Mikä on hyvä käännöskone englannista portugaliin? Tarvitaan kirjeiden kääntämiseen. Kokeilin muutamia surkeilla tuloksilla. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte!
Mikä hyvä käännöskone?
4
7956
Vastaukset
- Topias
Googlen käännöskone
http://www.google.com/language_tools?hl=en
Altavistan käännöskone
http://babelfish.altavista.com/
Molemmat taitavat perustua Systranin teknologiaan. Eivät ole kovin hyviä, mutta ne ovat kuitenkin parhaat saatavilla olevat. - Topias
Varsin erinomainen käännösohjelmisto on olemassa suomesta englantiin:
TranSmart-konekäännösohjelmisto kääntää suomenkielistä tekstiä englanniksi täysin automaattisesti. TranSmart on saatavilla Windows-versiona sekä Internet-palveluna.
http://www.kielikone.fi/kauppa
Ohjelma kääntää asiatekstiä varsin kelvolliseksi englanniksi, pientä pintaremonttia toki tarvitaan, jos täydellisyytttä tavoitellaan. Isojen dokumenttien kääntämisessä koneen tekemästä raakakäännöksestä on paljon apua. Ohjelmiston saa windows-käyttöjärjestelmälle sekä nettiversiona. Internet-version avulla pystyy myös ulkomaalainen lukemaan suomenkielisiä dokumentteja.- kääntelijä
Eikö löydy ilmaista Suomi-englanti kääntäjää
tai konekääntäjä ohjelmaa jostain sillä
babelfish ja googlen längvist ei tunne Suomen kieltä. - Topias
kääntelijä kirjoitti:
Eikö löydy ilmaista Suomi-englanti kääntäjää
tai konekääntäjä ohjelmaa jostain sillä
babelfish ja googlen längvist ei tunne Suomen kieltä.Kielikoneen nettiversiolla kääntäminen maksaa vain vaivaiset 0,01 euroa per sana! Onko se kallista?
Windows-version hintakin on vain 270 euroa - summa jonka ohjelmisto tienaa takaisin lyhyessä ajassa, jos käännettävää on vähänkin enemmän.
Ilmaista suomi>englanti kääntäjää ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675