mikä pituiseksi näet ittesi?
psyykkinen pituutesi?
18
233
Vastaukset
- KoppavaHoro
Oikea pituus minulle olisi 153 senttiä. Oon siis 12 senttiä liian pitkä.
- mittanauhake
monte24 kirjoitti:
noin 187 senttinen
Arvelisin että olet siinä 87 cm.. Ei ei, ehkä olet hieman pitempi. Noh, musaa kuunnellessasi siinä 175 maximissaan :D Paitsi että mäyräkoira voi olla aika pitkä koiraksi.
mennä miinuksen puolelle.
- anzzy§§
-
- kirpela
reipas 160.
....on se paha puoli että tippuu korkeammalta jos kaatuu.... =)
monte24 kirjoitti:
niin musiikki kantaa kauemmas :)
...varmaankin totta.... eli ensi kesänä raijjaan mökin katolle bändirojut.... =)
se oli marketin peilin mukaan suunnilleen 22cm. Hiukan kummastutti, mutta mikäs minä olen vastaankaan väittämään. Huomenna menen kyllä ihan toiseen marketiin, stana.
- BlueNightSatin
sanotaanko niin et omiin tarpeisiini tarpeeksi pitkä :)
Nyt vekka...saapi tanssia jos psyyke antaa periksi..
http://www.youtube.com/watch?v=z-GcPRGDo0c&feature=related Olen 166,5 :(
monte24 kirjoitti:
fyysisestä pituudesta :)
167 aina oikeaksi pituudekseni joka paikkaan. Joku alemmuuskompleksi vissiin :-/
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
167 aina oikeaksi pituudekseni joka paikkaan. Joku alemmuuskompleksi vissiin :-/
kokeisiin nimekseni rickhard :)
monte24 kirjoitti:
kokeisiin nimekseni rickhard :)
aina ilmoittaa psyykkinen nimensä ja pituutensa paikkaan kuin paikkaan. Mikä kukaan on väittämään, että se olis muka väärempi? Kai sen itse parhaiten tietää mikä on :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
aina ilmoittaa psyykkinen nimensä ja pituutensa paikkaan kuin paikkaan. Mikä kukaan on väittämään, että se olis muka väärempi? Kai sen itse parhaiten tietää mikä on :D
ja sielun nimi harald
monte24 kirjoitti:
ja sielun nimi harald
mun täytyy miettiä omiani. Mun toinen nimi on se, joka on minusta mun psyykkinen nimi.. Mutta sielun?? Sitä en tiiä :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785632
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384084- 553601
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293287- 452490
- 342042
- 2131785