Stereotypia eroottisesta miehestä ja minkälainen on eroottinen mies ?? pliis omia mielipiteitä MYÖS
Millainen on eroottinen mies ?
19
2437
Vastaukset
- -yks linkki
... ja muut avut.
http://www.thesensualman.com/Others/index.php - naminaminaaaam
kerrakseen, mutta AH, niin ihanaa ! http://www.myclassiclyrics.com/artist-biographies/Marlon-Brando-Biography.htm
- Nainen-86-
muskelimiehistä.. liika lihas on vähän turn off. Useimmat rautaa nostavat miehet ovat vähän ylimielisen ja itserakkaan olosia. Sopivasti "miesten töistä" saatu haba riittää. Ei tarvitse olla mitään sixbackia (muttei kyllä mitään kaljamahaakaan), mutta hauista saa olla sopivasti. Silmät ovat tärkeät, niistä täytyy kuvastua tietynlainen salaperäisyys ja leikkisyys. Tuhmaa ja kiltteyttä sopivasti tasapainoitettuna... keskustelutaitoinen, tavallinen mies. siinä ihannemieheni
- naikkonen_87
pidä. Esim. nuo ensimmäisen linkin miehet ovat vähän liian maskuliinisia.
Tärkeintä seksikkyydessä on fiksuus, keskustelutaidot, tietynlainen kiusoittelevuus (mutta ei liian suoraan), katsekontakti, salaperäisyys, huomaavaisuus (heti menee fiilikset jos mies on liian innokas ja kähmii jne), huumorintaju jne. Kyllähän se ulkonäkökin vaikuttaa toki. Mutta itse en viehäty ns. peruskomeista miehistä, jotka käyttäytyvät kuin törpöt yökerhoissa (puristelevat takamusta ja heittävät huonoja vitsejä tisseistä) - mm87
naikkonen_87 kirjoitti:
pidä. Esim. nuo ensimmäisen linkin miehet ovat vähän liian maskuliinisia.
Tärkeintä seksikkyydessä on fiksuus, keskustelutaidot, tietynlainen kiusoittelevuus (mutta ei liian suoraan), katsekontakti, salaperäisyys, huomaavaisuus (heti menee fiilikset jos mies on liian innokas ja kähmii jne), huumorintaju jne. Kyllähän se ulkonäkökin vaikuttaa toki. Mutta itse en viehäty ns. peruskomeista miehistä, jotka käyttäytyvät kuin törpöt yökerhoissa (puristelevat takamusta ja heittävät huonoja vitsejä tisseistä)"..Mutta itse en viehäty ns. peruskomeista miehistä, jotka käyttäytyvät kuin törpöt yökerhoissa (puristelevat takamusta ja heittävät huonoja vitsejä tisseistä).."
Minkälainen on ns peruskomea, mikä on sitten makusi? - lplko
mm87 kirjoitti:
"..Mutta itse en viehäty ns. peruskomeista miehistä, jotka käyttäytyvät kuin törpöt yökerhoissa (puristelevat takamusta ja heittävät huonoja vitsejä tisseistä).."
Minkälainen on ns peruskomea, mikä on sitten makusi?oma mieheni on eroottinen..koska hänellä on paremmat geenit vartalon suhteen kuin monilla muilla, joiden kanssa olen ollut intiimisti. leveät hartiat, leveä rintakehä, pitkä, kaunisselkäinen, kaunis takapuoli. pitkä. kauniit silmät, miehiset kasvot. tummahko. hänellä on myös miellyttävän näköinen penis, tavallisen kokoinen, jossa ihana ominaistuoksu. hän on seksikäs. luonteessa löytyy kehitettävää..
- f
lplko kirjoitti:
oma mieheni on eroottinen..koska hänellä on paremmat geenit vartalon suhteen kuin monilla muilla, joiden kanssa olen ollut intiimisti. leveät hartiat, leveä rintakehä, pitkä, kaunisselkäinen, kaunis takapuoli. pitkä. kauniit silmät, miehiset kasvot. tummahko. hänellä on myös miellyttävän näköinen penis, tavallisen kokoinen, jossa ihana ominaistuoksu. hän on seksikäs. luonteessa löytyy kehitettävää..
Kehitettävää löytyy, mutta tarviiko sitä olla täydellinen?
- rdfhtfgvb
ainoa, joka on sitä mieltä, ettei eroottisuus ole sidoksissa mihinkään tiettyihin ulkonäkökriteereihin..?
Itsetunto ja se, miten mies kliseisesti itsensä kantaa = asenne tekevät miehestä eroottisen tai sitten ei. Ei mitkään pelin edessä opetellut maneerit (tyyliin miten naista pitää katsoa "oikein") tai salilla hankitut muskelit.
Aivan tavallinen, siisti perusmies voi olla mielettömän eroottinen - eroottisuus lähtee korvien välistä eikä sitä tarvitse kaikille otollisille kohteille esitellä. Mitä minä sellaisella miehellä tekisin, jonka perään kaikki kaveritkin kuolaisivat ja joka haluaisi valloittaa jokaisen häntä eroottisena pitävän naisen?- nainen_983
>> Mitä minä sellaisella miehellä tekisin, jonka perään kaikki kaveritkin
>> kuolaisivat ja joka haluaisi valloittaa jokaisen häntä eroottisena pitävän naisen?
Sellainen mies on oman naisellisen itsetunnon kohottaja.
Voi kulkea kadulla käsi kädessä ja sanoa itsekseen
"katsokaas tytöt millaisen komistuksen minä sain itselleni".
Ei ole ollenkaan merkityksetön asia, vaikka ääneen harvemmin
tunnustettu: Naiset kilpailevat miestensä ominaisuuksilla!
Tullut todettua monta kertaa. Ja sehän siinä sitten on
tiettysti että nämä alfaurokset ovat kaikkien naisten
suosiossa ja vähemmän uskollisia kumppaneita. - jointtireippa
nainen_983 kirjoitti:
>> Mitä minä sellaisella miehellä tekisin, jonka perään kaikki kaveritkin
>> kuolaisivat ja joka haluaisi valloittaa jokaisen häntä eroottisena pitävän naisen?
Sellainen mies on oman naisellisen itsetunnon kohottaja.
Voi kulkea kadulla käsi kädessä ja sanoa itsekseen
"katsokaas tytöt millaisen komistuksen minä sain itselleni".
Ei ole ollenkaan merkityksetön asia, vaikka ääneen harvemmin
tunnustettu: Naiset kilpailevat miestensä ominaisuuksilla!
Tullut todettua monta kertaa. Ja sehän siinä sitten on
tiettysti että nämä alfaurokset ovat kaikkien naisten
suosiossa ja vähemmän uskollisia kumppaneita.Ottaisitko sitten mielummin tyhmän komistuksen, koska tuskin kukaan älykäs komistus haluaa naista, jolla on itsetunto-ongelmia?
- rdfhtfgvb
jointtireippa kirjoitti:
Ottaisitko sitten mielummin tyhmän komistuksen, koska tuskin kukaan älykäs komistus haluaa naista, jolla on itsetunto-ongelmia?
sanoit - älykkäällä miehellä ei ole tarvetta yrittää kaataa kaikkia naisia ympärillään, hänen ei tarvitse vakuutella itselleen ja ympäristölleen, että saisi "kenet vain". Hän tietää arvonsa eikä kaipaa egolleen pönkitystä.
Oma elämänkumppanini on älykäs ja eroottinen - en ole koskaan tuntenut tarvetta sen kummemmin häntä "esitellä" käspuolessa roikkuen, minulle riittää tieto, että hän on sitoutunut olemaan kanssani. - lgljhgflfgl
rdfhtfgvb kirjoitti:
sanoit - älykkäällä miehellä ei ole tarvetta yrittää kaataa kaikkia naisia ympärillään, hänen ei tarvitse vakuutella itselleen ja ympäristölleen, että saisi "kenet vain". Hän tietää arvonsa eikä kaipaa egolleen pönkitystä.
Oma elämänkumppanini on älykäs ja eroottinen - en ole koskaan tuntenut tarvetta sen kummemmin häntä "esitellä" käspuolessa roikkuen, minulle riittää tieto, että hän on sitoutunut olemaan kanssani.riittääkö miehellesi pelkkä tieto siitä, että olet sitoutunut häneen. Mies voi haluta myös tekoja sanojen sijaan.
- rdfhtfgvb
lgljhgflfgl kirjoitti:
riittääkö miehellesi pelkkä tieto siitä, että olet sitoutunut häneen. Mies voi haluta myös tekoja sanojen sijaan.
se nyt jäi epäselväksi, niin kyllä osoitan käytännön teoin hänelle sitoutumistani suhteeseemme. Aivan kuten hänkin tekee.
- Eräs nainen
"sitä mieltä, ettei eroottisuus ole sidoksissa mihinkään tiettyihin ulkonäkökriteereihin.."
Ei ole minustakaan. Joskus huomaa, että tietynpiirteinen eroottinen mies on saanut minut pitämään sellaisista piirteistä, joita aiemmin en pitänyt kiinnostavina. Eli hänen kauttaan ne muuttuivat positiivisiksi piirteiksi. Siksi ei kannata "kun en ole tumma/vaalea, niin mulla on vähemmän mahiksia"-asenne.
Eroottisuus tulee itsevarmuudesta, mutta ei hyökkäävyydestä. Liian päällekäypä ei ole hyvä, mutta ei kovin epävarmakaan. Minkälaiset silmät ihmisellä on, ei ole tärkeää. Kun taas se miten niillä silmillä katsoo on tärkeää. Jos luimistelee sivuille, eikä näytä kiinnostuneelta, niin minusta eroottisuuskin kärsii, ellei satu syttymään ujoista. Eroottisuus on sidoksissa osittain siihen toiseen ihmiseen, se minkä tunteen saat hänessä aikaan.
Tosin totuuden nimissä täytyy sanoa, että kyllä ulkomuodollakin on väliä, ei se ole täysin sivuasia. Jos toisella on joitain pirteitä, joita ei vaan pidä mielekkäinä, niin tuskin siitä eroottista vaikutelmaakaan syntyy. Mutta nämä on makuasioita.
- jaaa...
No stereotypia eroottisesta miehestä on varmaan jotakin sellaista sliipattua, eli erityisen komea, särmää ja aavistuksen "vaaraa" huokuva ja päläpälä, mutta mun mielikuvassa sellainen "stereotypiamies" on kylmä. Olen hassu romantikko, vaikken sitä usein tunnustakaan, joten mulle eroottinen mies olisi varmaan jotakin suurin piirtein sellaista, kuin Harry elokuvasta "When Harry Met Sally".:) Eli mies, joka on lämmin, välittävä, vaikkei täydellinen olekaan. Olisin maailman onnellisin nainen, jos joskus tapaisin oman "Harryni".:) Tai oikeastaan olen sellaisen jo kerran tavannutkin, mutta menetin hänet toiselle, koska tyhmyyksissäni arvostin tuolloin juuri niitä kylmiä pelimiehiä ja pinnallisia arvoja, kun kuvittelin, että minuthan mukamas tahtoisivat kaikki. Nykyisin se hylkäämäni ns. "Harry" tuskin huolisi minua enää.:) Hänellä on tietoni mukaan fiksu ja hieno nainen. Mutta se siitä. Kaikenlaisia elämäntarinoita.:)
- Ihanuus ,ihanuus
Siinä miehes on vaan sitä jotakin .Ei sitä voi oikein sanoin kuvailla.
Kai ne vaan sielun sympatiat kohtaavat. Hän on semmoinen söpöläinen,
joka menee suoraan sydämmeen. - se on
semmonen hyvännäköinen, viisas, älykäs, hiukan etäisyyttä pitävä (ei tungetteleva, itsekeskeinen ääliö), kohtelias, mielellään lahjakas. Osaa vetää oikeista naruista.
- vizz90
Eroottinen mies:
-Itsevarma
-Huomaavainen
-Viisas
-Karvainen
-Pitkä
ulkoisesti ehkäpä:
http://stupidcelebrities.net/wp-content/5853.jpg
http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheAMFZB24GC3RHDGHHBQ==/imgJason Statham3.jpg
http://www6.worldisround.com/photos/27/136/518.jpg - eroticaca
http://www.city.fi/peilikuva/index.php uh ah nam nam!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781