seksiseuraa

jianxipera

mikä ihme siinä on kun tuolla sexbaarissa nää "sukankutoja-muijat" pyörii!!!sitten kun niiltä kyselee esim,seksimieltymyksistä tai ylipäätään sex-asioista,heiltä menee heti herne nenään!Vit.. se on sexbaari missä te olette eikä mikään "chyteem"osasto!!!Menkää johonkin Nyyrikin sivuille tai Martta-kerho sivuille jos haluatte puhua hankalasta elämäntilanteestanne taikka suonikohjuistanne!!Itse olen 4-kymppinen vapaa mies joka on suomessa aina n. 1vk/2 kuukautta ja haluaisin vain ja ainoastaan sexiseuraa ilman sitoutumista!Olen sinkku ja sinkkuna tulen pysymään johtuen minun erittäin tuottavasta ja kiireisestä työstäni joka on pääasiassa aasian maissa tapahtuvaa ja näin ollen ei minulla ole tarvettakaan/halua sitoutua!!Seksiä haluan toki silloin tällöin mutta ravintola ei taas ole minun "juttuni"!Huoria en ole ikinä käyttänyt enkä aio jatkossakaan käyttää..mutta kun nää v.tun sitoutumishaluiset "sukankutojat" ei ymmärrä!!Onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia "sexbaareista"?

27

7768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuhunki

      Mitää nää kiriootat ku ei oikkeen nää ennää lukia ja kujon sukkaa samalla.
      Täh? annakko munaa kans?

    • mummo 58v

      Tiedätköhän, että mie pidän varalta säilytyksessä sukankudintani, noiss rintlaliiveissäin. Jos, siis siell sex-baareissa alkaa olla niin tylsää tyrkyttäjä-seuraa, niin silloin mie vedän sen kutimen liiveistäin. Niin mie saan ajan kivast kulumaan ja kultturelli-tarpeetkin taas täyttyy..

    • bella_bambino

      no älkää ny dissatko.
      kyl se on totta et periaatteessa typerää mennä seksipalstoille jos ei halua seksiseuraa. mutta kyllä mä naisena ymmärrän myös sen että ei sitä kaikki kenen tahansa miehen kanssa halua harrastaa seksiä tai nettiseksiä.
      oon itekki käyny siellä mutta vähän ujostelen näissä hommissa että ei vaan tunnu hyvältä ajatukselta vieraan ihmisen kanssa pelkkää seksiä, tosin vois olla hauskaa kokeilla.

      • tipunen

        ....19kerran ja hauskaa oli...
        Olen samaa mieltä.. jos menee seksipalstalle niin sekä sukat että kutimet voi laittaa pois :-)


      • Anonyymi

        Yhdyn kyllä tuohon. Huhujen mukaan sellaisiakin palstoja on joissa ei puhuta shoppailusta ja ristikoista. https://www.sexseuraa.com Lienee kokeilun arvoinen.


    • nettipervot sucks

      Ei tuollaisista pelleistä pääse noissa "normi" chateissakaan eroon kun siellä olette metsästämässä myös. Ettet vain sinäkin olisi eksynyt esim. 22-puolelle ehdottelemaan? Sieltäkään ei asiallista keskusteluseuraa pahemmin löydy kun kaikki luuserit on vaan vonkaamassa eikä ymmärrä mennä seksipuolelle.

      Tämä alotus muuten kuuluisi tuonne chat-palstalle joten ymmärrän hyvin että tämänkin tungit väärään paikkaan..

    • Löytäjälle!

      Kyllä seksiseuraa löytyy mutta suhde on niin että 95 % on kuitenkin feikkejä :(

      Chatti, ilmoitukset ja jopa keskustelupalstoilta voi löytää. Itse olen seksiseuraa noista löytänyt ja chatti on paras paikka seksiseuran löytämiseen. Ja onhan netti naisille turvallisin tapa löytää seksiseuraa, tai voihan seurakunnan rukoushetki olla vielä turvallisempi mutta ei baari :)

      Ainakin ne 40 naista jotka netistä löytänyt seksiseuraksi ovat samaa mieltä, että netti on heille turvallisin paikka löytää seksiseuraa. Varmasti toimii myös parisuhteen suhteen samoin.

      • Lady 49v

        miksi ihmeessä naisen täytyisi etsiä seksiseuraa täältä? Kertokaa, en ymmärrä? Ja miten niin "turvallisempaa"????

        Kuvottava olet - toivottavasti sinusta näkee jo naamasta mikä olet ettei vaan kukaan fiksu nainen ikinä erehdy minkäänlaiseeen suhteeseen kanssasi ja pysyisit siellä palstoilla kaltaisesi seurassa.

        Oksettavaa.....


    • NoMoneyNoHoney

      Oppia ikä kaikki, jos ei ole rahaa, ei ole rakkautta! No money - no honey. Se ei tarkoita karhua hunajanhaussa.

    • .....

      Kuulostat todella sivistymättömältä. Luuletko toisaan että joku nainen vaan haluaa antaa sinulle seksiä silloin kun se sinulle sopii. Maksa vaan reilusti huoralle äläkä pihistele rahojasi.

    • tsirpy tsirp
    • tsirpy tsirp

      Ainakin Sex Bar 1 on ilmeisesti vuosikausia paikalla pyörineiden vakkareiden läpänheittosätti, että turha sinne on tosikkona mennä leukaperiään kiristelemään kun naisia vaan naurattaa kuulla että joku IsoMuna78 huutaa suureen ääneen SEURAA JYVÄSKYLÄ? Ihan kuin se olisi selviö että jonkun junttikaupungin naikkonen sattuu juuri sillä tunnilla oleilemaan juuri siinä chatissa. Tuskinpa vaan sattuu.

      Mikään ei oikeastaan tunnu niin tylsältä kuin se että joku nuorehko jätkä tai vanhempikin ukko alkaa heittää jotain kliseitä kuin että mistä olet, minkä ikäinen, blaa blaa... Rekisteröikää Minä-profiili ja laittakaa sinne komea kuva niin nainen saattaa kiinnostua. Eikä tosiaan mitä perkeleen kyrvän kuvaa, eihän niille voi kuin nauraa (mutta ei niitä kai S24:ssä hyväksyttäisikään).

      Ja jos naista ei vaan kumminkaan kiinnosta, niin sopii häipyä siitä yksityiseltä puolelta jäkättämästä. Suurin osa naisista kokee sen lopulta aika tungettelevana että alkaa tulemaan punaisella tekstillä niitä yhteydenottoja. Kiinnostavampi tyyppi heittää kaikkien kuullen hauskaa läppää. Porttikielto pitäisi antaa sellaisille äijille jotka käyvät oikein haukkumaan, salassa tai ylessä, jos eivät kelpaa juuri jollekulle naiselle.

      Ja minkä ihmeen takia pitää laittaa joukkopostina sama juttu kauhealle läjälle naisia? Arvatkaa kuinka se loukkaa kun huomaakin jostain että se sama punainen yksityisviesti lähti kaikille muillekin. Ihan sama siis kuka olet, millainen kuva on profiilissa, mitä juttuja heität ja miten puhut... Kun vaan satut olemaan nainen tai sinua oletetaan sellaiseksi niin ei kun kimppuun.

      Pelkässä seksiseurankin haussa pitäisi vähän jaksaa huomioida naisen yksilöllisyys eikä kohdella häntä pelkkänä panoreikänä.

      Sikäli tuo ylempänä esittämäni osoite on kyllä typerin mahdollinen nimi seuranhakuun. Ei mikään ihme jos ei sinne juurikaan naisia ilmesty. Milläs nainen PANISI kun ei ole mitään elintä panemiseen...

      Kaiken kaikkiaan miehet seksinhaussa ovat niin tylsiä ääliöitä että sitä miettii toisinaan että alkaisiko lesboksi.

      • Kristhor

        Jos menee seksipalstalle, seksisättihuoneeseen, seksifoorumille, seksibaariin ja ei ees seksi kiinnosta nii onhan se vähän erikoista... mä oon kelannu tätä jo jonkun aikaa, enkä tajuu vieläkään, voisivat naiset olla rehellisiä edes itselleen. eikä seksipalstalle tulla niitä näitä juttelemaan! tai no luottamus pitää ansaita, mut muuten se on ihan asiatonta.


      • tsirpy tsirp
        Kristhor kirjoitti:

        Jos menee seksipalstalle, seksisättihuoneeseen, seksifoorumille, seksibaariin ja ei ees seksi kiinnosta nii onhan se vähän erikoista... mä oon kelannu tätä jo jonkun aikaa, enkä tajuu vieläkään, voisivat naiset olla rehellisiä edes itselleen. eikä seksipalstalle tulla niitä näitä juttelemaan! tai no luottamus pitää ansaita, mut muuten se on ihan asiatonta.

        Se hauskuus on siinä että joitakuita aikuisia ihmisiä lapsettaa aina välillä (esim. minua) ja tekee mieli heittää jotain pikkutuhmaa juttua ja vitsiä muidenkin iloksi. Se on ihan eri asia sopia netissä jonkun tuikituntemattoman miehen kanssa yhtäkkiä treffit ja päätyä ties kenen läskimahaisen karvakuonon painettavaksi. Ei onnistu meikäläiseltä. Olen toki netin kautta seksiseuraa hakenut, mutta kyllä se vähän pidempi prosessi on aina ollut kuin mihin chatissa hilluvat miehet olisivat valmiita. Eli s-postia käydään että varmistuu siitä että mies on edes jotenkuten järjissään ja katseenkestävä. Olen kai itse aika harvinaisen estototon ja rohkeakin kun olen edes sen s-postin kautta iskuri.netistä ja alastomasta suomesta sopinut treffejä jokusen kerran. Olen järkeillyt että kun kerta seksiä hakee, niin ei tarvitse käydä sellaista pitkällistä repertuaaria läpi kuin kumppaninhakusysteemeissä eli että ei saa tavata kotona ja pitää tavata monta kertaa jne.

        Mutta niin rohkea en minäkään ole että heti hyökkään naimaan jonkun chatissa PANOSEURAA huutavan miehen kanssa vain sen takia että sattuisi olemaan samalta seudulta kuin itse olen. Chatissahan miehet ilmoittavat olevansa valmiita vaikka samana yönä ryntäämään paikalle, ja minä kun sentään liikun chatissa yleensä keskiyön maissa, niin kello saattaisi olla vaikka 2 yöllä että mies olisi perillä. Ei herranjestas meikäläinen siihen aikaan halua seksiä, vaan nukkua!

        Kaikenkaikkiaan koko seksichat tai ainakin konttori nro 1 on siis vain läpänheittoa varten. Jos siellä joku onnistuu tapaamisia sopimaan niin kiva heille, mutta epätodennäköistä se on.


      • kviikviik
        tsirpy tsirp kirjoitti:

        Se hauskuus on siinä että joitakuita aikuisia ihmisiä lapsettaa aina välillä (esim. minua) ja tekee mieli heittää jotain pikkutuhmaa juttua ja vitsiä muidenkin iloksi. Se on ihan eri asia sopia netissä jonkun tuikituntemattoman miehen kanssa yhtäkkiä treffit ja päätyä ties kenen läskimahaisen karvakuonon painettavaksi. Ei onnistu meikäläiseltä. Olen toki netin kautta seksiseuraa hakenut, mutta kyllä se vähän pidempi prosessi on aina ollut kuin mihin chatissa hilluvat miehet olisivat valmiita. Eli s-postia käydään että varmistuu siitä että mies on edes jotenkuten järjissään ja katseenkestävä. Olen kai itse aika harvinaisen estototon ja rohkeakin kun olen edes sen s-postin kautta iskuri.netistä ja alastomasta suomesta sopinut treffejä jokusen kerran. Olen järkeillyt että kun kerta seksiä hakee, niin ei tarvitse käydä sellaista pitkällistä repertuaaria läpi kuin kumppaninhakusysteemeissä eli että ei saa tavata kotona ja pitää tavata monta kertaa jne.

        Mutta niin rohkea en minäkään ole että heti hyökkään naimaan jonkun chatissa PANOSEURAA huutavan miehen kanssa vain sen takia että sattuisi olemaan samalta seudulta kuin itse olen. Chatissahan miehet ilmoittavat olevansa valmiita vaikka samana yönä ryntäämään paikalle, ja minä kun sentään liikun chatissa yleensä keskiyön maissa, niin kello saattaisi olla vaikka 2 yöllä että mies olisi perillä. Ei herranjestas meikäläinen siihen aikaan halua seksiä, vaan nukkua!

        Kaikenkaikkiaan koko seksichat tai ainakin konttori nro 1 on siis vain läpänheittoa varten. Jos siellä joku onnistuu tapaamisia sopimaan niin kiva heille, mutta epätodennäköistä se on.

        Mun on helppo yhtyä edelliseen; itsekin kai sen verran estoton ja rohkea että netin kautta seksiseuraa olen hakenut ja siinä onnistunut, mutta ei se todellakaan mene niin että chatista vaan suoraan sänkyyn...
        Vaan kyllä niitä meilejä ja kuvia on vaihdeltu ennen "seksi"treffejä. Minunkin naisena pitää tietää millanen kundi siellä olis mahdollisesti työntämässä kaluaan minuun; en sinne nyt ketä tahansa päästä vaan kriteerit on tiukat...
        Enkä varmaan ole ainoa joka näin sanoo. Voin itsekin mennä chattiin ilman suunnitelmaa nettiseksistä, seksitreffeistä nyt puhumattakaan. Mielen virkistystä...


    • elämän lanka

      Näin akkana on ihan pakko vastata, vaikka jope ruonansuukin laulaa, että onko pakko, no ei ole.
      Vain kuolema on pakko. Sukkien kutominen ja pitsin nypläys ei ole minun juttuni, eikä hetimmiten tule
      olemaankaan. Aika hassua sinänsä nuo suonikohju jutut, no kellä on kellä ei ! Minäkin pyörin tuossa sun
      ikähaarukassa ja olen vapaa, kuin taivaanlintu. Kätevää kun ei tartte selitellä kenellekkään menemisiään
      eikä tulemisiaan. Se siitä puuttuis, että munkin pitäs ruveta h-raamaan, voi veljet.
      Kyllä tällä naamalla ja kropalla ottajia on, kunhan vain jaksaa antaa. Miksei jaksais ?

      • )+)

        Joo, kun antaa, niin saa itekkin = tasapeli ja jumala rakastaa iloista antajaa,,,hip hei, kuppa munat vei.


      • aitonainen,
        )+) kirjoitti:

        Joo, kun antaa, niin saa itekkin = tasapeli ja jumala rakastaa iloista antajaa,,,hip hei, kuppa munat vei.

        Mä olen iskenyt seuraa seksi-chatista ihan nopealla tempolla. Muutama hetki chattailtu, lähinnä tietenkin seksistä, ja sitten treffeille ja naimaan. Olen mennyt miehen kotiin, autoon, työpaikalle. Kaikki nämä miehet ovat olleet fiksuja, komeita, urheilullisia (nämä olen ottanut selville siinä chattaillessa) ja ukkomiehiä.

        Ei mua kiinnosta ukon lapset tai mistä ruuasta se tykkää. Mua kiinnostaa, onko meillä seksissä samat intressit ja onko miehen kalun koko riittävä. Silloin kun panettaa, menen seksi-chattiin. Ihan ärsyttävin miehen avaus on "Mitäs sun päivääs"...

        Alastonsuomi ja iskurikin ovat hyviä paikkoja, mutta noiden kautta se on tosiaan sellaista seurustelua. Chatissa tunnin sisällä jo tavataan ja nautiskellaan.


      • Lempi-Impi
        aitonainen, kirjoitti:

        Mä olen iskenyt seuraa seksi-chatista ihan nopealla tempolla. Muutama hetki chattailtu, lähinnä tietenkin seksistä, ja sitten treffeille ja naimaan. Olen mennyt miehen kotiin, autoon, työpaikalle. Kaikki nämä miehet ovat olleet fiksuja, komeita, urheilullisia (nämä olen ottanut selville siinä chattaillessa) ja ukkomiehiä.

        Ei mua kiinnosta ukon lapset tai mistä ruuasta se tykkää. Mua kiinnostaa, onko meillä seksissä samat intressit ja onko miehen kalun koko riittävä. Silloin kun panettaa, menen seksi-chattiin. Ihan ärsyttävin miehen avaus on "Mitäs sun päivääs"...

        Alastonsuomi ja iskurikin ovat hyviä paikkoja, mutta noiden kautta se on tosiaan sellaista seurustelua. Chatissa tunnin sisällä jo tavataan ja nautiskellaan.

        Täytyy sanoa edelliselle kirjoittajalle naisena,että melkoisen rohkea ja hyväonninen olet ollut.Mutta kukin tyylillään ja tavallaan.


    • on meitä kiimaisia naisiakin, jotka haluaa seuraa seksi merkeissä. Kunhan voi varmistua seuran turvallisuudesta:)))

    • kutoovaan

      Jossain saitilla on 100 seuraa hakevaa miestä niin naisia voi olla jopa 1 kpl.
      Naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta mitkään sexiseurat.

      • 2011

        Hei, nyt eletään tätä naisten ihannoivaa vuosikymmentä. Mitä ukot edellä, sitä akat perässä.
        Tasa-arvo se pitää olla paneskelussakin.


    • Agent provocateur

      Sanot olevasi töissä Aasiassa ja viettäväsi viikon kerrallaan Suomessa. Kahden kuukauden sukupuoliasiat pitäisi siis hoitaa viikossa kotimaan jääneitojen kanssa, vaikka Aasia on täynnä innokkaita ja toinen toistaan kauniimpia naisia? Mitä ihmeen logiikkaa tällainen on olevinaan? Ja kaikista mahdollisista paikoista ihan vaan päädyt Suomi24:n sexbaariin, missä puutteessa elävät puhuvat siitä mistä on puute, mutta mitä eivät ikinä aio oikeasti saada tai varsinkaan antaa. Vitut sinä missään Aasiassa hommmissa ole. Jos olisit, saisit joka päivä pillua niin paljon, että kotimaassa lepuuttaisit nahattomaksi hankautunutta elintäsi mieluummin avannossa kuin runkkubaarissa. Oikeasti halusit vaan päästä esitttämään tyhmille hyvätuloista matkainssiä, jonka siivelle joku aivoton kana ehkä haluaisi.

      • jaa...

        Jos sillä on niin iso molo ettei se mahdu aasialaisiin miniatyyrinaisiin...


    • halukas

      tosi kiva täällä puhutaan joo sain viime viikolla ah ah hauskaa
      mut jotkut ei oo saanu viel

      • halukas

        mut kyl haluisin kuvan näkisin ja PANISIN!


    • Anonyymi

      Vaikka nuo naiset ovat pelkän seksin perässä niin se EI tarkoita että
      1. He haluaisivat sitä keneltä vain, missä vain, milloin vain
      2. He eivät haluaisi ensin tutustua mieheen muutenkin ja jutella alkuun ihan muista asioista ja puhua seksistä vasta sitten kun tuntuu että muutenkin synkkaa
      3. He olisivat valmiita kertomaan intiimejä asioitaan ensimmäiselle vastaan tulevalle miehelle
      4. He haluaisivat seksiä miesten kanssa jotka ovat moukkia, ääliöitä ja idiootteja
      5. He haluavat jutella jonkun runkkari kanssa joka puhuu härskejä


      Eli opettele käytöstapoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe