VAROITUS MATCH.COMISTA

Hattiwatti

Olen ollut kuukauden tuolla Matchin sivustolla. Palvelu toimii ihan ok. Olin maksanut kuukaudesta PayPalin kautta eli tavallaan luottokortilla mutta välikäden kautta. Odotin jotain ilmoitusta koska kauteni päättyy. Sitä ei tullut mutta viesti putkahti sähköpostiin että olen maksanut uudet 30 euroa seuraavasta kuukaudesta. Olin aivan tyrmistynyt että mitä huijausta tämä on. No sitten selasin tuon matchin asetukset läpi ja huomasin sokkeloisen reitin ja tuplakirjautumisten takaa että siellä on päällä automaattinen tilauksen uusinta. Poistin sen käytöstä ja lähetin noottia match.comille. Seuraavana aamuna yritin sitten poistaa profiilini. Poistamisen jälkeen tuli pienellä ilmoitus (jota moni ei varmaan edes huomaa), että automaattinen tilauksen uusinta on käytössä. Siis vaikka olin sen poistanut edellisenä iltana. No sitten jouduin taas aktivoimaan profiilin ja menemään taas poistamaan sen uusinnan käytöstä; enkä meinannut taaskaan edes löytää mistä se tehdään vaikka olin siellä jo kerran käynyt. Sen jälkeen menin taas poistamaan profiiliani käytöstä... mutta sepä ei onnistunut kun olin juuri sen hetki sitten tehnyt. Piti kuulemma odottaa 48 tuntia jonka jälkeen sen voisi tehdä. Ja voin arvata että silloin taas automaattinen uusinta olisi aktivoitunut ja kierre olisi valmis. Kenties tuosta joskus pääsee eroon mutta kenellekään en sitä suosittele! En muista mitä maksutapoja siinä oli mutta luottokorttiin liittyvillä maksutavoilla ei missään nimessä kannata maksaa!

77

19906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkossa tiedät

      Valtaosassa maksullisia verkkopalveluita taitaa olla se käytäntö, että jos tilausta ei irtisanota, se jatkuu automaattisesti kauden päätyttyä. Tämä yleensä lukee ihan selkeästi sopimusehdoissa.

      Se ei ole huijausta, jos asiakas ei vaivaudu edes lukemaan jäsenehtoja, vaan näppää "Olen lukenyt jäsenehdot ja hyväksyn ne" -täpän päälle vaikka ei edes vilkaissut ehtoja.

      Mitä tästä opimme?

      1. Lue AINA ehdot mihin sitoudut. Jälkeenpäin on vähän turha valittaa, jos ei alunperinkään kiinnostanut.
      2. Älä koskaan luota siihen, että laskutus loppuu automaattisesti, vaan irtisano sopimus hyvissä ajoin ennen kauden loppumista. Esim. 2 tuntia ennen ei ole hyvissä ajoin.

      • Hattiwatti

        Onko normaalia että vaikka kävin sokkeloisen reitin takana poistamassa tilauksen uusinnan, niin hetken kuluttua se oli taas palautunut oletusasetuksiin? Se ei ole normaalia vaan se on ansa josta ei pääse pois.


      • 1+2
        Hattiwatti kirjoitti:

        Onko normaalia että vaikka kävin sokkeloisen reitin takana poistamassa tilauksen uusinnan, niin hetken kuluttua se oli taas palautunut oletusasetuksiin? Se ei ole normaalia vaan se on ansa josta ei pääse pois.

        Itse olen ollut muutaman kerran match.comissa

        Heti rekisteröitymisen jälkeen olen ottanut automaattimaksatuksen pois. Siis se ei ole mulla ollut yhtäkään ainoaa päivää automaattiuusinnassa, vaan kertaveloitteisena heti kun kerran poistan uusinnan. Tämä jo ihan elämän arvaamattomuuden takia. Tiedä sitten olenko hengissä laskutuskauden vaihtuessa ja profiilini jatkaa eloaan...

        Poistaessani profiiliani poistan ensin kuvan ja varmistan sen poistuneen. Sitten täytän tekstikentät jollakin turhalla ja vasta sitten poistan profiilin, sillä kerran esim facebook läväytti eteeni tunnusta luodessani mun aiemman poistamani profiilin!!! ei ne siis poistu aikuisten oikeasti ihan joka saitilla.


      • Toivoton
        1+2 kirjoitti:

        Itse olen ollut muutaman kerran match.comissa

        Heti rekisteröitymisen jälkeen olen ottanut automaattimaksatuksen pois. Siis se ei ole mulla ollut yhtäkään ainoaa päivää automaattiuusinnassa, vaan kertaveloitteisena heti kun kerran poistan uusinnan. Tämä jo ihan elämän arvaamattomuuden takia. Tiedä sitten olenko hengissä laskutuskauden vaihtuessa ja profiilini jatkaa eloaan...

        Poistaessani profiiliani poistan ensin kuvan ja varmistan sen poistuneen. Sitten täytän tekstikentät jollakin turhalla ja vasta sitten poistan profiilin, sillä kerran esim facebook läväytti eteeni tunnusta luodessani mun aiemman poistamani profiilin!!! ei ne siis poistu aikuisten oikeasti ihan joka saitilla.

        Miten onnistuit poistamaan automaattisen uusinnan? Kiitän jo etukäteen tiedosta.


      • Anonyymi

        Match comin sopimusehdot todella mutkikkaat. Vaikea saada selvää mitä on sopimassa . Tarkkana oltava.


      • Anonyymi
        Hattiwatti kirjoitti:

        Onko normaalia että vaikka kävin sokkeloisen reitin takana poistamassa tilauksen uusinnan, niin hetken kuluttua se oli taas palautunut oletusasetuksiin? Se ei ole normaalia vaan se on ansa josta ei pääse pois.

        olen kokenut saman tilanteen. kuoletin visakorttini ja sain uuden kortin pankkini kautta.


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


      • Et tainnut ihan ymmärtää..Noin jos käy vielä sen jälkeen kun nimenomaan on poistanut kaiken ettei pitäisi enään olla minkäänlaista tilausta päällä siellä kun esim 7pvän trial menee umpeen. Se tehdään todella vaikeaksi tai mahdottomaksi etteivät saisi siitä jotenkin vedettyä ja laittavat jäsenyyden takaisin vaikka sen olisi poistanut hetki sitten. Niin mullekin kävi eikä support vastaa yhtään mitään ja nykivät yli huntin tililtä muutamassa päivässä ja olin oikeasti tuhlannut sinne 1,99 ja 3,99.e. mistähän hemmetistä sen sai laitettua että kukaan ei pysty nykimään tililtä rahaaa automaattisesti. Jossain semmonne asetus oli Google tilillä tjmv.


    • pirrrr

      kun onnistut lopettamaan tämän m.. niin muista poistaa ensin kaikki tietosi ja kuvasi profiilistasi. mulle on käynyt niin, että joku vierailee edelleen profiilissani (sähköpostiin tulee ilmoitus siitä) vaikken ole jäsen ollut elokuun alun jälkeen. jos maksan niin saan nähdä tiedot siitä kuka käy profiilissani. miksi mulla siis on edelleen jotakin näytillä siellä. tietääkö nekään jotka käy profiilissani etten ole siellä enää..

    • Maksa Boys

      Nuo on hankalia hoitaa jos ei puhelimitse tai käymällä onnistu. Noista saa harmaita hiuksia! Ilmaisia löytyy, ei kannata maksaa. Sama koskee ihan vaikka virustorjuntaohjelmia, ilmaisia ja toimivia löytyy.

    • sälinä

      Olin Match-com sivulla 2 kk:n määräajan ja minulle ilmoitettiin, että jos en halua jatkaa, niin on
      3 päivää ennen seuraavan maksukauden aloitusta on minun kiellettävä jäsenyyden jatkaminen, Niin sitten
      teinkin ja 27.09.2010 tuli sähköposti, että jäsenyyteni on katkaistu ja todella katkaistu jopa 3 päivää ennen maksetunajan päättymistä. Mutta sitten lokaakuun puolivälissä ihmettelin, että visatilini saldoa oli käytetty ja huomasin, että minulta oli peritty 29,90 jälleen ja tämä oli otettu 30.09.10. Sain yhden kerran vastauksena, että minulla on ollut vaikeuksia tilini lopettamisessa. Jos nyt taas marraskuulla peritään, niin tietääkö kukaan miten PITÄISI MENETELLÄ ettei automaatti peri jälleen.
      Tästä opin, etten ikinä enää anna yhdellekään deittifirmalle luottokortin tietoja.

      • Hattiwatti

        Tuossa ei tauda auttaa kuin Luottokuntaan tai yleensäkin luottokortista huolehtivaan firmaan soittaminen. Siellä ilmeisesti pystytään katkaisemaan se sopimus (joka kuulemma on niin hyvin kerrottu ja hyvin esillä :) ) jatkuvasta/toistuvasta laskutuksesta tuolle Match.com Ltd:lle. PayPalissa sen pystyy tekemään itsekin ja itse sen myös tein ettei kyseisellä firmalla ollut enää mahdollisuutta laskuttaa. Siihen Match-sivuston automaattisen laskutuksen katkaisemiseen ei kannata luottaa. Jos ja kun uusi lasku taas tulee niin sitten vaan vedotaan että sinä et ole katkaissut sitä automaattista laskutusta.
        Eli jos sinulla on Visa niin yhteys Luottokuntaan ihan soittamalla ja pyydät katkaisemaan sen laskutuksen. Muissa luottokorteissa sama periaate.


      • Hattiwatti

        Jäsenyyden katkaisu ei lopeta heidän mahdollisuuttaan laskuttaa sinua. Ja he tekevät sen myös jos sivulle on jäänyt se lupa laskuttaa kuukausittain; vaikka et jäsen enää oikeastaan olisikaan. Eli jos nuo laskutuspäivämäärät ovat sinulla olleet tuollaiset niin sinulla on jo kiire soittaa sinne luottokorttifirmaasi, ettei sinun tarvitse maksaa taas marraskuutakin jne jne.


      • ei anneta periksi

        Kannattaa ottaa heti yhteyttä luottokorttiyhtiöön ja pyytää perumaan aiheettomat veloitukset. Jos ei ratkea helpolla, ei kannata liikaa arkailla rikosilmoituksen tekemistä. Huijarifirmojen toiminta perustuu juuri siihen, että ihmiset eivät yleensä jaksa tapella muutamasta kympistä, vaan maksavat kiltisti.


      • Persiistäon

        Ja pitää laittaa oman tilin asetuksista nollile kohta, mikä sallii kortin automaattiveloitukset, siksi aikaa kun saa asian selvitettyä. Mulla kävi noin virustorjunta ohjelman kanssa. Mikä lie MCaffee. Velotti 80€. Vaikea löytää kohtaa, missä saa katkaistua luvan automaatti veloitukseen. Nää on ihan persiistä !,


      • Anonyymi

        Hankaluuksia täälläkin ollut uusinnan lopetuksessa.Löysin jostain kohdan,mistä lopettaminen onnistuu!
        [email protected] kirjoitin englanniksi,mutta supisuomalaisen vastauksen sain.He lopettivat autom.uusinnan!:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankaluuksia täälläkin ollut uusinnan lopetuksessa.Löysin jostain kohdan,mistä lopettaminen onnistuu!
        [email protected] kirjoitin englanniksi,mutta supisuomalaisen vastauksen sain.He lopettivat autom.uusinnan!:)

        Näin tein minäkin,en jaksa enää yrittää monen mutkan kautta lopettamista!


      • Persiistäon kirjoitti:

        Ja pitää laittaa oman tilin asetuksista nollile kohta, mikä sallii kortin automaattiveloitukset, siksi aikaa kun saa asian selvitettyä. Mulla kävi noin virustorjunta ohjelman kanssa. Mikä lie MCaffee. Velotti 80€. Vaikea löytää kohtaa, missä saa katkaistua luvan automaatti veloitukseen. Nää on ihan persiistä !,

        Mistä tämmönen laitetaan? Googlesta,tai esim s pankin omilta verkkosivuilta? Menny yli huntti noiden ihmisaastojen huvituksiin. Päivässä yli satanen..Ja kuu vaihtuu just vielä varmasti keksivät jtn vuokra rahat meni ja sähkölasku mitäoä seuraavaksi. En itte muista missä se asetus oli enkö löydä tarviis todella saada se käyttöön.


    • ex-matchitar

      Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia Match.com asiakkuudessa ja nettideittipalveluihin tutustuneena koin sen laadukkaimmaksi paikaksi tavata kumppani. Mielestäni siellä oli ihan selkeästi mainittu automaattinen uusinta, mikä on ihan peruskäytäntö. Miten profiili lopetetaan ja automaattinen uusinta katkaistaan, toimi täysin moitteetta. Harmi, että olet kokenut moista. Maksuton palvelu kuitenkin tiputtaa etsijöistä turhanpäiväiset pois eli suurin osa on niitä, jotka OIKEASTI etsivät kumppania.
      Tämä ei sitten ollut mikään maksettu vastaus, vaan ihan käyttäjän kokemus.

      • Hattiwatti

        No jokainen voi itse testata kuinka hienosti nuo asiat on ilmoitettu ja kuinka ne toimivat; siis jos uskallusta ja rahaa löytyy :)
        Muutenhan palvelu toimii ihan hyvin, niin kuin 30 euron kk maksulla pitäisikin toimia. Käyttäjiä eli profiileita noilla sivuilla vaan on onnettoman vähän. Suomi24:ssä aktiivisia profiileita on moninkertainen määrä. Ja suuri osa noista Match:in profiileista on myös Suomi 24:ssä, että tulee mieleen että kannattaako mennä katsomaan niitä samoja naamoja maksulliselle sivustolle. No yksi oikea profiili tietysti riittää, mutta löytyykö sitä omasta läänistä 20 ehdokkaan joukosta? Kaikki deittisivustot ovat mainoksissa Suomen suosituimpia; oikeasti sillä kuitenkin vaan kalastellaan asiakkaita kävijäpulasta kärsivälle saitille.
        Mutta huono maku jäi tuosta maksupuolesta tuolla Match:ssä. Ja minulle nettimaksaminen on kuitenkin melkein jokapäiväistä puuhaa, että se ei sen puolesta kangertele.
        Mutta vielä kerran, jos tuonne sivuille eksytte niin ÄLKÄÄ MAKSAKO LUOTTOKORTILLA!


      • toinen versio
        Hattiwatti kirjoitti:

        No jokainen voi itse testata kuinka hienosti nuo asiat on ilmoitettu ja kuinka ne toimivat; siis jos uskallusta ja rahaa löytyy :)
        Muutenhan palvelu toimii ihan hyvin, niin kuin 30 euron kk maksulla pitäisikin toimia. Käyttäjiä eli profiileita noilla sivuilla vaan on onnettoman vähän. Suomi24:ssä aktiivisia profiileita on moninkertainen määrä. Ja suuri osa noista Match:in profiileista on myös Suomi 24:ssä, että tulee mieleen että kannattaako mennä katsomaan niitä samoja naamoja maksulliselle sivustolle. No yksi oikea profiili tietysti riittää, mutta löytyykö sitä omasta läänistä 20 ehdokkaan joukosta? Kaikki deittisivustot ovat mainoksissa Suomen suosituimpia; oikeasti sillä kuitenkin vaan kalastellaan asiakkaita kävijäpulasta kärsivälle saitille.
        Mutta huono maku jäi tuosta maksupuolesta tuolla Match:ssä. Ja minulle nettimaksaminen on kuitenkin melkein jokapäiväistä puuhaa, että se ei sen puolesta kangertele.
        Mutta vielä kerran, jos tuonne sivuille eksytte niin ÄLKÄÄ MAKSAKO LUOTTOKORTILLA!

        Minunkn mielestä tuon MATCH.comin lopettaminen on turhan vaikeaksi tehty, ja sillä nbe varmasti saa monta ylimääräistä kuukausi maksua kun monet vain hyväksyy ettei lukenut sopimusta kunnolla... Tämmöistä se on kun tekee bisnestä eikä keskity palvelmaan asiakkaista....

        Maksullisessa deittailupalvelussa on kuitenkin monet edut:

        Yksi etu on se 20-30€/kk tekee sen että monet "harrastelijat" jäävät pois. Toissa vuonna kirjoittelin naisen kanssa pari viikkoa, ja kun ehdotin tapaamista niin selvisi että se ei käynyt koska oli kihloissa... Mitähän poikaystävä tykkää kun tyttö roikkuu S24ssa ja kirjoittelee muiden miesten kanssa?

        Kun kyselin miksi hän roikkuu treffit sivuilla niin selitys oli että "hän pitää yhteyyttä kaveriehin"... Kas kun en vaan tiennyt että olin hänen "kaveri"! ;-)


        Ja jos vertailee baariiltaan niin 20-30€/kk ei ole paljon,
        /
        toinen versio


      • Ei deittipalstoille!
        toinen versio kirjoitti:

        Minunkn mielestä tuon MATCH.comin lopettaminen on turhan vaikeaksi tehty, ja sillä nbe varmasti saa monta ylimääräistä kuukausi maksua kun monet vain hyväksyy ettei lukenut sopimusta kunnolla... Tämmöistä se on kun tekee bisnestä eikä keskity palvelmaan asiakkaista....

        Maksullisessa deittailupalvelussa on kuitenkin monet edut:

        Yksi etu on se 20-30€/kk tekee sen että monet "harrastelijat" jäävät pois. Toissa vuonna kirjoittelin naisen kanssa pari viikkoa, ja kun ehdotin tapaamista niin selvisi että se ei käynyt koska oli kihloissa... Mitähän poikaystävä tykkää kun tyttö roikkuu S24ssa ja kirjoittelee muiden miesten kanssa?

        Kun kyselin miksi hän roikkuu treffit sivuilla niin selitys oli että "hän pitää yhteyyttä kaveriehin"... Kas kun en vaan tiennyt että olin hänen "kaveri"! ;-)


        Ja jos vertailee baariiltaan niin 20-30€/kk ei ole paljon,
        /
        toinen versio

        Olin matc.comissa 2 kk jäsenenä, tapasin aivan ihanan miehen ja kirjoittelimme kuukauden ja pari soittoakin... sitten tuli niin outoa käytöstä... poika sairaalassa tarvitaan rahaa rtg-scan tutkimuksiin... kulta sinä lähetät 1000 euroa niin hän pelastuu... no en lähettänyt..... toivottavasti kukaan muukaan ei lähetä.... hänellä taisi olla useampi kirjeenvaihtokaveri... Että tämmönen tapaus ... oikeesti ihana kuukausi... nyt vielä aremmaksi tulen ja en ainakaan matchin sivuille mene koskaan ja kyllä siellä oli myös huonoa palvelua ja erikoisia tosimielellä olijoita...


      • skeptinen mies
        toinen versio kirjoitti:

        Minunkn mielestä tuon MATCH.comin lopettaminen on turhan vaikeaksi tehty, ja sillä nbe varmasti saa monta ylimääräistä kuukausi maksua kun monet vain hyväksyy ettei lukenut sopimusta kunnolla... Tämmöistä se on kun tekee bisnestä eikä keskity palvelmaan asiakkaista....

        Maksullisessa deittailupalvelussa on kuitenkin monet edut:

        Yksi etu on se 20-30€/kk tekee sen että monet "harrastelijat" jäävät pois. Toissa vuonna kirjoittelin naisen kanssa pari viikkoa, ja kun ehdotin tapaamista niin selvisi että se ei käynyt koska oli kihloissa... Mitähän poikaystävä tykkää kun tyttö roikkuu S24ssa ja kirjoittelee muiden miesten kanssa?

        Kun kyselin miksi hän roikkuu treffit sivuilla niin selitys oli että "hän pitää yhteyyttä kaveriehin"... Kas kun en vaan tiennyt että olin hänen "kaveri"! ;-)


        Ja jos vertailee baariiltaan niin 20-30€/kk ei ole paljon,
        /
        toinen versio

        Maksullisuudesta seuraa myös mm.:
        - ylläpidolla on motiivi luoda feikkiprofiileja
        - ylläpidolla on motiivi hankaloittaa profiilin poistoa ja irtisanoutumista
        - huijareilla on helpompaa, koska sinun kaltaisesi kuvittelevat, että paikalla on vain tosissaan olevia ja rehellisiä


    • huijattu

      Luin juuri jo vähän vanhaakin viestiketjua Match.com'iin liittyen ja ihmettelen, että noinkin positiivisia kokemuksia käyttäjillä sivuista on! Itse pidän sivustoa pelkkänä rahankeruuna ja huijauksena. Jokainen teitää, että esim. automaattinen jatkuva veloitus tulee imoittaa todella selvästi, eikä irrottautuminen voi olla noin monen mutkan takana, turha puolustella! Ohjelma suoltaa automaattisia viestejä postilaatikkoon, viestejä joiden lähettäjänä on ohjelmistoyritys ei todellinen kumppaniehdokas. Liittyessä ei tehdä selväksi mitä on ostanut, vaan pitkin aikaa putkahtelee uusia "voit nähdä tämän, kun maksat lisää" - ilmoituksia, irrottautuminen on todella hankalaa. Itse ilmoitin vajaan kuukakuden sivustoa käyttäneenä joukuussa 2010 eroamisestani sivuilta, sain myös vastauksen ilmoituksen eroamisen rekisteröinnistä. Kuitenkin tililtäni ehdittiin velkoa usean kuukauden päästä kahtena kuukautena 19.99€/kk.
      Olen ottanut asiasta yhteyttä sivujen ylläpitäjään, vaadin rahani takasin. Otin yhetyttä myös mediaan ehdottaen, että tekisivät juttua tästä huijauksesta.
      Varoitan kaikkia liittymästä näille sivuille. Itse en ole amatööri näissä hommissa, mutta hankalaa on ollut päästä sivuilta eroon.

    • piu-paut koko roska

      kyllä olen saanut match.comista mainoksia joku on tutkinut profiiliani kiinostunut,, vaikka ei olekkaan sitä siellä ja kokeile ilmaiseksi 3päivää mutta sitten tuleekin maksu ehdot heh, heh lankaan yrittävät eiköse ole ihmisten huijaamista: petos :han se on..elämä on, mainostaa täytyy vaikka mainoksista ei ole mitään hyötyä esim,,kauppoihin enenpi asiakkaita liikkeissä kun tulevat paikan päälle en ole mainoksen orja .roskaa ja huijausta..j

    • Jatkossa tiedät

      Kuka ääliö luottaa noihin palveluun?

      "vastaajat" laittavat sähköpostiin viestejä, jotka ovatkin automaatin luomia.

      Itse pyytäisin poliisia sulkemaan Pettideitit, ja määräisin ylläpitäjille maksettavaksi suomen autoveroa , pienen urheiluauton hinnan, eli
      10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000€

      Olisi kohtuullinen rangaistus.

    • Hualola

      Ystävien myötävaikutuksella pääsin siitä eroon, mutta 60,00 ekua ennätti mennä turhaan. Toinen juttu oli free lotto, jossa myös oli kuukausimaksu 14,90 muistaakseni. No sanoin sen sitten irti kun luin oikein tarkoin millainen mahdollisuus minulla on joskus voittaa sieltä jotain, ei euroa enempää.
      Sanoin irti sen aivan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, mutta pari kuukautta myöhemmin huomasin että minulta olikin peritty 10,00 euroa/kk sen jälkeen.
      laitoin sinne vihaisen vihaisen viestin ja sieltä vastattiin, etteivät he toki ole
      mitään perineet, vaikka dokumenteissa oli toista. He sanoivat, että jos minulla on
      jotakin sanomista niin Lontoossa on oikeusistuin johon voin valittaa. Lopetin luottotilin ja sillä se oli sitten selvä. Enkä koskaan anna kenellekkään enää
      luottotietojani. Tämä oli siis minun kohdaltani jo toinen kerta. Tuossa joku kysyy kuka ääliö luott6aa noihin palveluihin. No tällainen ennen itseään fiksuna pitävä nykyinen ääliö.

      • pustaaajjjaaa

        jos 10 000 ihmistä maksaa 60€, niin se on jo 600 000€, maksaakohan nämä verot ym. maksut moisista summista, taitaa olla veropetos, jos ei


    • helkie

      Ei siinä auttanut muu kuin lopettaa koko tili, siis kortti poikki vaan, sen neuvon
      sain Nordealta.
      Sitten vielä on siellä Free lotto, joka myös yritti rahastaa irtisanomisen jälkeen,
      aoin laittaa sen asian poliisille ja kun olen yhden tuomarin täti, niin se ilmeisesti
      auttoi ja jättivät minut rauhaan. Mutta huvittavaa sieltä väitettiin, etteivät he ole perineet minulta mitään ylimääräistä ja syyttivät hakkereita tai muita huijareita
      siitä. Ja sitten oli vielä sellainen juttu, että he ilmoittivat minulle. että jos haluan valittaa tuomioistuimeen, niin Lontoossa on sellainen ja jokin nimikin siinä oli.
      Ei tietenkään kukaan sinne valita ja minäkin nuolin 10,00 euron edestä haavojani ja siunasin, että huomasin ajoissa.

    • kirjoittelija___

      Mielenkiintoista, että ihamiset oikeasti käyttävät näitä netin sikamaksullisia palveluita, kun on olemassa ilmaisia paljon tehokaampia.
      Totta, että niillä sivuistoilla on myös ihmisiä, jotka yrittävät iskeä naisia - mutta tiedättekö, on niitä noilla maksullisillakin. Eli kaikille raha ei ole mikään rajoite. Se on vain rajoite, että köyhät eivät pääse mellastamaan. Ja mitä tästä voimme johtaa, rikkaat saavat helpommin naisia, jonka kaikki jo ennestään tiesivät.

      On ihan legendaa, että maksullisest palvelut helpottavat parin löytymistä - oikeasti ne helpottavat vain rahan menettämistä. Parin löytymisen taito on ihan pään sisällä. Ei se muualla ole.

    • kortti vaihtuu kohta

      olen kaksi päivää yriitänyt lopettaa tilaustani fi.match.com:ssa ja saanut ilmoituksen:
      "Tilauksen irtisanominen.

      Et voi irtisanoa tilaustasi online.
      Viimeisin maksu on vahvistettavana. Teknisistä syistä johtuen et voi irtisanoa tilaustasi online ennen kuin tämä on vahvistettu.
      Kiitos ymmärryksestäsi.
      Match.Com-sivuston asiakaspalvelu."

    • csfawefwefsd

      Kannattaa lukea se pieni pränttikin. :) Ihan toisenlaisessa palvelussa ihan sama juttu, oletuksena kuukausittainen automaattiveloitus paypal-tililtä. Tosin tämän voi paypalissa estää. Maininta asiasta tosiaan oli viestin lopussa, pienimmällä mahdollisella fontilla. Jos maksaa suoraan luottokortilla silloin joutuu ottamaan yhteyttä luottokorttiyhtiöön.

    • kahtellaan

      Katsotaan, onko kyseinen palvelu huijausta vai ei. Menin eilen kirjautumaan, sillä kaverillani oli ainakin hyviä kokemuksia kyseisestä deittipalvelusta. Hän nimittäin löysi nykyisen avopuolisonsa sivustolta. Menin kuitenkin nyt nämä kommentit luettuani peruuttamaan jatkotilauksen ja nyt ainakin sivustolla on merkintä jatkotilauksen peruuttamisesta. Eikä nyt ihan niin vaikeasti ollut löydettävissä ja tehtävissä kuin alkuperäinen kirjoittaja antaa ymmärtää. Jää nähtäväksi sitten 3 kk päästä, että toimiko. Pieni epäilys on, että ihmisten, jotka halusivat erota palvelusta olisi erikseen pitänyt ensin peruuttaa jatkotilaus ja vasta sen onnistuttua irtisanoutua palvelusta.

    • jyfrderxr

      Mistä voisi tarpeeksi ajoissa "tunnistaa", jos mies on ns. nettitreffiriippuvainen?
      Tai koukussa deittisaitteihin?

      Profiilini oli 1,5 vkoa suomi24:ssä, minkä jälkeen otin sen pois.
      Mulle kirjoitti yksi mies, jonka kanssa nyt ollaan soiteltu muutamia kertoja. Tavata ei ehditä kohta alkavan lomamatkani vuoksi ennen kuin elokuussa.
      Mies vaikuttaa tosi fiksulta ja kiinnostavalta ja pidän hänen tyylistää puhelimessa. Ehkä samoin hänen puoleltaan - hän on koko ajan ollut aloitteellinen soittelussa.
      Se, mikä ärsyttää ja häiritsee on, että hän on lähes ympäri vuorokauden online sekä match.comissa että suomi24:ssä. (Kyllä - tunnustan että olen tietsikalla käydessäni "vakoillut" hakutoiminnon kautta.) Käytännössä tod.näk. aina kotona ollessaan. (Hänellä on pieni lapsi, jonka vuoksi joutuu olemaan paljon kotona.)
      Tulee mieleen, että tekeekö hän jotain vertailevaa tutkimusta - että milloin tulee vastaan vielä kiinostavampi profiili.
      Ja onko takeita, että treffisaiteissa noin kiinni oleva mies pysyy ekojen vastoinkäymisten tullessa erossa niistä sitten, jos oltaisiin yhdessä...

      Vai pitääkö vai varmuuden vuoksi kirjautumista päällä aina tietokoneen auki ollessa??

      • jyfrderxr

        Sori - meni vahingossa väärään ketjuun. Oli tarkoitus aloittaa uusi ketju...


    • NapsNaps

      Automaattinen tilauksen uusinta => joka ikisessä maksullisessa Deittipaikassa täytyy ensimmäiseksi tarkastaa tämä asia. Ja jos sen saa pois päältä kuten Match.com:ssa niin ja ei-päälle.

      • Autom.tilaus veks..

        Mistä kohtaan löytyy " Jäsenyyden asetukset" ? Sain Match:ltä ohjeet automaattisen uusinna pois ottoon, MUTTA missä kohtaa sellainen on ?????
        Sitä ei taida olla edes olemassa ?
        Minulta löytyy vain
        -Tilin asetukset-->Tilaukseni--> Hallitse tilaustasi
        Auttakaa Kiitos !!!!


      • Anonyymi
        Autom.tilaus veks.. kirjoitti:

        Mistä kohtaan löytyy " Jäsenyyden asetukset" ? Sain Match:ltä ohjeet automaattisen uusinna pois ottoon, MUTTA missä kohtaa sellainen on ?????
        Sitä ei taida olla edes olemassa ?
        Minulta löytyy vain
        -Tilin asetukset-->Tilaukseni--> Hallitse tilaustasi
        Auttakaa Kiitos !!!!

        Kymmeniä kertoja olen yrittänyt lopettaa automaattista uusintaa..ei onnistu!!!


    • virhekö?

      Mitenhän mahtaa olla ku laitoin tonne match.comiin profiilin ja poistin sen en kylläkään mitn luottokortti-tietoja luovuttanu enkä mielestäni myöskään tilannu sieltä mitään, vaan heti perään koitin profiilin poistaa ja tilin lopettaa (kuvat jäi sinne), tuleekohan sieltä sitten kirje-lasku?? Tosiaan en mitään palvelua tilannut joka luki myös siinä tilaukset kohdassa, kokemuksia? Niin no en myöskään osoitettakaan antanu....

      • virhekö?

        Ja edelliseen lisäys; tuli sähköpostiin ilmoitus että jäsenyys on irtisanottu, ja kun aukasee viestin niin lukee että profiili on poistettu, miten mahtaa olla asian laita todellisuudessa?


      • ei tarvi hermoilla
        virhekö? kirjoitti:

        Ja edelliseen lisäys; tuli sähköpostiin ilmoitus että jäsenyys on irtisanottu, ja kun aukasee viestin niin lukee että profiili on poistettu, miten mahtaa olla asian laita todellisuudessa?

        No jos sä et mitään maksanut miten ne nyt sieltä veloittais? Ei se mikään huijausfirma ole, se on ihan toimiva ja järkevä deittipalvelu, yks maailman suurimmista ja toimii sen mukaan miten sitä käytät, joten profiilisi on varmasti poistettu.


      • edellinen
        ei tarvi hermoilla kirjoitti:

        No jos sä et mitään maksanut miten ne nyt sieltä veloittais? Ei se mikään huijausfirma ole, se on ihan toimiva ja järkevä deittipalvelu, yks maailman suurimmista ja toimii sen mukaan miten sitä käytät, joten profiilisi on varmasti poistettu.

        Niin ja olen maksavana asiakkaana siellä toista kertaa. Edellisellä kerralla ei ollut mitään ongelmia katkaisun kanssa.


      • 12356124
        ei tarvi hermoilla kirjoitti:

        No jos sä et mitään maksanut miten ne nyt sieltä veloittais? Ei se mikään huijausfirma ole, se on ihan toimiva ja järkevä deittipalvelu, yks maailman suurimmista ja toimii sen mukaan miten sitä käytät, joten profiilisi on varmasti poistettu.

        0 positiivista arvostelua. Ja kyllä, se ei todista mitään, mutta ihmeellistä ettei viidessä (5) vuodessa ole edes yhtä kirjoitettu. Tiedä sitten...

        http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=151


      • youtube-katsoja 820

    • omgomg3

      Ikivanha ketju, mutta vahvistan, että edes vuonna 2013 lopettaminen "ei toimi" ja on piilotettu todella harhaanjohtavasti. Itse palvelu oli ok, mutta nyt on ilmoitettava luottokortiyhtiölle että katkaisevat!

      • näin se käy

        Jotain sä teet väärin, sillä ei mulla mitään ongelmia palvelun katkaisemisessa ole ollut, vaikka onkin sokkeloisen painallusviidakon takana.

        Pay Pal -maksamista ei voi päättää Matchissa ennen kuin on poistanut Pay Palista siihen kohdistuvan Billing Agreementin (=lupa Matchin tekemälle automaattiveloitukselle Pay Palin tililtä). Jos sitä yrittää, Match antaa virheilmoituksen, että automaattiveloitus käynnissä tms.

        Kirjaudu siis Pay Paliin ja cancel agreement sieltä. Sen jälkeen katkaisu Matchin puolella onnistuu.


    • paskapukkaa

      Onko sama juttu myyten AYI-palvelussa? Jotenkin vaikuttaa huijarisivustolle, ei edes viestejä pysty lukemaan, mitä lie huijariviestejä?

    • Kristalli

      Entäs kun on antanut Visa-kortin tiedot eikä Paypalin? Miten silloin automaattinen billing lopetetaan?

    • olkaakseli

      KYLLÄ HALUAN LOPETTAA.Laskutuli millä tavallalopetan.

    • HELP

      Tein sinne juuri profiilin kun luulin että on suomalainen sivu. en tilannut, tein vain sen "ilmaisen profiilin." nyt olen paniikissa kun en saa poistettua sitä ja että veloittavatko? tulee teksti kun yritän poistaa: "pätemätön sähköposti tai salasana!" mitä teen? oon ihan paniikissa kun en saa poistettua ja että ottavatko rahaa? help me!!

    • turhautunut2

      Nordeassa neuvottiin lopettamaan mastercard heti, He lähettävät uuden pikana. Sillä aikaa käytän Stokkan MasterCardia. Nordea kehotti täyttämään reklamaatiokaavakkeen, koska en ollut saanut mitään vastinetta rahoilleni.

    • gghgghh

      Kaikki maksulliset deitti-palvelut ovat yleensä tällaisia. Eli kun tilaat niin sitoudut maksamaan jutusta x kk suoraveloituksella pankki- tai luottokortilla. Ja huom! Jos maksatte pankkikortilla niin rahat menee silti vaikka tilillä olisi 0 € siis tili menee miinukselle esim. 30 €. Tämän arvaa jo heti tilausta tehdessä koska se lukee soppareissa.

    • Ansku11

      En pääse eroamaan match sovelluksesta. Maksoin aluksi 5€ pay pall'in kautta ja yritin poistaa profiilini, mutta ei onnannut ja lautoin heille viestiä. Sitten veloitettiin tililtäni 39,99€ seur. kuukaudesta. Olen tyrmistynyt ja otin yhteyttä pay pall'iin ja sain sen tilin lopetettua. Olivat siellä erittäun ystävällisiä ja kehottivat ottamaan yhteyttä match comiin, jotta saisin rahani takaisin.
      Match comia en suosittele kenellekään!!! 😡

      • onko-pakko-ostaa

        Pakko-ostoon liittyvää sitoutumista voi yrittää välttää paysafen kertakäyttöisillä koodeilla , niitä voi lunastaa helposti WKV.com.


      • Anonyymi

        Saitko lopetettua tilisi match comissa


    • Anonyymi

      Oma tilini kautta pääsee lopettamaan tilauksen, en just nyt muista sitä polkua, mutta sieltä sen voi tehdä, ei ole ollut mitään ongelmaa, paitsi silloin kun sen tarjous 4,99€/kk maksun jälkeen ei muista lopettaa sitä autom. jatkoa, mutta kun sen tekee 48h jälkeen tilauksesta heti, ei ongelmia ole ollut.
      ps. lukekaa ohjeita kun tilaatte mitä tahansa netissä.

    • Anonyymi

      Minä olen tehnyt irtisanomisen ohjeiden mukaisesti ja kaikki toimi niin kuin pitikin.

    • Anonyymi

      juu se oli ihan paskasivusto....en mee sinne enää

    • Anonyymi

      juu se on ihan paskasivusto....enpä mee sinne enää

    • Anonyymi

      Juuri näin. Kävin kerrankin lukemassa "pienellä kirjoitetun". Kaikki tilaukset ovat automaattisesti jatkuvia ja arvasin, että lopettaminen on vaikeaa. Vaikeaa oli myös ehtojen löytäminen/lukeminen. Niissä oli paljon epämääräistä. Näin ollen en maksanut ollenkaan.

    • Anonyymi

      Sama kokemus kuin Koukkuun Jääneellä. Sivusto on täyttä huijausta ja minulla kesti kuukausia että pääsin siitä eroon jokunen vuosi sitten. Luottokorttilaskut senkun tipahtelivat kuukausittain. Muuta "hyötyä" sivustosta ei siis ollut.
      Älkää hyvät ihmiset menkö tälle sivustolle!!! Tinderkin on parempi kuin tämä.

    • Anonyymi

      Merita Lahdesta, en edes pääse kokosivustolle, en mä näistä ymmärrä. No kai ne rahat halua? Mukavaa kesän jatkoa sinulle.

    • Anonyymi

      automaattinen tiliveloitus loppuu varmasti silloin kun peruuttaa luottokorttinsa tai ilmoittaa pankkiin ettei kukaan muu saa.käyttää korttia, itse lopetin sen kortin ja tilasin uuden , kamnattaa lentää simne mistä tahtoo saada miesystävän

    • Anonyymi

      Googlella on oikeus ihmisten kuviin

    • Anonyymi

      olin match.com jäsen, Lontoosta joku eläkel. poliisi otti yhteyttä, kirjoiteltiin ja lopuksi
      paljastui että tuo oli negro Nigeriasta, siel on siis tekaistuja profiileja kuin muillakin deitti sivustoilla

      • Anonyymi

        Onpa kurjaa lukea näitä kommentteja: tämä ihmisten huijaus ja harhauttaminen on jatkunut jo yli 10 vuotta. Ne jotka puolustavat täällä Matchiä, ovat varmaankin siellä töissä. Irtautuminen tästä palvelusta on tehty todella vaikeaksi, ja se automaattisen veloituksen ehto on kirjoitettu todella pienellä präntillä. Tilin hallintaan ei pääse käsiksi mobiiliversiosta eikä tilaus todellakaan katkea annetuilla ohjeilla. Itse lähetin lopulta asiakaspalveluun sähköpostia ihan suomeksi ja annoin täydeltä laidalta palautetta, vaadin että palvelu katkaistaan välittömästi, koska se ei teknisesti ollut mitenkään mahdollista vaikka olin liikkeellä ennen 48 h määräaikaa. Se tehosi! Sain vastauksen englanniksi että automaattinen maksuveloitus on katkaistu. Poistin omasta profiilista kaiken minkä pystyin, mutta esim. profiilikuvaa ei millään pystynyt poistamaan eikä korvaamaan muulla kuvalla. En käsitä, miten jotkut ovat pystyneet kirjautumaan sinne ilman kuvaa. Oli aivan selvää, että siellä käytetään tekaistuja tai profiileja, jotka eivät enää ole voimassa. Sen vuoksi olisin halunnut poistaa kaiken, ettei omaa profiiliani käytettäisi hyväksi muualla esim . ulkomailla, josta myös tuli "ehdokkaita" vaikka en niitä halunnut. Tästä kaikesta pitäisi nostaa varmaan joku ryhmäkanne, jotta nämä huijarifirmat saatettaisiin vastuuseen toiminnastaan. Yksittäisen ihmisen on kuitenkin vaikea nousta vastarintaan. Ja ihmisten rahastaminen jatkuu, koska yksinäisyyttä on paljon. Itsekin olen edelleen yksin, koska muutkin deittipalvelut ovat osoittautuneet samanlaisiksi huijauksiksi. Tinder ei ole yhtään sen parempi ja sieltäkin on tosi vaikea päästä irti. Kapakasta on turha etsiä pitkäaikaista suhdetta eikä yhden illan jutut ole minua varten. Pitää siis ottaa irti elämästä irti pienet ilot muualta, vaikka onkin yksin.
        Tsemppiä kaikille muillekin yksinäisille!


    • Anonyymi

      En onnistu lopettamaan tilausta. Teen ilmoituksen kuluttaja suojaan.

    • Anonyymi

      Maksoin Match.comiin 6 kuukautta ja en pääse eteenpäin. Mikä avuksi?

    • Anonyymi

      Näille tällaisille "dating" sivustoille täytyisi tehdä jo jotain valtion toimesta. Pitäisi estää pääsy näille sivustoille

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Silkkaa rahankeräystä ovat joka ikinen. Mitään oikeita deittejä niissä ei synny.


    • Anonyymi

      Tää on kumma juttu en pääse tästä pois. Joka kuukausi menee rahat tililtä mitä teen ?

    • Anonyymi

      Nämä omat sellaisia asioita joista voisi nostaa kanteen kuluttujasuoja asiamiehen kautta ja jos usempia tiedossa niin voisi purra . Nämä kaikki maksulliset palvelut ehkä jokin ilmainen sivusto ei ole on piilorikollisuutta jossa raha siirtyy verotomana ulkomaille ja todennäköisesti tukee kansaivälistä rikollisuutta . Etenkin jos tulee pyyntö pyyntö siirtymisestä emailin käyttöön ja et ole tarkkana niin olet todennäköisesti huijauksen uhri ja lopeta yhteydenpito välittömästi . Kuitenkin ongelma on siinä että etsit kumppania mikä tekee sinusta mahdollisen huijauksen uhrin . Jos joklin tuntuu liian hyvältä niin tosiasiassa silloin olet vaikeuksissa.

    • Anonyymi

      Hyvä kun kerroit tämän 👍

    • Anonyymi

      Todennäköisesti valtiot on mukana näissä huijauksissa, koska onhan se nyt uskomatonta kun valtio ei puutu rikolliseen toimintaan kun hyväuskoisten kansalaisten eurot valuvat rikollisille.

      Suurin osa varmasti hyväuskoisia vanhuksia, jotka kuvittelevat pääsevänsä treffeille.

    • Anonyymi

      En luvannut maksaa mitään, mutta minulta veloitetaan kuukausi maksut, mitä tehdä???

    • Anonyymi

      Huomasin tänään et on käynyt yksi joku deittisivusto käynyt tilitö viemässä reilusti yli huntin ylimääräistä.

      Paha homma tässä on se etten todellakaan ole kuin tehnyt profiilin sivulle ja tehnyt yhden muistaakseni 5,99 tai 1,99 ostoksen jotta voin kokeilla jutella. .
      Luin kaikki ohjeet ynm tosi tarkkaan ja peruutin tilaukseni jo parissa tunnissa. Tietenkin tarkastin asian sinne oli vaihtunut "order cancelled"
      Nyt kävin katsomassa että toivottavasti ei ole enään jäänyt mitään...niin mitä vielä tilaukset ja membership oli päräytetty uudestaan aktiiviseksi vaikka mulla ei ollu kun 3päivän kokeilu ja se ei jäänyt päälle ikävin homma on se ettei se anna lopettaa tuota tilausta pitäisi viimeisen stepib tullessa soittaa johonkin numeroon mihin en edes pysty soittamaan ja numero on ulkonaalainen ja varmasti maksaa maltaita. En saa kirjoitettua palautetta jostain syystä, Eikä support tiimin jäsen vastaa sähköpostiin. Mitä helvettiä tässö voi tehdä. On raivostuttsa tomnoset ihmiset niiin järkyttävästi ja tommoset järjestelmät hyväksikäyttäviä ahneita inhotttavia paskiaisia. Se ei ole ihjelma niin ei play kaupan kautta ei itse sivun kautta eikä supportin kautta niin mistä sitten apua. Meni jo sähkölasku sekä vuokra raha 😢

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe