Consult Lady

Nerva

Moi, tietääkö kukaan olisiko hyvä mennä ottamaan tuonne napakoru, vai onko niillä edes sitä taitoa?

4

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faaaassssssssfffaasd

Itse en ole käynyt, mutta kotisivujen perusteella en lävistykseen menisi.
      Ei yhtään tietoa lävistyksistä sivuilla (ainoa maininta "Koulutuksiimme kuuluvat mm. seuraavat:
      blablabla Lävistykset"). Korviin tekevät reikiä "Blomdahl Medical Ear Piercing"-menetelmällä, joka on totaalista paskaa, mitään medical se ei ole, kun kyseessä on pyssy.
      En menisi lävistämään kenenkään luo joka suosittelee lävistyspyssyä mihinkään.
      Lisäksi lävistyksiin suosittelevat OR-tuotetta, kaikki lävistäjät joiden kanssa olen asiasta keskustellut suosittelevat että ei mitään tuotteita lävistyksiin. Vesi riittää hyvin. Näin itsellänikin, 13 lävistystä ja hyvin ovat voineet pelkällä vedellä.

• hiton viikset

...kun tulee ongelmia? mennäänkö sittenkin hakemaan valohoitoa lävistäjältä?

• Ehkä, ehkä ei

Hauskaa. Toinen kysyy ja toinen vastaa. Kysyvä haluaa vastauksia ja toinen kertoo totuuksia omasta mielestään. Onko kyseisellä liikkeellä taitoa? Jos tekevät ja kouluttavat toisia tekemään, niin varmasti on.

Blomdahl Medical Ear Piercing on vastaajan mielestä heikko? Ymmärrän hyvin, koska vatustat 13 lävistyksesi kanssa kaikkia muita vaihtoehtoja paitsi lävistyksiä. Itselleni on tehty rei´ityksiä yli 50 kertaa useilla eri metodeilla, eikä ongelmia ole ollut.

Lävistykset ovat henkilökohtaisia juttuja, joita jokainen ottaa missä tahtoo - Suomessa on suhteellisen korkea taso useisiin muihin maihin verrattuna, mutta vesi ei aina riitä, vaikka oletkin vahvasti eri mieltä. Joissakin rajuissa tapauksissa tarvitaan antibiootteja.

En ota erityisesti kantaa kyseisen paikan puolesta tai sitä vastaan, koska jokainen muodostakoon oman käsityksensä tiedusteltuaan ja tutustuttuaan kyseiseen paikkaan itse.

En halua myöskään suositella mitään muuta paikkaa, koska omat lävistykseni ja rei´itykseni ovat henkilökohtaisia valintojani.

Kirjoitukseni on lähinnä opastus kysyjälle. Itse ehkä soittaisin paikkaan ja tiedustelisin asioita. Mikäli osaavat asiansa, niin mikä ettei. Jos taas vastaukset ovat luokkaa "emmä tiiä", niin asia on käsitelty.

Kustannukset ovat toinen asia: mitä maksaa ja mistä itse olet siirtymässä paikkaan. Jos sulla on lähellä joku hyvä mesta, niin kannattaako lähteä merta edemmäs kalaan? Itse en ainakaan lähtisi esim. Lahdesta Helsinkiin vain lävistyksen perään.

• Viiliastia
        Ehkä, ehkä ei kirjoitti:

Hauskaa. Toinen kysyy ja toinen vastaa. Kysyvä haluaa vastauksia ja toinen kertoo totuuksia omasta mielestään. Onko kyseisellä liikkeellä taitoa? Jos tekevät ja kouluttavat toisia tekemään, niin varmasti on.

Blomdahl Medical Ear Piercing on vastaajan mielestä heikko? Ymmärrän hyvin, koska vatustat 13 lävistyksesi kanssa kaikkia muita vaihtoehtoja paitsi lävistyksiä. Itselleni on tehty rei´ityksiä yli 50 kertaa useilla eri metodeilla, eikä ongelmia ole ollut.

Lävistykset ovat henkilökohtaisia juttuja, joita jokainen ottaa missä tahtoo - Suomessa on suhteellisen korkea taso useisiin muihin maihin verrattuna, mutta vesi ei aina riitä, vaikka oletkin vahvasti eri mieltä. Joissakin rajuissa tapauksissa tarvitaan antibiootteja.

En ota erityisesti kantaa kyseisen paikan puolesta tai sitä vastaan, koska jokainen muodostakoon oman käsityksensä tiedusteltuaan ja tutustuttuaan kyseiseen paikkaan itse.

En halua myöskään suositella mitään muuta paikkaa, koska omat lävistykseni ja rei´itykseni ovat henkilökohtaisia valintojani.

Kirjoitukseni on lähinnä opastus kysyjälle. Itse ehkä soittaisin paikkaan ja tiedustelisin asioita. Mikäli osaavat asiansa, niin mikä ettei. Jos taas vastaukset ovat luokkaa "emmä tiiä", niin asia on käsitelty.

Kustannukset ovat toinen asia: mitä maksaa ja mistä itse olet siirtymässä paikkaan. Jos sulla on lähellä joku hyvä mesta, niin kannattaako lähteä merta edemmäs kalaan? Itse en ainakaan lähtisi esim. Lahdesta Helsinkiin vain lävistyksen perään.

Olipa hyvä kirjoitus tämän palstan höyrypäille!
        Suurkiitos!
        En ole usein jos milloinkaan lukenut näin täysipäistä kirjoitusta tällä palstalla.
        Olisi monelle "anti-idiootille" opiksi...heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4751
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      17
      2691
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2573
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2465
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      34
      1875
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1661
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1506
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      66
      1496
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82