Mitä mieltä tästä? Jos toinen ehdottaa tällästä aktiviteettia, niin oletko jyrkästi vastaan?
Treffeille elokuviin?
14
7333
Vastaukset
- 22
Jos sen jälkeen vaan jatkaa treffejä, niin että pääsee keskusteleen ja tutustuun vähän paremmin. Elokuvissa kun siihen ei pahemmin oo mahdollisuutta. Mut mun mielestä ihan kiva juttu, saa hyvän puheenaiheen aluks kun juttelee leffasta jne. Ekoille treffeille mun mielestä ihan jees!
- Ex Pinp
Elokuva on ihan paska paikka treffeille. Se on kyllä hyvää vietettä sitten, kun jo seurustellaan. Treffeillä siitä ei jää mitään käteen ja lähinnä epämiellyttävän ihmisen kanssa kannattaa mennä treffeille elokuviin jos on sattunut lupautumaan leffaan. Mutta jos kyseessä on nainen, niin voi perua senkin, että säästyy lippurahat, koska naisethan peruvat rumien miesten treffit ihan ilmoittamattakin tai mistä tahansa syystä.
- Ihastuksen kanssa
hyvä vaihtoehto, kun ei vielä tunneta kunnolla, mutta ollaan ihastuneita. Saa istua vieressä jännitämättä pari tuntia ja vaan nauttia siitä läheisyydestä. Tunnelmakin rentoutuu ihan itsekseen. Leffan jälkeen pitää ehdottomasti vielä mennä kahville tai syömään, jotta voi tutustua paremmin. Niin kuin sanottiin, on ainakin yksi puheenaihe jo varalla. :)
- sonjaaa
ole vastaan..tosiaan jos ilta siitä vielä jatkuu niin miks ei leffa kävis, sen jälkeen kerkee kyllä jutusteleen vaikka kuinka! Elokuvat on juurikin sinänsä hyvä jos jännittää niin siinä saa hetken totuttautua toisen läheisyyteen
- Chekii
En ole todellakaan vastaan. Varsin helppo ja neutraali paikka. Se on totta, ettei leffan aikana juuri voi puhella, mutta sitä ennen tai jälkeen kannattaakin tehdä jotain muuta, vaikkapa käydä kahvilla tai ihan kävellä. Itse leffasta puhumalla nyt ei kovin paljon saa tietoa toisesta, mutta voihan se olla hyvä keskustelun aloitus, josta johtaa puhumaan muustakin. Eli ei leffatreffit mikään huono vaihtoehto ole. Ei omaperäinen, mutta eipähän ala toista ahdistamaan liiallinen vaivannäkö. Leffaan voi myös kutsua hyvin pelkällä kaverimielellä aluksi. Tämäkin tietysti riippuu niin paljon henkilöistä.
- no joo
En ehkä ensi treffeiksi leffaa suosittelisi, mutta hyvät 2. tai 3. treffit niistä kyllä saa. Ehkä tuo leffa ensitreffipaikkana voi toimia silloin jos tuntee toisen jo entuudestaan, mutta netti- tai sokkotreffien paikaksi sitä en kyllä valitsisi.
- mutta toisille
Leffa ei sovi ensitreffipaikaksi. Ensitreffeillä pitää käydä jossain, jossa voi jutella ja tutustua. Tämä koskee etenkin netti- ja muita sokkotreffejä.
Toisiksi, kolmansiksi tai neljänsiksi treffeiksi leffa sen sijaan sopii erinomaisesti.
p.s. mikään ei ole kivempaa kuin leffassa pussailu! Hauskaa menneiden vuosikymmenten teinitunnelmaa, joka toimii vielä tänäkin päivänä ja myös aikuisilla ihmisillä :D
- diinaa
menossa lauantaina treffeille ensin elokuviin ja sen jälkeen tehdään jotain..käydään kävelyllä ja kahvittelemassa, ihan kiva mun mielestä..Ollaan ensimmäistä kertaa tavattu noin kuukausi sitten laivareissulla ja tultiin siellä aika läheisiksi, oli helppo olla toisen kanssa..ollaan viestitelty ja tiedetään toisistamme jo aika paljon asioita, joten leffa ei tässä tilanteessa ole mielestäni yhtään huono idea, päinvastoin! Eikä muutenkaan huono idea, leffasta keskustelu sen jälkeen avaa jutustelun mukavasti!
- mmt-80
Itse olen menossa viikonloppuna just nettitreffeille elokuviin. Ja eka kertaa nähdään. Se onkin ongelma, että mihin sen jälkeen kun nainen ei haluaisi kahville tai drinkille eikä oikein syömäänkään!? Mihin hittoon me sen jälkeen mennään? Ei mikään kelpaa. Vinkkejä.
- Emiliaaa
mmt-80 kirjoitti:
Itse olen menossa viikonloppuna just nettitreffeille elokuviin. Ja eka kertaa nähdään. Se onkin ongelma, että mihin sen jälkeen kun nainen ei haluaisi kahville tai drinkille eikä oikein syömäänkään!? Mihin hittoon me sen jälkeen mennään? Ei mikään kelpaa. Vinkkejä.
miten olis jos menisitte leffan jälkeen kävelylle, vaikka puistoon tai minne vaan..Itse just olin treffeillä niin että oltiin eka elokuvissa ja sen jälkeen käppäiltiin ympäriinsä..Mun mielestä se oli mukavaa ja kerkes hyvin tutustuun toiseen..Itse en ainakaan mitään erikoista kaipaa ensitreffeiltä, taitaa olla vähän ronkeli toi nainen tai sitten on vaan niin ujo tapaus että meinasi leffan jälkeen lähtee suoraan kotiin :d Vaikee sanoo, mut tsemppii hei!
- mmt-80
Emiliaaa kirjoitti:
miten olis jos menisitte leffan jälkeen kävelylle, vaikka puistoon tai minne vaan..Itse just olin treffeillä niin että oltiin eka elokuvissa ja sen jälkeen käppäiltiin ympäriinsä..Mun mielestä se oli mukavaa ja kerkes hyvin tutustuun toiseen..Itse en ainakaan mitään erikoista kaipaa ensitreffeiltä, taitaa olla vähän ronkeli toi nainen tai sitten on vaan niin ujo tapaus että meinasi leffan jälkeen lähtee suoraan kotiin :d Vaikee sanoo, mut tsemppii hei!
Kiitos vaan vinkistä, mutta ei se kuule se käveleskylään kelvannut. Ehdoton ei.
- - m31
mmt-80 kirjoitti:
Treffiseurasi kyllä haluaa kanssasi leffaan, mutta ei kahville, syömään, kävelemään. Kyllä vähän hassulta kuulostaa jos noita ehdotuksia noin haluaa tyrmätä :) Toisaalta ymmärrän sen, että ekalla treffikerralla ei välttämättä kannata tehdä hirveän pitkän kaavan mukaisia suunnitelmia ainakaan etukäteen. Voihan sitä vain sanoa, että katsotaan leffan jälkeen sitten mitä tehdään ja ainakin itse keksiä jotain mahdollisia vaihtoehtoja etukäteen mitä voi sitten tilanteen mukaan ehdotella. Mutta ei se nyt minusta niinkään voi mennä, että toinen ehdottelee liudan vaihtoehtoja ja toinen vain tyrmää niitä. Kyllä mun mielestä sitten toisenkin pitää tulla vastaan ja ehdottaa jotain mitä itse sitten haluaisi tehdä, jos niinkin neutraalit asiat kuin kahvi tai kävely ei jostain syystä kiinnosta. Siis jos ihan oikeasti on halukas tutustumaan toiseen. Mun mielestä treffit ja yleensäkin tutustuminen on kahden kauppa ja molempien on siihen osallistuttava omalla panoksellaan. Kyllä asioista pitää päättää yhdessä, koska siinä mahdollisessa suhteessakin niitä asioita on päätettävä yhdessä, vaikka toki treffien ehdottaja ensisijaisesti sitä tekemistäkin yleensä ehdottelee.
Omasta mielestäni kun ekoilla treffeillä on tarkoitus tutustua toiseen eikä sillä pitäisi sinänsä olla väliä mitä ihmettä sitä tehdään, jonka vuoksi en ainakaan itse haluaisi tehdä siitä tutustumisesta hankalampaa kuin mitä se jo itsessään on. Toisaalta kuten moni muukin tässä, niin en oikein itsekään pitäisi leffaa ekojen treffien suositeltavana vaihtoehtona. Toivottavasti ette nyt kuitenkaan vain istu kahta tuntia siellä leffassa ja sen jälkeen lähde omille teillenne, jolloin treffeistä ei kummallekaan jää käteen mitään :) Itse pyytäisin häntä sitten ehdottamaan mitä hän haluaa tehdä leffan jälkeen, jos sinun ehdotuksesi eivät kelpaa. - ödjvndösvndvösdn
mmt-80 kirjoitti:
Vissiin tuossa mmt-80:n tapauksessa nainen ei ole varma siitä haluaako hän olla enää miehen kanssa tekemisissä leffan jälkeen. Itsekin olen muutamia tuollaisia naisia tavannut, mutta leffaan en heitä sentään ole vienyt.
Mutta eipä siinä, kyllähän tuon jotenkin ymmärtää, varsinkin jos kyse on sokko/netti treffeistä, ettekä vielä tunne kovinkaan hyvin toisianne. Uskon että jos nainen on vielä leffan jälkeenkin kiinnostunut mmt-80:stä, niin hän kyllä itse ehdottaa jotakin jatkopaikkaa, tai sitten sopii seuraavia treffejä. Jos taas nainen häipyy nopeasti leffan jälkeen, niin et todennäköisesti tule häntä enään tapaamaan. - 18
ödjvndösvndvösdn kirjoitti:
Vissiin tuossa mmt-80:n tapauksessa nainen ei ole varma siitä haluaako hän olla enää miehen kanssa tekemisissä leffan jälkeen. Itsekin olen muutamia tuollaisia naisia tavannut, mutta leffaan en heitä sentään ole vienyt.
Mutta eipä siinä, kyllähän tuon jotenkin ymmärtää, varsinkin jos kyse on sokko/netti treffeistä, ettekä vielä tunne kovinkaan hyvin toisianne. Uskon että jos nainen on vielä leffan jälkeenkin kiinnostunut mmt-80:stä, niin hän kyllä itse ehdottaa jotakin jatkopaikkaa, tai sitten sopii seuraavia treffejä. Jos taas nainen häipyy nopeasti leffan jälkeen, niin et todennäköisesti tule häntä enään tapaamaan.,,, miksi sinä haluat leffaan tuollaisen naisen kanssa? Haluaa vain seuraa leffaan, mutta ei mitään muuta? Eihän siinä hirveästi voi tutustua... no tietysti näet mille asioille hän nauraa tai itkee tai voit ehkä pitää kädestä. Onnea treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1505923Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2143919Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi563271Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut622312Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs32016Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi31708100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01680Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421348Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun421265Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341242