Eli kyselisin vähä kokeneemmilta, että paljonko omakustanteiselle kotistudiossa valmistuneelle levylle uskaltaisi laittaa hintaa? Tyyli on siis suomalaista ug räppiä mitä tullu varjoissa heiteltyä jo vuosien ajan. Nyt olen noin 7kk työstänyt levyä joka menee ihan "kädestä käteen" myynnillä. Eli levyä ei löydy levykaupoista enkä ole sitä siihen suuntaan aatellutkaan. Levykotelon kansien kuvioinnin hoitaa tutun kautta eräs tyypi, tosin sekin tapahtuu halvalla kotituottoisesti, mutta taidolla. Samotenkun levyn kuva tulee hyvin yksinkertaisesti(muttei kuitenkaan tussaamalla). Eli kysymys siis onse, että paljonko levylle kehtaa laittaa hintaa.. Ja hieman perusteita mitkä alentaisi hintaa ja mitkä nostaisi.. voisin siitä sitte päätellä jonku keskimääräisen hinnan. Eli annan tämmöisen arvion 5e/levy. Nyt tuohon antakaa jotain perusteita, että olisiko juuri tuo sopiva vai pitäisikö nostaa tai peräti laskea hintaa.. Ja voi jättää vastaamatta jos olet sanomassa, että "diggaan heviä, räppi on paskaa" tai "En tykkää räpistä, elä paa hintaa ollenkaa" eli ton tyyliset vastaukset kokonaan pois.
Ja sori jos viesti on hieman sekava, kiiressä kirjotin.
Omakustanteiselle levylle hintaa?
1
395
Vastaukset
- JauJauHau
No itse asiassa diggaan hevistä enkä juurikaan pidä räpistä, mutta vastaan silti! :-D
Tärkeämpää kuin levystä saadut rahat on (tai ainkin pitäisi olla) se, että saat sitä levitettyä. Varmaan tuo 5€ on aika maksimi minkä useimmat ovat valmiita maksamaan tuntemattoman artistin levystä joten en usko että ainakaan siitä enempää uskaltaisi pyytää.
Sekin jo melkein edellyttää että levyn soundit on hyvää laatua ja kannet asialliset.
Lähinnä sitä kannattaa kaupitella tyyliin: "Vitosta mä oon siitä pyytänyt, että anna sen verran jos on. Jos ei löydy, niin pistä pari lanttia että saa vähän edes kuluja pois."
Kun en räppigenrestä tiedä tuon taivaallista, niin miten teillä on keikkojen laita?
Jos heität jotain keikkaa, niin siellähän sitä voi pääsymaksun yhteydessä kylkiäisenä kaupata tyyliin 3€ lippu 3€ lisää niin saa levyn, tjms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019