KUkaan ei osannut kertoa mitä Gosbel on palstalla.
2 kertaa yritin kysellä.
Minua ihan vilpittömästi asia kiinnostaa- soitan ja laulan joka päivä himassa- keikkapiano ja PA- laitteet kotimaista ikivihreää ja hengellistä.
Netistä toki hakijalle löytyy-
Jos osaat kertoa 2-3 tyypillistä Gosbel laulua- kirjoita minulle- kuuntelen netistä.
Kyllä pianostani Gobelorkesterikin löytyy varmasti muistaakseni.
Siitä mukavia nuo nykyajan keikkapianot että omassakin on 200 rytmiä automaattisäestys- ja monenlaiset efektit ja miksaukset- eli kaikkea periaatteessa voi muokata.
Menisi ikä ja terveys joka laulle tehdä omat sääädöt- siksi tulee lauleskeltua samoilla rytmeillä joka tahtilajille yksi- ja/eli beatilla menee kaikki 4/4 tavallisesti.
Piäisi viitsiä hiukan enemmän käyttää mahdollisuuksia.
yst terv
jari
Voi voi
2
439
Vastaukset
- Thistimee
Eli siis mikä on kysymys? Gospel on aika monimuotoista musiikkia ja aika vaikea määritellä.
Tarkoitatko yhdysvaltojen gospelkuoromusiikkia vai Suomen nykygospelia?- Thistimee
Amazing Grace on aika peruskappale. Negrospirituaaleista Swing Low esim. Onhan näitä.
Nykygospelia suomessa edustaa ehkä Tommi Kaleniuksen tai HB:n kappaleet. Kannattaa tutustua myös ulkomaiseen ylistysmusiikkin, esim Michael W. Smith yms. Myös pari vuosi kymmentä vallalla ollut Petra-yhtye ameriikoista noussee pinnalle, kun tekevät comebackiä tässä syksyllä ja keväällä. Niillä on hyviä biisejä. Kuten esim Lord I Lift Your Name On High.
Casting Crowns edustaa aika poprockvoittoista ylistystä ameriikoista. Suomessa on sellanen perinteinen gospelkuoro, kun Higher Ground.
Kysy siis lisää mitä meinaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874