Mikä olisi sopiva repertuaari terveystarkastukseen? Virolaisissa kylpylöissä tuttuni ovat käyneet ja saaneet muutamalla satasella esim.rasituskokeen ( sydän ), vatsaultran, luuntiheyden ja pienen verenkuvan. Onko tuosta syvällisempää apua? Haluaisin tietää myös maksa-arvot, haima-arvot jne. vai meneekö tämä sitten jo överiksi... Pointtini on se että olen viittäkymppiä lähestyvä ja lääkärissä olen käynyt ( vilustumisia lukuunottamatta ) joskus 10 vuotta sitten. Menetin juuri läheisen ihmisen joka meni lääkärille kun epäili itsellään vatsatyrää, lääkäri passitti sairaalaan saman tien ja hän kuoli 20 vrk myöhemmin syöpään. Syöpä oli levinnyt joka paikkaan ja mitään ei ollut enää tehtävissä. Nyt sitten jossitellaan että entäs jos olisi tutkittu vuosi sitten tai kaksi vuotta sitten niin...Palautetta toivon henkilöiltä jotka ovat itse käyneet noissa Virolaisissa tutkimuksissa, ja kaikilta joilla on asiallisia vinkkejä mitä kannattaisi selvittää ja missä. Suomalaisissa klinikoissa hinnat ovat yli 8000 euroa täydellisestä terveystarkastuksesta!!!
Täydellinen terveystarkastus
6
4098
Vastaukset
- Nvm-55
olet tuon 8000 euroa oikein keksinyt? Suomalaisten lääkäriasemien labroissa hinnat eivät nouse noin korkeiksi vaikka teettäisit perinpohjaisen tutkimuksen.
Missä ihmeen klinikoissa? Lääkäriasemilla noita verikokeita, ultria ym. voidaan ottaa, minnekään klinikalle tarvitse mennä.
Kerropa nyt mistä tuo 8000 euroa oikein koostuu? Vai oletko menossa kokovartalon tomoon ym.???( et ainakaan mainitse sitä tuolla)
Käyn vuosittain perusteellisessa terv.tarkastuksessa ja maksan siitä n.400-500 euroa. Sis. rasitus-EKG:n, laajat verikokeet ja muutaman UÄ-tutkimuksen. Luuntiheysmittauksessa en vuosittain käy (eikä sekään kovin paljoa maksa)
Millään klinikalla en kylläkään käy vaan ihan normaalissa, yksityisessä lääkäriaseman labrassa ja rtg-osastolla.- Terveystarkastus
Oli kirjoitusvihre... Googletin aiheesta ja huomasin Siluetti Span sivulla hinnan 4000 euroa, ei siis 8000. Kerrotko vielä missä olet käynyt tutkimuksissa.
- Nvm55
Terveystarkastus kirjoitti:
Oli kirjoitusvihre... Googletin aiheesta ja huomasin Siluetti Span sivulla hinnan 4000 euroa, ei siis 8000. Kerrotko vielä missä olet käynyt tutkimuksissa.
Helsinkiläisellä lääkäriasemalla, käynyt tosiaan jo kymmenisen vuotta. Olen käyttänyt samaa lääkäriasemaa n. 30 vuotta, koko perheemme on ollut saman lääk.aseman asiakkaita nämä vuodet, lasten pediatri aikoinaan siellä, oma gynekologini jne.
Sinä joka kerrot tuosta terv.tarkastuksesta; aloittaja haluaisi laajemman, ainakin aloitusviestistä saa sellaisen käsityksen. - kuvitella,,
Nvm55 kirjoitti:
Helsinkiläisellä lääkäriasemalla, käynyt tosiaan jo kymmenisen vuotta. Olen käyttänyt samaa lääkäriasemaa n. 30 vuotta, koko perheemme on ollut saman lääk.aseman asiakkaita nämä vuodet, lasten pediatri aikoinaan siellä, oma gynekologini jne.
Sinä joka kerrot tuosta terv.tarkastuksesta; aloittaja haluaisi laajemman, ainakin aloitusviestistä saa sellaisen käsityksen.että noissa ikäkausitarkastuksissa kysellään myös esim. alkoholinkäytöstä. Ja jos on aihetta mitata maksa-arvoja niin ehkä nekin saadaan tutkitua. En oikeasti tiedä millainen on käytäntö.
- varmaan
sellaisella paikkakunnalla jossa ei järjestetä tarkastuksia kuten esim.Tampereella. Omalla kotipaikkakunnalla kutsuttiin hiljattain 40 miehet tarkastukseen, mutta oli ollut aika vaisua osallistuminen.
http://www.tampere.fi/terveyspalvelut/ennaltaehkaisevatyo/tarkastukset.html- Mustuaiset
Tampereella järjestetään terveystarkastukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887