Halpa vs kallis ihonhoitotuotteet?

typylipä vaan

Kumpaako olet itse kallistumassa ja miksi? Itse olen käyttänyt sekä kalliita ,että halpoja.Suurta eroa en ole loppujenlopuksi huomannut tuotteissa.
Nyt olenkin etsimässä halpoja luontaistuotteita kasvovoiteiksi , onko hyviä ehdotuksia? Dr.hauschkat yms... saa unohtaa, ne ei tosiaankaan oo halpoja!
Onko kukaan kuivan ihon omaava käytänyt jotain koko kropan rasvaa lisäten siihen esim. öljyä tms...?
Mulla on tosi vaikea kasvojen iho, herkkä lehahtaa herkästi punaiseksi , kuivaa herkästi joskus joutuu lisäämään useita kertoja päivässä jotain rasvaa kun alkaa kiristää ja kiristää....
Mikähän ois hyvä öljy kuivalle iholle?Onko se manteliöljy ainoa kuivan ihon öljy?

5

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leelies

En osta aivan halvinta, mutta en kallistakaan. Keskihintainen saa riittää. Esim. 50 ml purkista en maksaisi 20 euroa enempää. Syy: luotan huomattavasti enemmän terveellisiin elintapoihin: iho saa ravinteensa ennen muuta sisältä päin.

• 17+2

Minä käytän puhdistukseen apteekin humektania. Se on vesiliukoinen ja edullinen perusvoide.

Kosteutukseen riittää välillä pelkkä humektan ja joskus sekoitan siihen joko manteliöljyä tai jojobaöljyä. Jojoba on näistä kahdesta tuhdimpi. Teelusikalliseen humektania 2-3 tippaa haluamaasi öljyä.

Jojobaöljy on lähinnä ihon omaa öljyä eli se on hyvin siedetty ja mukavasti kosteuttava. Manteliöljy on selvästi kevyempi. mutta hyvä sekin. Öljyt kannatattaa levittää jo valmiiksi kostealle iholle. Öljyjä kannattaa ostaa tosi pieninä pakkauksina, ovat todella riittoisia. Tippa tai kaksi riittää pitkälle.

Humektanin pikkutuubi on todella edullinen testiostos eli kannattaa kokeilla. Jos ei kasvoillesi sovi niin loput voi käyttää vartalon kosteutukseen.

• ruis6

Käytän halpaa sekä kallista, sisällöstä riippuen (jonka syynään aina). En tiedä halpaa luonnonkosmetiikkaa muuta kuin mitä iHerbistä saa.

Käytän vartalonkosteutukseen usein vain puhdasta öljyä (riisinlese), sillä matkallakin se on kätevää - menee pieneen tilaan.

• tittelintuure2

kokeile weledaa, se on hauschkaa halvempaa. Osta vaikka ensin sellainen kokeilupakkaus missä on pienessä koossa muutama tuote niin ei mene rahat hukkaan jos ei sovikaan. weledan mantelisarja on ainakin minusta hyvöä ja laadukas ollut aina, parempi kuin hauschkat.

• herkkis.

Katselin juuri Stockan uusia sarjoja, hinnat saattoivat olla 95 euroa tai jopa enemmän puteli! INCI-lista oli pitkä kuin marraskuinen yö, mutta kun katselin mitkä aineet noin paljon maksaa, ihan tavallisia ne olivat. Samoja kuin muissa.

Kuten arvaa, en itse maksaisi tuollaista hintaa mistään pikkuputelista. Mulla raja per puteli menee siinä 22 eurossa, tosin suurin osa on tietysti paljon halvempia. Ja kun valitsee tuotteensa oikein, niin ihan hyviä ja tehokkaita ovat.

Ihmettelen tuota sinun kasvojesi lehahtelua, onko kyse herkästä, allergisesta vai couperosaihosta???
      Siinä tapauksessa kantsii välttää noita "luonnontuotteita", niissähän on herkkää ihoa ärsyttäviä aineita kuten alkoholia, tiettyjä kasviuutteita ja hajusteita (varsinkin eteerisiä öljyjä sisältävät).

Tuossa ei tainnut sun ihotyyppi tulla esiin, sen mukaan pitäisi valita voiteet.

Luontaistuotekauppa Lifessä on sellainen sarja kuin Olive, siinä on jonkin verran hajusteita, mutta tuntui mullakin melko miellyttävältä. Sitä on mainostettu termillä "luonnonmukainen ihonhoitosarja" mitä se sitten tarkoittaakin. Muistaakseni siitä löytyi matkakoot, joten kokeileminen on helppoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe