Onko teillä realismikohtauksia oman itsenne ja elämäntilanteenne suhteen?
(asioita miettimättömien on helpompi elää onnellisina)
Realismikohtaus
7
175
Vastaukset
- Minä...
toivoisin, että koko elämäni olisi yhtä realismikohtausta. Haluan nähdä selkeästi ja tuntea itsessäni totuuden. Haluan aistia maailman sellaisena kuin se on ja hyväksyä sen juuri sellaisena. Silloin olen vapaa. Ja onnellinen.
- niilo SL
Juu, rehellisenä ja avoimena on toisinaan helppo olla.
..eikös "kolmenkympin kriisi" ole realismikohtaus?
paraikaan Mullan alla finaalijakson jälkeen.
Täytyy ziigata varmaan pari vkoa pelkkää BB:tä, oli sen verran rankka (mutta puhdistava) kokemus.- eräsykkönen
mulla menossa jo 5-6-7 päivä. Johtuukohan osittain siitä, että olen sukuloimassa ja sieltä suunnasta tulee päälle kaiken näköistä.
eräsykkönen kirjoitti:
mulla menossa jo 5-6-7 päivä. Johtuukohan osittain siitä, että olen sukuloimassa ja sieltä suunnasta tulee päälle kaiken näköistä.
suku on pahin. Tiedän kokemuksesta.
Anna sen olla.
- viIi.
kun palstalla on huoltokatko..
Hähä! :D Silloin on parempi hengittää syvään, sulkea silmänsä ja odottaa että kohtaus menee ohi :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482