Kuinka moni on palannut eron jälkeen yhteen?

särkynyt sydän

Onko yhteenpaluu onnistunut, onko suhde ollut parempi ja toiminut eron jälkeen?

199

52188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkaksinyhdessä

      toimi ainakin meillä. selkeä tauko pidettiin suhteessa ja molemmat mietti elämänsä jatkoja sen aikana. Mutta vanha liekki roihahti uudestaan ja vaakakupissa painoi niin monet hyvät asiat, että paluu yhteen oli aika helppo. Ja molemmat teki ja on edelleen valmiita tekemään töitä suhteen eteen eli on koitettu muuttaa niitä asioita, mitkä on hiertäneet. Meillä pieni tauko oli paikallaan ja herätti varmaan kummankin. Muistakaa puhuminen, se aukasee aika monta lukkoa kun saadaan asiansa sanottua.

      • ueshrslefld

        Kuinka pitkä teidän tauko oli?


      • yksinkaksinyhdessä
        ueshrslefld kirjoitti:

        Kuinka pitkä teidän tauko oli?

        Erossa oltiin viisi kuukautta.


      • sdhfksdf
        yksinkaksinyhdessä kirjoitti:

        Erossa oltiin viisi kuukautta.

        Joo, (sanotaan että) jos venyy yli vuoden (ero) niin harvemmin palataan yhteen.


      • USEAMMILLA
        sdhfksdf kirjoitti:

        Joo, (sanotaan että) jos venyy yli vuoden (ero) niin harvemmin palataan yhteen.

        eroon johtaneet syyt nousevat taas esiin pienen alkuhuuman jälkeen, pikku poikkeuksia saattaa olla ..
        Jos nainen on iskenyt silmänsä parempaan,hairahtunut mieron tielle tai muuta, paluu yhteen on silti lämmin ja armollinen mutta sitä tosiasiaa että luottamus on kerran petetty ei onnistu paikkaamaan mikään ja se tulee kaatamaan uudenkin yrityksen taas jälleen..(samat pätee mieheenkin).
        Tiedän parikymmentä paria jotka ovat aloittaneet uudelleen ja kaikki on päätyneet eroon viimeistään kahden vuoden sisällä, toinen osapuoli katkeroituu entisestään ja aina se toinen selviää vähemmillä naarmuilla.
        Näin se on !


      • särkynyt sydän
        USEAMMILLA kirjoitti:

        eroon johtaneet syyt nousevat taas esiin pienen alkuhuuman jälkeen, pikku poikkeuksia saattaa olla ..
        Jos nainen on iskenyt silmänsä parempaan,hairahtunut mieron tielle tai muuta, paluu yhteen on silti lämmin ja armollinen mutta sitä tosiasiaa että luottamus on kerran petetty ei onnistu paikkaamaan mikään ja se tulee kaatamaan uudenkin yrityksen taas jälleen..(samat pätee mieheenkin).
        Tiedän parikymmentä paria jotka ovat aloittaneet uudelleen ja kaikki on päätyneet eroon viimeistään kahden vuoden sisällä, toinen osapuoli katkeroituu entisestään ja aina se toinen selviää vähemmillä naarmuilla.
        Näin se on !

        Ollaan molemmat niin äkkipikaisia. Ja nyt tuntuu, että ratkaisu oli kaikkea muuta kuin oikea. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa...


      • Harvinaisuus?
        USEAMMILLA kirjoitti:

        eroon johtaneet syyt nousevat taas esiin pienen alkuhuuman jälkeen, pikku poikkeuksia saattaa olla ..
        Jos nainen on iskenyt silmänsä parempaan,hairahtunut mieron tielle tai muuta, paluu yhteen on silti lämmin ja armollinen mutta sitä tosiasiaa että luottamus on kerran petetty ei onnistu paikkaamaan mikään ja se tulee kaatamaan uudenkin yrityksen taas jälleen..(samat pätee mieheenkin).
        Tiedän parikymmentä paria jotka ovat aloittaneet uudelleen ja kaikki on päätyneet eroon viimeistään kahden vuoden sisällä, toinen osapuoli katkeroituu entisestään ja aina se toinen selviää vähemmillä naarmuilla.
        Näin se on !

        ehkä samojen ongelmien ei tarvitse tulla aina takaisin. Jos syynä on ollut vaikka aikuistumiskriisi nuorena aloitetussa suhteessa. Itselläni on juuri tälläinen tilanne mietittävänä, enkä tiedä ottaisiko kerran luottamukseni pettänyttä miestä takaisin. Erosta on puoli vuotta, ja kaksi kuukautta sitten mies kertoi ymmärtäneensä mitä elämältään oikeasti haluaa. Eli minut. Oli sekaisin, sitoutumiskammoinen, eikä oma itsensä. Ikäkriisi, masennus ja isot muutokset elämässä heulauttivat hänet kuulemma hetkeksi pois oikeilta raiteilta. Mutta en tiedä saako vanhaa enää korjatuksi. Rakkautta on, mutta sekään ei aina riitä. Hän kuitenkin kerran lähti, hylkäsi minut ja yhteisen elämämme. Voinko antaa kertaluonteisen erheen anteeksi? Lähes 10 -vuotinen suhteemme oli onnellinen ja lämmin, mutta tuo yksi kriisi onnistui kaatamaan kaiken. Olen ymmälläni, en tiedä mitä tehdä. Ottaisitteko vastaavassa tilanteessa miehen takaisin? Voiko eron aikaisista tapahtumista oikeasti päästä yli, vai onko se vain itsensä turhaa kiusaamista? Vaakakupissa on kuitenkin hyvä suhde, molempien ensirakkaus, joka parhaassa tapauksessa voisi tästä jopa vahvistuakin. Nyt olisi ainakin todella mietitty halutaanko olla yhdessä koko elämä, eikä vain ajauduttu siihen tottumuksesta... Mielipiteitä?!


      • Mikseimm
        Harvinaisuus? kirjoitti:

        ehkä samojen ongelmien ei tarvitse tulla aina takaisin. Jos syynä on ollut vaikka aikuistumiskriisi nuorena aloitetussa suhteessa. Itselläni on juuri tälläinen tilanne mietittävänä, enkä tiedä ottaisiko kerran luottamukseni pettänyttä miestä takaisin. Erosta on puoli vuotta, ja kaksi kuukautta sitten mies kertoi ymmärtäneensä mitä elämältään oikeasti haluaa. Eli minut. Oli sekaisin, sitoutumiskammoinen, eikä oma itsensä. Ikäkriisi, masennus ja isot muutokset elämässä heulauttivat hänet kuulemma hetkeksi pois oikeilta raiteilta. Mutta en tiedä saako vanhaa enää korjatuksi. Rakkautta on, mutta sekään ei aina riitä. Hän kuitenkin kerran lähti, hylkäsi minut ja yhteisen elämämme. Voinko antaa kertaluonteisen erheen anteeksi? Lähes 10 -vuotinen suhteemme oli onnellinen ja lämmin, mutta tuo yksi kriisi onnistui kaatamaan kaiken. Olen ymmälläni, en tiedä mitä tehdä. Ottaisitteko vastaavassa tilanteessa miehen takaisin? Voiko eron aikaisista tapahtumista oikeasti päästä yli, vai onko se vain itsensä turhaa kiusaamista? Vaakakupissa on kuitenkin hyvä suhde, molempien ensirakkaus, joka parhaassa tapauksessa voisi tästä jopa vahvistuakin. Nyt olisi ainakin todella mietitty halutaanko olla yhdessä koko elämä, eikä vain ajauduttu siihen tottumuksesta... Mielipiteitä?!

        Voi se olla hyvä pohja niinkuin mietit. Tietää haluavansa. Miksei onnistuisi. Mä yrittäisin jos mies oikeasti näyttää haluavan. Muussa tapauksessa siirtyisin eteenpäin.


      • Harvinaisuus?
        Mikseimm kirjoitti:

        Voi se olla hyvä pohja niinkuin mietit. Tietää haluavansa. Miksei onnistuisi. Mä yrittäisin jos mies oikeasti näyttää haluavan. Muussa tapauksessa siirtyisin eteenpäin.

        Niinpä, toivottavasti olet oikeassa. Mä olen vain niin mahdottoman ylpeä ihminen, että tekee tiukkaa hyväksyä, että mies on tuollaiseen ratkaisuun joskus päätynyt. Osa musta ajattelee, että jos on niin tyhmä, ettei ilman eroamista kyennyt suhteemme hienoutta ymmärtämään, niin ei ole sitten mun arvoinen. Mutta olisikin niin yksinkertaista, kun rakastan kuitenkin. Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin... Tosissaan hän on, sen uskon sydämestäni. Sen näkee käytöksestä, ja onhan hän jo kaksi kuukautta jaksanut odotella, vakuutella ja hyvitellä. Ehkä se on vain hyväksyttävä ettei elämä ole mustavalkoista, eikä täydellistä voi koskaan tavoittaa. Meidän vaikeutemme oli nyt sitten vain vaikeampaa sorttia, toivottavasti tulevaisuus on sitäkin valoisampi :)


      • tsemppiä sulle
        Harvinaisuus? kirjoitti:

        Niinpä, toivottavasti olet oikeassa. Mä olen vain niin mahdottoman ylpeä ihminen, että tekee tiukkaa hyväksyä, että mies on tuollaiseen ratkaisuun joskus päätynyt. Osa musta ajattelee, että jos on niin tyhmä, ettei ilman eroamista kyennyt suhteemme hienoutta ymmärtämään, niin ei ole sitten mun arvoinen. Mutta olisikin niin yksinkertaista, kun rakastan kuitenkin. Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin... Tosissaan hän on, sen uskon sydämestäni. Sen näkee käytöksestä, ja onhan hän jo kaksi kuukautta jaksanut odotella, vakuutella ja hyvitellä. Ehkä se on vain hyväksyttävä ettei elämä ole mustavalkoista, eikä täydellistä voi koskaan tavoittaa. Meidän vaikeutemme oli nyt sitten vain vaikeampaa sorttia, toivottavasti tulevaisuus on sitäkin valoisampi :)

        vaikea päätös, mutta jos erossa ei ole ollut kolmatta osapuolta, ovat miehesi tunteet varmasti aidot. Ainakin viestistäsi saa sen päätelmän.


      • Sellast se oompi
        Harvinaisuus? kirjoitti:

        Niinpä, toivottavasti olet oikeassa. Mä olen vain niin mahdottoman ylpeä ihminen, että tekee tiukkaa hyväksyä, että mies on tuollaiseen ratkaisuun joskus päätynyt. Osa musta ajattelee, että jos on niin tyhmä, ettei ilman eroamista kyennyt suhteemme hienoutta ymmärtämään, niin ei ole sitten mun arvoinen. Mutta olisikin niin yksinkertaista, kun rakastan kuitenkin. Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin... Tosissaan hän on, sen uskon sydämestäni. Sen näkee käytöksestä, ja onhan hän jo kaksi kuukautta jaksanut odotella, vakuutella ja hyvitellä. Ehkä se on vain hyväksyttävä ettei elämä ole mustavalkoista, eikä täydellistä voi koskaan tavoittaa. Meidän vaikeutemme oli nyt sitten vain vaikeampaa sorttia, toivottavasti tulevaisuus on sitäkin valoisampi :)

        kyllä iän myötä.
        Vai 2 kk jaksanut odotella ja hyvitellä? Mielestäsi pitkäkin aika vai?

        "Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin.."
        Toi Kuulostaa tyhjilrtä lupauksilta, jollet ole selvillä tai selvitelty sitä eron syytä.


      • sellaast se omp
        Harvinaisuus? kirjoitti:

        Niinpä, toivottavasti olet oikeassa. Mä olen vain niin mahdottoman ylpeä ihminen, että tekee tiukkaa hyväksyä, että mies on tuollaiseen ratkaisuun joskus päätynyt. Osa musta ajattelee, että jos on niin tyhmä, ettei ilman eroamista kyennyt suhteemme hienoutta ymmärtämään, niin ei ole sitten mun arvoinen. Mutta olisikin niin yksinkertaista, kun rakastan kuitenkin. Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin... Tosissaan hän on, sen uskon sydämestäni. Sen näkee käytöksestä, ja onhan hän jo kaksi kuukautta jaksanut odotella, vakuutella ja hyvitellä. Ehkä se on vain hyväksyttävä ettei elämä ole mustavalkoista, eikä täydellistä voi koskaan tavoittaa. Meidän vaikeutemme oli nyt sitten vain vaikeampaa sorttia, toivottavasti tulevaisuus on sitäkin valoisampi :)

        kyllä iän myötä.
        Vai 2 kk jaksanut odotella ja hyvitellä? Mielestäsi pitkäkin aika vai?

        "Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin.."
        Toi Kuulostaa tyhjilrtä lupauksilta, jollet ole selvillä tai selvitelty sitä eron syytä.


      • naineen 40+
        USEAMMILLA kirjoitti:

        eroon johtaneet syyt nousevat taas esiin pienen alkuhuuman jälkeen, pikku poikkeuksia saattaa olla ..
        Jos nainen on iskenyt silmänsä parempaan,hairahtunut mieron tielle tai muuta, paluu yhteen on silti lämmin ja armollinen mutta sitä tosiasiaa että luottamus on kerran petetty ei onnistu paikkaamaan mikään ja se tulee kaatamaan uudenkin yrityksen taas jälleen..(samat pätee mieheenkin).
        Tiedän parikymmentä paria jotka ovat aloittaneet uudelleen ja kaikki on päätyneet eroon viimeistään kahden vuoden sisällä, toinen osapuoli katkeroituu entisestään ja aina se toinen selviää vähemmillä naarmuilla.
        Näin se on !

        Ei kuulosta vakuuttavalta, taidat olla katkeroitubut ja epä kypsä itse.
        mikäs olet muita neuvomaan?


      • Harvinaisuus?
        Sellast se oompi kirjoitti:

        kyllä iän myötä.
        Vai 2 kk jaksanut odotella ja hyvitellä? Mielestäsi pitkäkin aika vai?

        "Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin.."
        Toi Kuulostaa tyhjilrtä lupauksilta, jollet ole selvillä tai selvitelty sitä eron syytä.

        Mielestäni 2 kuukautta on pitkä aika, kun kyse on sen odottamisesta haluanko edes yrittää paikata rikottua suhdetta. Jos yhteen palattaisiin, niin hyvittelyä, tais siis lähinnä toisen huomioon ottamista ihan eri tavalla kuin ennen, sopisi jatkuvan läpi elämän. Hyvittely sanana tosin kuulostaa ihan väärältä siihen tilanteeseen, koska silloin vanhat olisi pitänyt jo jättää taakse. Siitä eteenpäin kummallakaan ei pitäisi olla hyvittelijän asemaa, vaan suhdetta hoidettaisiin tasavertaisesti yhdessä.

        Eron syitä on selvitetty ja niistä puhuttu. Suuret muutokset (talonosto- ja vauvasuunnitelmat, työpaikan vaihdos), ikäkriisi, vapaudenkaipuu ja ongelmista puhumattomuus kaatoi meidän liiton. Nyt sitoutumiskammot olisi historiaa, ja naimisiin menostakin on puhuttu. Muutoksia siis todella tapahtuisi, enkä usko että olisi suurta vaaraa luisua takaisin entiseen. Kolmansia osapuolia eroomme ei siis liittynyt.


      • ne_obliviscaris
        Harvinaisuus? kirjoitti:

        Niinpä, toivottavasti olet oikeassa. Mä olen vain niin mahdottoman ylpeä ihminen, että tekee tiukkaa hyväksyä, että mies on tuollaiseen ratkaisuun joskus päätynyt. Osa musta ajattelee, että jos on niin tyhmä, ettei ilman eroamista kyennyt suhteemme hienoutta ymmärtämään, niin ei ole sitten mun arvoinen. Mutta olisikin niin yksinkertaista, kun rakastan kuitenkin. Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin... Tosissaan hän on, sen uskon sydämestäni. Sen näkee käytöksestä, ja onhan hän jo kaksi kuukautta jaksanut odotella, vakuutella ja hyvitellä. Ehkä se on vain hyväksyttävä ettei elämä ole mustavalkoista, eikä täydellistä voi koskaan tavoittaa. Meidän vaikeutemme oli nyt sitten vain vaikeampaa sorttia, toivottavasti tulevaisuus on sitäkin valoisampi :)

        Mielestäni Nuo ongelmat pitää pystyä painia läpi silloin kun ollaan siinä suhteessa. Dialogi tuntemuksista. Mitä se kertoo parisuhteen ongelmien käsittely-/ratkomistaidoista kun joutuu lähtee kävelee että saisi ajateltua? Ei yksikään suhde ole täydellinen, virheitä sattuu joka suuntaan, mutta tärkeää on se että niistä päästään yli yhdessä.
        Niistä keskustellaan yhdessä. Jos tarviit taukoo et saat ajateltuu nii mieti öisin, hetkinä jolloin olet yksin. Älä pistä poikki kuukausiksi ja sitten palaa häntä koipien välissä takas sanomaan että se toinen on tärkeä. Se vaikuttaa siltä että asiat mitä halusit/yritit tehdä eron aikana menivät puihin ja palaat siksi kotiin. Vanhaan, tuttuun ja turvalliseen. Tämä tosin vain minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.


      • Harvinaisuus?
        ne_obliviscaris kirjoitti:

        Mielestäni Nuo ongelmat pitää pystyä painia läpi silloin kun ollaan siinä suhteessa. Dialogi tuntemuksista. Mitä se kertoo parisuhteen ongelmien käsittely-/ratkomistaidoista kun joutuu lähtee kävelee että saisi ajateltua? Ei yksikään suhde ole täydellinen, virheitä sattuu joka suuntaan, mutta tärkeää on se että niistä päästään yli yhdessä.
        Niistä keskustellaan yhdessä. Jos tarviit taukoo et saat ajateltuu nii mieti öisin, hetkinä jolloin olet yksin. Älä pistä poikki kuukausiksi ja sitten palaa häntä koipien välissä takas sanomaan että se toinen on tärkeä. Se vaikuttaa siltä että asiat mitä halusit/yritit tehdä eron aikana menivät puihin ja palaat siksi kotiin. Vanhaan, tuttuun ja turvalliseen. Tämä tosin vain minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.

        Olet ihan oikeassa. Toki ongelmat pitäisi kyetä ratkaisemaan suhteen aikana, siis jos suhde kaikesta huolimatta on sen arvoinen. Aina kaikki ei vain mene suunnitelmien mukaan, me ihmiset tehdään virheitä... Meidän suhteen osuurin ongelma oli juuri puhumattomuus ja ongelmien lakaisu maton alle. Muuten mitkään ikäkriisit tai ahdistukset ei olisi meitä saanutkaan eroamaan. Meidän suhde oli muuten hyvin ongelmaton, ja ensimmäinen suurempi kriisi sai molemmat epäilemään meidän sopivuutta yhteen. Mutta taisimme olla väärässä. Mikään suhde ei ole täydellinen, mutta jotkut on niin erityiä että niistä todella kannattaisi pitää kiinni. On todella sääli, että vasta eroaminen herätti meidät (tai ainakin miehen) tajuamaan tämän :(.

        Ja niinhän siinä juuri kävi, se mitä etsi suhteen ulkopuolelta, ei onnistunut. Vapaus ei tuntunutkaan enää miltään kun sen pitkän suhteen jälkeen itselleen sai, vaan kaipasikin niitä "tylsiä" parisuhdeiltoja ja rakasta ihmistä takaisin vierelleen. Eikö se kuitenkin ole hyvä asia? Että edes silloin huomasi, mikä olikaan tärkeää ja mkä itsensä onneliseksi tekee?


      • asiantuntija 1
        sdhfksdf kirjoitti:

        Joo, (sanotaan että) jos venyy yli vuoden (ero) niin harvemmin palataan yhteen.

        minä pidän hevosta!


      • deeskis

        Teillä ei selvästikään ollut kyseessä ero vaan "tauko". Toimivassa suhteessa ero ei tulisi mieleenkään.


      • Kannattaayrittää
        Mikseimm kirjoitti:

        Voi se olla hyvä pohja niinkuin mietit. Tietää haluavansa. Miksei onnistuisi. Mä yrittäisin jos mies oikeasti näyttää haluavan. Muussa tapauksessa siirtyisin eteenpäin.

        Niimpä. Jos tunnetta on pohjalla ja molemmat näkee sen mitä suhteessa pitää muuttaa ja korjata. Rakentuu vanhasta hyvä uusi pohja.


      • Anonyymi
        sellaast se omp kirjoitti:

        kyllä iän myötä.
        Vai 2 kk jaksanut odotella ja hyvitellä? Mielestäsi pitkäkin aika vai?

        "Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin.."
        Toi Kuulostaa tyhjilrtä lupauksilta, jollet ole selvillä tai selvitelty sitä eron syytä.

        Jos kohtaat avioeroa ja haluat sovinnon tuomioistuimen ulkopuolella, tai haluat entisen aviomiehesi tai vaimosi tulemaan kotiin, tohtori Sango muuttaa käsitykseni, kun hän toi vaimoni takaisin kotiin kymmenen kuukauden eron jälkeen ja nyt elämme Onneksi taloudellinen tilamme on parantunut ja kotona on rauha. Olen kiitollinen Dr.Sangolle, koska en koskaan usko, että vaimoni voisi koskaan tulla takaisin luokseni, mutta Dr.Sango mahdollisti sen. Jos tarvitset oikeinkirjoittajan apua elämän ongelmissa, Dr.Sango on oikea mies tehtävään. voit ottaa häneen yhteyttä sähköpostitse [email protected]


      • Anonyymi
        Mikseimm kirjoitti:

        Voi se olla hyvä pohja niinkuin mietit. Tietää haluavansa. Miksei onnistuisi. Mä yrittäisin jos mies oikeasti näyttää haluavan. Muussa tapauksessa siirtyisin eteenpäin.

        Nimeni on Dion, haluan jakaa kokemukseni siitä, kuinka saan takaisin mieheni hajoamisen jälkeen, ja haluan, että kaikki naiset tukevat ja kopioivat ratkaisuni, koska se auttaa sinua paljon.
        Viiden vuoden naimisissa aviomieheni kanssa, jossa on 2 lasta, mieheni alkoi käyttäytyä oudosti ja seurustella muiden naisten kanssa ja osoitti minulle kylmää rakkautta, usean kerran otan riskin avioerosta, jos uskallan kuulla hänen suhteestaan ​​muihin naisiin, minut tuhoutui täysin ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle online-taikurista nimeltä Dr.Sango, joka auttaa avioliittosuhteita rakastavien loitsujen kautta, epäilin aluksi, onko sellainen edes olemassa, mutta päätin kokeilla sitä, kun olen yhteydessä häneen, auttoi minua näyttelemään rakkausloitsu ja 48 tunnin sisällä mieheni palasi luokseni ja alkoi pyytää anteeksipyyntöä, nyt hän lakkasi tapaamasta muita naisia ​​ja minua kanssani hyvässä ja todellisessa yhteydessä. Ota yhteyttä tähän loistavaan rakkausloitsuun saadaksesi parisuhteen tai avioliitto-ongelman ratkaistua tänään, ota yhteyttä Tohtori Sango kautta; [email protected]


      • Anonyymi
        Sellast se oompi kirjoitti:

        kyllä iän myötä.
        Vai 2 kk jaksanut odotella ja hyvitellä? Mielestäsi pitkäkin aika vai?

        "Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin.."
        Toi Kuulostaa tyhjilrtä lupauksilta, jollet ole selvillä tai selvitelty sitä eron syytä.

        Olen kotoisin Ghanasta, nimeni Parle, annan maailman tietää suuresta miehestä
        Dr.Sango on tehnyt sen jälleen minulle, mikä auttoi naista löytämään miehen takaisin. Haluan kertoa maailmalle Dr.Sangosta, joka toi minut takaisin entisen rakastajani luo, kun ajattelin, että se oli jo menetetty toivoon. Dr.Sango käytti kaikkensa voidakseen hymyn kasvoilleni, joten hän toi Micheal-vaimon sydämeensä, ajattelin itsekseni, kuten minusta tuntui, kun vaimoni palasi luokseni ja pyysi minua polvistumaan ja pyytämään häntä . elämäni loppuun asti minua on rakastettu enemmän kuin koskaan odottanut, joten olen suostunut ilmoittamaan maailmalle Dr.Sangosta, joten tämä on loistava loitsupyörä. Joka tapauksessa, mitä tein, lähetin hänelle sähköpostia ja hän auttoi minua, ja jopa 48 tuntia sain tuloksen, mikä edelleen hämmästyttää minua. Onko sinulla palautumisongelmia? kumppanisi erosi kanssasi ja rakastat ja haluat aina? Onko sinulla ongelmia talouden kanssa? Älä tarvitse muuta apua, ota yhteyttä Dr.Sangoon tänään, annan sinulle 100% takuun, se auttaa sinua paljon, se auttoi minua paljon. Dr.Sangon sähköpostiosoite on: [email protected]


      • Anonyymi
        sellaast se omp kirjoitti:

        kyllä iän myötä.
        Vai 2 kk jaksanut odotella ja hyvitellä? Mielestäsi pitkäkin aika vai?

        "Ja nyt hän olisi valmis antamaan minulle sen kaiken mitä aiemmin kaipasin.."
        Toi Kuulostaa tyhjilrtä lupauksilta, jollet ole selvillä tai selvitelty sitä eron syytä.

        Nimeni on Alimot Albaniasta
        Mainitsitko tuskallisen avioeron tai avioeron? Tuo entinen ystäväsi, entinen ystäväsi, entinen miehesi, entinen miehesi ja suojaa häntä ikuisesti. Mieheni jätti minut 4 kuukautta sitten, ja siitä lähtien elämäni on ollut täynnä sairauksia, surua ja surua, joten tämä oli ensimmäinen hyväilyni, jota olen pyrkinyt koko elämäni. Yksi ystävistäni kertoi minulle, että myöhemmin, kun hän näki todisteita, valmentaja soitti Dr.Pellarille. JA. Olen kadonnut häntä 4 kuukautta ja hän on jo niin kuuma, että hän ei halua nähdä yritin kaikkea tuoda hänet takaisin ja kaikki ponnisteluni epäonnistuivat, lähetän isäni ja äitini hänen luokseen, lähetin kaikki ystäväni hänelle menin jopa hänen maahansa pyytämään perhettään hänelle, ja yllätyksekseni on, että yksi ystäväni, jonka pyysin rukoilemaan häntä puolestani, on päähenkilö, joka tapasi poikaystäväni takanani. Älä koskaan luota ketään tässä elämässä.
        Yksi toimistomme henkilökunnasta esitteli minut Dr.Pellarille ja hän sanoi, että hän oli henkilö, joka sai miehensä takaisin, mutta keräsin sähköpostiosoitteen, mutta en uskonut, että annan sille vain kokeilun ja pidän näytelmästä kuten draama mieheni poikaystävä tuli takaisin ja olemme nyt onnellisia ja teimme häät viime vuosina ja tiedätkö mitä? Minulla on nyt poikavauva ja mieheni osti minulle viime viikolla Rangerover-urheilun. Olen erittäin onnellinen.
        minun neuvoni on, että aina, kun sinulla on vaikeuksia avioliitossasi, lapsissasi tai toimistossasi, yritä ottaa yhteyttä Dr.Pelariin hänen sähköpostitse; [email protected]


      • Anonyymi
        naineen 40+ kirjoitti:

        Ei kuulosta vakuuttavalta, taidat olla katkeroitubut ja epä kypsä itse.
        mikäs olet muita neuvomaan?

        Hajoaminen on tuskallista, joskus teeskentelemme olevamme suuria, mutta emme ole. Taistelemalla rakkaamme palauttamiseksi taistelemme myös saadaksemme ilomme ja onnemme takaisin. Kun vuoden ikäinen ystäväni erosi kanssani, pystyin tuskin puhumaan itkemättä. Tunsin hylätyksi ja masentuneeksi enkä myöskään tiennyt mitä tehdä. En tiennyt, voinko saada hänet takaisin, ja ahdistus oli sietämätöntä. Selasin Internetiä ja lukiessani lukemattomia loitsuja koskevia artikkeleita ja verkkosivustoja törmäsin kovaan herraan.) Halusin suhteemme takaisin, Dr.Pellar vakuutti minulle, että ystäväni palaisi luokseni. Noudatin sitten Dr.Pellarin minulle luomia ohjeita ja suunnitelmia, ja viikon sisällä olimme taas yhdessä ja niin rakastuneita! Tiedän, että se ei aina tapahdu niin nopeasti, mutta tohtori Pellar sanoi, että loitsut ovat tehokkaita ja se tapahtui! seurustelee loitsuissa, jotka tekevät kumppanin raskaaksi parantamaan minkä tahansa sairauden tai taudin, voittamaan ETC-arpajaiset, en koskaan unohda kuinka hän auttoi minua. Lähetä hänelle sähköpostia osoitteeseen [email protected], ja oikeudenkäynti vakuuttaa sinut


      • Anonyymi
        sdhfksdf kirjoitti:

        Joo, (sanotaan että) jos venyy yli vuoden (ero) niin harvemmin palataan yhteen.

        Noo... 12 vuotta erosta. Nyt lapset aikuisia ja alkanu tässä vanha suola januttamaan.
        Aika näyttääpi.


    • on hankalaa

      Jos erossa on kyseessä kolmas osapuoli (uskottomuus), on avioliitossa "uudelleen aloittaminen" hankalampaa. Huonoina hetkinä mieleen pulpahtaa helposti toisen kanssa koetut negatiiviset asiat ja niistä voi tulla riitaa. Mennyttä elettyä elämää ei voi noin vain pois pyyhkäistä. Anteeksiantaminenkin on usein vain pelkkiä sanoja, unohdusta ei tapahdu koskaan.
      Joskus kostaminen helpottaa hetkeksi mutta sekään ei ole ratkaisu. Vaikka haluaakin aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä, kummittelee menneisyys taustalla. Ihmisellä toistuu yleensä samat tavat ja sama vanha kaava elämässään, luonnekaan ei muutu. Jo pieni ärsyttävä piirre toisessa saattaa vaikuttaa voimakkaan reagtion että tätä samaako se taas on ja uudestaan aloittaminen ei siksi onnistu.

      • trokee

        Uskottomuudesta en osaa sanoa, mutta anteeksiantaminen ei kyllä ole pelkkiä sanoja, tai sitten se on jotakin muuta kun anteeksiantamista.
        Unohdu ei tietenkään, eikä pidäkään onhan silloin ollut myös itsessä varmaan jotakin vikaa/syytä tapahtuneeseen??
        Jos ei toisen luonteesta pidä tai jokin kovasti ärsyttää silloin ei tietenkään tule yhteiselosta mitään, mutta se on taas ihan toinen juttu..


      • 17v yhes
        trokee kirjoitti:

        Uskottomuudesta en osaa sanoa, mutta anteeksiantaminen ei kyllä ole pelkkiä sanoja, tai sitten se on jotakin muuta kun anteeksiantamista.
        Unohdu ei tietenkään, eikä pidäkään onhan silloin ollut myös itsessä varmaan jotakin vikaa/syytä tapahtuneeseen??
        Jos ei toisen luonteesta pidä tai jokin kovasti ärsyttää silloin ei tietenkään tule yhteiselosta mitään, mutta se on taas ihan toinen juttu..

        Eron tuska loivenee ja realiteetit alkavat olemaan yhä selvemmät. Kaipaus takaisin on kova mutta tällä hetkellä ehkä syvin katkeruus koko prosessin aikana. Antaa ajan mennä vielä ihan rauhassa, katsotaan josko sitten myöhemmin...


      • nainen....hki
        17v yhes kirjoitti:

        Eron tuska loivenee ja realiteetit alkavat olemaan yhä selvemmät. Kaipaus takaisin on kova mutta tällä hetkellä ehkä syvin katkeruus koko prosessin aikana. Antaa ajan mennä vielä ihan rauhassa, katsotaan josko sitten myöhemmin...

        Oltiin kaksi vuotta erossa ja nyt onnellisesti naimissa ja hyvin menee. Vaikka ero oli hyvin raskas, niin täytyy myöntää, että meille se teki hyvää. Tuli mietittyä asioita ja huomasimme, että haluamme elää tämän elämän yhdessä.


      • Haitarii
        nainen....hki kirjoitti:

        Oltiin kaksi vuotta erossa ja nyt onnellisesti naimissa ja hyvin menee. Vaikka ero oli hyvin raskas, niin täytyy myöntää, että meille se teki hyvää. Tuli mietittyä asioita ja huomasimme, että haluamme elää tämän elämän yhdessä.

        hyvältä ja harkitulta jutulta, harvinaista nykyään, onnea teille! : )


      • särkynyt sydän
        nainen....hki kirjoitti:

        Oltiin kaksi vuotta erossa ja nyt onnellisesti naimissa ja hyvin menee. Vaikka ero oli hyvin raskas, niin täytyy myöntää, että meille se teki hyvää. Tuli mietittyä asioita ja huomasimme, että haluamme elää tämän elämän yhdessä.

        Ihana kuulla että löysitte toisenne uudestaan.
        Uskon että toisella kierroksella olette valmiita sitoutumaan toiseenne ihan eri tavalla koska ymmärrätte mitä vaakakupissa on
        Hyvää jatkoa sinulle!


      • Mull on jano

        Itse koin aikoinaan uskottomuuden avoliitossani ja ero tuli....en pysytynyt jatkamaan. Mies olisi halunnut jatkaa, mtta minä en pysty antamaan anteeksi pettämistä enkä valheita.Joku voi pystyä, mutta en minä.
        Nyt olen parhaillaan erossa miesystävästäni....syy on hänen liiallinen viinankäyttönsä. Juominen meni ihan mahdottomaksi, unohtui työt ja kaikki. Juomista jatkui yhtäsoittoa 4 kk...tuli sairaalareissuja välillä mutta ei se tahtia haitannut. Minä en jaksanut seurata tätä, yritin toki kaikkeni, autoin, puhuin, itkin, uhkasin jne...mikään ei auttanut. Sitten pistin välit poikki.
        Olen seurannut miehen tilannetta nyt kauempaa...hän alkaa nyt selvitä. On soitellut minulle ja lähetellyt viestejä. Vastaan toki näihin. En tiedä mitä tekisin. Aloittaisinko suhteen uudelleen...ja olisinko taas jonkun ajan päästä samassa jamassa hänen kanssaan. Rakastuin häneen aikoinaan aidosti ja rakastinkin ihan viimeiseen kortiin asti. Vieläkin varmaan, mutta nyt tunteeseen on tullut muutakin, ainakin säröjä. Ihmettelen nyt, löytyisikö se sama ihana rakkauden tunne kuin meillä on ollut. Pitäisikö vaan kokeilla...eihän siinä voi käydä kuin joko hyvin tai huonosti.


      • oma kokemus näin
        Mull on jano kirjoitti:

        Itse koin aikoinaan uskottomuuden avoliitossani ja ero tuli....en pysytynyt jatkamaan. Mies olisi halunnut jatkaa, mtta minä en pysty antamaan anteeksi pettämistä enkä valheita.Joku voi pystyä, mutta en minä.
        Nyt olen parhaillaan erossa miesystävästäni....syy on hänen liiallinen viinankäyttönsä. Juominen meni ihan mahdottomaksi, unohtui työt ja kaikki. Juomista jatkui yhtäsoittoa 4 kk...tuli sairaalareissuja välillä mutta ei se tahtia haitannut. Minä en jaksanut seurata tätä, yritin toki kaikkeni, autoin, puhuin, itkin, uhkasin jne...mikään ei auttanut. Sitten pistin välit poikki.
        Olen seurannut miehen tilannetta nyt kauempaa...hän alkaa nyt selvitä. On soitellut minulle ja lähetellyt viestejä. Vastaan toki näihin. En tiedä mitä tekisin. Aloittaisinko suhteen uudelleen...ja olisinko taas jonkun ajan päästä samassa jamassa hänen kanssaan. Rakastuin häneen aikoinaan aidosti ja rakastinkin ihan viimeiseen kortiin asti. Vieläkin varmaan, mutta nyt tunteeseen on tullut muutakin, ainakin säröjä. Ihmettelen nyt, löytyisikö se sama ihana rakkauden tunne kuin meillä on ollut. Pitäisikö vaan kokeilla...eihän siinä voi käydä kuin joko hyvin tai huonosti.

        Liiallisesta juomisesta ei ihan äkkiä päästä eroon, vaatii kyllä aikaa.
        Kannattaa edelleen seurata tilannetta pystyykö olemaan ilman viinaa, ennen kun
        suostuu mihinkään.


    • Onnellinen mies. :)

      Oltiin nuoria ja sit vaan suhde loppu.Molemmat eli omaa elämää,kunnes ns.vanhasuola rupesi janottamaan.
      Palattiin yhteen ja yhdes oltu nyt 18-vuotta josta 9-vuotta naimississa. (elokuussa tulee 10-vuotta)

      • make1234

        Oltiin 25v yhdessä, nyt kolme kuukautta erossa. Akka otti eron ja haluaa nyt takasin. Mut ehdin jo uuden pukata, voip voi...


    • _tyttö_

      Minä henkilökohtaisesti en ole ikinä uskonut, että eksän kanssa palaisin yhteen.. Kaikki on jo kertaalleen menny mönkään miksi palata yhteen. No koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan. Minulle kävi niin että palasimme yhteen. Aloitan kuitenkin alusta kertomisen :) Eli ruvettiin seurustelemaan v.2007 ja suhde oli kutakuinkin ok. Minulla nuorella ihmisellä tietenkin menojalkaa vipatti ja halusin mennä ja tulla niinkuin lystäsin. Mies ei tietenkään tätä oikein sulattanut (meillä on viiden vuoden ikäero) Suhde kaatui lopulta siihen että minä mieskin valehdeltiin toisille. Oli pettämisiä ym ym.. Ero oli minulle todella kipeä ja surin sitä pitkään. Juuri kun olin pääsemässä siitä yli mies alkoikin pitää uudelleen yhteyttä. Kolme vuotta jankkasimme ja yritimme lämmittää vanhaa suhdetta siinä kuitenkaan onnistumatta. Vasta viime vuoden loppupuolella rupesimme kaveeraamaan uudelleen ja tapailimme pelkästää kaverimielessä. Loppujen lopuksi tunteet nousi pintaan molemmilla ja nyt olemme onnellisesti yhdessä.. Aika monimutkaista pakko myöntää, mutta ainakin nyt huomaan että eksän kanssa voi palata yhteen jos kaikki vanhat asiat jätetään taakse ja keskitytään tulevaisuuteen :)

      • näinsevainon

        :) koskaan ei pidä sanoa ei koskaan


    • savox

      Itse olin erossa 4kk joskus taannoin. Palattiin yhteen ja 9 vuotta taivalta takana kohta, lisäksi ollaan menossa naimisiin kohtapuoliin. Eli meillä ainakin toimi ja kannatti.

    • haaveilija mummo

      Olin yhdessä ex:n kanssa 12 vuotta, sitten hän petti minua jolloin tuli ero. Oltiin sen jälkeen yhdessä pienen tauon jälkeen 2 vuotta. Koskaan minä en päässyt yli siitä että hän oli pettänyt. Rakastin kuitenkin miestä valtavasti ja tein ratkaisun että lähden koska asia haittasi koko ajan. En pystynyt luottamaan mieheen. Nyt tästä viimeisestä erosta on 1,5 v ja olen jo mennyt uudessa suhteessa kihloihin asti. Silti itken vielä ex:n perään. Kirjoitin tuonne oman viestiketjun, joten jos kiinnostaa niin tulkaa sinne kommentoimaan.

      Vaikka eläisi miten vanhaksi, minäkin jo 55 v. Niin silti tunteita ei voi petkuttaa, sen olen oppinut.

    • Pettäminen on kyllä sellainen asia, että en ymmärrä jos toista rakastaa?
      Luin sen toisenkin viestiketjun ja
      tuntuu kummalliselta tuo, että ex ei halunnut mennä kanssasi kihloihin (miksei??) jos halusit ja selitit syyn. Mun mielestä se olisi ollut siltä ex :ltä sellainen teko, että hän katuu tekemistään.
      Itse tekisin kyllä kaikkeni saadakseni luottamuksen takaisin jos oikeesti rakastaisin!
      Hankala juttu, mutta koska se ex ei osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen (eli ei edes kihloihin halunnut kanssasi) niin ei ehkä kannata haikailla.

    • Niiskis

      Minut jätettiin eilen. Kolme ja puoli vuotta yhdessä takana. Olen itkenyt ja tärissyt nämä päivät ja jatkuu. Toivon, että ero ei ole "oikea" rakastan häntä niin paljon. Mutta jos on tosissaan, niin olen varmaan aika säälittävä, kun googlaan jo valmiiksi tarinoita, onko palattu eron jälkeen yhteen. En vaan kestä tätä, varsinkaan, kun hän tulee vasta perjantaina kotiin, niin ei voi kasvotusten puhua kunnolla.

      • 53+55

        No hei, tuossa ei todellakaan mitään säälittävää.
        Jutelkaa kunnolla kun näette, itsellä aikanaan kävi ikävästi kun otin puhelimessa puheeksi, et tarvisin aikaa selvitellä asioitani ja sehän kääntyi sitten siihen että
        hän käsitti tarkoitukseni väärin ja et haluan kokonaan lopettaa suhteemme.
        Sitten ikävää syyttelyä ja syyllistämistä puolin toisin.. puhelin on huono väline tuohon : /
        Mut jutelkaa joo kasvotusten.


    • 1313

      "HARVINAISELLE": Mitä teille loppujen lopuksi kävi? Kertomuksesi oli kuin täysin omasta elämästäni, tosin sillä erotuksella, että me olemme vasta eronneet mutta juuri samoista syistä, mitä itse kerroit. Olisi tosi mielenkiintoista kuulla jos olette palanneet yhteen (tai jos ette, niin miksi).

      • Harvinaisuus?

        Ollan palattu yhteen, mutta se tapahtui vasta tänä syksynä... olen niin täydellisyyttä tavoitteleva ihminen, etten pystynyt vuosi sitten olemaan sinut sen asian kanssa, että meidän suhteessa oli niin suuri kauneusvirhe. Sanoin miehelle etten pysty, ja jatkoin elämää yksin. Mutta ei se ollutkaan niin helppoa.

        Ensinnäkin oli kauheaa nähdä miten suurta tuskaa aiheutti rakastamalleen miehelle, eikä se oma elämäkään onnellisinta ollut... monet illat itkin epäonnistumistani ja kiusasin itseäni mielikuvilla miehestä jonkun toisen kanssa. Kukaan muu ei tuntunut miltään, elämä ei tuntunut miltään. Mutta vuoden aikana löysin kuitenkin vahvuuteni ja itseni (niin kliseistä kuin se onkin) uudelleen, ja löysin jonkinlaisen rauhan. Tajusin miten mahtavan ihmisen olin heittämässä pois elämästäni vain sen takia, että hänellä oli ollut pokkaa oikeasti ottaa aikaa miettiäkseen mitä elämältä haluaa. Ja hän halusin minut, juuri MINUT. Ja halusi vieläkin, vaikka olin odotuttanut häntä jo vuoden... ja hän oli ollut koko sen ajan minua kohtaan ihana, täydellinen. Tajusin, että ylpeydelläni teen kovasti hallaa itselleni.

        Vielä suhtaudun kaikkeen varauksella, sillä olen kovin mustasukkainen. Vaikka kaikki on muuten paremmin kuin voisin toivoa, mieleeni kipuaa silti silloin tällöin mielikuvia mitä erossa olomme aikana on saattanut tapahtua... onko kenelläkään vinkkejä kuinka niistä voisi päästä eroon?! Turhauttaa kuluttaa energiaa tällaiseen, kun kaikki voisi olla nyt vielä paremmin kuin ennen.

        Mutta tsemiä sulle 1313, toivon että kaikki kääntyy hyväksi teillekin :)


      • Harvinaisuus? kirjoitti:

        Ollan palattu yhteen, mutta se tapahtui vasta tänä syksynä... olen niin täydellisyyttä tavoitteleva ihminen, etten pystynyt vuosi sitten olemaan sinut sen asian kanssa, että meidän suhteessa oli niin suuri kauneusvirhe. Sanoin miehelle etten pysty, ja jatkoin elämää yksin. Mutta ei se ollutkaan niin helppoa.

        Ensinnäkin oli kauheaa nähdä miten suurta tuskaa aiheutti rakastamalleen miehelle, eikä se oma elämäkään onnellisinta ollut... monet illat itkin epäonnistumistani ja kiusasin itseäni mielikuvilla miehestä jonkun toisen kanssa. Kukaan muu ei tuntunut miltään, elämä ei tuntunut miltään. Mutta vuoden aikana löysin kuitenkin vahvuuteni ja itseni (niin kliseistä kuin se onkin) uudelleen, ja löysin jonkinlaisen rauhan. Tajusin miten mahtavan ihmisen olin heittämässä pois elämästäni vain sen takia, että hänellä oli ollut pokkaa oikeasti ottaa aikaa miettiäkseen mitä elämältä haluaa. Ja hän halusin minut, juuri MINUT. Ja halusi vieläkin, vaikka olin odotuttanut häntä jo vuoden... ja hän oli ollut koko sen ajan minua kohtaan ihana, täydellinen. Tajusin, että ylpeydelläni teen kovasti hallaa itselleni.

        Vielä suhtaudun kaikkeen varauksella, sillä olen kovin mustasukkainen. Vaikka kaikki on muuten paremmin kuin voisin toivoa, mieleeni kipuaa silti silloin tällöin mielikuvia mitä erossa olomme aikana on saattanut tapahtua... onko kenelläkään vinkkejä kuinka niistä voisi päästä eroon?! Turhauttaa kuluttaa energiaa tällaiseen, kun kaikki voisi olla nyt vielä paremmin kuin ennen.

        Mutta tsemiä sulle 1313, toivon että kaikki kääntyy hyväksi teillekin :)

        Hyvää kannattaa aina odottaa, onnea teille nimim. "Harvinaisuus?" molemmille.


    • M <3 K

      Kerrotaanpa nyt tänne omakin tilanne elikä olin exsäni kanssa ollu 8kk yhdessä kunnes mä idiootti päätin lähtee ovesta ulos sen kummempia selittelemättä, tuli joku sitoutumiskammo, yhteenmuutot, kihlat ym ei tuntunukkaan hyvältä ajatukselta..2 kuukautta tuli pidettyä hauskaa enimmäkseen juotua ja biletettyä kunnes havahduin kuukausi sitten todellisuuteen että tuo nainen onkin se elämäni nainen jonka kanssa oikeasti olen valmis tuohon kaikkeen..mut eihän tuo millään ole suostunut kaikkeni jo tehnyt, kosinut, pyytänyt anteeksi, viestii tekstarii puheluu, kirjettä ym..ei mitään tulosta ja nyt alkanut oma henkinen romahtaminen kun ymmärrän menettäneeni sen suurimman rakkauteni koskaan..vuosipäivämmekin olis ihan just :( Ymmärrän kyllä ettei mua välttämättä tule huolimaan enää mutta liian rankka päätös kyllä kun rakkauttakin luulis viel olevan, itse olen mokannut mutta tästä kun päästäisi yhdessä jatkamaan niin tuon tytön tekisin maailman onnelisimmaksi naiseksi loppuelämäksi ja se on varma!!
      Mitä hittoo mä voin tehdä viel kun tuntuu etten voi elää ilman kultaani ja ainakin puolestani suhteemme jatkuisi vahvemmalla pohjalla..

    • 1313

      Vaikeaa kai se on toista yrittää vakuutella uskomaan kaikki tuo jos kerran on tullut tyrittyä. Minkä ikäinen olet? Silläkin on mielestäni merkitystä tämän asian kanssa. BTW: mikä helvetti teitä miehiä oikein vaivaa kun joka toinen suhde päättyy aina sitoutumiskammoon tai siihen, ettei arki ole sitä, mitä ensihuumassa kuvitteli suhteen olevan koko loppuelämän...????

    • M <3 K

      Niin vaikeahan tuota on saada vakuuteltua mitenkään enään tällähetkellä kun en pääse mitenkään näyttämään toteen asioita :( ikää mulla 34v
      Juuh mä sain jonkunlaisen paniikin liian suurista tulevaisuuden kuvista mutta nyt 2kk yksin mietittyäni asioita olen kaikesta ihan täysin varma, syy se että en epäile hetkeäkään ettei tuo nainen olisi se elämäni rakkaus jonka kanssa haluaisin jakaa loppuelämäni..
      Nyt kyllä todella tyhjä ja pahaolo mulla tuntuu että tämä oli tieni pää mitä parisuhteisiin tulee..kamalaa rakastaa toista niin että rintaan sattuu muttet voi itse tehdä enää muuta kuin odottaa että exsäsi itse ottaa yhteyttä :(
      Onko kukaan palannut vastaavan tilanteen jälkeen yhteen?
      Pelottaa sekin että ottanut jo uuden miehen mun tilalleni, mutta jos niin on tehnyt niin ei kyllä sitten mua rakastanutkaan!!

    • 17+4

      Näiden nettijuttujen huono puoli, ihmisiltä puuttuu nykyään pitkäjännitteisyys suhteessa, liian helposti annetaan periksi, otetaan nokkiin ja haukutaan toista
      vaikka toinen haluaisi miettiä vakavaa suhdetta, ilman että olis mitää vikaa siinä suhteessa.

      • twelve T

        Just näin, suhteista on tullu monelle tavallaan "kertakäyttösiä", mennään muka eteenpäin elämässä, vaikka kierretään sellasta noidankehää törmäten samoihin ongelmiin uudestaan jatkuvasti.


      • M <3 K
        twelve T kirjoitti:

        Just näin, suhteista on tullu monelle tavallaan "kertakäyttösiä", mennään muka eteenpäin elämässä, vaikka kierretään sellasta noidankehää törmäten samoihin ongelmiin uudestaan jatkuvasti.

        Niinhän tämä minunkin exsäni kanssani juurikin tehnyt, nyt sillä uusi mies ja hehkutti mullekkin viestillä miten onnellinen on ja on se oikee hänelle.. mä en kyl tajuu tätä nyky meininkiä eihän sitä rakkautta päästä kuin pintaa raapaisemaan ku miestä vaihdetaan ku sukkia niin ja varmasti tulee kaatumaan tuokin juttu vastaaviin ongelmiin..


      • 11+13
        M <3 K kirjoitti:

        Niinhän tämä minunkin exsäni kanssani juurikin tehnyt, nyt sillä uusi mies ja hehkutti mullekkin viestillä miten onnellinen on ja on se oikee hänelle.. mä en kyl tajuu tätä nyky meininkiä eihän sitä rakkautta päästä kuin pintaa raapaisemaan ku miestä vaihdetaan ku sukkia niin ja varmasti tulee kaatumaan tuokin juttu vastaaviin ongelmiin..

        Joo niin kun tuolla toisaallakin niin se "suruaika" kantsii pitää oli se ero sitten
        itsestä tai vastapuolesta johtuva.
        Saattaa tosiaan mieli muuttua ja muutenkin.


    • 26+45

      Yhteenpalanneet ei varmaan ole täällä kirjoittelemassa, luulen?

    • kohtuus kaikess

      Ei ole onnistunut, kohtuus on liian vähän ja ongelmatonta, juominen nykyisen kanssa tärkeämpää (ry).

    • naiiiiiiineeeennn

      meillä oli 4-vuoden suhde, yhteisestä päätöksestä tuli ero ... ei ollut mitään dramatiaa. n.3kk päästä palattiin yhteen. Nytten on mennyt paremmin. Mustasukkaisuutta on ollut vain välissä tapahtuneista yhden yön jutuista

    • 1313

      Unohtui aiemmin esittää onnittelut "harvinaisuudelle"! Ihanaa kuulla, että kaikesta huolimatta teillä menee asiat nyt hyvin ja tulevaisuus näyttää valoisalta:) Meillä nyt eroa 2 kuukautta, vieläkään en tiedä haluaisinko palata yhteen eikä sen puoleen mieskään. Toisaalta joka kerta kun olemme nähneet, niin käytös minua kohtaan on muuttunut taas kunnioittavampaan suuntaan jne. Mutta aika näyttää, en jaksa kamalasti panikoida tulevaa. Elämä kuitenkin aina kantaa.

      • mies 53

        Toivotan onne, minnekään ei tosiaankaan pitäisi olla kiire, tunteiden mukaan..


    • Rakkaus voittaa

      Me ollaan palattu yhteen aivan hemmetin monen vuoden jälkeen! Aivan äimän käkenä ollaan, kuinka kaikki loksahti kohdalleen kertaheitolla kun satuttiin tapaamaan. Onhan kaikkea tyhmää ollut, mutta näemme nyt aikuisina, mikä oikeasti on tärkeetä. Molemmilla on lukulasit ja vähän harmaatakin jo hiuksissa, mutta intohimo ei ole kadonnut mihinkään.

      • 8800

        Olisitteko menneet yhteen, jos olisi lapsia tullut toisen kanssa?


    • yhteenpalaamisesta

      se että kun lopullinen ero tulee niin vitutus tulee tuplana. miksi menin uudestaan lankaan! mielessä pyörii kaikki ne menetetyt mahdollisuudet, kaikki mistä kieltäytyi kun tällä kertaa tää juttu toimii...

      • 17+29

        "..se että kun lopullinen ero tulee niin vitutus tulee tuplana. miksi menin uudestaan lankaan! mielessä pyörii kaikki ne menetetyt mahdollisuudet"

        Saattas olla että vituttas paljon enempi vaan ja olisit epäonnistunu niissäkin? Ihan typerää ajatella noin.


      • jaa.
        17+29 kirjoitti:

        "..se että kun lopullinen ero tulee niin vitutus tulee tuplana. miksi menin uudestaan lankaan! mielessä pyörii kaikki ne menetetyt mahdollisuudet"

        Saattas olla että vituttas paljon enempi vaan ja olisit epäonnistunu niissäkin? Ihan typerää ajatella noin.

        Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me


    • niin monta kertaa

      On aivan ihanaa jos yhteenpaluu onnistuu.
      Onnea vain siitä.
      Itselle kävi juuri noin kuin yhteenpalaamisesta kirjoitti. MOnta vuotta kestänyt v-----s ja nöyyryytys expuolison taholta. Ei riitä että soimin itseäni tyhmyydestäni vaan exäkin soimii minua jokaisesta asiasta hänen mielestä minun syy että ei onnisutnut vaikka se oli joka hän petti uudestaan.

    • T:Mies

      Kannattaa kokeilla ja antaa mahdollisuus, jos vähänkin siltä tuntuu. Mutta on siinä aina riskinsä. Itse lähdin, pari kuukautta juteltiin, sitten uskottiin. kokeiltiin pari vuotta ja samat vaikeudet tulivat eteen kuin ennenkin. Mutta ei jäänyt jossittelun varaan, eli läksin. Harmittavaa tuhlausta molemmin puolin, mut ei näin kaikille käy :0) . syytä on aina molemmissa minun mielestä, paitsi jos kyseessä on petos.

    • Rakkaus voittaa

      Olen aivan samaa mieltä, että kannattaa antaa se toinen mahdollisuus -mutta ei vain hänelle, eikä vain itselle - vaan nimenomaan teille yhdessä. Jos vaan jää kelaamaan niitä mahdollisia huonoja vanhoja juttuja, niin uusi yritys on tuhoon tuomittu ennen kuin alkaakaan.
      Aito anteeksipyyntö on kaunista ja anteeksianto myös, muttei kauheesti mielestäni kannata vatvoa vanhoja. Eikä sitä miettiä, mitä olisi voinut olla, miksei ollut, ja mitä nyt olisi jos silloin olisi ollut... jne. Tottakai ymmärrän, jos on aikoja miettinyt "miksimiksimiksi", niin että siihen haluaa vastauksen, mutta tärkeintä uudelleen yhteen palaamisessa on aito halu olla yhdessä ja suunnata katse nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.

      • mies 53

        "Jos vaan jää kelaamaan niitä mahdollisia huonoja vanhoja juttuja, niin uusi yritys on tuhoon tuomittu ennen kuin alkaakaan."

        Samaa mieltä.

        " tärkeintä uudelleen yhteen palaamisessa on aito halu olla yhdessä ja suunnata katse nykyhetkeen ja tulevaisuuteen."

        Juuri näin.


    • 1912_11

      Olisi kiva tietää oliko teillä millaiset erovaiheet. olitteko asiallisissa väleissä, riidoissa vai kuinka?
      Sanoiko toinen ettei halua enää suhdetta?

      • mies 53

        Kerran puhelimessa jutellessamme vaan sanoin, että tarvisin vähän aikaa (oli harkitsemattomasti sanottu, tajusin jälkeenpäin..) ja siitä se lähti paisuun :/

        ..sen jälkeen ei ees nähty kertaakaan, eikä kunnolla ehditty koskaan jutella :(

        Ennen sitä ei mitään isompaa riitaa, pieniä tietenkin niin ku joka suhteessa.


      • mies 53
        mies 53 kirjoitti:

        Kerran puhelimessa jutellessamme vaan sanoin, että tarvisin vähän aikaa (oli harkitsemattomasti sanottu, tajusin jälkeenpäin..) ja siitä se lähti paisuun :/

        ..sen jälkeen ei ees nähty kertaakaan, eikä kunnolla ehditty koskaan jutella :(

        Ennen sitä ei mitään isompaa riitaa, pieniä tietenkin niin ku joka suhteessa.

        Mä ajattelin häntä usein sen jälkeen, usein myös juttelin hänestä lasten ja muiden sukulaisteni kanssa.
        Olin monta kertaa aikeissa soittaa hänelle vaikka oli paljon muuta ajateltavaa ja murhetta.

        Ihan järjen vastainen ero meillä ja omassa tyhmyydessä aiheutettua, prkl!


    • vfdgarga

      Meillä ero oli melkein 2 vuotta. Nimen omaa aikuistumisen ja murrosiän kriisit ajoivat meidät erilleen. Purimme toisiimme sen minkä normaalisti teinit pukavat vanhempiina, koska asuimme liian nuorina yhdessä.
      Välissä kerkesin seurustella muutamaankin otteeseen (aina niin, että sovimme pojan kanssa suhteen vakavuudesta. Eli ettemme haaveile häistä ja yhteen muutosta, vaan olemme vain kuin nykyaikana seurustelevat)

      Nyt kun olemme taas yhdessä. Olemme molemmat muuttuneet todella paljon! Hän ei vain luota minuun ja minun muuttumiseeni :/ Ymmärrän, että häntä pelottaaa, jos sattuisinkin edelleen olemaan yhtä sairaalloisen mustasukkainen, kuin ennen. En ole, koska hain siihen lääkäristä apua.

      Viimeisen kolmen kuukauden aikana olen saanut usein kuulla viittauksia aijempaan suhteeseemme ja siihen mitä itse olen tehnyt väärin. Minusta se on typerää, enhän minäkään sano hänelle siitä. Sanoin myös, että menneet on menneitä. Tässä välissä olleista panoista ja suhteista ei myöskään puhuta, niinkuin ei puhu muutkaan, jotka aloittavan täysin uuden suhteen. Eivät he puhu tyttöystävilleen tai miehilleen miten, ketä ja milloin.
      Jos minulla palaa pinna hänen kerskuillessaan saatan kyllä tokaista, että joo oli mullaki kerran samallainen tiiäkkös...ja siitäkö mies sitte suuttuu. "EIKÖ SOVITTU ETTEI NÄISTÄ PUHUTA!?" juu kyllä sovittiin, mutta se ei näytä olevan sääntö kuin vain minulle...
      Vituttaa. En tiedä kuinka kauan jaksan tällaista.

    • joojuujoo

      Ne ei oo jotka täällä valittaa, näinhän se on!

    • hullun hetero jätkä

      Kaikki pässit...

    • Mitä ihmettä hei

      Palattiin yhteen 4,5 vuoden jälkeen... meni 3 kuukautta niin avopuoliso palasikin oman exänsä luo... nyt tekstailee 1 vuosi myöhemin mulle. Eipä enää innosta tuuliviiri.

      • 7+6

        No eipä ihme, muttei tuota nyt kannata yleistää koskemaan kaikkia yhteen palaavia.


    • mies 53

      Palaisin ihan mielelläni, mutta kun sitä ei pysty ihan yksin päättämään.
      Vastapuolella varmaan ne välimatkat ja ennakkoluulot "palaamiseen" katsotaan niin suureksi esteeksi asiaan?
      Mutta näin mennään :/

    • narsistijuupjuup

      Pakko tässä välissä kysästä, että onko kuinka moni narsistisia piirteitä omaava ensin jättänyt, ja sitten alkanut vanha suola janottaan? Vai onko narsistin helppo päästä edellisistä eroon ja ottaa uusia suhteita liukuhihnalle?

      • amelie n

        Pakko kysyä et miksi oot tollasesta kiinnostunut?
        Jos on sellaisen kanssa joskus seurustellut niin luulis olevan helpottunut päästessään komentelevasta, mustasukkaisesta ja ehkä fyysisestikin väkivaltaisesta persoonasta eroon?


      • narsistijuupjuup
        amelie n kirjoitti:

        Pakko kysyä et miksi oot tollasesta kiinnostunut?
        Jos on sellaisen kanssa joskus seurustellut niin luulis olevan helpottunut päästessään komentelevasta, mustasukkaisesta ja ehkä fyysisestikin väkivaltaisesta persoonasta eroon?

        olen miettinyt olisiko exäni ollut narsisti, näin jälkiviisaana. Seurusteluhetkellä en sitä ajatellut, mutta jälkeenpäin mietin, että voisiko tietyt asiat suhteessa voineet liittyä narsismiin, ja vielä tuo suhteesta toiseen liukuhihnalta.. Siis päällimmäisenähän kysyin tätä ainoastaan siksi, että toivoisin, että exä tulis vielä katuma päälle ja tajuis mitä on oikeen menettänyt :D tää kuulosti varmaan narsistiselta, mutta paremmalta tuo, kuin että "saisin aneltua exän vie takas"..

        Mut tosiaan joo, 3 viikkoa sitten jätti, ja kolmatta viikkoa jo painajaisia nähneenä ja yöunet ja ruokahalut menettäneenä sortuu joskus hassultakuulostaviinkin kysymyksiin.


    • Ei liukuhihnalle

      'Pakko tässä välissä kysästä, että onko kuinka moni narsistisia piirteitä omaava ensin jättänyt, ja sitten alkanut vanha suola janottaan? Vai onko narsistin helppo päästä edellisistä eroon ja ottaa uusia suhteita liukuhihnalle? '

      Narsistisia piirteitä?
      Varmaan ne siinä vaiheessa just pompsahtaa esiin ku toinen osapuoli siirtyy liukuhihnalla eteenpäin.

      • oravanpyöräs

        Suhderiippuvainenhan siirtyy aina välittömästi uuteen edellisen suhteen jälkeen ja jos siihen liittyy vielä narsismia, niin näitä tällaisia selvittämättömiä suhteita saattaa tällaisella henkilöllä olla vaikka kuinka paljon takanaan..


      • mies 53
        oravanpyöräs kirjoitti:

        Suhderiippuvainenhan siirtyy aina välittömästi uuteen edellisen suhteen jälkeen ja jos siihen liittyy vielä narsismia, niin näitä tällaisia selvittämättömiä suhteita saattaa tällaisella henkilöllä olla vaikka kuinka paljon takanaan..

        Mun exällä on juuri tällaisia "luurankoja" kaapissa, varmaan rankkaa.


      • narsistijuupjuup
        mies 53 kirjoitti:

        Mun exällä on juuri tällaisia "luurankoja" kaapissa, varmaan rankkaa.

        minunkin exän kohdalla puhutaan useista kymmenistä, ja yhdenillan jutuissa lähemmäs sadasta. Että semmonen kaveri :D


    • Joo ei niinku KÄY!

      On se kyllä hämmästyttävää et vanha heila onki muuttunut sekopääksi! Eka ei tahtois uskoa, että tuoko tuossa nyt yritää säätää ja käskyttää ja itkettää???! Joo, ei niinku käy! Ja seurauksena mollaus ja dissaus - ja siis ei niinku käy! Huh huh, onneks oon vahva.

      • Vahva=kova

        "On se kyllä hämmästyttävää et vanha heila onki muuttunut sekopääksi"

        Joo ja se on kummallista, vielä vähän aikaa sitten rakastettu, yhtäkkiä inhottu, miten mahdollista?


    • Mitäh?

      Viidessä päivässä kullanmurusta vitun lutkaksi.... Justiinsa juu jetsulleen!

      • uskomaton rakkaus

        Näihin palstoihin en ole aiemmin kirjoitellut, ja täytyy ottaa kantaa, sen tiedän että yhtä ratkaisutapaa ei ole. Itse petin avopuolisoani törkeästi, en tajunnut siihen johtuneita syitä, vasta kun ajan päästä, ja se vituttaa niin paljon... molemmilla meillä on vahva luonne, ja se että jos kerran pettää niin se on siinä. Yhtä helvettiä on, että haluaisi palata rakkaansa luo mutta ei voi, koska on tehnyt mitä teki. Ja ajattelee, että se on parasta, että toinen saa arvoisensa kumppanin. Ja tästä on jo kolme vuotta ja yhä vaan sydän huutaa ja pitää sulkea se...Todella hienoksi tekee sen, että ehdittiin olemaan yhdessä 12 vuotta enkä koskaan ajatellut pettämistä aiemmin, se tuli vaan helvetti yksillä pikkujoulujuhlilla...
        Aikaisemmin en uskonut ikuiseen rakkauteen mutta nyt ymmärrän sen rankimman kautta... puhumista meidän miesten pitäisi harrastaa...


      • Joku nainen
        uskomaton rakkaus kirjoitti:

        Näihin palstoihin en ole aiemmin kirjoitellut, ja täytyy ottaa kantaa, sen tiedän että yhtä ratkaisutapaa ei ole. Itse petin avopuolisoani törkeästi, en tajunnut siihen johtuneita syitä, vasta kun ajan päästä, ja se vituttaa niin paljon... molemmilla meillä on vahva luonne, ja se että jos kerran pettää niin se on siinä. Yhtä helvettiä on, että haluaisi palata rakkaansa luo mutta ei voi, koska on tehnyt mitä teki. Ja ajattelee, että se on parasta, että toinen saa arvoisensa kumppanin. Ja tästä on jo kolme vuotta ja yhä vaan sydän huutaa ja pitää sulkea se...Todella hienoksi tekee sen, että ehdittiin olemaan yhdessä 12 vuotta enkä koskaan ajatellut pettämistä aiemmin, se tuli vaan helvetti yksillä pikkujoulujuhlilla...
        Aikaisemmin en uskonut ikuiseen rakkauteen mutta nyt ymmärrän sen rankimman kautta... puhumista meidän miesten pitäisi harrastaa...

        Kuulostaa ihan omalta tarinalta. Tosin suhde oli lyhyempi ja olen nainen. Ja itsellä n. vuosi tapahtuneesta eikä vieläkään helpota. Sulkee vaan sydämensä kylmästi.


    • aa-puva

      Erottiin kuusi vuotta sitten piiit-kästä avioliitosta minun aloitteesta, kun en halunnut asua "veljen " kanssa. Eikä hän pyytänyt jäämään. Mies löysi n. 4kk päästä uuden. Eli ovat olleet yhdessä yli viisi ja puoli vuotta, eivät asu yhdessä, mutta tapailevat säännöllisesti. Minä olen ollut yksin koko ajan. Tapaamme exän kanssa usein milloin minkin asian takia, autamme toisiamme, meillä on yhteinen aikuinen lapsi jne. Nyt mies on kuitenkin saanut päähänsä vikitellä ja minä en ole suostunut. Miten tästä eteenpäin. En halua tulla vikitellyksi näillä kuvioilla, enkä myöskään halua pistää välejä poikki. Tilanne ei ole paha minulle vielä, mutta jos tästä tulee hänelle tai minulle vaikeaa tai jtn. Mikä tässä nyt on ideana? Muistutin naisystävän olemassa olosta, mutta hän ei siihen kommentoinut ja minäkin sivuutin asian. En ole uskaltanut kysyä haluaako muutakin kuin *******, kun en itsekään tiedä minä haluan. Sitten on vielä hänen "alkoholiriippuvuus". Ei mahdottoman paha, mutta minulle riittävä. Pullo meni ohitseni, jos oltiin valitsemassa esim. viikonlopputekemisiä.
      Mitä sitten jos haluaisikin vielä yrittää?
      Kommentteja ja näkökantoja?

      • miehenä sanon...

        viestisi on jo aika vanha, mutta mihin suuntaan tilanne on kehittynyt sen jälkeen?.
        Toivottavasti lemppasit äijän uudelleen, juuri niillä perusteilla joista jo kerroitkin, ja tälläisille luusereille ei kannata naisen tuhlata minuuttiakaan elämästään.


    • Yks höppänä

      Meidän tapauksessa; mies otti eron, oli löytänyt toisen naisen. Muutti pois ja parin kuukauden päästä olisi tullut takaisin. Tavattiin silloin tällöin, en pystynyt silti palaamaan vanhaan.

      Yhteinen koti myytiin vasta vuotta myöhemmin, muutin pois ja jatkoin itse elämää.
      Vasta kun olin irtautunut täysin yhteisistä asioista ja miettinyt asioita toisen vuoden verran, voin sanoa, että ymmärrän miksi meille kävi miten kävi ja voin tunnustaa, että kaipaan häntä ja meidän suhteessamme oli myös paljon hyviä asioita.

      Hänellä on kuitenkin nykyisin uusi perhe, jonka kanssa on onnellinen, joten olen iloinen hänen puolestaan.

    • paula

      Ei useampaan kertaan jätetty ja näin huonon itsetunnon omaava ihminen minnekään voi palata vaikka mielitekiskin.
      Ei ees surra jaksa vaan ei kun eteenpäin kohti seuraavaa nöyryytystä.

      • Juha vaan

        Jeeps minähän olinkin liian "fiksu" (sun mielestäsi) kun en ryypänny enkä komennellu, väkivaltainen enkä ollu mustasukkainen.


    • kasvanut

      Kasvamista ihmisenä se vaatii, ennen kun ymmärtää että ei ole kyse mistään taaksepäin menosta elämässä, vaan eteenpäin menosta ihmisen kanssa josta välittää ja rakastaa.

      • jotain ymmärtävä

        Juuri näin samaa mieltä!


    • entistä vahvempaa

      Hyvin on onnistunut. Kun mies ehdotti minulle yhteenpaluuta, sanoin aluksi että en ole valmis, että on liikaa mieltä vaivaavia asioita. Mutta hän antoi tilaa käsitellä asioita, ja myös osoitti haluavansa parantaa suhteessamme olleet ongelmat. Kun tajusin että hän on tosissaan, suostuin ottamaan hänet takaisin, varovasti edeten. Olemme molemmat ottaneet opiksemme, ja keskustelemme ja teemme töitä sen eteen ettemme toistaisi samoja virheitä. Sekin on ihmeellistä että toisen voi vieläkin oppia tuntemaan entistä paremmin, jos vain siihen on halua. Nyt olemme kuin vastarakastuneet. Onneksi saimme toisemme takaisin, entistä ehompina.

      • samaa toivova

        Hyvä tuollainen mahdollisuus kannattaa aina käyttää ja muutenkin edetä elämässä turhia hosumatta.


    • suoosittelen

      On ja yhteiselo rauhoittunut huomattavasti entisestä, ollaan viisastuttu jotenkin syvällisemmin tutustuttu toiseen.

    • ei onnaa

      Ei tulisi mieleenkään mutta kyllä olen säännöllisesti käynyt pumppailemassa ex-naisen kanssa

      • no stupid

        Ja tollasia törkeyksistähän ei tässä ollut kysymys.


    • Marjanen62

      Minä jätin viime syksynä seurustelukumppanini joka sitten "palasi" entisensä luo. Tämän naisen ei varsinaisesti kannata luulla että palasi rakkaudesta vaan siksi ettei tarvitse olla yksin kun tuli jätetyksi. Mutta loruillut on tietenkin suuresta rakkaudesta.....

      • 12+7

        Mitäs tuolla retostella (vaikka noin oliskin)?
        Miks muuten jätit?


      • J**a

        Harmittaa tuollaiset olettamukset:

        "Minä jätin viime syksynä seurustelukumppanini joka sitten "palasi" entisensä luo. Tämän naisen ei varsinaisesti kannata luulla että palasi rakkaudesta vaan siksi ettei tarvitse olla yksin kun tuli jätetyksi. Mutta loruillut on tietenkin suuresta rakkaudesta....."

        Minunkin ex luuli, että olin palannut takaisin vaimoni luokse, kun olin niin hiljaa ja halusin sitä omaa-aikaa, vaikka syynä oli minun avioerosta johtuneet talousongelmat.


      • huttuatuttua

        Niinhän ne aina luulevat. Minäkin jätin eksmiesystäväni jo hyvän aikaa sitten, vaikka olisi halunnut olla minun kanssani. Tämän avopuoliso kuvittelee yhä miehen "valinneen" itsensä ja rakastavan itseään ja jääneen omasta halustaan hänen luokseen.


      • Pissapäitä
        huttuatuttua kirjoitti:

        Niinhän ne aina luulevat. Minäkin jätin eksmiesystäväni jo hyvän aikaa sitten, vaikka olisi halunnut olla minun kanssani. Tämän avopuoliso kuvittelee yhä miehen "valinneen" itsensä ja rakastavan itseään ja jääneen omasta halustaan hänen luokseen.

        Miehet palaavat siihen entiseensä joka sattuu olemaan "altis" eli vielä rakastunut.


      • elämää elä
        Pissapäitä kirjoitti:

        Miehet palaavat siihen entiseensä joka sattuu olemaan "altis" eli vielä rakastunut.

        No sehän menee silloin ihan oikein, saa aitoa rakkautta!

        Kun jättäjä etsii vielä ..itseään?


      • Sisso
        elämää elä kirjoitti:

        No sehän menee silloin ihan oikein, saa aitoa rakkautta!

        Kun jättäjä etsii vielä ..itseään?

        Entä ex, jonka luo palattiin? Sai mitä toivoi, vai saiko? Ei rakkautta vaan ihmisen joka palasi vain jottei tarvitse olla yksin. Muutenhan olisi palannut jo aikaisemmin eikä vasta kun tuli jätetyksi.


      • jassoo
        Sisso kirjoitti:

        Entä ex, jonka luo palattiin? Sai mitä toivoi, vai saiko? Ei rakkautta vaan ihmisen joka palasi vain jottei tarvitse olla yksin. Muutenhan olisi palannut jo aikaisemmin eikä vasta kun tuli jätetyksi.

        No sitähän me ei tiedetä?
        Mutta se tiedetään että ovat aiemmin olleet yhdessä (ja ehkä jopa rakastaneet toisiaan).
        Voi olla että ei ole rakkautta, mut voi myös olla et on.
        Toi suhteesta (huonostakaan) lähteminen ei aina ole helppoa niin kuin olemme täältäkin palstalta aika usein lukeneet.


    • -kerta vain-

      Joo ei toimi....................................................

      • Voi toimiakin!

        Ootkohan nyt aivan varma? Jokainen ero/yhteenpalaaminen on oma tapauksensa,
        vai oletko vain päättänyt et noin se on?


    • pettynyt :(

      Itselläni nyt erosta 3vkoa ja ei auta kännääminen, vaikka luulis ettei silloin ajattele asioita. Ne suhteen aikana olleet asiat ja teot kumpuaa kahta kauheemmin mieleen ja sit vielä jopa tuikituntemattomille kertoo, että miten on käynyt jne... Itse olen ainakin oppinut sen että ryyppämisellä ei pääse asioita karkuun, toki en ole alkoholisti, joten nyt on vaan "se" vaihe että luulee pääsevänsä asioita karkuun juomisella. Meidän suhde kaatui mun "töppäilyihin" ja luottamus meni... Satuttaa vaan, kun mimmi joka mut jätti, niin sanoi että opetin hänellle mitä parisuhde on parhaimmillaan ja juuri noiden sanojen takia en voi uskoo että tilanne on tämä... Tällä hetkellä hän ei pysty olemaan kun kaveri, mutta asioista kun ollaan puhuttu, niin ei hän pysty sanoon lopullista ei sanaakaan. Klisee toimii, että "aika parantaa" mutta niin myös sekin, että "odottavan aika on pitkä". En vaan tiedä että kuinka toimisin asiassa oikein... Asiat ja teot tajuaa aina jälkikäteen ja silloim on usein myöhäistä :( Ei voi muutakuin jossitella....

      • isin neuvo

        "mun töppäilyihin" se kaatui, mitähän jos kasvaisit ensin aikuiseksi, ja ensimmäiseksi vedät sellaiset lärvit ettet muista tuosta tytöstä mitään.


    • liituli

      itse erosimme vain parin kuukauden seurustelun jälkeen, kun miehellä oli elämässä vaikeaa eikä antanut minun auttaa.. nyt kolmen kuukauden jälkeen törmäsimme sattumalta baarissa ja aloimme jälleen tapailla.. siinämielessä helppoa, kun meidän tilanteeseemme ei liittynyt kolmatta osapuolta tai oikeastaan edes minkäänlaista riitaa. tokihan tähän nyt voisi moni sanoa että voiko suhde toimia, kun se ei toiminut kun toisella oli vaikeaa... no meillä ei oikein aika ja onni ollut puolellamme kun emme olleet tunteneet kuin pari kuukauttaa, toivottavasti seuravan kerran kun toisella on vaikeaa, olemme tunteneet jo vähän kauemmin

    • riia1

      Kannattaako yhteen paluu? Ota selvää.. Käy tutustumassa, googleta sieluntulkki

    • Särkynyt

      Erosin kolme viikkoa sitten avopuolisostani kolmannen kerran. Ehdimme viimeisen kymmenen vuoden aikana erota ja palata yhteen kaksi kertaa. Ehkä meidän tarinan tarkoitus on olla samaan aikaan varoitus ja toivon pilkahdus.

      Tapasimme kun olimme 21-vuotiaita. Minulla oli takanani rankka parisuhde, hänelle olin ensimmäinen tyttöystävä, ensimmäinen nainen, jonka kanssa hän meni sänkyyn. Hän ihastui minuun ja nauraviin kasvoihini. Minun ihastukseni tuli vasta myöhemmin kun tajusin kuinka hienon ihmisen olin vahingossa tavannut. Luulen tosin, että puhuin liiankin avoimesti edellisestä suhteestani ja säikäytin hänet. Hän koki suhteen liian paljoksi käsitellä ja halusi tavata muita naisia. Muistan, että Itkimme molemmat sinä päivänä kun erosimme. Ehdimme seurustella yli vuoden.

      Vajaan vuoden jälkeen tapasimme uudestaan yhteisten ystävien luona ja hän ihastui minuun jälleen. Kuulemma se oli itsevarmuuteni, joka veti hänet takaisin. Tässä vaiheessa rakastuin häneen. Lyhyen ajan sisällä muutimme yhteen minun toiveestani ja vuoden jälkeen hänen toiveestaan erilleen ja sitten taas yhteen. Samalla matkustin Helsinkiin töihin ja ympäri maailmaa työreissuilla. Sanomattakin selvää, että tämä sahailu rasitti. Kolmen vuoden yhdessäolon jälkeen paloin loppuun töissä. Olin 100% kamalassa kunnossa. Tätä seurasi ero nro 2. Hän oli ihastunut johonkin muuhun. Hän sanoi, ettei ole koskaan rakastanut minua, halusi tavata muita naisia. Puhuimme erosta puhelimessa ja itkimme molemmat.

      Olimme erossa 9kk ja jostain maailman typerimmästä syystä päätin saada hänet takaisin. En pysyvästi vaan, jotta voisin jättää hänet (sisäinen naurahdus). Meillä oli molemmilla muita suhteita mutta päädyimme viettämään aikaa yhdessä. Meillä oli hauska kesä ja parasta seksiä, epätoivoisen hullaantunutta seksiä. Syksyllä hän ilmoitti lähtevänsä ulkomaille töihin vuodeksi ja haluavansa minut takaisin. Muistan kuinka kaikki pelot tulvahti pintaa mutta myönnyin, rakkaudesta.

      Vuosi meni lomien ja skypen välityksellä ja kaikki tuntui hyvältä. Sitten muutimme yhteen ja lupasimme, että emme tee samoja virheitä kun edellisillä kerroilla. Tällä kertaa olemme yhdessä tosissaan. Minulle se tarkoitti edes kihlausta. Jossain vaiheessa tajusin, että hän on edelleen yhtä epävarma kuin aiemmin. Se alkoi syödä minua ja sitten meitä. Tuon kaiken päälle minä perustin yrityksen siskoni kanssa, hän oli vuoden ilman töitä ja aloitti uudet työt ja meillä oli taloudellisesti aika tiukkaa. Myönnetään, että olin usein onneton ja itkin.

      Kolme viikkoa sitten hän tuli kuukauden työmatkalta kotiin ja kertoi, että ei rakasta minua enää, ei ole koskaan ehkä rakastanutkaan, ei halua saada minua enää nauramaan, me emme sovi yhteen, hän ei osaa rakastaa, meillä on liian vaikeaa. Vain kuukausi takaperin olimme puhuneet lapsista ja muuttaneet uuteen kotiin. Murruin, huusin ja löin, sitten puhuimme, hän halusi nukkua vielä yön vieressäni ja kun lähdin aamulla hän jäi itkemään sohvalle.

      Nyt mietin kuinka vähän rakastin itseäni noina vuosina. Ja miten nopeasti hukkasin itseni.

    • 4vuottakesällä

      Olen onnellisesti naimisiaa miehen kanssa jolle olin kakkonen usean vuoden ajan. Yritin miehestä irti monta kertaa. Yritin toista suhdettakin, koska mies halusi yrittää vaimonsa kanssa. Oli helppo olla yhteydessä ukkomieheen koska olimme samssa työpaikassa. En päässty irti hänestä. Jonkin ajan kuluttua jätin "laastariini" jonka jälkeen vaadin miestä tekemään ratkaisunsa.
      Vaimohan siitä kyllä suuttui mutta mitäpä tuosta. Elämä on elämistä varten.

    • kylanmies
    • 4vuottakesällä

      kyllä meillä onnistu.

    • rrf1

      huorailureissumiehet ei ansaitsekaan toista kierrosta, että tyytykööt vaan KORVIKKEESEEN

    • Toivoton_taulapää

      Olen miettinyt samaa. Erosin omasta aloitteestani avomiehestäni lähes 3,5 vuoden yhdessäolon jälkeen. Ainut syy erolle oli oma epävarma oloni siitä, että kykenenkö sitoutumaan loppuiäkseni niin nuorena (ensimmäinen parisuhteeni, olin 19-vuotias tavatessamme). Olimme keskustelleet tästä epävarmuudestani aikaisemmin mutta pystyin järkeilemään ne kerrat, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Ennen eroa puoliso työskenteli toisella paikkakunnalla ja näimme vain viikonloppuisin. Ollessani enemmän yksin epävarmuuteni nousi uudelleen pintaan ja lopulta kiersin kehää sen ajatuksen kanssa, etten pääse yli tästä tunteesta ja vaikka nyt sen sivuuttaisin saattaisin myöhemmin "huonommassa tilanteessa" esim. ruuhkavuosina erota sittenkin, jolloin ero olisi vielä hirveämpi. Siispä erosin puolisosta jota arvostan ja rakastan, ja hajotin hänen sekä oma tulevaisuudentoiveeni ja -odotukseni. Erosin koska en halunnut pakottaa miestäni elämään epävarmuudessa ja kärsimään mahdollisesti myöhemmin siitä.

      Nyt puolen vuoden eron ajan olen ajatellut ja kaivannut tätä miestä päivittäin. Olen yrittänyt jatkaa elämässä eteenpäin, tavannut toisen mukavan miehen (joskin en osaa kuvitella samalla tavalla yhteistä tulevaisuutta kuin edelliseni kanssa pysytyin maalaamaan) ja koittanut unohtaa exäni.

      Antaisin mitä tahansa jotta voisin palata menneisyyteen ja kertoa itselleni, ettei kannata. Mietin myös yhteenpaluun mahdollisuutta mutta pelkään satuttavani entistä miestäni vain enemmän, tiedän satuttavani nykyistä poikaystävääni (toisaalta onko nykyinenkin seurusteluni valheellista vai voinko oppia rakastamaan häntä yhtä vahvasti kuin edellistä) ja miten yhteenpaluun toiveesta voi kertoa jätetylle? Missään tapauksessa en tahdo antaa sitä kuvaa, että haluan miehen takaisin "paremman puutteessa". Haluaisin yrittää uudestaan sillä rakastan ja arvostan häntä vieläkin ja mahdollisesti enemmän kuin ennen, näen edelleenkin yhteisen tulevaisuutemme haaveissani, kaipaan keskusteluja, yhdessäoloa ja sitä mahtavaa yhteyttä joka meillä oli hänen kanssaa. Nyt tiedän omat rajani ja epävarmuus on karissut.

      Tunteet on sekaisin, kuten ehkä huomaatte. Olen tehnyt elämäni suurimman virheen ja tuntuu että etenen kohti seuraavaa.

      • eronnutVaiEi

        Toivoton taulapää: Tarinasi kuulostaa tutulta, paitsi että meidän tarinassa epävarma osapuoli on mieheni ja erosta vasta 2kk. Myöskään kolmansia osapuolia ei tähän liity ainakaan toistaiseksi kun molemmat vielä kiinni toisissaan enemmän tai vähemmän.
        Ero oli enemmän mieheni päätös, itse olisin ollut vielä valmis selvittämään asioita.. mutta periaattesssa mitään konkreettisia ongelmia ei ollut, koska suurin eron syy oli nimenomaan miehen epävarmuus eikä hän halunnut eää tuhlata minun vuosia. Oltu yhdessä kuitenkin jo 7v eikä olla edetty yhdessä asumista pidemmälle.

        Tavallaan ymmärrän nyt hetken itsekseni oltua, että en ehkä olisi miehen kanssa koskaan saavuttanut mitä haluan (perhe, avioliitto?) ja varsinkin viimeisen vuoden aikana miehen epävarmuus ja ahdistunut olo oli jo näkyvää. Vaikkakin myös viimeiseen vuoteen mahtui paljon hyviä asioita.
        Mutta tunteet ovat edelleen vahvana pinnalla. Tavallaan tuntuu hullulta erota ihmisestä, jota niin vahvasti rakastaa ja varsinaista syytä erolle ei ole. Koittanut itselleni painottaa, että mies näin halusi, en voi kuin tyytytä kohtalooni.

        Asiaa ei kuitenkaan helpota, että olemme nähneet koko ajan n. viikoittain (mies tehnyt muuttoa kohta 2vkoa, tuntuu pitkittävän ja pitkittävän..) ja joka kerta kun näemme hän purkaa hunoa oloaan minuun: ei ymmärrä miksi halusi näin, ei varmasti pysty ketään rakastamaan samanlailla tai luomaan samanlaista suhdetta yms yms. Ensimmäiset vkot ajattelin, että hänellä on vain ikävä vanhaa tuttua ja turvallista yhdessä oloa, ei niinkään minua. Ja samaa uskottelin itsellenikin.
        Kunnes mies itse totesi jokin aika siten, että ei varmasti ole epäselvää etteikö hän nimeomaan ikävöisi minua ja asioita joita meillä oli. Ei muista enää mitään huonoja asioita ja ne mitkä muistaa, epäilee johtuneen hänen käytöksestään.

        Olen kysynyt häneltä suoraan mitä hän oikein haluaa. Ikävöinnistä huolimatta hän kuulemma kokee, että emme voi palata yhteen jos hän tuleekin taas epävarmaksi. Selvä. Yrittänyt pitää tästä ajatuksesta kiinni ja pysyä vanhvana omien ajatusten kanssa. Tämä suhde ei tule jatkumaan.
        Kunnes hän taas on ovellani purkamassa tuntojaan ja epäilemässä ratkaisujaan. Huolissaan mitä minulle kuuluu, kuinka minä pärjään. Vaikka kuinka yritän ,herää takaraivoon aina pieni toivo yhteenpaluusta. Kunnes matto taas vedetään jalkojen alta.

        Mikäli toivoton taulapää, olet miettimässä paluuta yhteen exäsi kanssa, ole myös varma päätöksestäsi. Nimittäin näin jätettynä osapuolena mikään ei tällähetkellä tunnu pahemmalta kuin jatkuva epävarmuus (edelleen vaikka erottu!!) että mitä tästä tulee. Aina kun pääsen jaloilleni ja saan ajatukset edes hetkeksi pois exästäni, hän tulee ja sekoittaa pääni taas täysin. Mutta ei ole silti (ainakaan vielä) valmis yrittämään uudelleen. Muttei sitten vissiin päästämään irtikään?

        Tunteet solmussa täälläkin.


      • Toivoton_taulapää

        Kiitos tästä jaetusta toisesta näkökulmasta. Voimaa sinulle suruusi ja toivottavasti tilanteesi selkeytyy. Itse en juuri tästä syystä ole entiselle avautunut tunnosistani. Kun en voi 100 % rehellisesti sanoa, että olen sinun nyt ja aina jos enää huolit takaisin. Olen törmännyt häneen pari kertaa ja juttu on luistanut "niin kuin silloin ennen", tapaamisista on jäänyt lämmin hyvä olo.

        Oma tilanteeni ei muutoin ole muuttunut mihinkään suuntaan, nyt joulun aikaan muistelen menneitä. Vuosipäivämme olisi ollut pian vuodenvaihteen jälkeen ja kipeä ilmapallo rinnassa paisuu jälleen. En tiedä olenko liian ylpeä ja typerä, kun en saa solmua puretuksi. Toisaalta toivon että unohtaisin entisen mieheni ja voisin jatkaa nykyiseni kanssa vailla tätä epävarmuutta.

        Ja surullinen ironia vielä siitä, että nykyiseni tuskin kauaa kanssani haluaisi olla, mikäli nämä tekstit lukisi. Hän tietää kyllä että toivun vieläkin erosta muttei aivan näin tarkkaan. Olen löytänyt hänen kanssaan kyllä uuden rakkauden mutta silti näen entiseni kanssa eletyn arjen paljon sujuvampana, rakkaudentäyteisempänä ja molempia osapuolia täydentävänä.

        Pelkään kuitenkin ettei entinen huoli takaisin ja menetän kaiken hyvän nykyiseni kanssa, jos toimin näiden tuntemusten mukaan. Solmu mikä solmu. Saa nähdä, mitä uusi vuosi tuo tullessaan.


      • PääseeköEteenpäin
        Toivoton_taulapää kirjoitti:

        Kiitos tästä jaetusta toisesta näkökulmasta. Voimaa sinulle suruusi ja toivottavasti tilanteesi selkeytyy. Itse en juuri tästä syystä ole entiselle avautunut tunnosistani. Kun en voi 100 % rehellisesti sanoa, että olen sinun nyt ja aina jos enää huolit takaisin. Olen törmännyt häneen pari kertaa ja juttu on luistanut "niin kuin silloin ennen", tapaamisista on jäänyt lämmin hyvä olo.

        Oma tilanteeni ei muutoin ole muuttunut mihinkään suuntaan, nyt joulun aikaan muistelen menneitä. Vuosipäivämme olisi ollut pian vuodenvaihteen jälkeen ja kipeä ilmapallo rinnassa paisuu jälleen. En tiedä olenko liian ylpeä ja typerä, kun en saa solmua puretuksi. Toisaalta toivon että unohtaisin entisen mieheni ja voisin jatkaa nykyiseni kanssa vailla tätä epävarmuutta.

        Ja surullinen ironia vielä siitä, että nykyiseni tuskin kauaa kanssani haluaisi olla, mikäli nämä tekstit lukisi. Hän tietää kyllä että toivun vieläkin erosta muttei aivan näin tarkkaan. Olen löytänyt hänen kanssaan kyllä uuden rakkauden mutta silti näen entiseni kanssa eletyn arjen paljon sujuvampana, rakkaudentäyteisempänä ja molempia osapuolia täydentävänä.

        Pelkään kuitenkin ettei entinen huoli takaisin ja menetän kaiken hyvän nykyiseni kanssa, jos toimin näiden tuntemusten mukaan. Solmu mikä solmu. Saa nähdä, mitä uusi vuosi tuo tullessaan.

        Toivoton_taulapää ja eronnutVaiEi, teidän molempien tarinoiden jatko-osat kiinnostavat :) Onko uusi vuosi tuonut uusia tuulia? Itsellä erosta kulunut jo puoli vuotta, mies jätti. Silti täällä edelleen selailen samoja palstoja uudestaan ja uudestaan. Säälittävää, mutta kaipa masokismikin auttaa eteenpäin.


      • eronnutVaiEi
        PääseeköEteenpäin kirjoitti:

        Toivoton_taulapää ja eronnutVaiEi, teidän molempien tarinoiden jatko-osat kiinnostavat :) Onko uusi vuosi tuonut uusia tuulia? Itsellä erosta kulunut jo puoli vuotta, mies jätti. Silti täällä edelleen selailen samoja palstoja uudestaan ja uudestaan. Säälittävää, mutta kaipa masokismikin auttaa eteenpäin.

        Uusivuosi on todella tuonut uudet tuulet PääseeköEteenpäin!
        Muutama viikko tuon viimeisimmän kirjoitukseni jälkeen exä antoi ymmärtää, että hän haluaa vielä yrittää. Tästä onneni kukkuloilla rakensin jälleen pilvilinnat tulevaisuuteen ja olin varma, että selviämme mistä vaan. Kunnes minut jälleen tipautettiin maanpinnalle toteamalla, että epävarmuutta on kuitenkin edelleen liikaa. Silloin tein päätöksen, että en enää anna tuon ihmisen minua pompottaa. Ilmoitin, että annetaan sitten olla, en pysty tähän epätietoisuuteen enää.

        Tapasin uuden ihmisen, aivan liian pian. Tämä tosin antoi voimaa, etten jälleen langennut exän pauloihin, joka aloitti pommituksen kahta kauheammalla voimalla sen jälkeen kun minä vihelsin pelin poikki.
        Lopulta exäkin antoi olla. Muutama kuukausi meni rauhallisesti, pääsin jaloilleni, tutustuin rauhassa tähän uuteen ihmiseen, oli päiviä etten miettinyt minua ja exääni. Olo oli rauhallinen, tämä uusi ihminen sai oloni rentoutumaan, hänen kanssaan oli hyvä olla. Hänelle pystyi puhumaan asioista erilailla kun exälleni, hän myös tiesi missä mennään, eli alusta asti rehellisesti hänelle kertonut mm. tuoreesta erostani.

        Yhteisiltä ystäviltämme olin ymmärtänyt, että tämä exä silti edelleen odottelee minua, joten halusin kertoa myös exälle missä mennään. Koin, että olisi reilua kaikille meille kolmelle, että kaikki tietävät missä mennään. Eikä nyksänkään tarvisi olla enää ns. piilossa, mitä oli tähän asti ollut, koska halusi antaa minulle aikaa selvittää asiani exän kanssa.

        Siitä se show sitten taas lähti. En halunnut tavata exää kasvotusten, koska hänellä ja hänen puheillaan on ollut aina vahva ja kummallinen vaikutus minuun. Soitin, kerroin kaiken. Otti asian yllättävän hyvin ja rauhallisesti, kummasteli vain miten olen näin nopeasti pystynyt etenemään. Puhuimme pitkään, sanoin, että tiedän tämän uuden tulleen tähän liian kovalla vauhdilla, mutta tiedän myös, että minun ja exän juttu ei voisi enää kantaa kaiken 7 vuoden aikana tapahtuneen takia.
        Tämä ei riittänyt. Hän halusi keskustella kasvotusten. Suostuin, koska exäni tuntien hän ei olisi luovuttanut ennenkun suostun. Niinkuin etukäteen arvasin, hän laittoi kaiken peliin. Sanoi kaiken sen mitä olen häneltä 7 vuotta odottanut, oli valmis kaikkeen siihen mitä minä haluan. Ja hän haluaa ne minun kanssani. Oli pahoillaan kaikesta, oli nyt itsekseen ollessaan ja terapeutin avulla oppinut ja ymmärtänyt paljon asioita, eikä enää ikinä tekisi minulle pahaa. Jos vain voisin antaa hänelle vielä edes pienen mahdollisuuden todistaa tämän kaiken.

        Tämän jälkeen ajatus taas aivan solmussa. Toki olen kuullut nämä vakuuttavat sanat exältä ennenkin x monta ja sen jälkeen menty kahta kovempaa pää edellä päin seinää, mutta silti joku pieni tyhmä hölmöläinen pään sisällä haluaa taas uskoa tuon kaiken. Ja varmasti hän onkin nyt saanut asioita erilailla auki, koska aloitti terapiakäynnit yms.
        Mutta nyt kuvioissa on tämä uusi ihminen, joka on täysin exän vastakohta kaikinpuolin. Kiltti, ymmärtäväinen. Ihminen, joka ei luultavasti koskaan tekisi minulle samoja asioita, joita exältä kestin monta vuotta. Ihminen,, joka olisi valmis minulle luultavasti kaiken sen antamaan, mitä exältä en koskaan saanut.
        Joku sanoisi laastariksi,kuten esim. exä, mutta voiko laastariin olla näin vahva tunne? Jos olisi kyse vain laastarista, enkö olisi hypännyt exän syliin jo monta kertaa takaisin kun hän on luvan antanut? Ja tälläkin kertaa, tuon kasvotusten puhumisen jälkeen, ainoa syy miksen jäänyt exän anelusta huolimatta, on tämä uusi ihminen.
        Hän vain sattui tulemaan elämääni liian aikaisin eroni jälkeen. Tiedän, että seuraavaksi joku huutelee, että pitäisikö olla hetki ihan vaan itsekseen. Pitäisi, mutta elämä on kummallista. En minä tätä uutta ihmistä tähän hakenut, ja varsinkaan uskonut, että hän siihen jäisi. Tai että pystyisin kokemaan häneen näinkin vahvoja tunteita näin pian.

        Mutta tässä sitä nyt ollaan. Ajatus ihan yhtä solmussa, kun aikaisemmassakin tekstissäni, mutta ehkä hieman eri asioista nyt.
        Koen olevani maailman kamalin ihminen kun sekoitin tämän kolmannen osapuolen tähän, toisaalta, ilman häntä en saisi pidettyä itseäni irti exästäni.
        Ja mitä exään tulee, suhteemme tuskin vain enää toimisi kaiken jo tapahtuneen vuoksi. Tämänkin tosin suostuin tajumaan vasta kun tämä uusi ihminen näytti, että suhteessa voi olla ilman jatkuvaa draamaakin ja itseasiassa suhteenhan kuuluisi olla helppoa yhdessäoloa.


      • PääseeköEteenpäin
        eronnutVaiEi kirjoitti:

        Uusivuosi on todella tuonut uudet tuulet PääseeköEteenpäin!
        Muutama viikko tuon viimeisimmän kirjoitukseni jälkeen exä antoi ymmärtää, että hän haluaa vielä yrittää. Tästä onneni kukkuloilla rakensin jälleen pilvilinnat tulevaisuuteen ja olin varma, että selviämme mistä vaan. Kunnes minut jälleen tipautettiin maanpinnalle toteamalla, että epävarmuutta on kuitenkin edelleen liikaa. Silloin tein päätöksen, että en enää anna tuon ihmisen minua pompottaa. Ilmoitin, että annetaan sitten olla, en pysty tähän epätietoisuuteen enää.

        Tapasin uuden ihmisen, aivan liian pian. Tämä tosin antoi voimaa, etten jälleen langennut exän pauloihin, joka aloitti pommituksen kahta kauheammalla voimalla sen jälkeen kun minä vihelsin pelin poikki.
        Lopulta exäkin antoi olla. Muutama kuukausi meni rauhallisesti, pääsin jaloilleni, tutustuin rauhassa tähän uuteen ihmiseen, oli päiviä etten miettinyt minua ja exääni. Olo oli rauhallinen, tämä uusi ihminen sai oloni rentoutumaan, hänen kanssaan oli hyvä olla. Hänelle pystyi puhumaan asioista erilailla kun exälleni, hän myös tiesi missä mennään, eli alusta asti rehellisesti hänelle kertonut mm. tuoreesta erostani.

        Yhteisiltä ystäviltämme olin ymmärtänyt, että tämä exä silti edelleen odottelee minua, joten halusin kertoa myös exälle missä mennään. Koin, että olisi reilua kaikille meille kolmelle, että kaikki tietävät missä mennään. Eikä nyksänkään tarvisi olla enää ns. piilossa, mitä oli tähän asti ollut, koska halusi antaa minulle aikaa selvittää asiani exän kanssa.

        Siitä se show sitten taas lähti. En halunnut tavata exää kasvotusten, koska hänellä ja hänen puheillaan on ollut aina vahva ja kummallinen vaikutus minuun. Soitin, kerroin kaiken. Otti asian yllättävän hyvin ja rauhallisesti, kummasteli vain miten olen näin nopeasti pystynyt etenemään. Puhuimme pitkään, sanoin, että tiedän tämän uuden tulleen tähän liian kovalla vauhdilla, mutta tiedän myös, että minun ja exän juttu ei voisi enää kantaa kaiken 7 vuoden aikana tapahtuneen takia.
        Tämä ei riittänyt. Hän halusi keskustella kasvotusten. Suostuin, koska exäni tuntien hän ei olisi luovuttanut ennenkun suostun. Niinkuin etukäteen arvasin, hän laittoi kaiken peliin. Sanoi kaiken sen mitä olen häneltä 7 vuotta odottanut, oli valmis kaikkeen siihen mitä minä haluan. Ja hän haluaa ne minun kanssani. Oli pahoillaan kaikesta, oli nyt itsekseen ollessaan ja terapeutin avulla oppinut ja ymmärtänyt paljon asioita, eikä enää ikinä tekisi minulle pahaa. Jos vain voisin antaa hänelle vielä edes pienen mahdollisuuden todistaa tämän kaiken.

        Tämän jälkeen ajatus taas aivan solmussa. Toki olen kuullut nämä vakuuttavat sanat exältä ennenkin x monta ja sen jälkeen menty kahta kovempaa pää edellä päin seinää, mutta silti joku pieni tyhmä hölmöläinen pään sisällä haluaa taas uskoa tuon kaiken. Ja varmasti hän onkin nyt saanut asioita erilailla auki, koska aloitti terapiakäynnit yms.
        Mutta nyt kuvioissa on tämä uusi ihminen, joka on täysin exän vastakohta kaikinpuolin. Kiltti, ymmärtäväinen. Ihminen, joka ei luultavasti koskaan tekisi minulle samoja asioita, joita exältä kestin monta vuotta. Ihminen,, joka olisi valmis minulle luultavasti kaiken sen antamaan, mitä exältä en koskaan saanut.
        Joku sanoisi laastariksi,kuten esim. exä, mutta voiko laastariin olla näin vahva tunne? Jos olisi kyse vain laastarista, enkö olisi hypännyt exän syliin jo monta kertaa takaisin kun hän on luvan antanut? Ja tälläkin kertaa, tuon kasvotusten puhumisen jälkeen, ainoa syy miksen jäänyt exän anelusta huolimatta, on tämä uusi ihminen.
        Hän vain sattui tulemaan elämääni liian aikaisin eroni jälkeen. Tiedän, että seuraavaksi joku huutelee, että pitäisikö olla hetki ihan vaan itsekseen. Pitäisi, mutta elämä on kummallista. En minä tätä uutta ihmistä tähän hakenut, ja varsinkaan uskonut, että hän siihen jäisi. Tai että pystyisin kokemaan häneen näinkin vahvoja tunteita näin pian.

        Mutta tässä sitä nyt ollaan. Ajatus ihan yhtä solmussa, kun aikaisemmassakin tekstissäni, mutta ehkä hieman eri asioista nyt.
        Koen olevani maailman kamalin ihminen kun sekoitin tämän kolmannen osapuolen tähän, toisaalta, ilman häntä en saisi pidettyä itseäni irti exästäni.
        Ja mitä exään tulee, suhteemme tuskin vain enää toimisi kaiken jo tapahtuneen vuoksi. Tämänkin tosin suostuin tajumaan vasta kun tämä uusi ihminen näytti, että suhteessa voi olla ilman jatkuvaa draamaakin ja itseasiassa suhteenhan kuuluisi olla helppoa yhdessäoloa.

        Vau, onnea sinulle ja uudelle elämällesi. Minun mielestäni on mahtavaa, että uskallat hypätä. Toivon itsekin tuollaista. Harmittaa myöntää, että yli ei tunnu pääsevän niin millään. Minusta tekstisi huokuu ihanaa epävarmaa selkeyttä, ja toivon kaikkea hyvää teille. Toivottavasti kaikki onnistuu, ja olet onnellinen.

        Rehellisyytesi kaikille osapuolille on ihailtavaa. Itse luulin olevani hyvässä suhteessa. Ongelmiahan oli, mutta niin on kaikilla. En haluaisi kääntää tätä itseeni, vaan vielä kerran onnea teille! Mutta, jokin pieni toivonkipinä herää, kun lukee, että jättäjätkin haluavat takaisin...


    • Oso84

      Kerron omasta tilanteestani. Tapasin ihanan varatun naisen, ja ihastuimme toisiimme täysi. Emme yhteisymmärryksessä halunneet tuoda tapailuamme julki, että muihin ei suotta sattuisi. Noin kuukausi ensitapaamisemme jälkeen hän erosi avomiehestään, mutta asui tämän kanssa vielä vuoden olosuhteiden pakosta (lapsi ja omakotitalo). Tuo aika oli minulle raastavaa, sillä tapasimme vain noin kerran kuussa, ja juttumme oli muutenkin jatkuvaa on-offia. Jätettiin toisemme ja palattiin yhteen parikin kertaa. Kunnes nyt kesällä mies muutti omaan asuntoon ja nainen jäi taloon, jota he ovat yrittäneet myydä jo vuoden. Olimme molemmat innoissamme, että nyt vihdoin saamme toisemme kun olimme molemmat "sinkkuja". Nainen kuitenkin ilmoitti, ettei pysty nyt parisuhteeseen ja kaipaa itsenäistymistä ja omilla jaloillaan seisomista. Ei halua siirtää edellisen parisuhteen painolastia uuteen ja häntä ahdustaa, jne. Ehdotti ensin puolen vuoden taukoa, joka myöhemmin tarkentui eroksi, ja että minun pitäisi päästää irti. Rakastan kuitenkin tuota naista ja kaipaan häntä koko ajan. Erostamme on nyt 1 kk. Toivon koko ajan, että kyseessä on vain väliaikainen juttu ja hänen pitää saada solmu päästään avautumaan ja olla itsenäinen jonkin aikaa. Haluan vain hänet ja tekisin mitä vaan, että saisin hänet takaisin. Apua!

    • Toivoton_taulapää

      Täällä tilanne ei ole muuttunut. Itken nytkin hiljaa "uuden" puolisoni vieressä, kun hän tuossa nukkuu ja kaipaan ja ikävöin eksääni. Päivän puuhissa on mukavaa kun on vain joku ja meillä on edelleen todella hyvää seksiä hänen kanssaan mutten osaa kuvitella sormeeni muuta kuin eksän sormuksen ja lapset eksän ja itseni yhteisiksi. Pelkään että eksä on päässyt yli ja löytänyt/löytämässä uutta parisuhdetta ja menen melkein paniikkiin. Tiedän kyllä, ettei minulla ole siihen sanottavaa kun tilanne on tämä mutta pelkään vieläkin sitä kokonaisvaltaista yksinäisyyttä jos jätäm nykyisen ja eksä ei halua tai voi antaa minulle anteeksi. Jotenkin tuntuu että eroon tämä päättyy lopulta vain siksi että nykyisen kärsii ennemmin tai myöhemmin katkeruuteni itselleni siitä että pilasin oman elämäni.

      • PääseeköEteenpäin

        Toivoton_taulapää, toivon sinullekin pelkkää hyvää. Tuo on varmasti raskasta. Tavallaan ymmärrän sinua hyvin, ja toivoisin omankin eksäni ajattelevan noin, vaikkei hän varmasti sitä teekään. Mietin vain, että jos eksäsi todella on sinulle edelleen noin tärkeä, eikö kannattaisi vielä hypätä ja yrittää? Toki siinä voi satuttaa, ja tajuan kyllä, että puhun nyt puolueellisesti, joten neuvojani ei kannata kuunnella... Mutta silti, päätät mitä päätät, ratkaisu on varmasti sillä hetkellä oikea, ja toivottavasti löydät onnen. :)


    • mitä_teen

      Toivoton taulapää, kiitos kun jaoit tarinasi. Mulla on nyt tismalleen samanlainen tilanne kun sulla oli. Olen seurustellut jo 7 vuotta, mutta koko ajan ollut sellainen tunne että tapasin mieheni liian nuorena (olin 20v.) ja en vieläkään ole pystynyt sitoutumaan kunnolla tämän takia. Emme asu vielä yhdessä. Ollaan puhuttu tästä epävarmuudesta paljon, koska se ahdistus aina nousee esille, ja nyt hän ehdotti taukoa, jolloin saisin olla miten haluaisin (noin kuukausi) ja sen jälkeen palaisimme yhteen jos siltä tuntuisi. Hän sanoo odottavansa minua, koska tietää että meidän on tarkoitus olla yhdessä, mutta ymmärtää täysin jos koen "menettäneeni" osan nuoruuttani (hän on vanhempi), ja siksi ehdotti tätä, että voimme päästä tästä tunteesta eteenpäin. Rakastan miestäni maailman eniten ja nään ehdottomasti yhteisen tulevaisuuden. Pieni houkutus kokeilla taukoa, mutta pelkään että kaikki menee pilalle sen takia ja olisin liian mustasukkainen siitä mitä hän tekee (jos tekee) tauon aikana. Onko viisaita neuvoja tähän?

      • Toivoton_taulapää

        Oma vinkkini olisi: Älä jätä häntä! Tuskin tulet löytämään parempaa, erilaisia kyllä. Elo voi olla iloisya, mutta taustalla on haikeus ja suru. Paras apu voi silti olla muutoksessa ja hypyssä tuntemattomaan. Älä eroa vaanvaa hae töihin ulkomaille. Matkusta yksin useamman viikon matka (lähelle tai kauas) ja mieti kuka juuri sinä olet ja mitkä asiat ovat sinua ja mitkä teitä. Eron jälkeen on helppo sanoa että "tämä on minua, tämä oli meitä" ja sitten kun huomaa että me olikin parempi versio ja täydentävä osa minua, on jo liian myöhäistä.


    • Ajatuksiamietteitä

      Toivoton taulapää. Kiitos kun jaoit tarinasi. Luultavasti itse tiedät parhaiten mitä tehdä, mutta jotenkin itselleni tulee tuosta sellainen fiilis, että olisiko sun vaan parempi vielä ottaa exääsi yhteyttä ja kertoa rehellisesti tilanteen? Sillä nyt saatat jäädä ikuisesti siihen tilaan, että ikävöit aina exääsi, kukaan ei voinmillään tavalla täyttää hänen paikkaansa ja sinusta tuntuu että hän on se kenen kanssa sun kuuluis olla. Jos ottaisit yhteyden, niin kävi mitä kävi, et joutuisi elämään ikuisesti sen ajatuksen kanssa että "mitä jos" . Saisit selkeyden suuntaan tai toiseen, ja parhaimmillaan saisit elämäsi rakkauden takaisin. Teidän erossa kun ei vissiin ollut kuitenkaannmuita "isoja" teidän kahden välisiä syitä, vaan kyse oli sinun omasta pään sisäisestä prosessistasi. On ihan mahdollista, että exäsi tämän ymmärtäisi. Tokikin itse tiedät mitä tehdä, enkä halua ohjailla mihinkään suuntaan, mutta tämä ajatus minulle nousi. Itsekin olen hiukan samanlaisessa tilanteessa ja paljon näitä juttuja miettinyt

      • Toivoton_taulapää

        Tätä mietin edelleen. Pian erosta on kulunut kaksi vuotta. Kiitos teille kaikille jotka oletteon tukeneet ja antaneet neuvoja. Palaan kertomaan kun olen löytänyt lopullisen suunnan elämäni tälle osa-alueelle.


    • nhjhänmk

      Myrskyisä suhde loppui erimielisyyteen. Lähesn petin. Hänen mielestään se oli vain riita, ei ero. Sen jälken erosimme ainakin neljä kertaa, ja aina päädyimme takaisin. Asuimme lähekkäin ja minulla aina alkoi penis sanelemaan mitä pitäisi tehdä. ON-OFF, ON -OFF. Kuka tahansa tajuaa että jos kyseessä on se oikea, se on silloin se oikea. Nyt ei ollut. Minun puolletani oli vain seksinhalua, hänen puolltaan jopa rakkautta. Ei toimi. Nämä yritykset vahvistavat sen. Parempi on olla yksin.

    • Voihan-vit---

      Ero tuli aika yllättäen. Kivasti pyyhki n.13vuotta (siinä n.10v. naimisissa) .yht.3lasta siinä. Alkoin menojalka vaimolla noin kuukauden(kesän) aikana vipattaan..salailut alkoi.. Huomasi että tämä on kivaa.. löyty menokaverin kanssa "uus juttu". Hyppäsi uuteen suhteeseen.. Ei ollut valmis tekeen mitään enää suhteen eteen..

    • Tää_on_niin_nähty

      Eroon on yleensä perusteet ja siitä on jäänyt paha maku suuhun, ainakin toiselle osapuolelle. Siksi on turha lämmitellä enää pohjaan palanutta soppaa.

    • WildIsTheWind

      Mieheni jätti minut kuukausi sitten, kun exänsä otti yhteyttä ja halusikin takaisin yhteen. Kahdessa viikossa meidän yhteiselämä meni päälaelleen ja mies sekaisin. Ei ollut yli exästä vaikka lähti minun kanssani luomaan uutta elämää. Exä oli halunnut eroa 1,5 vuotta aiemmin syyllä, että haluaa olla vapaa. Lomamatkan jälkeen. Kai heillä arki kaatoi suhteen ja mies tuntui tylsältä. Tytön ensirakkaus 17 vuotiaana. Nyt oli elellyt elämäänsä ja kokenut pettymyksen uudessa suhteessa ja sai samaan aikaan tietää minusta. Alkoi pommitus...mies lähti siihen kelkkaan uudelleen ja mina olinkin kai vain laastari vaikka muuta vannoi. Pahalta tuntuu etenkin, kun sanoi asioita selvitellessä ettei minussa ole mitään vikaa ja olen ollut hänelle niin hyvä. Pyyti 3 kk ennen eroa muuttamaan luokseen ja mina pistin elämäni uusiksi. Tässä oli kiitos. Pistää vihaksi.

      Onnea heille vanhan sopan lämmitykseen...tuskin ehti nuori tyttö elää menetettyä nuoruuttaa reilu vuodessa pois ja mies on pian taas sama vanha tylsä ja ruoho vihertää aidan tuolla puolen. Minä jatkan elämääni pettyneenä ja haavoitettuna.

    • tanas435454gmail.com

      Se, jota olin rakastunut, käytti haavoittuvuuteni mahdollisuutena pilata, rangaista ja nöyryyttää minua. Tulin hänen tunneperäiseksi orjaksi. Hän väärin minua. Menin pois. Minun käsitykseni maailmasta, ihmisistä ja rakkaudesta kokonaan romahtanut. Väärinkäytökset saatiin päätökseen, mitä sydämestäni jäi pois. Rationaalisesti tiesin, että hän oli väärin. Tunteellisesti rakastin häntä ja ajattelin voivani korjata häntä. Ajattelen häntä koko ajan, mutta hän ei puhu minulle. Olin niin raskaana voimakasta pelkoa siitä, että olen arvoton ja en koskaan enää tunne rakkautta sen takia, jonka olin kohdannut ihminen, jota en rakastin kuin kukaan muu elämäni pahimmalla mahdollisella hetkellä, etten voi uskoa, että elämä voi koskaan olla sellainen kuin se oli ennen. Se vahingoitti ja raivasi minua niin paljon, että pelkään, että kukaan ei koskaan kiinnosta, jos joku kärsii niin paljon kipua. Jokainen vastahyökkäys tilanteeseen - juominen, sekaantuminen, puhuminen, syöminen - luo toisenlaisen ongelman, jotta voit välttää, mutta kaikki, mitä haluat, on jotain, joka estää sen vahingoittumisen. joten kun kipu tuli sietämätöntä, niin minun piti tavoittaa Dr.Chamberc Online-loitsunavusta ja kun luin lisää hänestä ja huomasin, että hän on Aasian vahvin pappi, niin tunsin helpotuksen ja saan enemmän rohkeutta ulos hänen loitsuja yrittää. hän kertoi minulle, että mieheni oli menossa kotiin 100%: lla rakastaen minua ja lapsia ja että perheeni tulee olemaan jälleen yhdistyneenä, kun hän laittaa hänelle loitsun. suurin ihme, jonka olen koskaan nähnyt, oli se, että 24 tuntia myöhemmin hänen loitsunvalinnan jälkeen, Husband soitti minulle, että hän oli pahoillani koskaan jättäen minut ja kertoi myös, kuinka paljon hän kaipasi minua. ja näin hän palasi kotiin tämän oikeinkirjoittajan Dr. Chambercin voimalla. Olemme yhdessä eläneet rauhassa ja hän on rakastanut minua ehdoitta, kun olen kokenut Dr.Chambercin loitsut. voit myös ottaa yhteyttä hänelle samanlaisista asioista ongelman ratkaisemisessa Sähköposti: [email protected]

    • SuuntaEespäin

      Onpa joskus tullut koitettua mutta paskemmaksi vaan mennyt uudelleen lämmitellessä.
      Ja kun yksin nyt en ainakaan itse pysty tekemään mitään suhteen toimivuuden eteen, kyl siihen tarttee kaks.
      Nuo "tauot" on aikanaan tulleet naisen ehdotuksesta että erottu ja sit halunneet takaisin ja vanha meno jatkunut ennallaan. Tuntuu vaan et oli heille tapa loukata tai hallita jotenkin toista.
      Niinpä olen sillä asenteella, että jos erotaan niin sitten kerrasta ja kunnolla.
      Oma ahdistus ainakin hälvennyt siinä jonkin ajan kuluessa erosta ja elämä on jatkunut. Jos taas exää on jäänyt kaivelemaan jotkin asiat, niin sitten ovat.

    • EdespäinTosiaan

      Itse en ainakaan halua entistäni takaisin, oli suhde millainen tahansa, avoliitto/seurustelua tms.
      Kuten sitä sanotaan, että mitä sitä vanhaa paskaa lämmittämään kun se ei sillä ainakaan paremmaksi tule.
      Esimerkiksi viimeisin exäni oli niin loukkaava ja ilkeä minua kohtaan, etten enää halua nähdäkään häntä, vaikka tunteita ja ikäväkin oli vielä aika pitkäänkin häntä kohtaan eron jälkeen kaikesta huolimatta. Mutta se nyt oli ehkä enempikin omaa luonteen heikkoutta vaikka tiesin jo hyvissä ajoin ennen sitä lopullista eroa, että tää ei todellakaan toimi ja kun toinen ei varmaan pystykään muuttamaan ilkeää luonnettaan miksikään ja mä en taas enää pysty luottamaan/uskomaankaan, että toinen voisi muuttua kiltimmäksi.
      Oli ihan samanlainen kuin miksikä haukkui minulle mua edeltänyttä aviomiestään, joka oli kuulemma sairaalloisen mustis, ei olisi antanut olla edes oman tyttären kanssa tekemisissä ja sukulaistenkin luona sai vaan käydä niin että mies oli mukana vahtimassa.
      Itse tosiaan oli samanlainen, keksi sitten mustasukkaisuuttaan ihan kaikkea älytöntä, haukkui mun sukulaiset kusipäiksi, vaikkei tuntenut heitä edes näöltä eikä joutunut heidän kanssa olemaan tekemisissä jne. Ilmoittikin heti että ei esim halua tavata mun mutsiakaan.

    • Epätoivoinen_isä

      Olen 24v Mies. Olin exäni kanssa yhdessä aluksi putkeen n. 7 vuotta mistä 3 kihloissa ja 1.5v naimisissa. Pääsin ammattikorkeakouluun ja vaimo vuorotöissä niin yhteinen aika jäi hyvin vähäiseksi ja ihastuin toiseen. En mennyt hänen matkaansa, mutta pysyin hänen kanssa ystävänä mikä oli virhe. Sitten iski kriisi ja sitoutumiskammo kun vaimo tuli raskaaksi (vaikka oli suunniteltu tyylillä tulee jos tulee) Asuimme yhdessä olimme naimisissa ja suunniteltu raskaus, mutta ikää niin vähän, että jotenkin se kammo sitten iski. Noh lähdin sitten menemään. Oli todella lyhyt juttu tämän ihastuksen kanssa mutta lopetin sen kun lopulta tajusin, että haluaisin vaimoni takaisin. Tässä kohtaa erosta joku 2kk. Aloimme exän kanssa harrastaa aika säännöllisesti seksiä ja yritimme valehdella toisillemme ja itsellemme, että kyse vain seksistä. Hän oli siis jo alkanut puhua minulle, että ehkä oli hyvä ratkaisu, eli en uskaltanut yrittää takaisin hänen luokseen heti. Kerran hän kuitenkin "lipsautti" sen että ottaisi minut takaisin jos niikseen. Sitten aloin "ujuttamaan" itseäni takaisin kuvioihin ja olimme saman katon alla n. 1kk ennen lapsen syntymää ja n.1kk syntymän jälkeen. Sitten hän vain ilmoitti, että kaikki mitä tein ensimmäisen eron aikana ja sen jälkeen on liikaa eikä hän voi jatkaa enään yhdessä minun kanssani. Nyt tilanne on se, että ottaisin hänet takaisin koska vain mutta hän ei vuorostaan halua. En tiedä onko tässä sitten enään mitään mahdollisuutta "round 3:een" nyt kun on lapsikin yhdessä, mutta kovasti hän käy miehissä, laittoi avioeron voimaan (jonka minä laitoin vireille mutta sitten sanoin että en halua sitä päättää) ja tekee selväksi että ajattelee minusta vain lapsen isänä eikä halua olla missää tekemissä ellei kyse ole lapsesta. Eli näinkin voi käydä, että kun on jo asettunut aloilleen kammo voi iskeä joka voi pilata koko suhteen, vaikka kuinka haluaisi palata takaisin niin toiselle se on voinut olla liian kova paikka. Minun syytänihän kaikki tämä on, mutta se vaan saa vihaamaan itseään vielä enemmän. Toivon vain, että hän löytää miehen joka häntä kohtelee oikein jossei ota minua koskaan enään takaisin.

    • lllllllddd

      Samaa PSKAA

      • lllllllddd

        Sen verta et se kaunis neito on nyt ns ÄITI syö juo ja lukee syömisissä enemmän sokeria kun meressä suolaa ja sen kyllä huomaa. Suvun vanhin sano että seksi loppu 50v heillä mutta meillä jo 20v melkein aikaisemmin viime kerrasta 3kk repikää siit.. ei vaan pysty siis PYSTY eikä hänkään pysty :D pari kertaa miettinyt miten ne solmut naruun tulikaan sidottua ja mistä vahvin oksa?


    • Anonyymi

      Hei, nimeni on Mirja VÄINÄMÖINEN Olen Helsingistä, mutta siirryin Waterton Lakes National Park Kanadaan mieheni kanssa. Sanat eivät selitä, kuinka innostunut olen rikki avioliiton palauttamisesta, ja nyt mieheni on täysin palannut, kun jätin minut ja lapset toiselle naiselle. Olemme olleet naimisissa seitsemän vuotta, ja avioliiton aikana olemme saaneet sarjan taisteluja, jotka jatkoivat meitä, kunnes lopulta hän jätti kanssani ja lapsillemme ja muutti Australiaan toisen naisen kanssa. hän estänyt kaiken viestinnän, jonka hän tekee heidät virheelliseksi. Opetin, että elämäni oli ohi, ja lapseni opettivat, etteivät he koskaan näe isäänsä uudelleen. Yritin olla vahvoja vain lapsilleni, mutta en voinut hallita kipua, joka vaivasi sydäntäni, surun ja tuskan vuoksi, koska rakastin häntä todella. Joka päivä ja yötä ajattelen häntä ja haluaisin aina, että hän palaisi kanssani, olin kirjaimellisesti hullu ja tarvitsin jumalallisen väliintulon, joten kerroin jokaiselle ongelmalleni ystävälleni, jolla oli kerran samanlaisia ​​haasteita avioliitto. Hän viittasi minut hyvin voimakkaaseen miehen nimeen DrIginovia. Hän sanoi, että hän oli ainoa syy siihen onneaan, että hän nautti tähän päivään. Drigbinovia voi auttaa, rikkoontuneita suhteita hän sanoi, että minun oli pakko laittaa hänet kokeilemaan. ja hän antoi minulle ohjeet siitä, mitä tehdä, ja niin tein, niin hän teki rakkauden loitsun minulle. Suurimmalle yllätykselleni, kolmen viikon kuluttua, mieheni soitti minulle ja kertoi minulle, että hän jäi meidät yhtä paljon kuin lapset, olin niin yllättynyt, sydämeni oli täynnä iloa ja jännitystä, ja aloin varjella kyyneleeni. Hän pyysi anteeksi hänen virhettään ja pyysi anteeksi, että hän aiheutti minulle ja lapsille aiheutuneen kivun. Näin hän tuli takaisin meille, paljon rakkautta ja iloa, ja siitä päivästä lähtien meidän avioliitto oli nyt vahvempi kuin ennen. Drigbinovian ansiosta hän on erittäin voimakas mies, joten päätin jakaa tarinanni niille naisille ja miehet, jotka kokivat tapahtuneen. Haluan teidän tietävän, että on olemassa ratkaisu. Drigbinovia on ratkaisu, todellinen ja voimakas kapellimestari, joka rukoili elää pitkään auttamaan naisia ​​ja lapsia kivun aikaansa. Ja sillä on myös loitsuja hivin, syövän jne. Parantamiseksi tai WhatsApp hänelle kautta 2348144480786 HYVÄ LUKI,

    • Anonyymi

      Erosin nykyisestä vaimostani ja löysin edellisen vaimoni jonka kanssa yhteinen lapsi. Nyt meillä menee hyvin ja meillä tiivis suhde.Poikammekin innoissaan kun sai isän takaisin. Sellaista se elämä on joskus,toisesta ero ja sattuman kautta entisen luo😁😁.

      • Anonyymi

        Miten ihmeessä näin edes käy? Kauan ensimmäisestä erosta on? Kauan olitte yhdessä uuden kanssa?


    • Anonyymi

      Olin naimisissa yli 20-vuotta ja tämän henkilön kanssa en koskaan enkä missään tapauksessa palaisi yhteen, ei mitään mielenkiintoa. Eron jälkeen tapasin uuden miehen, jonka kanssa oltiin n. vuosi ja erottiin jonkin riidan päätteeksi n. kuukaudeksi. Mies otti kuitenkin yhteyttä ja oli sitä mieltä, että oli luovuttanut liian herkästi kun suhteessa oli paljon hyvääkin. Tästä olin samaa mieltä ja keskustelun jälkeen aloitimme suhteen uudelleen. Yhteen palaamisesta on reilu vuosi ja tässä välissä menimme kihloihin. Eli meidän osaltamme yhteen palaaminen oli hyvä asia :) Myös ero oli hyvä asia, koska tajusimme ja myönsimme itsellemme suhteen ja toisen tärkeyden.

    • Anonyymi

      Erottiin 10 avioliitto vuoden jälkeen. Erossa oltiin reilu vuosi, palattiin yhteen, mentiin uudelleen naimisiin, tuli vielä poika ja siitä on 19 vuotta aikaa ja onnellisia ollaan.

    • Anonyymi

      Arviointi on hakemus lisää siunauksia varten, kiitolliset ihmiset jakavat aina todistuksia ... Luin kaksi päivää sitten facebook-aikajanallani vastaavia kommenttilausuntoja noin Yhdysvaltojen lääkäristä, joka sanoi, että Dr.Amiso pystyi palauttamaan entisen poikaystävänsä. kahden vuoden eron jälkeen ... Aviomieheni lankesi suhteeseen toisen naisen kanssa töissä ja jätti minut. Sain Avioliiton oikeinkirjoituksen casting-ohjelman hengellinen isä, mentori ja parantaja nimeltä Dr.Amiso. 2 päivää sen jälkeen kun lounas oli kirjoittanut minulle nimensä loitsun takaisin mieheni kotiin luokseni, se oli yllätys, en osaa edes selittää kuinka kaikki tapahtuu, se toimii tohtori Amison lupauksena.
       En olisi voinut tehdä rakkausloitsua palauttaaksesi entisen kumppanini takaisin ilman tohtori Amison rakkausloitsun apua. Olisin luopunut ja uskonut, että koska aviomieheni näki jonkun toisen, hän sanoi, että olemme tehneet. Lounastamisen jälkeen Rakkausloitsun, mieheni soittaa minulle matkapuhelimella ja hän palaa takaisin kotiin seuraavana päivänä. Olen kiitollinen tälle henkiselle avioliiton parantajalle, joka auttoi minua. Suosittelen häntä jokaiselle, jolla on avioliitto tai parisuhdekriisi tänään, ota nopeasti yhteyttä tähän hengelliseen loitsun palauttajaan palauttaakseen entisen rakkauden.
      tässä on hänen henkilökohtainen sähköpostiosoite: (herbalisthome01 @ gmail. com)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eromme oli virhe. Tajusin sen heti eron jälkeen. Nyt toivon vanhaa suhdetta takaisin. Ehdimme olla 3v yhdessa. Alkuhuuma oli vain poissa ja hieman etäännytty toisistamme. Voi kunpa saisin eksäni pään kääntymään! Vinkkejä?

    • Anonyymi

      On onnistunut, kumpikin tajusi, että ero oli väärä ratkaisu.

    • Anonyymi

      Mieheni muuttui dramaattisesti minuun nähden, ei enää kommunikoi. Hän ei kunnioittaa minua ja syyttää minua väärin uskottomuudesta pahojen juorien takia ... mutta olen yksinkertaisesti AMAZOITTU papin manukan tuloksista, jotka taas yhdistivät rakkauden loitsun minulle. Kaikki menee niin hyvin ja TOTEELLINEN kuinka hän sanoi olevansa. Vaikka edistyminen kesti viisi päivää, se oli niin sen arvoista, koska asiat ovat vain täydellisyydessä! Kuinka hän otti tilanteeni ja käänsi sen kokonaan antaakseni minulle juuri sen, mitä halusin, ei ole minua, mutta jotain mitä en koskaan kyseenalaista ja olen vain täysin kiitollinen, Jumala siunatkoon papin manukaa murheen onnen kääntämisestä. Asun hänen kontaktinsa myös täällä. [[email protected]] whatsapp 393512671600

    • Anonyymi

      Todellinen ja voimakas rakkauskirjailija, joka haluaa periä takaisin "ehdotan sinun lukea todistukseni"
      Kiitos siitä, mitä teit minulle, Dr.Pellar! Vaimoni lopetti avioerohakemukseni, kun otin sinuun yhteyttä avioeron avuksi. Nyt asiat ovat paljon parempia kanssani ja vaimoni kanssa. Kuten totesit, koko avioprosessi peruttiin ja avioliittoani aiheuttanut paha lähetettiin pois, ja olemme nyt onnellinen yhdessä. Suosittelen Dr.Pellaria kaikille, joilla on avioliitto- / parisuhdeongelmia. Tässä on hänen yhteyssähköposti
      [email protected]

    • Anonyymi

      Ole hyvä ja lue dr. Se on Dr.Sango, jos tarvitset vahvan rakkausloitsun rikkoutuneen suhteen ratkaisemiseksi.
      Kun olin kuusi kuukautta raskaana toisen lapseni kanssa, eron mieheni. Siitä lähtien kun vauva tuli raskaaksi, olimme erimielisiä ja kiistellen, hänellä ei enää ollut rakkautta tai luottamusta häneen, joten hän erotti minut. Ja kaikilla näillä pillillä yritin kaikkia erilaisia ​​keinoja sen palauttamiseksi, ja kokeilin myös muutamia erilaisia ​​magiapyöriä kotimaassani, mutta yksikään niistä ei voinut palauttaa Jamesia minulle. Vain Dr.Sango takasi kiireellisen 48 tunnin taikuukokoelman ja vakuutti minulle, että mieheni on jälleen kanssani. Kirjoitan kiittääkseni kiitoksia lupauksen pitämisestä ja lahjakkuutesi ja suuren voimasi käyttämisestä kotiin tuomiseen. Olin iloinen voidessani tietää, että olet erikoistunut rakastajien sitomiseen. Kiitos, herra, siitä, että autat minua elämäni pahimpina aikoina, että olet niin suuri taika taikuri ja että olet antanut minulle rakkauden taian, joka toi minulle niin paljon iloa avioliitoni aikana. Mieheni on palannut ja hän lupasi koskaan jättää minut uudestaan. Jos epäilet hänen kykyjään, usko minua. Sinun pitäisi pystyä. Se kannattaa tavoilla, joita et edes voi kuvitella. Jos olet nyt vahvempi ja tarvitset vahvaa ja kiireellistä rakkauden rakkautta palataksesi ystävällisesti otettu Dr.Sango, on tällä hetkellä ainoa vastaus rikkoutuneen suhteen tai avioliiton palauttamiseen. ota yhteyttä Dr.Sangoon hänen sähköpostissa [email protected]

    • Anonyymi

      nimeni on Gatel yhdysvaltalaisesta osavaltiosta. Haluan jakaa todistukseni maailmalle siitä, kuinka sain takaisin tyttöystäväni, tyttöystäväni nimi on Maci, olemme taistelleet viimeisen kuuden kuukauden ajan ja yritin parhaani varmistaakseni, että hän on tyytyväinen minuun, mutta yhtäkkiä tuli toinen mistä tahansa ja houkuttelee Maciani varallisuudella ja ylellisillä asioilla, ja siitä huolimatta rakastan häntä sydämelläni ja ostin hänelle kaiken, tosiaankin, annoin hänelle rahaa joka viikko, mutta en tiedä mitä muuta hän haluaa tämä suhde.
      Tarinan lyhentämiseksi hän jatkoi omituisen miehen kanssa ja esti minut kaikissa sosiaalisissa medioissa. En voinut ottaa yhteyttä häneen uudestaan ​​ja yritin kaikkensa saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki ponnisteluni olivat turhaa. Minulla oli tuskaa ja jaan ongelmani parhaan ystäväni kanssa työpaikkani sijaan ja että ystäväni antaa minulle tohtori Sangon oikeinkirjoittaja-miehen sähköpostin, joka auttaa häntä kauan sitten, kun sillä ystävällä on ongelma Hänen vaimonsa, hän ottaa yhteyttä Dr.Sangoon ja hän sai vaimonsa toipumaan lyhyessä ajassa. Vaikka en tottunut uskomaan mitään oikeinkirjoituksen tavaroita, mutta yritin ottaa yhteyttä siihen oikeinkirjoittajaan nimeltä Dr.Sango ja selitän kaiken hin ja hän lupasi minun olla huolestunut siitä, että hän auttaa minua palauttamaan entisen tyttöystäväni, ja noudatan kaikkia hänen saamiaan ohjeita lähettämällä valokuvia ja tietoja jne. yllätykseksi huomasin juuri, että tyttöystäväni alkoi lisätä minua takaisin hänen facebook, whatapp, badoo, histagraph ja toisena päivänä joku painaa kelloa pohjaan talossani ja menin ovelle avaan oven, se oli tyttöystäväni, hän aloitti halaamalla minua suudella ja pyysi minulta anteeksi ja hän lupasi koskaan jättää minut enää ja odotamme nyt o ur kolmas vauva.
      Jos sinulla on suhdeongelmia, ota yhteyttä Dr.Sangoon hänen sähköpostinsa kautta. Tämä on Dr.Sango [email protected] sähköposti

    • Anonyymi

      morsiameni ja minä kapinoimme ja hän kertoi minulle, että hän ei enää ole kiinnostunut suhteesta ja halusi meidän hajoavan ja avioliittomme oli tulossa, koska sanoin hänelle, että hän on muuttunut eikä tee enää sitä, mitä hän yleensä haluaa kävellä puistoissa kutsu minua katsomaan ja kaikkea muuta, mikä tekee suhteestamme kodikkaan. Pyysin häntä antamaan minulle anteeksi, mutta hän oli kuuro puheluihini ja muutti jopa talosta. Se sai minut hakemaan apua monista lähteistä. Selasin verkossa, kun näin yhden naisen todistuksen, joka sanoi, että Dr.pellar-niminen velho auttoi häntä avio-ongelmissaan etsiessaan kohtua ja pystyen raskaaksi käyttämään loitsua. lopetus nimeltään Dr.pellar, nyt hän ja hänen miehensä elävät onnellisina ikuisesti. Otin yhteyttä kirjoittajaan ja kirjoitin Dr.pellarin sähköpostin kautta selittääkseen ongelmani hänelle. Hän kertoi minulle joitain tekemiäni asioita, ja yllätyksekseni sulhanen John soitti minulle, pyysi anteeksi ja sanoi, ettei koskaan tiennyt mitä hänen kanssaan tapahtuu. , kiitosDr.pellarille, olen nyt naimisissa ja odotan ensimmäistä lasta. Jos sinulla on suhteellisuusongelmia, joihin tarvitset apua, ota yhteyttä Dr.pellariin tänään korjataksesi ne nopeasti. Aluksi luulin sen olevan väärennös, kunnes yritin sitä, ja se toimi minulle, ja tiedän, että se toimii myös sinulle. Pääset loitsun kirjoittajaan sähköpostitse Dr.pellar osoitteessa [email protected]

      • Anonyymi

        KIITOKSET Dr.Sango hänen sähköpostin ongelmien ratkaisemiseksi on [email protected]
        Nimeni on neiti Fatima. Olin naimisissa mieheni kanssa 5 vuotta. Elimme onnellisina yhdessä tänä vuonna, vasta kun hän matkusti Australiaan työmatkalle, jossa tapasi tämän tytön. Sen jälkeen hän vihaa minua ja lapsia ja rakastaa häntä yksin, joten kun mieheni pääsi takaisin tieltä, hän sanoi, ettei En halua enää nähdä minua ja lapsiani, joten hän ajoi meidät talosta ja meni Australiaan tapaamaan tätä toista naista. Sekä minä että lapseni olimme niin turhautuneita ja pysyin äitini kanssa, enkä käyttäytyisi hyvin, koska äitini meni naimisiin toisen miehen kanssa isäni kuoleman jälkeen, joten naimisissa oleva mies ei kohdeltu häntä hyvin ja lapseni olivat niin hämmentyneitä. ja etsin tapaa saada aviomieheni kotiin, koska rakastan häntä ja kunnioitan häntä niin paljon, että eräänä päivänä tietokoneita selatessani näin miehen tahdon, jonka Dr.Sango auttoi saamaan vaimonsa takaisin hänen puolestaan, todistus jota jakoivat internetissä monet tytöt ja olin niin vaikuttunut, että ajattelin yrittäväni.
        Aluksi pelkäsin, mutta ajatellessani, mitä lapseni ja menimme läpi, otin yhteyttä Dr.Sangoon ja tein kaiken, mitä hän pyysi minua tekemään uskossa, ja hän käski minun pysyä rauhallisena vain 24 tuntia, minkä mieheni pitäisi antaa minut takaisin suurimpaan yllätykseeni. Sain puheeni aviomieheltäni toisena päivänä ja kysyi lapsilta. Soitin Dr.Sangolle ja hän sanoi, että poikani ratkaisi hänen ongelmansa. Joten tulin takaisin perhettäni pahoinpitelyn lopettamisen pitkän stressin jälkeen kaikella Dr.Sangon avulla, haluan kaikkien liittyvän minuun tässä foorumissa, kiitos paljon Dr.Sangolle ja neuvon myös kaikille tällaiset tai vastaavat asiat tai mahdolliset ongelmat, jotka hän tarvitsee ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse [email protected] hän on ratkaisu kaikkiin ongelmiin ja vaikeuksiin elämässä.
        ERIKOISSA SEURAAVASSA SARJASSA.
        (1) Jos haluat entisen paluumuuttajasi.
        (2) jos sinulla on aina huonoja unia.
        (3) Jos haluat ylennystä toimistollesi.
        (4) Jos haluat, että naiset / miehet juoksevat perässäsi.
        (5) Jos haluat vauvan.
        (6) Jos haluat olla rikas.
        (7) Jos haluat sitoa aviomiehesi / vaimosi ikuisesti.
        (8) Jos tarvitset taloudellista apua.
        (9) Kuinka huijaat ja haluatko takaisin menetetyn rahan.
        (10) jos haluat lopettaa avioeron.
        (11) jos haluat avioitua aviomiehestäsi.
        (12) jos haluat, että toiveesi hyväksytään.
        (13) Raskaus raskauden aikana
        (14) Varmista, että saat ongelmallisia oikeudenkäyntejä ja avioeron vaiheesta riippumatta
        (15) Lopeta avioliitto tai parisuhde erillään.
        (16) jos sinulla on jokin sairaus, kuten (H JA V), (syöpä) tai mikä tahansa sairaus.
        (17) tarvitsetko rukouksia lapsesi tai itsesi puolesta.
        (18) haluat parantaa diabetestä, herpeslääkettä, HIV- ja aids-lääkettä, rintasyöpälääkettä ja syöpälääkettä,
        jälleen kerran, muista ottaa hänet yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Hän on ratkaisu kaikkiin elämäsi ongelmiin ja vaikeuksiin.


      • Anonyymi

        KIITOKSET Dr.Sango hänen sähköpostin ongelmien ratkaisemiseksi on [email protected]
        Nimeni on neiti Fatima. Olin naimisissa mieheni kanssa 5 vuotta. Elimme onnellisina yhdessä tänä vuonna, vasta kun hän matkusti Australiaan työmatkalle, jossa tapasi tämän tytön. Sen jälkeen hän vihaa minua ja lapsia ja rakastaa häntä yksin, joten kun mieheni pääsi takaisin tieltä, hän sanoi, ettei En halua enää nähdä minua ja lapsiani, joten hän ajoi meidät talosta ja meni Australiaan tapaamaan tätä toista naista. Sekä minä että lapseni olimme niin turhautuneita ja pysyin äitini kanssa, enkä käyttäytyisi hyvin, koska äitini meni naimisiin toisen miehen kanssa isäni kuoleman jälkeen, joten naimisissa oleva mies ei kohdeltu häntä hyvin ja lapseni olivat niin hämmentyneitä. ja etsin tapaa saada aviomieheni kotiin, koska rakastan häntä ja kunnioitan häntä niin paljon, että eräänä päivänä tietokoneita selatessani näin miehen tahdon, jonka Dr.Sango auttoi saamaan vaimonsa takaisin hänen puolestaan, todistus jota jakoivat internetissä monet tytöt ja olin niin vaikuttunut, että ajattelin yrittäväni.
        Aluksi pelkäsin, mutta ajatellessani, mitä lapseni ja menimme läpi, otin yhteyttä Dr.Sangoon ja tein kaiken, mitä hän pyysi minua tekemään uskossa, ja hän käski minun pysyä rauhallisena vain 24 tuntia, minkä mieheni pitäisi antaa minut takaisin suurimpaan yllätykseeni. Sain puheeni aviomieheltäni toisena päivänä ja kysyi lapsilta. Soitin Dr.Sangolle ja hän sanoi, että poikani ratkaisi hänen ongelmansa. Joten tulin takaisin perhettäni pahoinpitelyn lopettamisen pitkän stressin jälkeen kaikella Dr.Sangon avulla, haluan kaikkien liittyvän minuun tässä foorumissa, kiitos paljon Dr.Sangolle ja neuvon myös kaikille tällaiset tai vastaavat asiat tai mahdolliset ongelmat, jotka hän tarvitsee ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse [email protected] hän on ratkaisu kaikkiin ongelmiin ja vaikeuksiin elämässä.
        ERIKOISSA SEURAAVASSA SARJASSA.
        (1) Jos haluat entisen paluumuuttajasi.
        (2) jos sinulla on aina huonoja unia.
        (3) Jos haluat ylennystä toimistollesi.
        (4) Jos haluat, että naiset / miehet juoksevat perässäsi.
        (5) Jos haluat vauvan.
        (6) Jos haluat olla rikas.
        (7) Jos haluat sitoa aviomiehesi / vaimosi ikuisesti.
        (8) Jos tarvitset taloudellista apua.
        (9) Kuinka huijaat ja haluatko takaisin menetetyn rahan.
        (10) jos haluat lopettaa avioeron.
        (11) jos haluat avioitua aviomiehestäsi.
        (12) jos haluat, että toiveesi hyväksytään.
        (13) Raskaus raskauden aikana
        (14) Varmista, että saat ongelmallisia oikeudenkäyntejä ja avioeron vaiheesta riippumatta
        (15) Lopeta avioliitto tai parisuhde erillään.
        (16) jos sinulla on jokin sairaus, kuten (H JA V), (syöpä) tai mikä tahansa sairaus.
        (17) tarvitsetko rukouksia lapsesi tai itsesi puolesta.
        (18) haluat parantaa diabetestä, herpeslääkettä, HIV- ja aids-lääkettä, rintasyöpälääkettä ja syöpälääkettä,
        jälleen kerran, muista ottaa hänet yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Hän on ratkaisu kaikkiin elämäsi ongelmiin ja vaikeuksiin.


      • Anonyymi

        KIITOKSET Dr.Sango hänen sähköpostin ongelmien ratkaisemiseksi on [email protected]
        Nimeni on neiti Fatima. Olin naimisissa mieheni kanssa 5 vuotta. Elimme onnellisina yhdessä tänä vuonna, vasta kun hän matkusti Australiaan työmatkalle, jossa tapasi tämän tytön. Sen jälkeen hän vihaa minua ja lapsia ja rakastaa häntä yksin, joten kun mieheni pääsi takaisin tieltä, hän sanoi, ettei En halua enää nähdä minua ja lapsiani, joten hän ajoi meidät talosta ja meni Australiaan tapaamaan tätä toista naista. Sekä minä että lapseni olimme niin turhautuneita ja pysyin äitini kanssa, enkä käyttäytyisi hyvin, koska äitini meni naimisiin toisen miehen kanssa isäni kuoleman jälkeen, joten naimisissa oleva mies ei kohdeltu häntä hyvin ja lapseni olivat niin hämmentyneitä. ja etsin tapaa saada aviomieheni kotiin, koska rakastan häntä ja kunnioitan häntä niin paljon, että eräänä päivänä tietokoneita selatessani näin miehen tahdon, jonka Dr.Sango auttoi saamaan vaimonsa takaisin hänen puolestaan, todistus jota jakoivat internetissä monet tytöt ja olin niin vaikuttunut, että ajattelin yrittäväni.
        Aluksi pelkäsin, mutta ajatellessani, mitä lapseni ja menimme läpi, otin yhteyttä Dr.Sangoon ja tein kaiken, mitä hän pyysi minua tekemään uskossa, ja hän käski minun pysyä rauhallisena vain 24 tuntia, minkä mieheni pitäisi antaa minut takaisin suurimpaan yllätykseeni. Sain puheeni aviomieheltäni toisena päivänä ja kysyi lapsilta. Soitin Dr.Sangolle ja hän sanoi, että poikani ratkaisi hänen ongelmansa. Joten tulin takaisin perhettäni pahoinpitelyn lopettamisen pitkän stressin jälkeen kaikella Dr.Sangon avulla, haluan kaikkien liittyvän minuun tässä foorumissa, kiitos paljon Dr.Sangolle ja neuvon myös kaikille tällaiset tai vastaavat asiat tai mahdolliset ongelmat, jotka hän tarvitsee ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse [email protected] hän on ratkaisu kaikkiin ongelmiin ja vaikeuksiin elämässä.
        ERIKOISSA SEURAAVASSA SARJASSA.
        (1) Jos haluat entisen paluumuuttajasi.
        (2) jos sinulla on aina huonoja unia.
        (3) Jos haluat ylennystä toimistollesi.
        (4) Jos haluat, että naiset / miehet juoksevat perässäsi.
        (5) Jos haluat vauvan.
        (6) Jos haluat olla rikas.
        (7) Jos haluat sitoa aviomiehesi / vaimosi ikuisesti.
        (8) Jos tarvitset taloudellista apua.
        (9) Kuinka huijaat ja haluatko takaisin menetetyn rahan.
        (10) jos haluat lopettaa avioeron.
        (11) jos haluat avioitua aviomiehestäsi.
        (12) jos haluat, että toiveesi hyväksytään.
        (13) Raskaus raskauden aikana
        (14) Varmista, että saat ongelmallisia oikeudenkäyntejä ja avioeron vaiheesta riippumatta
        (15) Lopeta avioliitto tai parisuhde erillään.
        (16) jos sinulla on jokin sairaus, kuten (H JA V), (syöpä) tai mikä tahansa sairaus.
        (17) tarvitsetko rukouksia lapsesi tai itsesi puolesta.
        (18) haluat parantaa diabetestä, herpeslääkettä, HIV- ja aids-lääkettä, rintasyöpälääkettä ja syöpälääkettä,
        jälleen kerran, muista ottaa hänet yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Hän on ratkaisu kaikkiin elämäsi ongelmiin ja vaikeuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOKSET Dr.Sango hänen sähköpostin ongelmien ratkaisemiseksi on [email protected]
        Nimeni on neiti Fatima. Olin naimisissa mieheni kanssa 5 vuotta. Elimme onnellisina yhdessä tänä vuonna, vasta kun hän matkusti Australiaan työmatkalle, jossa tapasi tämän tytön. Sen jälkeen hän vihaa minua ja lapsia ja rakastaa häntä yksin, joten kun mieheni pääsi takaisin tieltä, hän sanoi, ettei En halua enää nähdä minua ja lapsiani, joten hän ajoi meidät talosta ja meni Australiaan tapaamaan tätä toista naista. Sekä minä että lapseni olimme niin turhautuneita ja pysyin äitini kanssa, enkä käyttäytyisi hyvin, koska äitini meni naimisiin toisen miehen kanssa isäni kuoleman jälkeen, joten naimisissa oleva mies ei kohdeltu häntä hyvin ja lapseni olivat niin hämmentyneitä. ja etsin tapaa saada aviomieheni kotiin, koska rakastan häntä ja kunnioitan häntä niin paljon, että eräänä päivänä tietokoneita selatessani näin miehen tahdon, jonka Dr.Sango auttoi saamaan vaimonsa takaisin hänen puolestaan, todistus jota jakoivat internetissä monet tytöt ja olin niin vaikuttunut, että ajattelin yrittäväni.
        Aluksi pelkäsin, mutta ajatellessani, mitä lapseni ja menimme läpi, otin yhteyttä Dr.Sangoon ja tein kaiken, mitä hän pyysi minua tekemään uskossa, ja hän käski minun pysyä rauhallisena vain 24 tuntia, minkä mieheni pitäisi antaa minut takaisin suurimpaan yllätykseeni. Sain puheeni aviomieheltäni toisena päivänä ja kysyi lapsilta. Soitin Dr.Sangolle ja hän sanoi, että poikani ratkaisi hänen ongelmansa. Joten tulin takaisin perhettäni pahoinpitelyn lopettamisen pitkän stressin jälkeen kaikella Dr.Sangon avulla, haluan kaikkien liittyvän minuun tässä foorumissa, kiitos paljon Dr.Sangolle ja neuvon myös kaikille tällaiset tai vastaavat asiat tai mahdolliset ongelmat, jotka hän tarvitsee ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse [email protected] hän on ratkaisu kaikkiin ongelmiin ja vaikeuksiin elämässä.
        ERIKOISSA SEURAAVASSA SARJASSA.
        (1) Jos haluat entisen paluumuuttajasi.
        (2) jos sinulla on aina huonoja unia.
        (3) Jos haluat ylennystä toimistollesi.
        (4) Jos haluat, että naiset / miehet juoksevat perässäsi.
        (5) Jos haluat vauvan.
        (6) Jos haluat olla rikas.
        (7) Jos haluat sitoa aviomiehesi / vaimosi ikuisesti.
        (8) Jos tarvitset taloudellista apua.
        (9) Kuinka huijaat ja haluatko takaisin menetetyn rahan.
        (10) jos haluat lopettaa avioeron.
        (11) jos haluat avioitua aviomiehestäsi.
        (12) jos haluat, että toiveesi hyväksytään.
        (13) Raskaus raskauden aikana
        (14) Varmista, että saat ongelmallisia oikeudenkäyntejä ja avioeron vaiheesta riippumatta
        (15) Lopeta avioliitto tai parisuhde erillään.
        (16) jos sinulla on jokin sairaus, kuten (H JA V), (syöpä) tai mikä tahansa sairaus.
        (17) tarvitsetko rukouksia lapsesi tai itsesi puolesta.
        (18) haluat parantaa diabetestä, herpeslääkettä, HIV- ja aids-lääkettä, rintasyöpälääkettä ja syöpälääkettä,
        jälleen kerran, muista ottaa hänet yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Hän on ratkaisu kaikkiin elämäsi ongelmiin ja vaikeuksiin.

        Ole hyvä, rakas ystäväni, olen pahoillani, kun luin tämän viestin näin, näen vain hänen tapa auttaa, kuka tarvitsee minulta apua. Muista lukea tämä todistukseni loppuun asti, että se on elämäntarina, koska se on todistus, jonka kerron jokaisen kuulemaan. Olin naimisissa 3 vuotta, ja avioliiton neljättä vuotta, toinen nainen vei rakastajani pois, ja mieheni jätti minut ja lapseni, ja kärsimme 2 vuotta, kunnes tapasin paikan, jossa mies nimeltä Ylipappi Dr.Sango auttoi päättämään yrittää auttaa häntä tuomaan rakastajansa kotiin ja luottamaan minuun lähettämään hänelle vain kuvani ja tietoni hänelle ja aviomiehelle ja 2 päivän kuluttua, kun hän kertoi, että näin auton, menin Talo ja näki, että se oli mieheni ja hän tuli luokseni ja lasten luo, ja siksi olen iloinen voidessani nähdä jokaisen teistä tapaavani tämän miehen kanssa, koska en voi vannoa elämääsi. Erittäin vahva loitsu ja sen oikeinkirjoitus toimii hyvin, ilman sivuvaikutuksia, jos haluat lisätietoja papista Dr.Sangosta. Kärsitkö todella nyt suhteistasi? Haluatko ylipapin Dr.Sangon puuttumisen suhteeseesi auttaaksesi parantamaan suhdettasi? ota sitten yhteyttä häneen tänään sähköpostitse: [email protected]
        jos sinulla on ongelmia seuraavassa kysymyksessä
        (1) Jos haluat entisen paluumuuttajasi
        (2) jos sinulla on aina huonoja unia.
        (3) Haluat tulla ylennettyksi toimistollesi.
        (4) Jos haluat vauvan.
        (5) Yrttihoito
        (6) Haluat olla rikas.
        (7) Haluat sitoa aviomiehesi / vaimosi ikuisesti.
        (8) Jos tarvitset taloudellista apua.
        (9) Anna ihmisten noudattaa sanojasi ja ilmaista toiveesi
        (10) E.T.C-tapausratkaisu
        Ota heihin yhteyttä [email protected] sähköpostitemppelilläsi
        ja ratkaise kaikki ongelmasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä, rakas ystäväni, olen pahoillani, kun luin tämän viestin näin, näen vain hänen tapa auttaa, kuka tarvitsee minulta apua. Muista lukea tämä todistukseni loppuun asti, että se on elämäntarina, koska se on todistus, jonka kerron jokaisen kuulemaan. Olin naimisissa 3 vuotta, ja avioliiton neljättä vuotta, toinen nainen vei rakastajani pois, ja mieheni jätti minut ja lapseni, ja kärsimme 2 vuotta, kunnes tapasin paikan, jossa mies nimeltä Ylipappi Dr.Sango auttoi päättämään yrittää auttaa häntä tuomaan rakastajansa kotiin ja luottamaan minuun lähettämään hänelle vain kuvani ja tietoni hänelle ja aviomiehelle ja 2 päivän kuluttua, kun hän kertoi, että näin auton, menin Talo ja näki, että se oli mieheni ja hän tuli luokseni ja lasten luo, ja siksi olen iloinen voidessani nähdä jokaisen teistä tapaavani tämän miehen kanssa, koska en voi vannoa elämääsi. Erittäin vahva loitsu ja sen oikeinkirjoitus toimii hyvin, ilman sivuvaikutuksia, jos haluat lisätietoja papista Dr.Sangosta. Kärsitkö todella nyt suhteistasi? Haluatko ylipapin Dr.Sangon puuttumisen suhteeseesi auttaaksesi parantamaan suhdettasi? ota sitten yhteyttä häneen tänään sähköpostitse: [email protected]
        jos sinulla on ongelmia seuraavassa kysymyksessä
        (1) Jos haluat entisen paluumuuttajasi
        (2) jos sinulla on aina huonoja unia.
        (3) Haluat tulla ylennettyksi toimistollesi.
        (4) Jos haluat vauvan.
        (5) Yrttihoito
        (6) Haluat olla rikas.
        (7) Haluat sitoa aviomiehesi / vaimosi ikuisesti.
        (8) Jos tarvitset taloudellista apua.
        (9) Anna ihmisten noudattaa sanojasi ja ilmaista toiveesi
        (10) E.T.C-tapausratkaisu
        Ota heihin yhteyttä [email protected] sähköpostitemppelilläsi
        ja ratkaise kaikki ongelmasi

        Haluan toimia koetuksellasi
        nimeni on Sheri Yhdysvalloista
        Sen on oltava todistus, joka kaikkien on luettava. Olen täällä koko maailman tietävästä ihmisestä, joka pelasti suhteeni, ja tämän suurenmoisen miehen nimi on Dr.Pellar. Se teki hienoa työtä tuoden entisen rakastajani, joka jätti minut ja lupasi, että hän ei koskaan tule takaisin minuun. Tämän ansiosta tajusin, että yksityiskohtaisten tietojen antaminen tohtori Pelarista on tuonut maailmalle monia etuja niille, joilla on rikki kodit tai suhteet hänelle, jotka auttavat sinua korjaamaan tämän rikki suhteen tai avioliittoasi. Voit ottaa yhteyttä häneen hänen sähköpostiosoitteensa kautta: [email protected] Ota yhteyttä häneen ja näet kuinka ongelmasi ratkaistaan ​​24 tunnissa. Hän on erikoistunut myös seuraaviin aiheisiin
        (1) Haluat entisen ex.
        (2) Haluat tulla ylennettyksi toimistollesi.
        (3) Haluat seurata miehiä / naisia.
        (4) Haluat lapsen.
        (5) Olet yrittäjä ja haluat voittaa sopimuksia
        (6) Haluat miehesi olevan sinun ikuisesti
        (7) Tarvitset henkistä apua.
        (8) Sinua on huijattu ja haluat saada takaisin menetetyn rahan.
        (9) Lopeta avioero
        (10) Rahan rituaalin kuvaus
        (11) Voita vaalit
        Jos tarvitset apua, ota yhteyttä tohtori Pellariin sähköpostitse ja hän pelasti avioliitto ja olen nyt todella onnellinen siitä, että hänen sähköpostinsa on nyt [email protected]


    • Anonyymi

      En koskaan usko rakkaussuhteeseen, ennen kuin tapasin ystävän, joka kertoi minulle kaikki entisen poikaystävänsä mukana tulevasta Dr.Pellarista, vaikka hän kertoi, että en usko häntä, koska luulin, että hänellä olisi sama väärennös pyörä ottaa rahani pois. Vaikka annoin hänelle mahdollisuuden selittää kaiken, mitä hänellä on sanottavaa Dr.Pellarista, sanoin hänelle, että monet huijarit haluavat ottaa rahat ja en koskaan tule heidän uhriksi, vaikka morsiameni pitäisi mennä naimisiin. minut muutaman kuukauden päässä, odotin kärsivällisesti toista kaveria, mutta rakastin häntä niin paljon. Hän kertoi minulle, että tämä Dr.Pellar ei ole väärennös siitä, että hänellä on oikeus ja että hän on auttanut monia saavuttamaan rakkautensa. Kysyn häneltä kuinka tämä oikeinkirjoitus toimii ja mitä vaatimuksia minun on tehtävä ennen kuin hän voi heittää rakkauteni roll-on minä? Hän kertoi minulle lähettävän hänelle sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja minun pitäisi kertoa hänelle mitä haluan. Lähetin hänelle itsekin ja sanoin, että tarvitsen jälleen entistä kaveria, ja sanoin, että ystäväni ohjasi minua hänen luokseen, miksi epäilen hänen työtä? Hän sanoi, että hänen työnsä on 100% turvallista ja varmistaa, että kukaan ei koskaan tullut temppeliin ja että hän on sama. Minua hämmennettiin hänen sanoistaan, hän kertoi minulle, ja ajatteli minulle, kuinka tiedän tämän kaikesta, josta puhumme aiemmin. Hän sanoi ennen kuin voisi astua minuun, että minun on uskottava ja luotava häneen ja jätettävä muut oikeinkirjoituksen shakki ja odoteltava kärsivällisesti minua, että jos voin sanoa tehdä tämän kaiken, saan vauvani takaisin 72 tunnissa. Sanoin okei, lupaan työskennellä kanssasi yksin, sitten hän antoi minulle lomakkeen täyttääkseni kuten minäkin ja lähettää sen hänelle valokuvillani ja kuvillani entisestä rakastajastani. Hän vastasi minulle 30 minuuttia myöhemmin ja kertoi, että hänen jumalansa tarvitsivat jotain puhuakseen minulle ja ongelmani on erittäin helppo, jos voin tarjota näitä asioita. Kun kysyin häneltä, miten saan tämän ja miten voin lähettää sen hänelle rakkauspelin heittämiseen, hän sanoi minulle, että minun ei pitäisi olla huolissani siitä, että myyjä on kotimaassani. hanki se minulle. Sitten kysyn häneltä, kuinka paljon maksaa kaikkien näiden tuotteiden ostaminen? Hän kertoi minulle, mitä lähetin hänelle täysin luottavaisin mielin. Tuntia myöhemmin hän soitti minulle ja kertoi minulle ongelmani ratkenneen, joten odotan 72 tuntia rakkauteni rukoilemaan puolestani, kuten tein hänen sanojensa mukaan, kun se oli noin 6 seuraavien kolmen päivän aikana, mieheni soitti minulle ja hän sanoi olevansa kotona, hän haluaa nähdä minut nopeasti. Kerroin hänelle, että hän toivoi kaiken olevan hyvää, että hän sanoi kyllä, kun sanoin hänelle, että hän voi tulla, entinen kaverini palasi luokseni ja pyysi anteeksi, että hän tiesi mitä hänen edessään on tulossa. Nyt olen niin onnellinen, että olen toipunut rakastajastani taas ja suunnittelemme kuherruskuukauttamme pian, soitin Dr.Pellarille ja kiitän häntä suuresti ja kysyin häneltä mitä tehdä hänelle kiitos, hän käski unohtaa ja pitää minun rahaa, jota hän ei ole rahan jälkeen, mutta auttaakseen ihmisiä, jotka tarvitsevat apua siellä, hänen on tehtävä vain lisää todistuksia hänestä, jotta apua tarvitsevat siellä lähettävät hänelle myös miksi päivä antaa todistukseni. Olkoon hyvä herrasmies edelleen siunaamaan häntä ja antamaan hänelle pitkä ikä ja viisaus. TÄMÄ ON Dr.Pellar-sähköpostiosoite [email protected]

    • Anonyymi

      Sydämeni mielelläni haluan kertoa maailmalle tohtori Pellarista, joka auttoi minua palauttamaan rakastajani voimakkaalla loitsulla, entisellä ja minulla, kun minulla oli väärinkäsityksiä, jotka johtivat erotteluun, vaikka pyysin häntä. useita kertoja pyytää anteeksiantoa ja viedä minut takaisin, koska tiedän, että olen loukkaantunut, mutta joka kerta kun menen, tunnen aina syvempää kipua ja kärsimystä, koska hän kävelee aina minuun eikä halua kuunnella mitä minun on sanottava, mutta minä, uskollinen päivä, kun selasin, sain todistuksen naisesta, jonka ongelma ei ollut vain minun, vaan myös tohtori Pellarin. Tohtori Pellarr auttoi häntä loitsussaan siitä, että olen onnellinen, ja otin myös yhteyttä tohtori Pellarin sähköpostiosoitteeseen ja kertoin sitten hänelle tarinansa, mutta ainoa asia, mitä hän sanoi, oli se, että pyyhkin teidät kyyneliltä, ​​että minulla on onni, että minulla on kaikki hyvin kuin hän lupasin ja nyt olen toipunut morsiameni ja me molemmat elämme onnellisina ikuisesti. Mikään tohtori Pellar ei voi tehdä hänen loitsunsa kanssa, ja vain lupaamalla itselleni jatkan todistajana verkossa, kuinka tohtori Pellar auttoi minua. Olipa ongelmasi suurempi kuin minun tai vähemmän, annan sinulle 100-prosenttisen takeen siitä, että Dr.Pellare tekee sen lopulta, ota yhteyttä tohtori Pellariin ottaaksesi yhteyttä häneen ilman, että sinun tarvitsee lähettää sähköpostia hänelle. Sähköposti [email protected]

    • Anonyymi

      LUKAA:
      Hei, olen Michael Traversa 3 vuoden kuluttua Helenasta, hän hajosi kanssani, tein kaikkensa saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli hukkaan. Halusin häntä niin paljon sen rakkauden takia, jota minua kohtaan häntä kohtaan, pyysin ja lupasin hänelle, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni, ja hän ehdotti, että ota mieluummin yhteyttä oikeinkirjoittajaan, joka voi auttaa minua heittämään loitsun palauttaakseni sen, mutta olen tyyppi, joka ei koskaan uskonut loitsuihin aiemmin, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin Kokeile häntä, otin yhteyttä oikeinkirjoittajaan hänen sähköpostissaan ja sanoin minulle, ettei ollut ongelmaa, että kaikki olisi kunnossa 24 tunnin sisällä, että entinen palaa takaisin luokseni 24 tunnin sisällä loitsun antamisesta, heitti loitsu ja yllättäen 24 tunnin sisällä se oli noin klo 16.00 07.02.2020. Helena (entinen) soitti minulle, olin niin yllättynyt, että otin puhelimen ja sanoin vain, että hän oli niin pahoillani kaikesta, ja hän suostui asumaan jälleen kanssani. Olin erittäin onnellinen ja menin hänen luokseen, joten aloimme taas elää yhdessä onnellisina. Sittemmin olen luvannut, että kuka tahansa tiedän, jolla on suhteellisuusongelmia, auttaa sellaista henkilöä ohjaamalla hänet ainoaan todelliseen ja voimakkaaseen casting-loitsuun, joka on auttanut minua ongelmani kanssa. Ota yhteyttä tohtori Sangoon sähköpostissa [email protected] "Elämäni on palannut! 14 vuoden rikki avioliiton jälkeen mieheni jätti minut ja kaksi kaksosetamme. Tunsin, että elämäni oli ohi, tein melkein itsemurhan, olin henkisesti masentuneena erittäin kauan, mutta kiitos oikeinkirjoituksen tohtorille Sangon, jonka tapasin verkossa erään uskollisena päivänä selatessani Internetiä etsiessään hyvää oikeinkirjoituksen, joka voisi ratkaista ongelmani, löysin monia todistuksia tästä nimenomaisesta oikeinkirjoituksesta Jotkut todistivat, että hän oli palauttanut heidän rakastajansa Exin, toiset todistivat, että hän palautti kohtu, paransi herpestä ja muita sairauksia, toiset todistivat voivansa heittää loitsun lopettaa avioeron ja niin edelleen. Tuli myös yhden erityisen todistuksen, joka koski nainen nimeltä Sonia, todisti siitä, kuinka tohtori Sango toi rakastajansa Exin alle 7 päivässä ja kääntyi pienten poikiensa syöpävaikutuksiin, ja todistuksen lopussa pudotin tohtori Sangon sähköpostiosoitteen. he kaikki, päätin kokeilla tohtori Sangonia. Otin yhteyttä häneen sähköpostitse ja selitin ongelmasi hänelle. Vain 3 päivässä mieheni palasi luokseni ja ratkaisimme ongelmamme, ja olemme jopa onnellisempia kuin ennen. Tohtori Sango on todella lahjakas mies, enkä lopeta hänen julkaisemistaan, koska hän on hieno mies ... Jos sinulla on ongelma ja etsit todellista casting -loitsua, joka ratkaisisi kaikki ongelmasi. Kokeile tohtori Sangoa milloin tahansa, se saattaa olla vastaus ongelmiin. Tässä on hänen yhteyshenkilö [email protected].

    • Anonyymi

      "Elämäni on palannut !!! 14 vuoden rikkoutuneen avioliiton jälkeen mieheni jätti minut ja kaksi kaksosetamme. Tunsin, että elämäni oli ohi, tein melkein itsemurhan, olin masentuneena erittäin pitkään. Mutta kiitos oikeinkirjoituksen tohtori Sango, jonka tapasin verkossa eräänä uskollisena päivänä etsiessään hyvää oikeinkirjoituksen, joka voisi ratkaista ongelmani Internetissä, löysin monia todistuksia tästä nimenomaisesta oikeinkirjoituksesta. Jotkut todistivat, että hän oli palauttanut heidän rakastajansa Exin, toiset todistivat, että hän palautti kohtu, paransi herpestä ja muita sairauksia, toiset todistivat voivansa loitsun lopettaa avioeron ja niin edelleen. Tulin myös yhden erityisen todistuksen, joka koski Sonia-nimistä naista, todisti siitä, kuinka tohtori Sango toi hänen rakastajansa Ex alle alle 7 päivässä ja kääntänyt pienten poikiensa syöpävaikutukset, ja todistuksen lopussa pudotin tohtori Sangon sähköpostiosoitteen. Luettuani ne kaikki, päätin kokeilla tohtori Sangonia. Otin yhteyttä häneen sähköpostitseja selitti ongelmani hänelle. Vain 3 päivässä mieheni palasi luokseni ja ratkaisimme ongelmamme, ja olemme jopa onnellisempia kuin ennen. Tohtori Sango on todella lahjakas mies, enkä lopeta hänen julkaisemistaan, koska hän on hieno mies ... Jos sinulla on ongelma ja etsit todellista casting -loitsua, joka ratkaisisi kaikki ongelmasi. Kokeile tohtori Sangoa milloin tahansa, se saattaa olla vastaus ongelmiin. Tässä on hänen yhteyshenkilö [email protected]

    • Anonyymi

      Tunnen olevani jälleen niin siunattu avioliittoani, kun tohtori osagiede toi takaisin mieheni, joka erotti minut kanssani hyviä 3 vuorokautta. Olen nimeltä Anneli Jäätteenmäki. Vaikka minulla on suu koko kehossani, ei riitä, että kiitämme tohtori Osagiedea hänen avusta elämässäni. Mieheni oli eronnut kanssani 3 kuukautta ja joutunut olemaan tuskissa ja tuskalla ilman häntä. Joten etsin apua kaikkialta, mutta mikään ei onnistunut, ennen kuin tarkoitin tohtori Osagiedea, jonka kanssa otin yhteyttä verkossa. Selitin tilannetta hänelle ja hän lupasi, että aviomieheni tulee takaisin minuun 24–48 tunnin sisällä, sikäli kuin sydämeni silti lyö hänen puolestaan. Uskoin häneen ja hän valmisti loitsun minulle ja mieheni soitti minulle juuri kun tohtori Osagiede sanoi. Hän vetoaa ja sanoi, että hän tarvitsee minut takaisin ja elämme nyt jälleen onnellisina viimeiset 9 kuukautta. Kaikkien siellä lukevien artikkelini, jotka tarvitsevat apua, tulee ottaa yhteyttä häneen ... Sähköposti: [email protected] tai whatsapp and viber puhelinnumeroon 2349014523836

    • Anonyymi

      Pieni tovi asuttiin erillään ja takaisin yhteen ja kestänyt on noin 30 vuotta, nuorena voi vähän tunteet kuohahtaa.

    • Anonyymi

      Nimeni on Jana Englannista. Minun on kunnioitettava sinua ja loitsujasi saadaksesi tämän todistuksen kaikkien tietoon. Kävin tapaamassa muita loitsukirjoittajia näkemättä tuloksia, he halusivat vain rahani. Toivon vain, että olisin tullut tapaamaan sinua aikaisemmin, hyödynin sinua mahdollisimman paljon. Entinen aviomieheni katosi vuodeksi, menin kaikkialle ja etsin muita taikureita, mutta tuloksia ei ollut, ennen kuin ystäväni esitteli minut tohtori Pellarille. Rakkausloitsun jälkeen sain vihdoin puhelun häneltä alle 48 tunnissa. Hänen loitsunsa tekivät ihmeitä, ja mieheni oli jälleen täynnä rakkautta. Se oli kuin ihme! Yhtäkkiä hän palasi kukkien kanssa sanomalla, että minun pitäisi antaa se hänelle, olin todella järkyttynyt ja järkyttynyt, kun mieheni laskeutui polvilleen pyytäen anteeksiantoa ja hyväksyin sen. Minulta todella puuttuu sanoja ja olen onnellinen, sinä olet Jumala, joka on lähetetty minulle ja koko perheelleni. Ja olen taas onnellinen nainen. Paljon kiitoksia tohtori Pellarille. Kaikille, jotka etsivät todellista kantorakettia, ota yhteyttä tohtori Pellariin sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Hei kaikki, tämä on hieno todistus, jonka minun on kerrottava. En koskaan uskonut loitsuihin tai taikuuteen ennen kuin tapasin Dr.Sangon. Viiden vuoden avioeron jälkeen vaimoni jätti minulle kaksi lasta. Tein melkein itsemurhan, olin emotionaalisesti rikki. Kiitos Dr.Sango -nimisen loitsujulkaisijan, jonka tapasin verkossa. Eräänä uskollisena päivänä Internetissä surffaillessani löysin paljon palautetta tästä pyörästä. Jotkut ihmiset vakuuttivat hänelle, että hän oli tuonut takaisin entisen rakkaansa, toiset vakuuttivat hänelle, että hän oli rakentanut kohtuunsa, parantanut syöpää ja muita sairauksia, toiset vakuuttivat hänelle, että hän pystyy keksimään lopettaa avioeron. Minulla oli myös yksi erityinen todistus, se oli nainen nimeltä Marry, hän todisti kuinka hän palautti entisen rakkaansa alle 2 päivässä, ja todistuksen lopussa hän kieltäytyi hänen sähköpostistaan. Postiosoite ([email protected]). Luettuani kaikki nämä arvostelut päätin kokeilla sitä. Otin häneen yhteyttä sähköpostitse ja selitin hänelle ongelman. Vaimoni palasi luokseni vain 48 tunnissa. Olemme ratkaisseet ongelmamme ja olemme vieläkin onnellisempia kuin aiemmin. Dr.Sango on todella lahjakas mies, en aio lopettaa lähettämistä, koska hän on hämmästyttävä henkilö. Jos sinulla on ongelma ja etsit todellista ratkaisua ja oikeaa loitsupyörää, joka ratkaisee kaikki ongelmasi puolestasi, ota yhteyttä Dr.Sangoon hänen voimallaan. Se voi tehdä unelmistasi totta
      Se voi myös auttaa sinua:
      1. Palauta poikaystäväsi tai tyttöystäväsi
      2. Palauta miehesi tai vaimosi
      3. Voita arpajaiset ja ylennykset toimistoissa
      4. Auta tulemaan raskaaksi, jos tarvitset vauvaa
      5. Ota heti yhteyttä saadaksesi täydellisen parannuskeinon kaikista sairauksista: Hangout: sähköposti Sähköposti: [email protected]

    • Anonyymi

      Ystäväni, nimeni on Tie Kanadasta, ja minulla on ollut treffit yli 3 vuotta, ja vaikka meillä oli niin paljon kiistoja, emme ole koskaan ajatelleet erottamista. Eräänä päivänä hän soitti minulle puhelimitse ja kertoi kuinka kyllästynyt suhde ja missään nähdä mitä aiomme. On kulunut kuukausia, eikä poikaystäväni ole enää ottanut minuun yhteyttä, enkä ole enää kuullut hänestä ja hänen matkapuhelimensa on kytketty irti. Tiesin, että minun piti hakea apua, koska rakastin häntä kovasti. Käännyin tämän suuren oikeinkirjoitustutkijan puoleen, koska en ollut koskaan aikaisemmin lähestynyt ketään ja sanonut, että viikon yhteydenoton jälkeen minulle soitti entinen kaveri ja pyysi tapaamaan minua 48 tunnin kuluttua. Hän teki työni sovittamaan mieheni kanssa. käytti rengasta sormellani. Olen erittäin onnellinen siitä, että minusta voi pian tulla naimisissa oleva tyttö auttaakseni tätä suurta oikeinkirjoittajaa. Lupasin näyttää kaikille työni ja ota yhteyttä tähän mieheen auttamaan sinua
      tämä on Dr.Pellar -sähköposti, joka auttaa minua saamaan entisen poikaystäväni takaisin luokseni
      [email protected]

    • Anonyymi

      seurustelin n. kolme vuotta ihanan miehen kanssa, mutta suhteessa oli ongelmia, esim. hän ei hyväksynyt aikuisia lapsiani ja hänellä oli vakavia potenssiongelmia. Näiden seikkojen vuoksi kiinnostukseni lopahti ja olin viileä suhteessa, en pitänyt oma-alotteisesti yhteyttä jne. Lopulta suhteemme hiipui, hän yritti lähestyä mutta torjuin hänet. Hän löysi uuden tapailukumppanin mutta soitteli minulle että tykkää vielä minusta ja kokeili "kepillä jäätä". En kuitenkaan pystynyt hänelle vastaamaan vaan olin viileä ja etäinen enkä kertonut omista tunteistani joita toki vielä oli ja on. Tunnen mustasukkaisuutta ja hän on mielessäni joka päivä. En pysty ottamaan yhteyttä enkä tiedä mitä teen. En pysty kiinnostumaan muistakaan vaikka kuinka yritän. Olen kuitenkin jo keski-ikäinen ihminen mutta tuntuu kuin olisin teini-ikäinen tunteitteni kanssa.

    • Anonyymi

      Dr.Pellarin avulla sinulla on hyvät mahdollisuudet saada miehesi tai vaimosi takaisin sinulle ja lapsillesi, jos hajoaminen tapahtuu.
      mieheni jätti minut ja kaksi lastamme noin 2 vuodeksi. Koin paljon kipuja ja yritin kaikkea saadakseni hänet takaisin minuun ja lapsiin, mutta mitään ei tullut. Se oli minulle todella stressaavaa aikaa, koska en koskaan halunnut olla sydänsurussa. Minua käskettiin ottamaan yhteyttä rakkauslääkäriin auttamaan minua, minkä tein. Reunion-loitsu, joka toi mieheni takaisin minulle ja hänen lapsilleen kahden päivän sisällä, on Dr.Pellar, arvostan todella mitä olet tehnyt minulle. Tässä on hänen yhteyshenkilönsä, jos tarvitset sitä suhteidesi ongelmien ratkaisemiseksi: [email protected]

    • Anonyymi

      3. Kerra n palattu yhteen, ei ois kannattanu. Miehellä kortsuja kaapissa. Kuulemma vanhoja😀 , ollaan jahkattu8 vuotta siis kauemmin kuin kortsujen vmp . Pitää jtn profiilia ja chattaa netissä. Hokee että ois rehellinen, mut eihän se siis oo. Siit näkee et on epärehelline. Mä oon toiminu niinku suhtees pitää ja ollu luotettava. Mut nyt kai aika katelöa oma kämppä ei kai voi pakosta tässä roikkua jos oon " ei kiinnosta " osastolta.

    • Anonyymi

      Hei ystävät, nimeni on Nora, on hyvä, että aiot lukea tämän aiheen, koska se osoittautuu hyväksi elämänvaihtokokemukseksi sinulle tai tuttavallesi. Kysymys kuuluu, onko sinulla vaikeuksia, haluatko ymmärtää elämääsi vai onko sinulla mitään sairauksia, tämä on tilaisuutesi varmistaa, että ongelmasi on ratkaistu, ota yhteyttä suuriin taikureihin Dr.Pelllar. Tapaan tämän lääkärin, kun mieheni erottaa minut kaksi vuotta ja haluan hänet takaisin vain siksi, että ei ole muita miehiä, jotka voisivat rakastaa minua samalla tavalla kuin entinen mieheni, ystäväni nappasi mieheni ja mieheni vihasi minua ja erosin minusta, olin kuin vihainen, koska en halua, että se tapahtuisi meille. Pyydän häntä, että hän kieltäytyi ja ystäväni saivat minulle Dr.Pellarin yhteydenoton ja otan häneen yhteyttä hänen sähköpostinsa kautta ja seuraan kaikkea mitä hän pyysi minua tekemään sen jälkeen mieheni palasi takaisin ja olen todella onnellinen ja toistaiseksi mieheni ei koskaan ajattele toista naista. Jos kohtaat saman ongelman, ota yhteyttä tähän oikeinkirjoituksen lähettäjään sähköpostitse: [email protected]
      (1) Palauta entinen vaimo tai aviomies.
      (2) Loitsut suurten arpajaisten voittojen voittamiseksi
      (3) yrtit tulla raskaaksi
      (4) Työn ylennysloitsu
      (5) Kaikentyyppisten sairauksien (syöpä, munuaissairaus, jalkavauriot) jne. Parantaminen
      (6) taikakynän luominen tenttiin onnistuneesti
      (7) Tutkimuksen todennäköisyys
      (8) Loitsut minkä tahansa oikeudenkäynnin voittamiseksi
      ja muuta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse. sähköposti [email protected]

    • Anonyymi

      Nimeni on Roze Ranskasta, haluan jakaa kokemukseni
      En voi koskaan kiittää sinua tarpeeksi DR.Sangosta upeasta työstä, jonka olet tehnyt minulle ja lapsilleni tuodakseni mieheni takaisin. Minulla oli vakavia suhdeongelmia mieheni kanssa, eikä hän ollut enää omistautunut minulle ja lapsillemme, kun kysyin häneltä, mikä ongelma oli, hän kertoi rakastavansa minua rakkaudesta ja haluavansa avioeroa ja olin loukkaantunut, itkin kaikki päivä ja yö, joten hän muutti ystävänsä huoneistoon. Asiat pahenivat entisestään, kun hän alkoi käydä ystävänsä kanssa usein baareissa ja strippausklubeissa, juopua ja nukkua. Hän aina uhkaa minua puhelimessa heti, kun soitan hänelle, kaikkien hänen ystävänsä antamien huonojen neuvojen takia. Rakastan häntä todella ja olemme olleet naimisissa 10 vuotta, mikä antoi meille kauniin tyttären ja pojan. Olin menettänyt myös paljon rahaa terapeuteille ollessani DR: n kanssa. Sango esitteli ystävä, joka auttoi naimisiin lapsuuden poikaystävänsä kanssa, mikä antoi hänelle täyden luottamuksen ja voiman palauttaa hänet. Tein kaikki DR.Sango kysyi minulta, noudoin myös kaikkia DR.Sangoton minulle antamia ohjeita. 48 tunnin kuluttua mieheni soitti minulle ja kiiruhti kotiin ruskealla uudella autolla minulle ja lapsillemme. Ihmiset muuttuivat vain emotionaalisesti, olin tuona päivänä maan onnellisin nainen. miehelläni on nyt hyvä työ ja hän lopetti juomisen, hän lopetti merkityksettömien ystävien pitämisen. Se on ihme, jota en koskaan uskonut mahdolliseksi, koska olin menettänyt kaiken toivon, kunnes löysin DR.Sango ottaan häneen yhteyttä tänään ja saamaan takaisin rakkauden, voin vakuuttaa, että otat yhteyttä häneen sähköpostitse. [email protected]

    • Anonyymi

      Hei ystävä,
      Olen kotoisin Saksasta ja nimeni on Yeta
      Dr.Pellar teki tämän jälleen auttamalla minua palauttamaan mieheni. kun luulin kaiken toivon menetetyn. Joten otin yhteyttä häneen ja tein kaiken, mitä hän käski minun tehdä, ja sain todella tuloksen 48 tunnin sisällä, koska hän vakuutti minulle. En koskaan odottanut, joten annoin itselleni lupauksen kertoa maailmalle Dr.Pellarista, koska hän on hieno ihminen. Onko sinulla ongelmia suhteessa? onko kumppanisi eronnut sinusta ja rakastatko edelleen ja haluatko hänen palaavan? ota sitten yhteyttä Dr.Pellariin tänään saadaksesi 100% takuun siitä, että hän auttaa sinua samalla tavalla kuin hän auttoi minua. Dr.Pellar. Sähköpostiosoite on: [email protected]

    • Anonyymi

      Ylläpito voisi yrittää estää näitä kusetusmainoksia

      • Anonyymi

        Edes poistaa?!


    • Anonyymi

      se toimii hetken ja eroatte uudestaa ja sit takas ja sama rumba kunnes jompikumpi päättää että on aika päästää irti lopullisesti ja molemmat voi jatkaa elämäänsä onnellisempana

    • Anonyymi

      Joo, hurjaksi voi mennä tuo yhteenpaluu rumba.. tapasin miehen ja kaksi vuotta oltiin onnellisia. Sitten tuli joku kaveri mukaan kuvioihin, joka olikin exä. Pidettiin taukoa kolme kuukautta ja he taas erosivat ja minä tyhmänä aloitin uudestaan. oltiin sitten noin puoli vuotta ja taas tuli tämä ex miehen elämään. Ostivat yhteisen talonkin ja ajattelin että nyt on loppu. Meni taas noin puoli vuotta ja mies sanoi, että tämä ex muuttaa pois. Vielä lähdin mukaan ja yhteiselo kestikin 3 vuotta. Ajattelin että nyt tämä kestää. Sitten mies ilmoitti että haluaa että muutan pois. Lähdin vähäksi aikaa ja ajattelin, että tauko tekee hyvää. Sitten mies toi tavarani ja ilmoitti että ex on muuttanut takaisin.. Voiko tämä olla totta!!??

    • Anonyymi

      Hyvää päivää kaikille. Nimeni on Paulina Lucas, olen poissa
      täällä levittää tätä hyvää uutista koko maailmalle siitä, kuinka sain entisen mieheni takaisin. Kaikki alkoi, kun mieheni huijasi minua toisen naisen kanssa tietämättä hänelle, että nainen on velho, ja nainen loitsi mieheni, joka sai mieheni muuttamaan tunteitaan minua ja lapsia kohtaan ja rikkoi 6 vuoden avioliittomme. Olin hämmentynyt ja stressaantunut yksinhuoltajaäitiä koskevien kipujen takia, joten soitin ystävälle ja selitin avioliittohaasteeni hänelle, hän neuvoi ja ohjasi minua ottamaan yhteyttä tähän suureen voimakkaaseen loitsupyörään nimeltä Dr.Abu
      Tärkein syy siihen, miksi hän kehotti minua ottamaan yhteyttä tohtoriin Abu, johtui siitä, että hän on viime aikoina lukenut Internetissä joitain todistuksia, jotka jotkut ovat kirjoittaneet voimakkaasta loitsupyörästä tohtori Abu ja minä olin niin tyytyväinen ja päätin hakea apua häneltä jonka hän teki täydellisen työn tekemällä loitsun miehelleni ja hyödyntämällä toisen naisen voimia, mikä sai hänet palaamaan luokseni ja pyytämään anteeksiantoa.
      En lopeta hänen nimensä julkaisemista verkossa hänen tekemänsä hyvän työn takia. Kaikille, joilla on avioliitto-ongelmia, avioerokysymyksiä, kadonneita rakastajia tai muita suhteisiin liittyviä kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä tohtori Abu: han kiireellisen loitsupyörän lähettämällä sähköpostia osoitteeseen WHATSAPP 2347051715801 [email protected]

      Hän voi myös ratkaista tämän ongelman täydellisesti

      1] HALUAN ex-poikaystäväni tai mieheni takaisin

      2] TYÖN MENETTÄMINEN

    • Anonyymi

      Hyvää päivää kaikille. Nimeni on Paulina Lucas, olen poissa
      täällä levittää tätä hyvää uutista koko maailmalle siitä, kuinka sain entisen mieheni takaisin. Kaikki alkoi, kun mieheni huijasi minua toisen naisen kanssa tietämättä hänelle, että nainen on velho, ja nainen loitsi mieheni, joka sai mieheni muuttamaan tunteitaan minua ja lapsia kohtaan ja rikkoi 6 vuoden avioliittomme. Olin hämmentynyt ja stressaantunut yksinhuoltajaäitiä koskevien kipujen takia, joten soitin ystävälle ja selitin avioliittohaasteeni hänelle, hän neuvoi ja ohjasi minua ottamaan yhteyttä tähän suureen voimakkaaseen loitsupyörään nimeltä Dr.Abu
      Tärkein syy siihen, miksi hän kehotti minua ottamaan yhteyttä tohtoriin Abu, johtui siitä, että hän on viime aikoina lukenut Internetissä joitain todistuksia, jotka jotkut ovat kirjoittaneet voimakkaasta loitsupyörästä tohtori Abu ja minä olin niin tyytyväinen ja päätin hakea apua häneltä jonka hän teki täydellisen työn tekemällä loitsun miehelleni ja hyödyntämällä toisen naisen voimia, mikä sai hänet palaamaan luokseni ja pyytämään anteeksiantoa.
      En lopeta hänen nimensä julkaisemista verkossa hänen tekemänsä hyvän työn takia. Kaikille, joilla on avioliitto-ongelmia, avioerokysymyksiä, kadonneita rakastajia tai muita suhteisiin liittyviä kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä tohtori Abu: han kiireellisen loitsupyörän lähettämällä sähköpostia osoitteeseen WHATSAPP 2347051715801 [email protected]

      Hän voi myös ratkaista tämän ongelman täydellisesti

      1] HALUAN ex-poikaystäväni tai mieheni takaisin

      2] TYÖN MENETTÄMINEN

      3] MATALA S sperman määrä

      4] SYDÄN ERITTELY

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Nimeni on Lizzy, olen kotoisin Meksikosta.
      Olen erittäin iloinen voidessani julkaista tämän todistuksen täällä siitä, kuinka suuri loitsupyörä auttoi minua palauttamaan elämäni rakkauden. Tiedän, että monet minun kaltaiset naiset ovat tehneet niin paljon saadakseen miehensä takaisin tai rakastuakseen kerran. Haluaisin kertoa, ettet katso enää tänne, koska vastaus on täällä. Uskon vilpittömästi, että jos Dr.Pellarin kaltaisia ​​velhoja on viisi, tämä maailma olisi parempi paikka. Olen nähnyt ihmisten valittavan, kuinka väärennetyt loitsut ovat luvanneet auttaa heitä, mutta eivät voineet, mutta Dr.Pellarin kanssa sanon, että ongelmasi on jo ratkaistu. Mieheni ja minä olimme yksin 4 kuukautta, enkä kestäisi ilman elämää ilman häntä. Yritin parhaani saada sen takaisin, mutta se ei toiminut, ennen kuin näin paljon todistuksia loitsupyörästä nimeltä "Dr.Pellar" ja kuinka hienoa hänen työnsä on. ja otin heti yhteyttä häneen sähköpostitse ja otin hänen pyytämänsä askeleen, ja seuraavien 48 tunnin aikana rakastajani soitti minulle ja halusi antaa minulle anteeksi ja että hän ei halunnut muuta kuin pitää minut käsillä ikuisesti. Olin täynnä niin paljon iloa ja onnea, että löysin Dr.Pellarin. Toivon, että kaikki täällä löytävät tämän todistukseni ja saivat mieheni takaisin 48 tunnissa, kuten tohtori Pellar sanoi minulle ennen sitoutumistani häneen. Jos kohtaat ongelmia parisuhteessa, ota yhteyttä Dr.Pellariin sähköpostitse [email protected]

      • Anonyymi

        Tämä on todistukseni Dr. Sangon työn hyvyydestä. Olen Benita Lewis Pohjois-Carolinasta, USA:sta. Olen pahoillani, että laitoin tämän nettiin, mutta minulla on maailman paras loitsupyörä, joka toi takaisin tyttöystäväni, joka jätti minut viimeiset 3 vuotta ja päätyi selittämään sen minulle tuolle miehelle. blogisivusto, jonka yksi avustajista lähetti, ja hän kertoi minulle taikapyörästä, josta hän oli kuullut, ja antoi minulle sähköpostin. sähköpostiosoite, jonka voisin kirjoittaa loitsukynään kertoakseni minulle ongelmistani. Vain 1 päivässä tyttöystäväni palasi luokseni. Haluan vain kiittää tätä oikeudenmukaista ja vilpitöntä loitsujen ympyrää kaikesta, mitä kerroitte minulle tapahtuneen, ja kiitos, sir. Ole hyvä, haluan kertoa kaikille, jotka etsivät ratkaisua ongelmaansa, neuvon sinua ystävällisesti kääntymään tämän loitsupyörän puoleen, se on varma, se on voimakas ja riippumatta siitä mitä loitsunlaskija sanoisi, mitä tapahtuu, koska kaikki, mitä rulla käskee minun tapahtuvan. Voit ystävällisesti ottaa häneen yhteyttä: hänen sähköpostiosoitteensa. Sähköpostiosoite on [email protected]


    • Anonyymi

      Lihakunta vois palkata tohtorit mausteeksi

      • Anonyymi

        TULOKSET Perinteinen alkuperäiskansojen ihme, jota toivot vahvan rakkauden menetetyt päät säilyttämisestä. Elämässä on vain onnea, rakkautta ja rakkautta. Olemme kaikkien perinteisten ja henkisten parantajien, rosvojen, yrttiläisten, velhojen, astrologien ja monien muiden sankari. Mitä sinulla on päälläsi korjataksesi heidän epäonnistumisensa, he olivat tehokkaimpia terapeutteja, joilla oli eniten tuloksia samana päivänä heitettyään tai kertoessaan meille terveysongelmistasi. Mikä kärsimys tänään!!! Miksi joidenkin ihmisten pitäisi nauttia elämästä, mutta sinä kohtaat joitain terveysongelmia ja sairauksia. Olemme tuoneet hymyjä, iloa ja onnea ihmisten, sydämien ja perheiden kasvoille kaikkialla maailmassa ja teemme edelleen töitä. Uskomme, että rakkaus on ainoa asia, joka tekee elämästä täydellisen ja elämisen arvoisen. Saatat lukea tätä särkynyt sydän, kyyneleet kasvoillasi ja katua pientä virhettäsi, samalla kun kysyt itseltäsi sellaisia ​​kysymyksiä, miksi minä? Miten se tapahtui? Mikä minussa oli? Se on tosi? Miksi ihmiset tulevat elämääni ja jättävät minut? Tyttäreni tai poikani lakkaa esittämästä tällaisia ​​kysymyksiä elämässäsi, anna Päälahjan kantaa ristiäsi suhteesi ylösnousemukseen, ja tämä tarkoittaa, että tämän lukeminen on erittäin tärkeää ja tänään on sinun päiväsi. Tohtori Sango on valmiina auttamaan sinua 24 tuntia vuorokaudessa vain lähettääkseen hänelle sähköpostia milloin tahansa:
        (1) Haluatko kumppanisi kosivan sinua ja menevän naimisiin kanssasi?
        (2) Loppuuko rakkautesi? !!!!! Pettää sinua,
        (3) Onko kumppanisi estänyt sinut kaikessa sosiaalisessa mediassa?
        (4) Menettääkö kumppanisi kiinnostuksensa sinuun? (Avioero- tai tuomioistuinkysymykset)
        (5) Haluatko rakkautesi kasvavan?
        (6) Hän voi palauttaa kadonneen tai kadonneen rakastajasi pitkään,
        (7) Hän voi vahvistaa siteitä kaikissa romanttisissa suhteissa ja avioliitoissa,
        (8) Hän voi auttaa sinua pitämään kumppanisi uskollisena ja uskollisena sinulle,
        (9) Hän voi palauttaa rakkauden ja ilon, kun suhteet katkeavat,
        (10) Hän voi saada kumppanisi rakastamaan sinua yksin,
        (11) Hän voi rakentaa uskollisuutta ja kestävää rakkautta rakastavien välille,
        (12) Hanki avioeropäätös välittömästi entiseltä kumppaniltasi,
        (13) Hän voi luoda kestävää rakkautta rakastavaisten välille.
        (14) Hän voi auttaa sinua löytämään oikean kumppanin, kun voit ohittaa yksinäisyyden kierteen,
        (15) Velan ja velan poistaminen,
        (16) Osta unelmissasi talo tai auto,
        (17) Hän voi auttaa opiskelijoita läpäisemään kokeensa/haastattelunsa (tehostin)
        (18) Autamme työnhakijoita,
        (19) Kirjoita viipymättä rahaa, maksuviivästyksiä, eläkkeitä ja riskejä koskeva vaatimus
        (20) Voita yritystarjouksia, sopimuksia ja uhkapelejä (kaiken tyyppiset pelit)
        (21) Tarvitsetko kadonneen omaisuutesi takaisin?
        (22) Ylennykset ja parempi palkka,
        (23) Haluatko, että pahat henget suojelevat sinua pahoilta unilta?
        (24) Oletko sangoma, noita, velho, joka haluaa saada lisää valtaa?
        (25) Mikset säästäisi rahaa tai rakastajia?
        (26) Miksi sinulla on niin paljon vihollisia?
        (27) Miksi sinut erotetaan aina?
        (28) Taloudelliset ongelmat,
        (29) Joidenkin lääkäreiden keskeneräinen työ tulee mieleeni,
        (30) Eläkkeet ovat ilmaisia
        HUOMAA: Haluan myös muistuttaa, että tämä oli ikivanha käytäntö, vaikka sitä ei ole tieteellisesti todistettu, se on auttanut monia ihmisiä. Jokaisen henkilön olosuhteista ja olosuhteista riippuen saatat hyötyä. jos tarvitset apua, yritä ottaa yhteyttä Dr. Sangoon hänen sähköpostillaan; [email protected]


    • Anonyymi

      Olen erittäin iloinen saadessani olla täällä tänään kertomassa maailmalle, kuinka suuri tohtori Okpa auttoi minua, joka tuli pelastamaan avioliittoni sen jälkeen, kun mieheni päätti hylätä minut ja lapsemme. En koskaan tiennyt, että voisin saada mieheni takaisin elämääni, kunnes tohtori okpa tuli auttamaan minua ja toi mieheni takaisin luokseni voimakkaalla loitsullaan 24 tunnin sisällä. En koskaan tiennyt, että tällaisia voimia on olemassa, ennen kuin minua autettiin sen kanssa. Nykyään olen onnellinen vaimo mieheni kanssa, joka elää onnellisesti tohtori Okpan avulla. Joten kansani neuvoisin ottamaan yhteyttä tohtori Okpaan ja jos tarvitset apua, tämä on hänen yhteystietonsa: soita ja whatsapp hänelle numeroon 27653527813 tai lähetä sähköpostia: [email protected]

      Nimeni on Mila, olen kotoisin Hollannista.

    • Anonyymi

      kyllä se suhde alkaa toimia eron jälkeen ainakin mun ja mun tyttöystävän kohdalla kumppikaan ei toista samoija virheitä enää ja parisuhe eron jälkeen toimii paremin kyllä saman ihmisen kanssa yhteen palaminen toimii paremin eikä tuu ero tilanteita enää nii kanattaa ottaa sama ihminen takasi ja palata hänen kanssa yhteen

      • Anonyymi

        Joo jos molemmat haluaa tehdä muutoksen:-)


    • Anonyymi

      Kyllä, siitä on nyt 14 vuotta, kun mieheni halusi avioeron. Oli tavannut ilmeisen ihanan muijan työpaikan pikkujoulussa. Oltiin silloin kaikki kolme sanassa duunissa, joten jouduin tuota akkaa näkemään silloin tällöin. Varasti töistä miehelleni huonekalut ja tekstiilit..aravatkaa tekikö mieli käräyttää!! Muutin pojan kanssa pois. Vastapäätä, koska poika ei halunnut vaihtaa koulua. Otin tämän tosi raskaasti..tuli juotua vähän liikaa..onneksi oli serkku joka piti minusta ja pojasta huolta. Meni kuukausi ja mies tuli ovelle, sanoi ettei jaksakaan kun tämän naisen koirat ovat ykkösiä ja pitäsisi seksin jälkeen halailla ja suukotella. Hän haluaisi meidät nyt takaisin...nauroin vaan ja laitoin oven kiinni. Sanoi, että oli perunut avioeronkin. Ei siis mitään väliä miltä minusta tuntuu..huh huh. Alkoi sitten käymään enemmänkin meillä ja aina sama laulu että haluaa meidät takasin. Vappuna 2009 ilmoitin, että tähän kämppään en jää, koska tiesin että se akka on ollut myös täällä ja haluan pois tästä asunnosta. Mies alkoi järjestelemään ja löysikin meille asunnon seuraavalta kadulta. Suostuin muuttamaan tietyin ehdoin, en halua enää koskaan kuulla tuosta akasta mitään. Soitinkin hänelle ja sanoin, että oletko nyt onnellinen? Sua ei sitten loppupelissä haluttukaan! Eipä vastannut mitään. Nyt ollaan asuttu 13 vuotta yhdessä tässä talossa, poika on jo aikuinen ja meillä menee hyvin. Tosin olen itse tapaillut yhtä kundia jo neljättä vuotta..kosto se on suurikin kosto..

    • Anonyymi

      Hei, olen niin iloinen voidessani jakaa tämän, en silti voi kiittää teitä tarpeeksi voimakasta pappi Olaa,
      Mieheni lähti nuoremman naisen luo, koska en voinut synnyttää PCOS:n vuoksi. Olin niin järkyttynyt. Olin yksinäinen, itkin paljon, yritin jopa ottaa henkeni.
      Sitten noin 3 kuukautta sitten ystäväni kertoi minulle tästä suuresta miehestä pappi Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitostaan ​​täydellisen.
      Menin nettiin ja tutkin hänestä lisää. En ollut liian varma, mutta päätin kokeilla häntä, hän sanoi minulle, että älä huoli, että kaikki tulee olemaan hyvin.
      Hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu, ja minä tein ja hän teki työnsä ja lähetti minulle videotodistuksen ja käski minun odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin.
      Odotin 24 tuntia, enkä soittanut eikä Shawn (mieheni) ilmestynyt. Tunsin itseni petetyksi, kun kello oli yli 24 tuntia.
      Kaksi päivää myöhemmin kuulin ovikellon varhain aamulla, ja suurimmaksi yllätyksekseni Shawn, mieheni ovella, pyysi minulta anteeksi pettämistäni.
      Olen niin onnellinen, koska meillä on onnellisempi elämä kuin ennen. Se ei lopu tähän, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana. Kiitos paljon Priest Ade, olen ikuisesti kiitollinen.

      ota häneen yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
      WhatsApp 234 814 095 0088

    • Anonyymi

      Onnistuu jos molemmat valmiit tekemään osansa muutoksien eteen nii että mikä aiemmin ei toiminut, nyt toimisi. Molemmilla pitää olla halua siihen ja vanhat asiat kun puhuttu läpi, jättää ne ja jatkaa eteenpäin.

    • Anonyymi

      Riippuu, miksi erotaan. Kyllä pettämisen voi antaa anteeksi. Ei se ole välttämättä kynnysasia. Kynnysasia voi olla se, ettei suhteessa ole sitä oikeanlaista kemiaa.

    • Anonyymi

      Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisesti. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia joko avioliitto- tai parisuhdeongelmissa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut jälleen onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: [email protected] tai soita 27653527813

    • Anonyymi

      Ei kukaan! Ja jos on niin sitten on huonosti asiat.

    • Anonyymi

      Olen ikuisesti kiitollinen pappi Adu { S o l u t i o n t e m p l e. i n f o } {[email protected]}, hän teki jälleennäkemisen rakkausloitsun ja mieheni palasi luokseni. Puhun hänen kanssaan ikuisesti, hän on todella tuonut rauhan avioliittooni. Arvostan todella sitä, mitä olet tehnyt perheeni hyväksi...

    • Anonyymi

      En lukenut mutta ei janota eikä tule janottamaan💩👍

    • Anonyymi

      Olimme ns timeoutilla (emme siis virallisesti erossa, asuimme eri osoitteissa) noin 5kk, vähitellen aloitimme lämmittänään tulta uudelleen mutta, sitten kuulin vaimoni käyneen "matkoilla" puhdistamassa ajatuksia.

      Päätin osaltani tapailun siihen, edes epäilys tahritusta puolisosta riitti minulle

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe