Minkälaisia sarjoja hauis kääntöihin?
Itse vetänyt 9.3 kilon painoilla 20-30 toiston sarjoja.
Olisiko aika siirtyä nostaa kovemilla kiloilla? 9.3 kilon jälkeen kevyvin paino salilla on 13 kg ja tällä sarjat jää todella vajaas eli johonkin 7 toistoon. Onko 7 toiston sarjat hyviä? Vai pitäiskö vielä treenata toistoja ja lisätä toistoja tuolla 9.3kg:een painolla?
Hauis kääntöjen sarjat
3
436
Vastaukset 3
- treenattuon
Hauiksen traanauksessa on mielestäni aika hyvä näin:
5-8 toistoa jos haluat voimaa.
8-12 toistoa jos haluat lihasmassaa.
Yli 15 toistoa kasvattaa sitten enemmänkin peruskuntoa ja kestävyyttä.
15-30 sarjat on myös hyviä loppuverryttely sarjoja hauiksen traaneuksessa.
Hauis kehittyy kaikilla vähän eritavalla treenaamalla. Toisilla kasvaa lihas parhaiten 15 toiston sarjoilla, toisilla 8. Se on yksilöllistä ja kokeilemalla saat selville miten sinun kannatta treenata.
Ei pidä unohtaa myöskään kyykyn ja maven merkitystä hauiksen kokoon ja voimaan. - Vain amatööri
Enpä tuota tiedä, itsehän teen 5-10 sarjoja 60 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598