mielipiteitä todellisuudesta ja kauniisti sanottua:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010101312516159_lz.shtml
onko rintojen muodolla- ja koolla merkitystä
22
1427
Vastaukset
- pikkutissifani
Itse tykkään eniten pienitissisistä naisista (öbaut kuten naisella osoitteessa http://atkgalleries.com/premium/006/p08.jpg ), mutta ei sillä koolla ole kauheasti väliä jos muuten synkkaa. Olisin onnellinen, jos löytäisin pääkaupunkiseudulta n. 25-30 vuotiaan pienirintaisen naisen.
- A-cup
minulla on oikeastaan samanlaiset/kokoiset rinnat kuin tuolla suihkukuva naisella. Vaikka olenkin jo 22- vuotias, tunnen olevani vartaloltani pikku likka. Tiedän, että on olemassa miehiä joita ei haittaa pienet rinnat, mutta silti on vaikea uskoa että voisin kelvata jollekin tällaisena. Olen hankkimassa silikonit ja haluan kuppikokoni edes A:ksi.
- tyttö mene
A-cup kirjoitti:
minulla on oikeastaan samanlaiset/kokoiset rinnat kuin tuolla suihkukuva naisella. Vaikka olenkin jo 22- vuotias, tunnen olevani vartaloltani pikku likka. Tiedän, että on olemassa miehiä joita ei haittaa pienet rinnat, mutta silti on vaikea uskoa että voisin kelvata jollekin tällaisena. Olen hankkimassa silikonit ja haluan kuppikokoni edes A:ksi.
leikeltäväksi!!! Jos et kelpaa sellaisena ku olet jollekin miehelle niin ei sinun kannata leikkauttaa rintojasi "hänen" takia! Kyllä SE OIKEA vielä löytyy!!
- Nainen 48
Valitettavasti. Minulla on 100 % aidot luomurinnat, joihin itse olen toki hyvin tyytyväinen kuin myös aviomieheni. Kolme lasta olen imettänyt ja rintani ovat edelleenkin painavat ja kiinteät. Kokoni on D75. Sitä ihmettelen kovasti, miksi kanssasisareni ovat kateellisia, levittävät ilkeitä silikonijuoruja ja hymyilevät vinoon, kun kerron kuinka hankalaa on löytää tarpeeksi tukevat rintaliivit urheiluun. Hoidan rintojani siinä missä koko kehoani, rasvaan ja tunnustelen kerran kuussa. Urheilen ja voimistelen kovasti, siitä kertonee ympärysmittani.
Pidän siis huolta itsestäni, mutta kateutta en ymmärrä!! Eihän se ole toisilta pois, mitä minulla on?- blio
Niinpä. Monet pienirintaisetkin ovat saaneet kuulla vinoilua ja vähättelyä, sekä naisilta että miehiltä. Joskus jotkut jopa vihjailevat, etteivät a-kupilliset oikeastaan ole naisia lainkaan, vaan heistä pitävien miesten on pakko olla homoja. Mikähän tässäkin käytöksessä on takana? Järkevät ihmisethän tietävät, että monen kokoiset ja näköiset rinnat voivat olla kauniita.
- 364577567
Just äsken kaupassa oli kassa, joka oli käytännöstä lauta. Hän oli kuitenkin silti todella kaunis ja viehättävä.
- Mies kommentoi
Näissä pitäisi varmaan vastata ettei sillä ole väliä. Vaikka onhan sillä väliä näin miehelle. Isot, kiinteät on tosi jees! Mutta isot ja riiput ei, silloin pienrintainen vie kyllä selvän voiton.
Ei siis riiput- Mies kommentoi
Ei silareita. Ne on ihan pohjasakkaa, ennemmin vaikka riiput.
- jdkehwjed
Mies kommentoi kirjoitti:
Ei silareita. Ne on ihan pohjasakkaa, ennemmin vaikka riiput.
Entäs kun on isot ja kiinteet, mutta varmasti ei voi tietää mitä parin muksun jälkeen olis? Tosin lerpahtaahan siinä pienetkin suipoiksi.
- paljonkin
Pidän tietynlaisista, onneksi useimmilla kohtaamillani naisilla on sellaiset joista minä pidän.
- 70-80 c/d/e parasta
Mielummin kiinteät kuin kaksi nahkarukkasta
Kokoa vähintään c- cup ja rinnanympäryys siis rintojen alta max n. 80cm - . . .
jotenkin tuntuu että nämä rintojen mittailijat ja rintojensa koon kyselijät( onko mulla sopivan kokoiset rinnat? Onko isot rinnat hyvät? Ovatko pienet rinnat seksikkäät? jne) ovat miehiä. Varsinkin on syytä epäillä miestä, jos kovin epärealistisia lukuja tänne luettelee( esim. painan 50kg, olen 175 cm pitkä, mulla on E-kuppi.) Mutta kai ne miehet siitä jotain tyydytystä saavat?
- hedelmällisesti äiti
että miehen pitävä enemäc.d rinnoista kuin aasta. ei sille voi mitään. luonnon valinta.
- b-cup
hedelmällisesti äiti kirjoitti:
että miehen pitävä enemäc.d rinnoista kuin aasta. ei sille voi mitään. luonnon valinta.
Edelleenkin, kaiken kokoisille rinnoille on varmasti ottajansa. Jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä. Molemmissa kun on varmasti ne hyvät ja huonot puolensa..
- hedelmällisesti äiti
hedelmällisesti äiti kirjoitti:
Ihmettelen näkökulmaasi, näin kaksi lasta vuoden imettäneenä A/AA -kuppisena. Saan miehiltä todella paljon huomiota. On kai yhteydessä siihen, että monilla isorintaisilla vaan on muutenkin sitä pyöreyttä enemmän.
- Mies2222222
Minä tutustun ensin naiseen, sitten ihastun häneen. Ja sen jälkeen, en välitä minkälaiset rinnat hänellä on.
- Pikkutissi
Mistä löytyy mies joka rakastaisi minua ja pieniä rintojani?
- Kyllä kyllä
Kuten on jo sanottu ainoastaan osa miehistä kuolaa isojen rintojen perään. Monelle kelpaa mukava ja söpö nainen pienillä rinnoilla. Esimerkiksi tuo kuvan nainen oli todella kaunis eikä rintojen koko haitannut yhtään.
- Aikuinen aikamies
Näin aikuisena miehenä on tällainen keskustelu ihan käsittämätöntä. Ihan kuin naisen tärkein asia olisi rinnat. Ihan kuin mikään muu ei merkitsisi mitään.
Typerä, idioottimainen, itsekäs, ylimielinen yms. nainen on yliveto, kunhan vain tissit ovat isot?
Ja tämän jälkeen sitten kaikki juoksevat asenteluttamassa kumitissejä itselleen. Ja lopputulos on ihan karmaiseva...
Nooh...kunhan te kaikki kasvatte aikuiseksi, niin ymmärrätte mitä tarkoitan. - Pikku Hiawatha
Aikuinen aikamies kirjoitti:
Näin aikuisena miehenä on tällainen keskustelu ihan käsittämätöntä. Ihan kuin naisen tärkein asia olisi rinnat. Ihan kuin mikään muu ei merkitsisi mitään.
Typerä, idioottimainen, itsekäs, ylimielinen yms. nainen on yliveto, kunhan vain tissit ovat isot?
Ja tämän jälkeen sitten kaikki juoksevat asenteluttamassa kumitissejä itselleen. Ja lopputulos on ihan karmaiseva...
Nooh...kunhan te kaikki kasvatte aikuiseksi, niin ymmärrätte mitä tarkoitan.Itse reiluna nelikymppisenä miehenä ihmettelen naisia jotka ovat epävarmoja viehätysvoimastaan
pelkästään rintojen koon takia.Johan sen nyt sanoo järkikin että jos miehen tärkein kriteeri
naista arvioitaessa on tissien koko,niin ei sellaisen ihmisen ajatuksien juoksu taida muutenkaan
kestää tarkempaa tarkastelua.Tosin olisihan se helppoa naisten valinta kun se olisi vain rintojen
koosta kiinni,mutta kun se tosielämässä tahtoo olla muut asiat jotka ratkaisevat,onnistuuko vai ei.
Ja sitäpaitsi niillähän se on toimeen tultava mitkä on luojalta lahjaksi saatu,enkä kyllä ole tavanut
yhtään naista jolla ei olisi ollut juuri hänelle sopivia rintoja.
Kyllä kaiken kokoiset rinnat ovat yhtä ihania,kun ne vaan ovat sillä oikealla ihmisellä.
- Asiaa tutkinut
Miehiä jakaantuu moneen kaartiin! Toiset tissimiehiin ja toiset persemiehiin. Persemiehille on yksi tärkeimmistä asioista naisessa se että minkälainen perse omalla muijalla on, miltä näyttää sitten takaapäin naidessa ja tissimiehille kanssa samalla tavalla yksi tärkeimmistä aioista naisessa se minkäkokoiset rinnat, miltä nainen näyttää edestäpäin naituna :) Ja se että millaisia tissejä tissimies sitten vaatii naiseltaan, riippuu sitten tissimiehestä, kun ne sitten jakaantuvat eri koulukuntiin!(niin pienten, keskikokoisten kun varsinkin isojenkin). Sitten on näitä miehiä jotka katsovat asiaa taas näin että minkälaiset rinnat sitten näyttää kenelläkin hyvältä, miten sopivat kroppaan ja/tai miten nainen on sinut niiden rintojen tai perseiden kanssa tai ovat kaikkiruokaisia.
Näin on kylläkin oikeasti todellisuuden laita! Vaikka se kuinka älyttömältä kuulostaisi tai vituttaisi, on tämä silti totta, mutta mitäs sitten? Kaikille kumminkin löytyy ihailijansa.- 357
unelma. HYI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001