KUkaan ei osannut kertoa mitä Gosbel on palstalla.
2 kertaa yritin kysellä.
Minua ihan vilpittömästi asia kiinnostaa- soitan ja laulan joka päivä himassa- keikkapiano ja PA- laitteet kotimaista ikivihreää ja hengellistä.
Netistä toki hakijalle löytyy-
Jos osaat kertoa 2-3 tyypillistä Gosbel laulua- kirjoita minulle- kuuntelen netistä.
Kyllä pianostani Gobelorkesterikin löytyy varmasti muistaakseni.
Siitä mukavia nuo nykyajan keikkapianot että omassakin on 200 rytmiä automaattisäestys- ja monenlaiset efektit ja miksaukset- eli kaikkea periaatteessa voi muokata.
Menisi ikä ja terveys joka laulle tehdä omat sääädöt- siksi tulee lauleskeltua samoilla rytmeillä joka tahtilajille yksi- ja/eli beatilla menee kaikki 4/4 tavallisesti.
Piäisi viitsiä hiukan enemmän käyttää mahdollisuuksia.
yst terv
jari
Voi voi
2
310
Vastaukset
- Thistimee
Eli siis mikä on kysymys? Gospel on aika monimuotoista musiikkia ja aika vaikea määritellä.
Tarkoitatko yhdysvaltojen gospelkuoromusiikkia vai Suomen nykygospelia?- Thistimee
Amazing Grace on aika peruskappale. Negrospirituaaleista Swing Low esim. Onhan näitä.
Nykygospelia suomessa edustaa ehkä Tommi Kaleniuksen tai HB:n kappaleet. Kannattaa tutustua myös ulkomaiseen ylistysmusiikkin, esim Michael W. Smith yms. Myös pari vuosi kymmentä vallalla ollut Petra-yhtye ameriikoista noussee pinnalle, kun tekevät comebackiä tässä syksyllä ja keväällä. Niillä on hyviä biisejä. Kuten esim Lord I Lift Your Name On High.
Casting Crowns edustaa aika poprockvoittoista ylistystä ameriikoista. Suomessa on sellanen perinteinen gospelkuoro, kun Higher Ground.
Kysy siis lisää mitä meinaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019