mistä löytäis 70luvun agenttimusaa? en oikein tiedä mihin kategoriaan se kuuluu..sitä takaa-ajomusiikkia..:D onko jollain heittää joitain artistien nimiä mitä etsiä??tai muita vinkkejä?
70-luvun dekkarimusaa
9
2398
Vastaukset
- Glamslam
Hmm, tulee heti mieleen joku Quincy Jonesin Money Runner.
- etsimässä
toi money runner on aika helmi!!!
samanlaista vinkkiä saa pukata tulemaan!!
tänks!
- Sivustakatsoja
suosittelen sinulle ehdottomasti Blaxploitation-kokoelmia (eri esittäjiä), sieltä löytyy se mitä ymmärtääkseni haet. ovat aivan loistavia lättyjä!
tsekkaa amazon.com, näet biisit/esittäjät.
helsingissä ainakin popparienkeli viiskulmassa myy näitä. tsekkaa netistä. - afrotukka ja magnum 44.
Mulla on semmoinen kokoelma kuin Pulp Fusion:Fully Loaded,niitä on jotain 5 erilaista levyä.Löytyy aika monesta kaupasta.
Suosittuja Blaxpoitation artisteja mm.Curtis Mayfield (Superfly-soundtrack),Isaac Hayes (Shaft-Soundtrack),James Brown,Herbie Hancock,Tower of Power,Bobby Womack...ja muita.
Mutta tsekkaa noi Pulp Fusion kokoelmat,sekä soundtrackejä sen ajan leffoista,niin ja musakirjastosta olen löytänyt rutosti helmiä! - Tee
Alkuperäinen Shaft soundtrack.
- Elmeri
1974 tehty John wayne!dekkarifilmi "McQ"( suomalaisittain;"McQ-asekettu") pitää sisällään todella hyvää funk-musaa. a`la Elmer Bernstein.
Ilmestynyt vasta myyntiin, mm.Film Score Month;lle!
Shaft-musasta tykkääville ehdottoman suositeltava! - spede
Ja tietenkin Dirty Harry theme by James Taylor quartet.
- pasanen
jimmy smith: the cat. toimii
- spede
pasanen kirjoitti:
jimmy smith: the cat. toimii
Ei löytyny soulseekistä mut voin kuvitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528