Mikä olet ammatiltasi?

Älymies 23

Itse siis olen työtön ja koulutusta on lukion ja kesken jääneen ammattikorkean verran.

27

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi jätit

      koulusi kesken. Oletko niin paska että et pärjännyt?

      • Älymies 23

        Lopettaminen ei johtunut itsestäni.


      • ####
        Älymies 23 kirjoitti:

        Lopettaminen ei johtunut itsestäni.

        Maisterin paperit, työtön silti.


      • ......
        Älymies 23 kirjoitti:

        Lopettaminen ei johtunut itsestäni.

        Lutkastako se johtui?


      • Älymies 23
        ...... kirjoitti:

        Lutkastako se johtui?

        Lutkan ja hänen tukijoidensa toiminnasta kyllä.


      • yhpöh
        Älymies 23 kirjoitti:

        Lopettaminen ei johtunut itsestäni.

        "Lopettaminen ei johtunut itsestäni. "

        Niinpä, ikinä mikään ei oo sun syytä vaan kaikkien muiden.


      • 14+1
        Älymies 23 kirjoitti:

        Lutkan ja hänen tukijoidensa toiminnasta kyllä.

        Ei voi kun ihmetellä, mitä tämä mytologinen lutka sotajoukkoineen teki. Aloitti infernaalisen kiusauskampanjan, jossa hänen demonisiin juoniinsa värväämänsä tukijat työnsivät Älymiehen pään vessanpönttöön joka välitunnilla ja kaatoivat suolaa hänen kahviinsa?

        Vai oliskohan ollut niin, että Älymies sai pakit, rupesi vähän stalkkeroimaan, tyttö ilmoitti poliisille ja perheen miehet käskivät Älymiehen jättää tyttö rauhaan?


    • ATM4EVA.

      gradua vaille valmis kauppatieteiden maisteri. Gradukin uhkaa jo tulla valmiiksi.

      Jos valmistuttuani pääsen Elinkeinoelämän valtuuskuntaan töihin, vaihdan nimimerkiksesi KTM4EVA. Todennäköisesti minusta kuitenkin tulee työtön.

      • ####

        Moro vaan kollegalle, KTM myös


    • Tällä hetkellä opiskelija, vuoden sisään pitäisi valmistua insinööriksi.

    • Nti pilkkuviiva.

      Tradenomi ja töissä sihteerikkönä. Palkka vaivaiset 30 000 ekee kuussa (asun maalla keski-Suomessa, en Hesassa jossa paremmat palkat ja etenemismahdollisuudet), parin vuoden työkokemuksella.
      Seurustelen.

      • dlkjgd

        "30 000 ekee kuussa"

        Kovat on palkat.


    • Djjasfoe

      Työtön tietojenkäsittelyn tradenomi ja vielä neitsyt kaiken lisäksi. Että repikää siitä.

    • Työtön metalliduunari. Koulutukselta koneistaja ja 5 ov vaille teknikko.

    • Neiti A

      Kandidaatin tutkinnon suorittanut tähän mennessä, yrittäjä.

    • heelmantaitaja

      aktivoitu runk..seppä.
      oletan, että vitusti kiinnostaaa.

    • 3+4

      Toistaiseksi opiskelija, valmistun parin vuoden sisällä artesaaniksi, jos hyvin käy. Filosofian maisteriksi meinasin ensin itseni lukea, mutta kesken jäi eikä enää kiinnosta yliopisto.

    • Minä ATM

      DI ja koulutusta vastaavassa työssä.

    • m30.

      Koulutus on maisteri, ammatti on ollut suunnittelija, silloin siis kun olen koulutusta vastaavaa työtä edes joksikin aikaa saanut. Jos naiset olisivat kohdelleet minua hellemmin nuoresta pitäen, niin olisin varmaan menestyvä liikemies. En ole pystynyt realisoimaan koko potentiaaliani, kun naiset tuhonneet ja lyöneet minut maahan pettämällä, jättämällä, antamalla rukkasia, pilkkaamalla jne.

      • Naiseton itsekin

        Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka tekevät naisista syntipukin kaikille ongelmilleen. Tiedät itsekin ettei se ole totta, mutta et vain pysty myöntämään että se oli ihan omaa syytäsi. On niitä muitakin naisettomia, mutta kaikki eivät heittäydy marttyyriksi ja syyttele kaikesta naisia.


      • m30.
        Naiseton itsekin kirjoitti:

        Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka tekevät naisista syntipukin kaikille ongelmilleen. Tiedät itsekin ettei se ole totta, mutta et vain pysty myöntämään että se oli ihan omaa syytäsi. On niitä muitakin naisettomia, mutta kaikki eivät heittäydy marttyyriksi ja syyttele kaikesta naisia.

        http://www.sierrasnowboard.com/forum/uploads/212618/internet_white_knight.gif


      • m30.
        Naiseton itsekin kirjoitti:

        Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka tekevät naisista syntipukin kaikille ongelmilleen. Tiedät itsekin ettei se ole totta, mutta et vain pysty myöntämään että se oli ihan omaa syytäsi. On niitä muitakin naisettomia, mutta kaikki eivät heittäydy marttyyriksi ja syyttele kaikesta naisia.

        Niin muuten voisin lisätä vielä sellaisen, että viitaten nimimerkkiisi, minä en ole naiseton. Mutta syytän siitä huolimatta naisia.


      • Naiseton mies
        m30. kirjoitti:

        http://www.sierrasnowboard.com/forum/uploads/212618/internet_white_knight.gif

        Voi anteeksi. Minunhan olisi pitänyt kompata sinua ehdoitta ja vihata kaikkia naisia.

        Oikein white knight -kortin tempaisit. Kyllä nyt voitit :D

        Kaikille tiedoksi: Naiset ovat syyllisiä kaikkeen, koska m30. sanoo niin. Jos et usko, olet "White Knight" ja se on kuulemma säälittävää.


    • alemmantasonmies

      Olen astronautti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe