Täydellinen terveystarkastus

Terveystarkastus

Mikä olisi sopiva repertuaari terveystarkastukseen? Virolaisissa kylpylöissä tuttuni ovat käyneet ja saaneet muutamalla satasella esim.rasituskokeen ( sydän ), vatsaultran, luuntiheyden ja pienen verenkuvan. Onko tuosta syvällisempää apua? Haluaisin tietää myös maksa-arvot, haima-arvot jne. vai meneekö tämä sitten jo överiksi... Pointtini on se että olen viittäkymppiä lähestyvä ja lääkärissä olen käynyt ( vilustumisia lukuunottamatta ) joskus 10 vuotta sitten. Menetin juuri läheisen ihmisen joka meni lääkärille kun epäili itsellään vatsatyrää, lääkäri passitti sairaalaan saman tien ja hän kuoli 20 vrk myöhemmin syöpään. Syöpä oli levinnyt joka paikkaan ja mitään ei ollut enää tehtävissä. Nyt sitten jossitellaan että entäs jos olisi tutkittu vuosi sitten tai kaksi vuotta sitten niin...Palautetta toivon henkilöiltä jotka ovat itse käyneet noissa Virolaisissa tutkimuksissa, ja kaikilta joilla on asiallisia vinkkejä mitä kannattaisi selvittää ja missä. Suomalaisissa klinikoissa hinnat ovat yli 8000 euroa täydellisestä terveystarkastuksesta!!!

6

4121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nvm-55

olet tuon 8000 euroa oikein keksinyt? Suomalaisten lääkäriasemien labroissa hinnat eivät nouse noin korkeiksi vaikka teettäisit perinpohjaisen tutkimuksen.
      Missä ihmeen klinikoissa? Lääkäriasemilla noita verikokeita, ultria ym. voidaan ottaa, minnekään klinikalle tarvitse mennä.
      Kerropa nyt mistä tuo 8000 euroa oikein koostuu? Vai oletko menossa kokovartalon tomoon ym.???( et ainakaan mainitse sitä tuolla)

Käyn vuosittain perusteellisessa terv.tarkastuksessa ja maksan siitä n.400-500 euroa. Sis. rasitus-EKG:n, laajat verikokeet ja muutaman UÄ-tutkimuksen. Luuntiheysmittauksessa en vuosittain käy (eikä sekään kovin paljoa maksa)

Millään klinikalla en kylläkään käy vaan ihan normaalissa, yksityisessä lääkäriaseman labrassa ja rtg-osastolla.

• Terveystarkastus

Oli kirjoitusvihre... Googletin aiheesta ja huomasin Siluetti Span sivulla hinnan 4000 euroa, ei siis 8000. Kerrotko vielä missä olet käynyt tutkimuksissa.

• Nvm55
        Terveystarkastus kirjoitti:

Oli kirjoitusvihre... Googletin aiheesta ja huomasin Siluetti Span sivulla hinnan 4000 euroa, ei siis 8000. Kerrotko vielä missä olet käynyt tutkimuksissa.

Helsinkiläisellä lääkäriasemalla, käynyt tosiaan jo kymmenisen vuotta. Olen käyttänyt samaa lääkäriasemaa n. 30 vuotta, koko perheemme on ollut saman lääk.aseman asiakkaita nämä vuodet, lasten pediatri aikoinaan siellä, oma gynekologini jne.

Sinä joka kerrot tuosta terv.tarkastuksesta; aloittaja haluaisi laajemman, ainakin aloitusviestistä saa sellaisen käsityksen.

• kuvitella,,
        Nvm55 kirjoitti:

Helsinkiläisellä lääkäriasemalla, käynyt tosiaan jo kymmenisen vuotta. Olen käyttänyt samaa lääkäriasemaa n. 30 vuotta, koko perheemme on ollut saman lääk.aseman asiakkaita nämä vuodet, lasten pediatri aikoinaan siellä, oma gynekologini jne.

Sinä joka kerrot tuosta terv.tarkastuksesta; aloittaja haluaisi laajemman, ainakin aloitusviestistä saa sellaisen käsityksen.

että noissa ikäkausitarkastuksissa kysellään myös esim. alkoholinkäytöstä. Ja jos on aihetta mitata maksa-arvoja niin ehkä nekin saadaan tutkitua. En oikeasti tiedä millainen on käytäntö.

• varmaan
      • Mustuaiset

Tampereella järjestetään terveystarkastukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe