Hiihto-Niilo Levyraadissa

musicology

Eilen oli levyraadissa joky äly hiihto-niilo joka antoi Princelle neljä pistettä....

6

802

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rami

Ehkäpä ei pitänyt princestä, muusiikki mausta kun ei voi kiistellä, lieneepä yhtä oikea numero kuin sekin jonka sinä olisit antanut.

• Jenni

En nähnyt, mutta kylmä arvaus että 10, oliko näin? Olin kyllä aika yllättynyt siitä, että Prince sai kolme kymppiä. Hyvä maku tuomareilla :).

• Glamslam

Minä en ollut yllättynyt kolmesta kympistä. Osaavat suomalaiset sentään arvostaa hyvää musiikkia.

Jos nyt joku viksu tietää onko suomalaista Prince-forumia olemassa sanoo hep.

• Jenni
        Glamslam kirjoitti:

Minä en ollut yllättynyt kolmesta kympistä. Osaavat suomalaiset sentään arvostaa hyvää musiikkia.

Jos nyt joku viksu tietää onko suomalaista Prince-forumia olemassa sanoo hep.

Yllätyin juuri siksi, että mielestäni suomalaiset eivät perinteisesti arvosta hyvää musiikkia. Koskahan listoilla on viimeksi ollut jotain josta pitäisin... Saihan se Prince vissiin yleisöäänistä mahtavat 1%.

Suomalaisesta forumista en tiedä, mutta Prince.org on ihan jees.

• Glamslam
        Jenni kirjoitti:

Yllätyin juuri siksi, että mielestäni suomalaiset eivät perinteisesti arvosta hyvää musiikkia. Koskahan listoilla on viimeksi ollut jotain josta pitäisin... Saihan se Prince vissiin yleisöäänistä mahtavat 1%.

Suomalaisesta forumista en tiedä, mutta Prince.org on ihan jees.

Niin toisaalta olet oikeassa, sillä suomalaista keskivertohenkilöä vastaa paremmin ehkä juuri tämä hiihto-Jari, joka lämäsi funkmestarille huimat 4 pistettä. Katsojaäänestyksen tuloksia en jäänyt katsomaan.

Orgissa lueskelen, harvemmin kirjottelen.

• prince

pistemäärä olisi ollut kokonaista yksi. On ihmeellistä, että tietyn artistin tekemän musiikin täytyy olla "hyvää" ja se joka on toista mieltä ei tiedä musiikista mitään. Pätee muillekin elämän aloille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe