Itse siis olen työtön ja koulutusta on lukion ja kesken jääneen ammattikorkean verran.
Mikä olet ammatiltasi?
27
837
Vastaukset
- Miksi jätit
koulusi kesken. Oletko niin paska että et pärjännyt?
- Älymies 23
Lopettaminen ei johtunut itsestäni.
- ####
Älymies 23 kirjoitti:
Lopettaminen ei johtunut itsestäni.
Maisterin paperit, työtön silti.
- ......
Älymies 23 kirjoitti:
Lopettaminen ei johtunut itsestäni.
Lutkastako se johtui?
- Älymies 23
...... kirjoitti:
Lutkastako se johtui?
Lutkan ja hänen tukijoidensa toiminnasta kyllä.
- yhpöh
Älymies 23 kirjoitti:
Lopettaminen ei johtunut itsestäni.
"Lopettaminen ei johtunut itsestäni. "
Niinpä, ikinä mikään ei oo sun syytä vaan kaikkien muiden. - 14+1
Älymies 23 kirjoitti:
Lutkan ja hänen tukijoidensa toiminnasta kyllä.
Ei voi kun ihmetellä, mitä tämä mytologinen lutka sotajoukkoineen teki. Aloitti infernaalisen kiusauskampanjan, jossa hänen demonisiin juoniinsa värväämänsä tukijat työnsivät Älymiehen pään vessanpönttöön joka välitunnilla ja kaatoivat suolaa hänen kahviinsa?
Vai oliskohan ollut niin, että Älymies sai pakit, rupesi vähän stalkkeroimaan, tyttö ilmoitti poliisille ja perheen miehet käskivät Älymiehen jättää tyttö rauhaan?
- ATM4EVA.
gradua vaille valmis kauppatieteiden maisteri. Gradukin uhkaa jo tulla valmiiksi.
Jos valmistuttuani pääsen Elinkeinoelämän valtuuskuntaan töihin, vaihdan nimimerkiksesi KTM4EVA. Todennäköisesti minusta kuitenkin tulee työtön.- ####
Moro vaan kollegalle, KTM myös
Tällä hetkellä opiskelija, vuoden sisään pitäisi valmistua insinööriksi.
- Nti pilkkuviiva.
Tradenomi ja töissä sihteerikkönä. Palkka vaivaiset 30 000 ekee kuussa (asun maalla keski-Suomessa, en Hesassa jossa paremmat palkat ja etenemismahdollisuudet), parin vuoden työkokemuksella.
Seurustelen.- dlkjgd
"30 000 ekee kuussa"
Kovat on palkat.
- Djjasfoe
Työtön tietojenkäsittelyn tradenomi ja vielä neitsyt kaiken lisäksi. Että repikää siitä.
Työtön metalliduunari. Koulutukselta koneistaja ja 5 ov vaille teknikko.
- Neiti A
Kandidaatin tutkinnon suorittanut tähän mennessä, yrittäjä.
- heelmantaitaja
aktivoitu runk..seppä.
oletan, että vitusti kiinnostaaa. - 3+4
Toistaiseksi opiskelija, valmistun parin vuoden sisällä artesaaniksi, jos hyvin käy. Filosofian maisteriksi meinasin ensin itseni lukea, mutta kesken jäi eikä enää kiinnosta yliopisto.
- Minä ATM
DI ja koulutusta vastaavassa työssä.
- m30.
Koulutus on maisteri, ammatti on ollut suunnittelija, silloin siis kun olen koulutusta vastaavaa työtä edes joksikin aikaa saanut. Jos naiset olisivat kohdelleet minua hellemmin nuoresta pitäen, niin olisin varmaan menestyvä liikemies. En ole pystynyt realisoimaan koko potentiaaliani, kun naiset tuhonneet ja lyöneet minut maahan pettämällä, jättämällä, antamalla rukkasia, pilkkaamalla jne.
- Naiseton itsekin
Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka tekevät naisista syntipukin kaikille ongelmilleen. Tiedät itsekin ettei se ole totta, mutta et vain pysty myöntämään että se oli ihan omaa syytäsi. On niitä muitakin naisettomia, mutta kaikki eivät heittäydy marttyyriksi ja syyttele kaikesta naisia.
- m30.
Naiseton itsekin kirjoitti:
Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka tekevät naisista syntipukin kaikille ongelmilleen. Tiedät itsekin ettei se ole totta, mutta et vain pysty myöntämään että se oli ihan omaa syytäsi. On niitä muitakin naisettomia, mutta kaikki eivät heittäydy marttyyriksi ja syyttele kaikesta naisia.
http://www.sierrasnowboard.com/forum/uploads/212618/internet_white_knight.gif
- m30.
Naiseton itsekin kirjoitti:
Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka tekevät naisista syntipukin kaikille ongelmilleen. Tiedät itsekin ettei se ole totta, mutta et vain pysty myöntämään että se oli ihan omaa syytäsi. On niitä muitakin naisettomia, mutta kaikki eivät heittäydy marttyyriksi ja syyttele kaikesta naisia.
Niin muuten voisin lisätä vielä sellaisen, että viitaten nimimerkkiisi, minä en ole naiseton. Mutta syytän siitä huolimatta naisia.
- Naiseton mies
m30. kirjoitti:
http://www.sierrasnowboard.com/forum/uploads/212618/internet_white_knight.gif
Voi anteeksi. Minunhan olisi pitänyt kompata sinua ehdoitta ja vihata kaikkia naisia.
Oikein white knight -kortin tempaisit. Kyllä nyt voitit :D
Kaikille tiedoksi: Naiset ovat syyllisiä kaikkeen, koska m30. sanoo niin. Jos et usko, olet "White Knight" ja se on kuulemma säälittävää.
- alemmantasonmies
Olen astronautti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514