mistä löytäis 70luvun agenttimusaa? en oikein tiedä mihin kategoriaan se kuuluu..sitä takaa-ajomusiikkia..:D onko jollain heittää joitain artistien nimiä mitä etsiä??tai muita vinkkejä?
70-luvun dekkarimusaa
9
2400
Vastaukset
- Glamslam
Hmm, tulee heti mieleen joku Quincy Jonesin Money Runner.
- etsimässä
toi money runner on aika helmi!!!
samanlaista vinkkiä saa pukata tulemaan!!
tänks!
- Sivustakatsoja
suosittelen sinulle ehdottomasti Blaxploitation-kokoelmia (eri esittäjiä), sieltä löytyy se mitä ymmärtääkseni haet. ovat aivan loistavia lättyjä!
tsekkaa amazon.com, näet biisit/esittäjät.
helsingissä ainakin popparienkeli viiskulmassa myy näitä. tsekkaa netistä. - afrotukka ja magnum 44.
Mulla on semmoinen kokoelma kuin Pulp Fusion:Fully Loaded,niitä on jotain 5 erilaista levyä.Löytyy aika monesta kaupasta.
Suosittuja Blaxpoitation artisteja mm.Curtis Mayfield (Superfly-soundtrack),Isaac Hayes (Shaft-Soundtrack),James Brown,Herbie Hancock,Tower of Power,Bobby Womack...ja muita.
Mutta tsekkaa noi Pulp Fusion kokoelmat,sekä soundtrackejä sen ajan leffoista,niin ja musakirjastosta olen löytänyt rutosti helmiä! - Tee
Alkuperäinen Shaft soundtrack.
- Elmeri
1974 tehty John wayne!dekkarifilmi "McQ"( suomalaisittain;"McQ-asekettu") pitää sisällään todella hyvää funk-musaa. a`la Elmer Bernstein.
Ilmestynyt vasta myyntiin, mm.Film Score Month;lle!
Shaft-musasta tykkääville ehdottoman suositeltava! - spede
Ja tietenkin Dirty Harry theme by James Taylor quartet.
- pasanen
jimmy smith: the cat. toimii
- spede
pasanen kirjoitti:
jimmy smith: the cat. toimii
Ei löytyny soulseekistä mut voin kuvitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466