toi AKK, sieltä vaan valkkaamaan mieleisin. Mutta jos välttämättä tuolla haluaa hinkata, tekee sen sit 2x viikossa, päivinä voisi olla esimerkiksi maanantai ja torstai jolloin palautusaika on jo parempi. Kolme kertaa tuolla ohjelmalla viikossa on jo liikaa kropalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe