Eilen oli levyraadissa joky äly hiihto-niilo joka antoi Princelle neljä pistettä....
Hiihto-Niilo Levyraadissa
6
710
Vastaukset
- Rami
Ehkäpä ei pitänyt princestä, muusiikki mausta kun ei voi kiistellä, lieneepä yhtä oikea numero kuin sekin jonka sinä olisit antanut.
- Jenni
En nähnyt, mutta kylmä arvaus että 10, oliko näin? Olin kyllä aika yllättynyt siitä, että Prince sai kolme kymppiä. Hyvä maku tuomareilla :).
- Glamslam
Minä en ollut yllättynyt kolmesta kympistä. Osaavat suomalaiset sentään arvostaa hyvää musiikkia.
Jos nyt joku viksu tietää onko suomalaista Prince-forumia olemassa sanoo hep. - Jenni
Glamslam kirjoitti:
Minä en ollut yllättynyt kolmesta kympistä. Osaavat suomalaiset sentään arvostaa hyvää musiikkia.
Jos nyt joku viksu tietää onko suomalaista Prince-forumia olemassa sanoo hep.Yllätyin juuri siksi, että mielestäni suomalaiset eivät perinteisesti arvosta hyvää musiikkia. Koskahan listoilla on viimeksi ollut jotain josta pitäisin... Saihan se Prince vissiin yleisöäänistä mahtavat 1%.
Suomalaisesta forumista en tiedä, mutta Prince.org on ihan jees. - Glamslam
Jenni kirjoitti:
Yllätyin juuri siksi, että mielestäni suomalaiset eivät perinteisesti arvosta hyvää musiikkia. Koskahan listoilla on viimeksi ollut jotain josta pitäisin... Saihan se Prince vissiin yleisöäänistä mahtavat 1%.
Suomalaisesta forumista en tiedä, mutta Prince.org on ihan jees.Niin toisaalta olet oikeassa, sillä suomalaista keskivertohenkilöä vastaa paremmin ehkä juuri tämä hiihto-Jari, joka lämäsi funkmestarille huimat 4 pistettä. Katsojaäänestyksen tuloksia en jäänyt katsomaan.
Orgissa lueskelen, harvemmin kirjottelen.
- prince
pistemäärä olisi ollut kokonaista yksi. On ihmeellistä, että tietyn artistin tekemän musiikin täytyy olla "hyvää" ja se joka on toista mieltä ei tiedä musiikista mitään. Pätee muillekin elämän aloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817