Hei!
Osaisikohan joku auttaa löytämään tämmösen kappaleen, jonka olen pariin kertaan kuullut Radio Deiltä. Se kappale ns. kolahti ja kovaa. Kertosäkeessä on jotain tähän tapaan: ON TULLUT JO AIKA SUUNNANMUUTOKSEN... Siinä on naissolisti, ja tyyliltään se on vähän saman tapaista kuin Suomalaisen messun kappaleet. Laulajan ääni on vähän kuin Nina Åströmin, mutta tuskin se hän kuitenkaan on. Olisko kenelläkään mitään hajua tästä kappaleesta ja laulajasta? Olisin kovin kiitollinen avusta, sillä olen etsinyt kappaletta epätoivoisesti jo jonkin aikaa.
MIKÄ JA KENEN KAPPALE?
Gospelmamma
2
380
Vastaukset
- Å-fani
Nina Åström se on. Kappale löytyy levyltä Vierelle jäät ja sen nimi on On jo aika. Englanniksi sama levy on A Friend ja kappale The Moment.
- Gospelmamma
SUURET KIITOKSET Å-FANILLE AVUSTA! Olen nyt kuunnellut sitä levyä (joka löytyikin meidän opiskelijaneitosen gospelkokoelmista!), ja siinä on muitakin ihan mahtavia kappaleita. Mustakin taisi tulla fani :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986