Lähde: http://www.iltalehti.fi/kauneus/2010082612246753_ka.shtml
mitä mieltä olette?
Tutkimus: viehätysvoima on kiinni vyötärön ja lantion suhteesta
9
1527
Vastaukset
- hip lover
Näin se on, mikään ei ole kiihottavampaa kaseltavaa kuin nainen, jolla on leveä lantio ja kapea vyötärö. Sellaisen näyn edessä pienet puutteet ulkonäössä unohtuvat millisekunnin murto-osassa.
http://img297.imageshack.us/img297/2695/editedhc2.jpg - mies30+
Jotakuinkin 70% lienee ihanteellinen. Iso tekijä, mutta toki viehättävyyten vaikuttaa moni muukin juttu.
- vaikuttaa
Ja vielä enempi miten sitä kroppaansa liikuttaa ja muutenkin "kantaa".
- gshgs
varmaan hartiat lantio!? eikö
- Rami Pussinen
Ihan noinkaan sanoisi.
- nainen avaa suunsa
Kun lantion ja vyötärön suhteen lisäksi ei ole muuta mielessä kuin meikit, ketjut ja vyöt niin se on moro..
- 65/96
Osuu siis aika lailla nappiin kohdallani kun vyötärömitta on 65 cm ja lantiomitta 96 cm. Vientiä on kyllä aina riittänyt, mutta en ole ajatellut että se olisi tämä vyötärö-lantiosuhde joka on siihen vaikuttanut, vaikka yksi mun kaveri kyllä kerran sanoi mulle, että tuolla lantilla saat kyllä miesten päät kääntymään.
- tasapaksu kääryle
Hassu juttu, mulla 72/90 ja kyllä on vientiä aina ollut. Olisiko niin, ettei se mikään välttämättömyys ole?
- Toine tasapaksu
tasapaksu kääryle kirjoitti:
Hassu juttu, mulla 72/90 ja kyllä on vientiä aina ollut. Olisiko niin, ettei se mikään välttämättömyys ole?
Noi on hyvät mitat, itselläni lähes samat, eli 90-70-90 :p
Olishan se kiva olla vähemmän tasapaksu, mutta minkäs sitä rakenteelleen mahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853568Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292363Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402006Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171616- 631254
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59903
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää73898- 77889