Eilen oli levyraadissa joky äly hiihto-niilo joka antoi Princelle neljä pistettä....
Hiihto-Niilo Levyraadissa
6
702
Vastaukset
- Rami
Ehkäpä ei pitänyt princestä, muusiikki mausta kun ei voi kiistellä, lieneepä yhtä oikea numero kuin sekin jonka sinä olisit antanut.
- Jenni
En nähnyt, mutta kylmä arvaus että 10, oliko näin? Olin kyllä aika yllättynyt siitä, että Prince sai kolme kymppiä. Hyvä maku tuomareilla :).
- Glamslam
Minä en ollut yllättynyt kolmesta kympistä. Osaavat suomalaiset sentään arvostaa hyvää musiikkia.
Jos nyt joku viksu tietää onko suomalaista Prince-forumia olemassa sanoo hep. - Jenni
Glamslam kirjoitti:
Minä en ollut yllättynyt kolmesta kympistä. Osaavat suomalaiset sentään arvostaa hyvää musiikkia.
Jos nyt joku viksu tietää onko suomalaista Prince-forumia olemassa sanoo hep.Yllätyin juuri siksi, että mielestäni suomalaiset eivät perinteisesti arvosta hyvää musiikkia. Koskahan listoilla on viimeksi ollut jotain josta pitäisin... Saihan se Prince vissiin yleisöäänistä mahtavat 1%.
Suomalaisesta forumista en tiedä, mutta Prince.org on ihan jees. - Glamslam
Jenni kirjoitti:
Yllätyin juuri siksi, että mielestäni suomalaiset eivät perinteisesti arvosta hyvää musiikkia. Koskahan listoilla on viimeksi ollut jotain josta pitäisin... Saihan se Prince vissiin yleisöäänistä mahtavat 1%.
Suomalaisesta forumista en tiedä, mutta Prince.org on ihan jees.Niin toisaalta olet oikeassa, sillä suomalaista keskivertohenkilöä vastaa paremmin ehkä juuri tämä hiihto-Jari, joka lämäsi funkmestarille huimat 4 pistettä. Katsojaäänestyksen tuloksia en jäänyt katsomaan.
Orgissa lueskelen, harvemmin kirjottelen.
- prince
pistemäärä olisi ollut kokonaista yksi. On ihmeellistä, että tietyn artistin tekemän musiikin täytyy olla "hyvää" ja se joka on toista mieltä ei tiedä musiikista mitään. Pätee muillekin elämän aloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984